Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 5283
Licitació servei de grua per a la retirada, trasllat, immobilització i dipòsit de vehicles de la via pública del municipi de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ANUNCI DE LICITACIÓ PER A L’ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE DEL SERVEI DE GRUA PER A LA RETIRADA, TRASLLAT, IMMOBILITZACIÓ I DIPÒSIT DE VEHICLES DE LA VIA PÚBLICA, DEL MUNICIPI DE CIUTADELLA DE MENORCA.

1.- Entitat adjudicatària

a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b Dependència que tramita l’expedient: Secretaria-Contractació

c. Número d’expedient: 1009/2014

2.- Objecte del contracte

a. Tipus: Servei

b Descripció de l’objecte: retirada, trasllat, immobilització i dipòsit de vehicles de la via pública

c. Termini d’execució: 4 anys

3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a. Tramitació: Urgent

b. Procediment: Obert

c. Criteris d’adjudicació: els especificats al plec de clàusules administratives del contracte, clàusula 17

4.- Pressupost de licitació

a. Valor estimat: 26.446,28 euros

b  Correspon en concepte d’IVA la quantitat de: 5.553,72 euros

c. Pressupost total de la licitació: 32.000,00 euros anuals

5.- Garanties

a. Garantia Provisional: No s’exigeix.

b. Garantia Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte IVA exclòs

6.- Obtenció de documentació i informació:

a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca (Secretaria-Contractació)

b. Domicili: Plaça. des Born, 15

c. Localitat i Codi Postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d. Telèfon: 971381050  

e. Telefax: 971385500

f. Perfil del Contractant de la pàgina web de l’Ajuntament: www.ajciutadella.org.

7.- Requisits específics del contractista:

La solvència econòmica, financera i tècnica s’hauran d’acreditar d’acord amb l’establert en la clàusula 14 del plec de clàusules administratives

8.- Presentació d’ofertes:

a. Termini de presentació: vuit (8) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores.

b. Documentació a presentar: la que s’estableix al Plec de clàusules particulars (clàusula 16).

c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella, plaça des Born, 15. Ciutadella. Registre d’entrada.

9.- Obertura de propostes:

a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b. Domicili: Plaça des Born, 15.

c. Localitat: Ciutadella de Menorca.

d. Data: La Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut quatre dies des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament de la composició de la referida Mesa. Les ofertes (sobre B) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

e. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Altres informacions:

a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

b. Despeses: Correran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 200,00 euros.

c. Punt d’accés electrònic on figuren les informacions relatives a la convocatòria: www.ajciutadella.org - perfil de contractant.

Ciutadella de Menorca, 24 de març de 2014

L’Alcalde

José Mª de Sintas Zaforteza