Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

UNIVERSITAT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 5511
Resolució del dia 17 de març de 2014 de la Universitat de les Illes Balears per la qual es convoquen proves selectives de promoció interna per a l’accés del personal laboral fix al cos específic de biblioteca i arxiu de personal funcionari d’aquesta universitat.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La present convocatòria té per objecte l’adaptació de la naturalesa jurídica del personal laboral fix de la Universitat de les Illes Balears, al qual es refereix la base segona d’aquesta convocatòria, a la naturalesa administrativa en què es transformaran els llocs de treball que ocupen, a través dels processos selectius de promoció prevists.

Amb el fi d’homogeneïtzar les condicions de treball de tot el personal d’administració i serveis de la Universitat de les Illes Balears, aquest Rectorat, en ús de les competències que li atribueix la legislació vigent, acorda de convocar proves selectives de promoció interna per a l’accés del personal laboral fix al cos específic de biblioteca i arxiu de personal funcionari d’aquesta universitat, de conformitat amb les següents

 

Bases de la convocatòria

1. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives específiques d’ingrés per cobrir les places de la relació de llocs de treball ocupades actualment per personal sotmès al règim jurídic laboral, amb personal funcionari pel sistema de promoció interna: accés de personal fix al cos específic de biblioteca i arxiu, personal funcionari, subgrup C2. Cap d’aquestes places no generarà vacant quan sigui coberta.

1.2. A aquestes proves selectives els són aplicables la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears (Butlletí Oficial de les Illes Balears de 3 d’abril), els Estatuts d’aquesta universitat, aprovats pel Decret 64/2010, de 14 de maig (Butlletí Oficial de les Illes Balears de 22 de maig), l’Acord signat entre la Gerència i les organitzacions sindicals representades a la comissió negociadora de la UIB, el que es disposa en aquesta convocatòria i la resta de normativa vigent en aquesta matèria.

1.3. D’acord amb el que preveu l’article 75.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, aquesta convocatòria s’ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Tots els actes que es derivin d’aquesta convocatòria es publicaran al Portal privat del personal de la UIB.

2. Requisits dels candidats

2.1. Per ser admesos a la realització de les proves selectives, els aspirants han de complir, en la data d’acabament del termini per presentar sol·licituds, els requisits següents:

2.1.1. Tenir la condició de personal laboral fix de la Universitat de les Illes Balears.

2.1.2. Desenvolupar un lloc de treball adscrit a un cos i a una de les escales que figuren a l’annex II de l’Acord signat entre la Gerència i les organitzacions sindicals representades a la comissió negociadora de la UIB en data 4 de juliol de 2006.

2.1.3. Haver prestat serveis durant almenys dos anys com a personal laboral fix en el grup en què hom es troba actualment a la data de finalització del període de presentació de sol·licituds.

2.1.4. Tenir la titulació exigida per a l’ingrés al subgrup i escala objecte de la convocatòria. La titulació requerida per a l’ingrés a l’escala del cos específic de biblioteca i arxiu de personal funcionari serà l’exigida per a l’ingrés al subgrup corresponent, de conformitat amb l’article 76 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.

2.2. L’equivalència de grups i categories com a personal laboral als grups i les escales de cossos específics de funcionari és la que estableix l’Acord signat a aquest efecte per la Gerència i les organitzacions sindicals representades a la comissió negociadora de la UIB el dia 4 de juliol de 2006.

2.3. Tots els llocs de treball en què es modifiqui el règim jurídic de laboral a funcionari dels cossos específics seran adaptats al contingut de l’article 76 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.

3. Sol·licituds

3.1. Les persones que vulguin prendre part en aquestes proves selectives ho han de fer constar a la sol·licitud, que s’ha d’ajustar al model que figura com a annex I d’aquesta convocatòria o al Portal privat del personal de la UIB.

3.2. La presentació de sol·licituds s’ha de fer al Registre General de la Universitat de les Illes Balears, campus universitari, carretera de Valldemossa, km 7,5, Son Lledó, Palma, de 9 a 14 hores, o en la forma prevista a l’Acord executiu del dia 25 de novembre de 1997 sobre organització i funcionament del Registre de la Universitat de les Illes Balears, o als llocs que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, en el termini de vint dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears, i s’han d’adreçar al Magnífic Senyor Rector de la Universitat de les Illes Balears.

3.3. A la sol·licitud s’hi ha d’adjuntar una fotocòpia del DNI o document acreditatiu corresponent vigent.

3.4. Els aspirants que pateixin alguna discapacitat que vulguin participar a les proves selectives ho han d’indicar a la sol·licitud i també ho han d’acreditar amb un document original o fotocòpia acarada. Així mateix poden demanar les possibles adaptacions de temps i mitjans per a la realització dels exercicis en què aquestes adaptacions siguin necessàries. A fi que el tribunal pugui resoldre de forma objectiva la sol·licitud plantejada, la persona interessada ha d’adjuntar el dictamen tècnic facultatiu emès per l’òrgan tècnic de valoració que hagi dictaminat el grau de discapacitat.

