Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 6071
Licitació del contracte reservat de serveis de neteja i manteniment de la jardineria de diverses zones verdes a Ciutadella de Menorca
Versió PDF
1.- Entitat adjudicatària
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Secretaria-Contractació
c. Número d’expedient: 419/2014
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: Servei
b. Descripció de l’objecte: neteja i manteniment de la jardineria de diverses zones verdes
c. Termini d’execució: 9 mesos
3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a. Tramitació: Ordinària
b. Procediment: Obert
c. Criteris d’adjudicació: els especificats al plec de clàusules administratives del contracte, clàusula 15
4.- Pressupost de licitació
a. Valor estimat: 65.522,80 euros
b. Correspon en concepte d’IVA la quantitat de: 12.015,58 euros
c. Pressupost total de la licitació: 77.538,38 euros anuals
5.- Garanties
a. Garantia Provisional: No s’exigeix.
b. Garantia Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte IVA exclòs, mitjançant retenció de preu.
6.- Obtenció de documentació i informació:
a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca (Secretaria-Contractació)
b. Domicili: Plaça. des Born, 15
c. Localitat i Codi Postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Telèfon: 971381050
e. Telefax: 971385500
f. Perfil del Contractant de la pàgina web de l’Ajuntament: www.ajciutadella.org.
7.- Requisits específics del contractista:
La solvència econòmica, financera i tècnica s’hauran d’acreditar d’acord amb l’establert en la clàusula 5 del plec de clàusules administratives
8.- Presentació d’ofertes:
a. Termini de presentació: vuit (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores.
b. Documentació a presentar: la que s’estableix al Plec de clàusules particulars (clàusula 14).
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella, plaça des Born, 15. Ciutadella. Registre d’entrada.
9.- Obertura de propostes:
a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Domicili: Plaça des Born, 15.
c. Localitat: Ciutadella de Menorca.
d. Data: La Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set dies des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament de la composició de la referida Mesa. Les ofertes (sobre B) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Altres informacions:
a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
b. Despeses: Correran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600,00 euros.
c. Punt d’accés electrònic on figuren les informacions relatives a la convocatòria: www.ajciutadella.org - perfil de contractant.
Ciutadella de Menorca, 30 de març de 2014
L’Alcalde
José Mª de Sintas Zaforteza