Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 7458
Resolució d'Acord d'Inici del Procediment de revocació de l'autorització per a l'inici del funcionament del servei d'assistència domiciliària de l'entitat ADEBA
Versió PDF
Per part de la Presidenta de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials, el dia d’avui s’ha dictat el següent:
”En data 15 de novembre de 2013, la Cap del Servei d’Autoritzacions, Registre i Inspecció de Centres i Serveis, va emetre un informe jurídic amb el tenor següent:
“Als arxius de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials, consta que l’entitat “Asociación Balear para el Desarrollo Sociocultural ADEBA” amb CIF núm. G57248544, obra inscrita al Registre Unificat de Serveis Socials amb el núm. 689, des del 11 de maig de 2007.
Per resolució del president de l’Institut de Serveis Socials i Esportius de Mallorca de data 29 de juny de 2007, es va concedir a l’entitat “Asociación Balear para el Desarrollo Sociocultural ADEBA”, l’autorització per posar en funcionament el Servei d'Assistència Domiciliaria anomenat ”Serveis Integrals d'Assistència i Oci” per a persones majors, discapacitades, infants i família, el qual obra inscrit al Registre Unificat de Serveis Socials amb el núm. 689/0/1.
En data 12 d'agost de 2013, una inspectora del Servei d’Autoritzacions, Registre i Inspecció de Centres i Serveis Socials, va realitzar visita d’inspecció a l'oficina del Servei d'Assistència Domiciliaria ADEBA, ubicada al carrer Bonaire, 14, 3r A, de Palma, indicant a l’acta núm. 04/08/2013 el següent:
“S’inicia una visita d’inspecció el dia 12 d'agost de 2013, a les 11.15 hores, per comprovar si el SAD esta en funcionament.
Es comprova que no hi ha cap tipus d'activitat relacionada. Es tracta d'un edifici de cases particulars (veure fotografies adjuntes)sense cap tipus de cartell o publicitat a la terrassa, ni al porter automàtic ni a la bústia.
Es demana informació a una veïna de l'immoble i constata que és un domicili particular.
El telèfon no esta operatiu, ja que no contesten, tal com s'ha pogut comprovar durant mesos.
Es comprova que el SAD esta autoritzat i esta inscrit al Registre de Serveis Socials.
Sense res més per afegir, estenc l’acta, a les 11’30 hores”
Vist que el Decret 10/2013, de 28 de febrer, fixa els principis generals del Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears i dels procediments per a l’autorització i l’acreditació de serveis socials, i regula la secció suprainsular del Registre i els procediments per autoritzar i acreditar serveis socials d’àmbit suprainsular (BOIB Núm. 30, de 2 de març de 2013).
Vist que l’article 34.2 del Decret 10/2013, preveu que les autoritzacions tenen efectivitat mentre es mantenguin les condicions i els requisits als quals esta subordinades i que el no manteniment de les circumstancies que varen motivar la concessió pot conduir a la revocació de l’autorització.
Vist que l’article 46 del Decret 10/2013, de 28 de febrer, regula les causes de revocació i suspensió de l’autorització, indicant que poden donar lloc tant a la revocació de les autoritzacions, com a la suspensió del servei, amb la tramitació prèvia de l’expedient corresponent, entre altres: c) El cessament temporal o definitiu de l’activitat del servei, sense sol·licitar-ne l’autorització a aquests efectes, article que és d’aplicació, segons disposa el punt 1 de la disposició final primera que estableix que d’acord amb l’article 58.3 de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, constitueix un principi general.
Vist que l’article 48 del Decret 10/2013, de 28 de febrer, regula el procediment de revocació, que és d’aplicació d’acord al que disposa la disposició transitòria tercera fins que el Consell de Mallorca, aprovi la regulació pròpia en exercici de les seves competències.
Vist que l’article 84 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, així com l’article 48.1 del Decret 10/2013, de 28 de febrer, regulen el tràmit d’audiència als interessats.
Per tot l’exposat, fent ús de les atribucions que tinc conferides per la legislació vigent, tinc a bé dictar la següent
RESOLUCIÓ
Primer.- Atorgar un termini de 15 dies hàbils, comptadors des de l’endemà d’haver rebut aquesta notificació per formular al·legacions, i presentar els documents que consideri convenients en defensa del seu dret, d’acord al que estableix l’article 48.1 del Decret 10/2013, de 28 de febrer, que regula el tràmit d’audiència als interessats. Un cop transcorregut aquest termini sense que l’entitat “Asociación Balear para el Desarrollo Sociocultural ADEBA”, faci cap al·legació o aquestes s’estimin insuficients, es procedirà a revocar l’autorització de funcionament del Servei d'Assistència Domiciliaria anomenat ”Serveis Integrals d'Assistència i Oci” per a persones majors, discapacitades, infants i família, amb oficina al carrer Bonaire, 14, 3r A, de Palma.
Segon.- Notificar aquesta resolució a l’entitat “Asociación Balear para el Desarrollo Sociocultural ADEBA”, d’acord amb el que s’exigeix a l’article 58.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.”
La qual cosa us comunicam perquè en tengueu coneixement i als efectes oportuns.
Palma, 18 de novembre de 2013
La secretària delegada
(BOIB núm. 160 de 14-11-2006)
Inmaculada Borrás Salas