Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALAIOR
Núm. 7450
Expedient número 1635/2012 sancionador en matèria de trànsit
Versió PDF
S'ha intentat notificar per dues vegades el senyor A.V. L., amb DNIY0179253M la notificació no s'ha pogut dur a terme.
D'acord amb l'article 59.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, és procedeix a publicar la següent resolució:
“Vista la instància presentada pel senyor A.V.L., amb DNIY0179253M , registre d'entrada número 4881 de data 19 d'agost de 2012, en la qual sol·licita: “pagar con trabajo de servicio a la comunidad la multa de tráfico con referencia 100903;
Considerant que des del servei del Cime, programa experimental d'ocupació, ens han informat que el senyor A.V.L, amb DNIY0179253M es troba en situació econòmica extrema i ens han presentat el justificant de demanda de feina el qual te una validès fins el dia 15/11/2012.
RESOLC:
Primer. Estimar la petició de substituir per treballs en benefici de la comunitat el pagament de la multa amb referència número 100903, ja que s'ha comprovat que realment es troba en situació econòmica extrema.
Segon. Notificar-ho a l'interessat, al Departament de Serveis Socials i a l'empresa Registril.”
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha adoptat, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la recepció d’aquesta notificació, o recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Balears, en el termini de dos mesos comptats de l’endemà de rebre aquesta notificació.
Alaior, 28 d'abril de 2014
La batlessa
Misericòrdia Sugrañes Barenys