Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 6503
Aprovació de les bases específiques i de la convocatòria pública per a la concesió de subvencions destinades als ajuts per a l'adquisició dels llibres de text 2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 7 d'abril de 2014, i en exercici de les seues competències, sobre la base d’allò proposat (que conforme a l’article 54 i 89.3 i 5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, suposa la motivació d’aquest acte), adoptà, per unanimitat, el següent acord:

  • Aprovar les bases especifiques per a la concesió de subvencions pel Consell Insular de Formentera destinades als d’ajuts per a l’aquisició dels llibres per al fons de reutilització de llibres de text als centres de primària i secundaria, i ajuts individuals per a l’aquisició de llibres de text per als estudiants que cursin estudis d’educació infantil a Formentera, per als curs 2013–2014, i que estiguin empadronats a aquesta illa, de conformitat amb allò que estableix el capítol II de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i d’acord amb els principis de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim Juridic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, d’acord amb el text que figura a l’annex del present acord.
  • Aprovar la convocatòria pública per a la concessió de les subvencions a què fa referència el punt anterior.
  • Aprovar una despesa per un import màxim de 46.500€, amb càrrec a la partida 334.48000 del pressupost anual del 2014.
  • Publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears l’anunci de les bases i de la convocatòria i a la pàgina web del Consell.

 

“Bases per a la convocatòria d’ajuts per a l’adquisició dels llibres de text 2014

1. Objecte de la convocatòria

L’objecte d’aquestes bases és la regulació de la convocatòria pública per a la concessió de subvencions per a l’adquisició dels llibres per als fons de reutilització de llibres de text als centres de primària i secundaria, i ajuts individuals per a l’adquisició de llibres de text per als estudiants i estudiantes que cursin estudis d’educació infantil, a Formentera, per al curs 2013-2014, i que estiguin empadronats/des en aquesta illa.

Les subvencions es concediran en règim de concurrència competitiva i l’objectiu és promoure l’ús solidari i cooperatiu dels llibres de text reutilitzables i el material didàctic dels cursos i nivells corresponents a l’ensenyament obligatori, i accepta col·laborar amb la Conselleria d’Educació del Govern de les Illes Balears en la tasca de dur a terme amb la major efectivitat possible el programa de reutilització dels llibres de texts.

2. Persones beneficiàries

Poden beneficiar-se de les ajudes previstes en aquesta convocatòria, per al curs acadèmic 2013-2014 les persones i els centres que es trobin en alguna de les circumstàncies següents:

  1. Centres educatius de primària i secundària, de l’illa de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de texts.
  2. Alumnat que cursi estudis d’educació infantil, a l’illa de Formentera.
  3. Alumnat que sigui membre de família nombrosa que cursi estudis d’educació infantil, de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera.
  4. Alumnat que sigui membre de família monoparental que cursi estudis d’educació infantil, de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera.

3. Termini de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds s’han de presentar al registre general d’entrada del Consell Insular de Formentera a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), al carrer de Ramon Llull, núm. 6, Sant Francesc Xavier del Consell Insular de Formentera, de 09.00 a 14.00 hores, dins el termini de 30 dies a partir de l’endemà de la data de publicació en el BOIB. No s’acceptarà cap sol·licitud fora d’aquest termini.

Així mateix, es podrà emprar qualsevol dels mitjans previstos a l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC).

4. Requisits i documentació a presentar

Els models de sol·licitud es trobaran a la Conselleria d’Educació, Cultura i Patrimoni, i a l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Insular de Formentera (c. de Ramon Llull, 6, Sant Francesc Xavier). Les persones sol·licitants hauran d’adjuntar la documentació que es relaciona a continuació:

a) Centres educatius de primària i secundària:

- Cal emplenar el model de sol·licitud (annex I) d’aquesta convocatòria, es presentarà signada pel Director/a del centre i segell de l’escola.

- Certificació de l’adscripció al programa de reutilització, on es faci constar la identificació i el curs de l’alumne/a.

