Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT
AUTORITAT PORTUÀRIA DE BALEARS
Núm. 5858
Notificació Expedient Incomplet embarcació "ANDROS TERCERO" Ref. EI-02/14
Als efectes del punt 4 de l'article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (B.O.E de 27-11-92), i atès que ha estat impossible localitzar al domicili conegut de Sr. Sebastián Cerdá Oliver, propietari de l'embarcació “ANDROS TERCERO” matrícula 7-PM-1-153-00, lloc d'atracada número 017, pantalà “A” del Portitxol al Port de Palma, en l'Expedient Incomplet Ref: EI-02/14 se li notifica el següent:
“En data 20 de juliol de 2007 vàreu ser autoritzat a usar un atracador en Portitxol, pantalà A, amarrador núm. 017 del port de Palma, per a l’embarcació denominada "ANDROS TERCERO", matrícula 7-PM-1-153-00, tipus lancha, d’eslora 7.2 m, mànega 2.44 m i calat 1.50 m.
El punt 6 del capítol II de la Norma per a l’autorització d’ús d’un amarrador de base per a embarcacions d’esbarjo no professionals en instal·lacions gestionades directament per l’Autoritat Portuària de les Balears estableix la documentació que s’ha de presentar i els requisits que s’han d’acreditar.
S’ha comprovat la documentació que figura en el vostre expedient d’autorització i s’ha observat que heu d’actualitzar la documentació següent i/o reunir aquests requisits:
- Fotocopia i Original del Títol de propietat o full d’assentament de l’embarcació.
- Fotocopia i Original del Certificat de navegabilitat actualitzat per a embarcacions d’eslora igual o superior a sis metres.
- Document de domiciliació bancària.
- Fotocopia i Original del Assegurança obligatòria vigent per a embarcacions d’esbarjo o esportives (Reial decret 607/1999) a nom del titular.
Atès el que s’ha exposat anteriorment, i d’acord amb les instruccions per a l’autorització de l’ús d’un atracador en gestió directa per part d’aquesta Autoritat Portuària de Balears, i en virtut del que disposa l’article 76 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (BOE de 27-11-92), aquesta Direcció us concedeix un termini de deu dies comptador des de l’endemà d’haver rebut aquesta notificació perquè acudiu a les Oficines de Prestació de Serveis de l’Autoritat Portuària de les Balears al port de Palma (Moll Vell, 5; de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores) i aporteu la documentació i acrediteu que reuniu els requisits indicats.
Expressament se us adverteix que, si una vegada finalitzat el termini esmentat, no heu fet aquest tràmit, aportant la documentació o acreditant que compliu els requisits sol·licitats, s’entendrà que heu perdut el dret a la utilització de les instal·lacions portuàries i, com a conseqüència d’això, aquesta Autoritat Portuària podrà retirar i traslladar l’embarcació, tot això sense perjudici de la meritació de les tarifes/taxes, despeses i sancions que puguin ser procedents per infracció del Text refós de la Llei de ports de l’Estat i de la marina mercant, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2011, de 5 de setembre.”
Palma de Mallorca, 25 de març de 2014
El Director,
Juan Carlos Plaza Plaza