Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 6071
Licitació del contracte reservat de serveis de neteja i manteniment de la jardineria de diverses zones verdes a Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicatària

a.       Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b.       Dependència que tramita l’expedient: Secretaria-Contractació

c.        Número d’expedient: 419/2014

2.- Objecte del contracte

a.       Tipus: Servei   

b.       Descripció de l’objecte: neteja i manteniment de la jardineria de diverses zones verdes 

c.        Termini d’execució: 9 mesos

3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a.       Tramitació: Ordinària

b.        Procediment: Obert

c.        Criteris d’adjudicació: els especificats al plec de clàusules administratives del contracte, clàusula 15

4.- Pressupost de licitació

a.       Valor estimat: 65.522,80 euros

b.       Correspon en concepte d’IVA la quantitat de: 12.015,58 euros

c.        Pressupost total de la licitació: 77.538,38 euros anuals

5.- Garanties

a.       Garantia Provisional: No s’exigeix.

b.       Garantia Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte IVA exclòs, mitjançant retenció de preu.

6.- Obtenció de documentació i informació:

a.       Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca (Secretaria-Contractació)

b.       Domicili: Plaça. des Born, 15

c.        Localitat i Codi Postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d.       Telèfon: 971381050  

e.       Telefax: 971385500

f.         Perfil del Contractant de la pàgina web de l’Ajuntament: www.ajciutadella.org.

7.- Requisits específics del contractista:

La solvència econòmica, financera i tècnica s’hauran d’acreditar d’acord amb l’establert en la clàusula 5 del plec de clàusules administratives

8.- Presentació d’ofertes:

a.       Termini de presentació: vuit (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores.

b.       Documentació a presentar: la que s’estableix al Plec de clàusules particulars (clàusula 14).

c.        Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella, plaça des Born, 15. Ciutadella. Registre d’entrada.

9.- Obertura de propostes:

a.       Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b.       Domicili: Plaça des Born, 15.

c.        Localitat: Ciutadella de Menorca.

d.       Data: La Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set dies des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament de la composició de la referida Mesa. Les ofertes (sobre B) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

e.       Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Altres informacions:

a.       Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

b.       Despeses: Correran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600,00 euros.

c.        Punt d’accés electrònic on figuren les informacions relatives a la convocatòria: www.ajciutadella.org - perfil de contractant.

Ciutadella de Menorca, 30 de març de 2014

L’Alcalde

José Mª de Sintas Zaforteza