- Còpia del compte corrent per a l’ingrés de la subvenció.

b) Alumnat que cursi estudis d’educació infantil, a l’illa de Formentera:

  • Cal emplenar el model de sol·licitud (annex II) d’aquesta convocatòria, es presentarà signat per la persona que exerceixi la pàtria potestat o la tutoria sobre el menor.
  • Còpia on figuri el compte corrent per a l’ingrés de la subvenció i el sol·licitant.
  • Còpia del DNI, NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o el/la tutor/a del menor que sol·licita l’ajut individual.
  • Còpia del DNI del menor, o en el seu defecte el certificat de naixement.
  • Còpia compulsada del Llibre de família.
  • Original en el cas d’efectuar el pagament a traves d’entitat bancària, es presentarà el resguard segellat per la sucursal.
  • Original o còpia compulsada de la factura dels llibres escolars que sigui emès per una empresa, a la factura hi ha de constar:
    • El detall dels llibres comprats, obligatoris del curs escolar que es tracti.
    • Estar datada durant l’any escolar.
    • Contenir les dades de l’emissor: Nom, NIF de l’empresa i segell.
    • Número de factura.
    • Dades amb el NIF de l’alumne/a: Nom i llinatges, curs, i centre escolar.
    • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

- En el cas que el centre escolar sigui qui aporti els llibres escolars a l’alumne/a, i s’aboni el pagament al mateix centre, aquest emetrà un certificat on consti:

  • Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell.
  • Data d’expedició del certificat .
  • Dades de l’amune/a, curs i any escolar.
  •   Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

c) Alumnat que sigui membre de família nombrosa que cursi estudis d’educació infantil, de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera.

  • Cal emplenar el model de sol·licitud (annex III) d’aquesta convocatòria, es presentarà signat per la persona que exerceixi la pàtria potestat o la tutoria sobre el menor.
  • Còpia on figuri el compte corrent per a l’ingrés de la subvenció i el sol·licitant.
  • Còpia del DNI, NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o el/la tutor/a del menor que sol·licita l’ajut individual.
  • Còpia del DNI del menor, o en el seu defecte el certificat de naixement.
  • Còpia compulsada del llibre de família.
  • Còpia compulsada del document de família nombrosa.
  • Original en el cas d’efectuar el pagament a través d’entitat bancària, es presentarà el resguard segellat per la sucursal.
  • Original o còpia compulsada de la factura dels llibres escolars que sigui emès per una empresa, a la factura hi ha de constar:
    • El detall dels llibres comprats, obligatoris del curs escolar que es tracti.
    • Estar datada durant l’any escolar.
    • Contenir les dades de l’emissor: Nom, NIF de l’empresa i segell.
    • Número de factura.
    • Dades amb el NIF de l’alumne/a: Nom i llinatges, curs, i centre escolar.
    • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

- En el cas que el centre escolar sigui qui aporti els llibres escolars a l’alumne/a, i s’aboni el pagament al mateix centre, aquest emetrà un certificat on consti:

  • Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell.
  • Data d’expedició del certificat .
  • Dades de l’amune/a, curs i any escolar.
  • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

d) Alumnat que sigui membre de família monoparental que cursi estudis d’educació infantil, de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera

  • Cal emplenar el model de sol·licitud (annex IV) d’aquesta convocatòria, es presentarà signat per la persona que exerceixi la pàtria potestat o la tutoria sobre el menor.
  • Per acreditar monoparentalitat, Llibre de família en què figuri un sol progenitor, o sentència que atorgui pàtria potestat a un dels cònjuges o vidu.
  • Còpia on figuri el compte corrent per a l’ingrés de la subvenció i el sol·licitant.
  • Còpia del DNI, NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o el/la tutor/a del menor que sol·licita l’ajut individual.
  • Còpia del DNI del menor, o en el seu defecte el certificat de naixement.
  • Còpia compulsada del Llibre de família.
  • Còpia compulsada del document de família nombrosa.
  • Original en el cas d’efectuar el pagament a traves d’entitat bancària, es presentarà el resguard segellat per la sucursal.
  • Original o còpia compulsada de la factura dels llibres escolars que sigui emes per una empresa, a la factura hi ha de constar:
    • El detall dels llibres comprats, obligatoris del curs escolar que es tracti.
    • Estar datada durant l’any escolar.
    • Contenir les dades de l’emissor: Nom, NIF de l’empresa i segell.
    • Número de factura.
    • Dades amb el NIF de l’alumne/a: Nom i llinatges, curs, i centre escolar.
    • Informació que reflecteixi de que ha estat abonada.

