Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 6034
Licitació del contracte de suport psicològic a persones en situació d’emergència a les Illes Balears
1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria d’Administracions Públiques. Direcció General d’Interior, Emergències i Justícia
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat administrativa de Contractació.
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Secretaria General. Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: c/ de Francesc Salvà, s/n,
3) Localitat i codi postal: Es Pont d’Inca. Marratxí, 07141.
4) Telèfon: 971 176522
5) Telefax: 971 177474
6) Adreça d’Internet del perfil del contractant: http://www.plataformadecontratacion.caib.es -Conselleria d’Administracions Públiques -.
7) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: Contr /2014/824
2. Objecte del Contracte:
a) Tipus: administratiu
b) Descripció: prestació del servei d’intervenció psicològica a persones en situació d’emergència que es produeixin a les Illes Balears.
c) Divisió per lots i nombre de lots:
d) Lloc d’execució: Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera
e) Termini d’execució: 1 any des de la data de formalització.
f) Admissió de pròrroga: si.
g) CPV: 98390000
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
c) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica 100 %
4. Pressupost base de licitació:
Import net: 97.620 euros
IVA 21%: exempt
Import total: 97.620euros
5. Garanties exigides. Provisional: dispensa. Definitiva: 4.881 € (5% del pressupost de licitació )
6. Requisits específics del contractista:
a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: lletra F del quadre de característiques del contracte del Plec de clàusules administratives particulars.
7. Presentació d’ofertes:
a) Data límit de presentació: 7 dies naturals comptadors des de l’endemà al de la publicació d’aquest anunci; si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu, es podrà presentar fins al primer dia hàbil següent. Hora límit: les 14:00 hores.
b) Lloc de presentació:
1) Dependència: Secretaria General. Unitat Administrativa de Contractació. Conselleria d’Administracions Públiques
2) Domicili: c/ de Francesc Salvà, s/n
3) Localitat i codi postal: Es Pont d’Inca, Marratxí,07141
c) Admissió de variants: no.
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: quinze dies des de la data d’obertura de les proposicions
8. Obertura d’ofertes:
a) Adreça:Conselleria d’Administracions Públiques
b) Localitat i codi postal: Marratxí. Es Pont d’Inca.07141
c) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant fax.
9. Despeses de publicitat.
Aniran a càrrec de l’adjudicatari. Import màxim 300,00 euros.
Marratxí, 4 d’abril de 2014
La consellera d’Administracions Públiques
Per delegació, la secretària general
(BOIB núm .76 de 30/05/2013)
La secretària general
Susana Carbonell Malbertí