Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE VICEPRESIDÈNCIA DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS

Núm. 7249
Notificació per edicte de l'acord de Consell Executiu relatiu a l'inici de l'expedient per determinar la pèrdua parcial del dret de cobrament de subvenció

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el que es disposa en l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es procedeix mitjançant aquesta publicació a la formal notificació, a l’Associació ABEX, que el Consell Executiu en data 5 de març de 2014 ha adoptat el següent acord:

Primer.- Iniciar l’expedient per a la declaració de la pèrdua parcial del dret al cobrament de la subvenció concedida, a la convocatòria de subvencions destinada a fomentar l’associacionisme en l’àmbit de les persones majors (línia 2), any 2012, per falta de justificació del total de la subvenció concedida, a les associacions i pels imports (diferència entre els documents comptables “D” i “O”) que es detallen:

NÚM. EXP

NOM ASSOCIACIÓ

CIF

Declarar la pèrdua

PM 58

Associació A.B.E.X

G07691850

600,00 €

Segon.- Nomenar com a instructor d’aquest procediment al senyor José Manuel Carrillo Martínez, secretari tècnic de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports.

Tercer.- Notificar aquest acord a les associacions interessades i concedir-lis un termini de quinze dies perquè al·legui o presenti els documents que estimi pertinents.

Quart.- Notificar aquest acord a la Intervenció General del Consell de Mallorca.”

Contra aquesta acord, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar el recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació.

Contra la desestimació expressa d’aquest recurs d’alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació de dit recurs d’alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui sense limitació de temps.

No obstant l’anterior, podeu exercitar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Palma, 22 d’abril de 2014

El secretari general per delegació
(Decret de dia 4 de setembre de 2012,
BOIB núm. 147, de 9 d’octubre)
Jeroni M. Mas Rigo