- En el cas que el centre escolar sigui qui aporti els llibres escolars a l’alumne/a, i s’aboni el pagament al mateix centre, aquest emetrà un certificat on consti:

  • Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell.
  • Data d’expedició del certificat .
  • Dades de l’amune/a, curs i any escolar.
  • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

Documentació que ja consti als arxius de la Conselleria d’Educació i Cultura.

El sol·licitants que pel fet d’haver participat en anteriors convocatòries amb el mateix objecte o per altres causes ja haguessin presentat a la Conselleria d’Educació i Cultura amb anterioritat qualsevol dels documents requerits en aquest apartat podran optar, de conformitat amb l’apartat f) de l’art. 35 de la Llei 30/1992, per no tornar-los a presentar i fer constar la data i l’òrgan o dependència en què varen ser registrats els documents (o, en el seu cas, emesos), sempre i quan no faci més de 5 anys de la finalització del procediment de referència..

Si en la presentació de la sol·licitud s’observa alguna deficiència o hi manca algun dels documents necessaris, el Consell Insular de Formentera ho notificarà directament a la persona interessada per tal que en el termini màxim de 10 dies hàbils pugui esmenar la falta. Si en aquest termini no es produeix l’esmena i/o s’aporta la documentació sol·licitada, s’entendrà que es desisteix de la petició i s’arxivarà sense més tràmits.

5. Import de les subvencions

Es subvencionarà el cost de l’adquisició dels llibres de texts segons el següent detall:

1. Centres públics i específicament als seus fons de reutilització: 70 € per a alumnat adscrit de primària i 90 € per a alumnat adscrit de secundària.

2. En el cas de l’alumnat d’educació infantil, fins al 50 % de l’import de la factura.

3. En cas de famílies nombroses i monoparentals, fins al 100 % de l’import de la factura o aportació al fons.

Es considera despesa subvencionable a l’efecte d’aquesta convocatòria aquella que respongui a la naturalesa de l’activitat subvencionada i es realitzi en el termini establert per al període lectiu del curs escolar 2013-2014.

6. Concessió dels ajuts

Les concessions totals tendran com a límit econòmic el crèdit de 60.000€ habilitat amb càrrec a la partida pressupostària 334.48000 del pressupost anual de 2014. En cas que l’import de les ajudes excedeixi la disponibilitat pressupostària, aquestes es reduiran proporcionalment entre tots les persones beneficiàries de la subvenció (sense que es pugui superar en cap cas el 50 % de l’import de la factura presentada, llevat del cas de les famílies nombroses i monoparental).

7. Instrucció

L’òrgan instructor del procediment és l’àrea d’Educació del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

En concret, correspon a l’òrgan instructor:

1. Determinar les persones admeses a la convocatòria.

2. Resoldre els dubtes d’interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.

3. Sol·licitar l’informe proposta de la Comissió Avaluadora d’ajuts per a l’adquisició dels llibres de text.

4. Sol·licitar els informes que siguin necessaris per elaborar la proposta de resolució.

5. Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

8. Comissió Avaluadora

Es constitueix una Comissió Avaluadora d’ajuts per a l’adquisició dels llibres de text, que ha d’exercir les funcions següents:

a) Avaluar i qualificar les sol·licituds d’acord amb els criteris i els requisits establerts en aquesta convocatòria.

b) Formular informe proposta de concessió i denegació de les ajudes, degudament motivada, que ha de servir de base per elaborar la resolució.

La composició d’aquesta Comissió Avaluadora d’ajuts per a l’adquisició dels llibres de text, serà la següent:

a) Presidenta: conseller/a d’Educació del Consell Insular de Formentera o en qui delegui.

b) Secretaria: el/la secretari/ària del consell o en qui delegui.

c) Vocals:

- Tècnic de l’àrea d’Intervenció del consell o en qui delegui.

- Tècnic de l’àrea d’Educació del consell o en qui delegui.

9. Resolució i Publicitat

Amb fonament en l’informe proposta de la Comissió Avaluadora d’Ajuts per a l’Adquisició dels Llibres de Text, correspon a la Comissió de Govern, com a òrgan competent, la resolució de concessió i denegació de les ajudes, que expressarà la llista de persones beneficiàries proposades per a l’atorgament de subvenció i la quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió.

La resolució es farà pública en el tauler d’anuncis de la corporació, a l’efecte previst a l’art. 59,6 b de la Llei 30/92, de 26 de novembre, i de conformitat amb l’art. 34, 2c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

També es farà publicitat de la resolució de concessió de les subvencions a la pàgina web: www.consellinsulardeformentera.cat.

10. Recursos

La resolució de concessió de les ajudes exhaureix la via administrativa i davant de la mateixa es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós administratiu davant els jutjats del contenciós administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos des de la notificació.

11. Pagament

Les ajudes que atorgui el Consell Insular de Formentera es faran efectives mitjançant transferència bancària.

 

12. Compatibilitat

Aquestes ajudes seran compatibles amb altres que es puguin rebre d’altres administracions o entitats, públiques o privades, però no pel mateix concepte.

13. Verificació i control

Les persones beneficiàries de les ajudes quedaran en general sotmeses al règim d’obligacions, intervencions i sancions que estableixen la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions i altra normativa que hi sigui d’aplicació.

Són obligacions de les persones beneficiàries:

1. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació de l’entitat que concedeix l’ajut i les de control financer.

2. Acreditar la realització de l’activitat al Consell Insular així com el compliment dels requisits i les condicions que determinin la concessió de l’ajuda.

3. Qualsevol alteració de les condicions tengudes en compte per concedir l’ajuda podrà donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.

L’import de l’ajuda atorgada pel Consell en cap cas no podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions o ajudes procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, superi el cost de l’activitat a realitzar per la persona beneficiària.

L’incompliment d’aquestes obligacions per part de les persones beneficiàries, o l’alteració substancial de les condicions determinants de l’atorgament de l’ajuda o la concurrència de les causes de reintegrament previstes a l’article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i a l’article 37 de la llei 38/2003, podrà donar lloc al reintegrament de la subvenció.

14. Òrgan competent per l’atorgament de subvencions

Una vegada finalitzat el termini per a la presentació de les sol·licituds de subvenció, prèvia proposta motivada del conseller/a delegat/da competent, la Comissió de Govern resoldrà en el termini màxim de tres mesos, la concessió de les ajudes i subvencions de conformitat amb els criteris assenyalats en aquestes bases. Transcorregut aquest termini sense que la Comissió de Govern hagués resolt, les persones interessades podran entendre desestimades les sol·licituds per silenci administratiu, sense perjudici de la resolució per part del Consell Insular de Formentera amb posterioritat al venciment del termini per resoldre. La resolució contendrà la relació de les subvencions concedides i les desestimacions, si fos el cas, i es notificarà d’acord amb el previst a l’article 58 de la llei 30/1992, de règim jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment administratiu comú. Es realitzarà la publicació de la resolució d’atorgament de les subvencions al tauler d’anuncis i aquesta resolució posarà fi a la via administrativa.

15. Causes de reintegrament

Es revocarà l’ajuda i s’haurà de reintegrar totalment o parcialment l’import rebut per les persones beneficiàries i, si escau, l’interès de demora, si s’escau, en els casos següents:

a) L’incompliment de la finalitat per a la qual es concedeixi l’ajuda.

b) L’obtenció de l’ajuda sense que es compleixin les condicions requerides o quan s’alterin les condicions tengudes en compte per concedir-la, sempre que sigui per causes imputables a l’entitat beneficiària.

c) La negativa a sotmetre’s a les actuacions de control previstes o l’obstrucció injustificada d’aquestes actuacions.

Per al reintegrament s’han d’aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s’ha de garantir l’audiència a les entitats interessades.

Les quantitats reintegrables tenen la consideració d’ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

L’incompliment de l’obligació de justificar la finalitat d’ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d’ajudes mentre no es faci la devolució de l’import reclamat.

16. Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, i la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, en tot allò que hi sigui d’aplicació.

17. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d’aquestes beques serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d’aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l’administració l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.

Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, la persona interessada autoritza el Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seues obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.

18. Publicació i vigència de les Bases

Aquestes bases es publicaran al BOIB i entraran en vigor l’endemà de la seua publicació. Tendran vigència durant el curs escolar 2013/2014 objecte d’aquesta convocatòria.

 

ANNEX I

Model de sol·licitud

Convocatòria d’ajuts per a l’adquisició dels llibres de text 2014

a) Centres Educatius de primària i secundària, de l’illa de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de text

Centre educatiu:

CIF:

Adreça:

Telèfon:

 Nom i llinatges del director del centre:

Expòs: que present la documentació per a l’obtenció de l’ajuda de llibres de text.

Documentació que s’adjunta:

(  )   Certificació de l’adscripció al programa de reutilització, on consta la identificació i el curs de l’alumne/a.

(  )   Fotocòpia del compte corrent per a l’ingrés de l’ajuda.

Per tot això,

Deman:

Que amb els tràmits previs oportuns s’atorgui l’ajuda per a l’adquisició dels llibres de text per part d’aquest consell.

Formentera, ________ d ________________ de 20_____

Signatura

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

ANNEX II

Model de sol·licitud

Convocatòria d’ajuts per a l’adquisició dels llibres de text 2014

b) Alumnat que cursi estudis d’educació infantil a l’illa de Formentera

Nom i llinatges (del tutor/a o que exerceixi la pàtria potestat del menor):

_______________________________________________________________________________________

DNI / NIE / Permís de residència: __________________________________________________________

Domicili: ______________________________________________________________________________

Telèfon: _______________________________________________________________________________

Nom i llinatges (alumne/a): ________________________________________________________________

Centre escolar: __________________________________________________________________________

Curs: __________________________________________________________________________________

Expòs que present la següent documentació:

(  ) Còpia del DNI, NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o el/la tutor/a del menor que sol·licita l’ajut individual.

(  ) Còpia del DNI, NIE del menor, o en el seu defecte el certificat de naixement.

(  ) Còpia compulsada del llibre de família.

(  ) Còpia on figuri el compte corrent per a l’ingrés de la subvenció i el sol·licitant.

(  ) Original en el cas d’efectuar el pagament a traves d’entitat bancària, es presentarà  el resguard segellat per la sucursal.

(  ) Original o còpia compulsada de la factura dels llibres escolars que sigui emes per una empresa, a la factura hi ha de constar:

  • El detall dels llibres comprats, obligatoris del curs escolar que es tracti.
  • Estar datada durant l’any escolar.
  • Contenir les dades de l’emissor: Nom, NIF de l’empresa i segell.
  • Número de factura.
  • Dades amb el NIF de l’alumne/a: Nom i llinatges, curs, i centre escolar.
  • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

(  ) En el cas que el centre escolar sigui qui aporti els llibres escolars a l’alumne/a, i s’aboni el pagament al mateix centre, aquest emetrà un certificat on consti:

  • Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell.
  • Data d’expedició del certificat .
  • Dades de l’amune/a, curs i any escolar.
  • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

Per tot això,

Deman:

Que amb els tràmits oportuns previs s’atorgui l’ajuda per a l’adquisició dels llibres de text per part d’aquest consell.

Formentera, ________ d ________________ de 20_____

Signatura

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

ANNEX III

Model de sol·licitud

Convocatòria d’ajuts per a l’adquisició dels llibres de text 2014

c) Alumnat que sigui membre de família nombrosa que cursi estudis d’educació infantil, de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera.

Nom i llinatges (del tutor/a o que exerceixi la pàtria potestat del menor):

______________________________________________________________________________________

DNI / NIE / Permís de residència: ___________________________________________________________

Domicili: _______________________________________________________________________________

Telèfon: ________________________________________________________________________________

Nom i llinatges (alumne/a): ________________________________________________________________

Centre escolar: __________________________________________________________________________

Curs: __________________________________________________________________________________

Expòs que present la següent documentació:

(  ) Còpia del DNI, NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o el/la tutor/a del menor que sol·licita l’ajut individual.

(  ) Còpia del DNI, NIE del menor, o en el seu defecte el certificat de naixement.

(  ) Còpia compulsada del llibre de família.

(  ) Còpia on figuri el compte corrent per a l’ingrés de la subvenció i el sol·licitant.

(  ) Còpia compulsada del document de família nombrosa.

(  ) Original en el cas d’efectuar el pagament a través d’entitat bancària, es presentarà el resguard segellat per la sucursal.

(  ) Original o còpia compulsada de la factura dels llibres escolars que sigui emesa per una empresa, a la factura hi ha de constar:

  • El detall dels llibres comprats, obligatoris del curs escolar que es tracti.
  • Estar datada durant l’any escolar.
  • Contenir les dades de l’emissor: Nom, NIF de l’empresa i segell.
  • Número de factura.
  • Dades amb el NIF de l’alumne/a: Nom i llinatges, curs, i centre escolar.
  • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

(  ) En el cas que el centre escolar sigui qui aporti els llibres escolars a l’alumne/a, i s’aboni el pagament al mateix centre, aquest emetrà un certificat on consti:

  • Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell.
  • Data d’expedició del certificat .
  • Dades de l’amune/a, curs i any escolar.
  • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

Per tot això,

Deman:

Que amb els tràmits oportuns previs s’atorgui l’ajuda per a l’adquisició dels llibres de text per part d’aquest consell.

Formentera, ________ d ________________ de 20_____

Signatura

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

ANNEX IV

MODEL DE SOL·LICITUD

CONVOCATÓRIA D’AJUTS PER A L’ADQUISICIÓ DELS LLIBRES DE TEXT 2014

d) Alumnat que sigui membre de família monoparental que cursi estudis d’educació infantil, de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera

Nom i llinatges (del tutor/a o que exerceixi la pàtria potestat del menor):

_______________________________________________________________________________________

DNI / NIE / Permís de residència: ___________________________________________________________

Domicili: ______________________________________________________________________________

Telèfon: _______________________________________________________________________________

Nom i llinatges (alumne/a): ________________________________________________________________

Centre escolar: __________________________________________________________________________

Curs: __________________________________________________________________________________

Expòs que present la següent documentació:

(  ) Còpia del DNI, NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o el/la tutor/a del menor que sol·licita l’ajut individual.

(  ) Còpia del DNI, NIE del menor, o en el seu defecte el certificat de naixement.

(  ) Còpia compulsada del llibre de família.

(  ) Per acreditar monoparentalitat, Llibre de Família en què figuri un de sol progenitor, o sentència que atorgui pàtria potestat o un dels cònjuges o vidu.

(  ) Còpia on figuri el compte corrent per a l’ingrés de la subvenció i el sol·licitant.

(  ) Còpia compulsada del document de família nombrosa.

(  ) Original en el cas d’efectuar el pagament a traves d’entitat bancària, es presentarà el resguard segellat per la sucursal.

(  ) Original o còpia compulsada de la factura dels llibres escolars que sigui emes per una empresa, a la factura hi ha de constar:

  • El detall dels llibres comprats, obligatoris del curs escolar que es tracti.
  • Estar datada durant l’any escolar.
  • Contenir les dades de l’emissor: Nom, NIF de l’empresa i segell.
  • Número de factura.
  • Dades amb el NIF de l’alumne/a: Nom i llinatges, curs, i centre escolar.
  • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

(  ) En el cas que el centre escolar sigui qui aporti els llibres escolars a l’alumne/a, i s’aboni el pagament al mateix centre, aquest emetrà un certificat on consti:

  • Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell.
  • Data d’expedició del certificat.
  • Dades de l’amune/a, curs i any escolar.
  • Informació que reflecteixi que ha estat abonada.

Per tot això,

Deman:

Que amb els tràmits oportuns previs s’atorgui l’ajuda per a l’adquisició dels llibres de text per part d’aquest consell.

Formentera, ________ d ________________ de 20_____

Signatura

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA"

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

Formentera, 8 d'abril de 2014

El President,
Jaume Ferrer Ribas