3.5. Els drets d’examen s’han d’ingressar al compte IBAN número ES46 0487 2151 1020 0000 0765 oberta al Banc Mare Nostrum, SA, i la quantitat que correspon ingressar és:

- Per al subgrup C2: 6,89 euros

Estan exemptes de pagar la taxa d’examen les persones a les quals es refereix l’article 14 de la Llei 55/1999, de 29 de desembre, de mesures fiscals, administratives i de l’ordre social, en els termes i les condicions que s’hi detallen. Les persones afectades han de presentar el justificant corresponent.

3.6. La sol·licitud ha d’anar acompanyada del comprovant bancari original d’haver satisfet els drets d’examen o el resguard original acreditatiu de transferència, i el fet que no hi sigui determinarà l’exclusió de l’aspirant. En cap cas la presentació i el pagament no suposen la substitució del tràmit de presentació, dins el termini i en la forma escaient, de la sol·licitud davant l’òrgan expressat a la base 3.2.

3.7. Els errors de fet que puguin advertir-se a les sol·licituds es poden reparar en qualsevol moment, d’ofici o a petició de la persona interessada.

4. Admissió dels aspirants

4.1. Una vegada hagi acabat el termini de presentació de sol·licituds, el Rector de la Universitat de les Illes Balears dictarà resolució en el termini màxim d’un mes, que es publicarà al Portal privat del personal de la UIB, en la qual es declararà aprovada la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos, amb indicació de les causes d’exclusió. A la llista hi ha de constar el número del DNI. També s’hi indicarà el lloc i la data de començament del curs selectiu de què es parla al punt 6.

4.2. Els aspirants exclosos o no inclosos a la llista disposen d’un termini de deu dies, comptats a partir de l’endemà de la publicació de la resolució, per poder resoldre el defecte que hagi motivat l’exclusió o la no inclusió. En tot cas, per evitar errors i, en el supòsit de produir-se’n, per poder fer les esmenes dins el termini i en la forma escaient, els aspirants han de comprovar, sota la seva responsabilitat, no sols que no figuren a la relació d’exclosos, sinó, a més, que els DNI consten a la relació d’admesos corresponent. Passats els deu dies es farà pública la llista definitiva d’admesos i exclosos al Portal privat del personal de la UIB.

Qualsevol notificació anterior a les proves es farà pública mitjançant el Portal privat del personal de la UIB.

Contra la resolució que declari aprovada definitivament la llista d’aspirants admesos i exclosos, que exhaureix la via administrativa, s’hi pot interposar recurs potestativament de reposició davant el Rector en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació de la resolució, o recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Palma, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució.

4.3. Els aspirants que resultin exclosos de la llista definitiva poden demanar el reintegrament dels drets d’examen en concepte de participació a les proves mitjançant una sol·licitud adreçada al Magnífic Senyor Rector d’aquesta universitat, en la qual han de fer constar les dades bancàries necessàries per fer efectiva la devolució de l’import abonat. No és procedent la devolució dels drets d’examen en els supòsits d’exclusió quan la causa sigui imputable als aspirants.

5. Tribunal

5.1. El tribunal qualificador d’aquestes proves és el que figura com a annex II d’aquesta convocatòria.

5.2. Els membres del tribunal han d’abstenir-se d’intervenir, i ho han de comunicar al Rector de la Universitat, si hi concorren circumstàncies de les que preveu l’article 28.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, o si han fet tasques de preparació d’aspirants a proves selectives els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria. No es considerarà tasca de preparació d’aspirants la realització del curs selectiu establert al punt 6.1.1 d’aquesta convocatòria.

El president pot demanar als membres del tribunal declaració expressa de no trobar-se sotmesos a alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Així mateix, els aspirants poden recusar els membres del tribunal quan hi concorrin les circumstàncies previstes a la present base, de conformitat amb el procediment establert a l’article 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

5.3. Amb anterioritat a l’inici de les proves selectives, es publicarà la resolució del Rector per la qual es nomenen els nous membres del tribunal que hagin de substituir els que n’hagin perdut la condició per alguna de les causes previstes a la base 5.2, o per altres causes, al Portal privat del personal de la UIB.

5.4. Amb la convocatòria prèvia del president, es constituirà el tribunal, amb assistència de tots els membres, titulars o suplents.

En aquesta sessió, el tribunal acordarà les decisions que li corresponguin amb vista al desenvolupament correcte de les proves selectives.

5.5. Dins la fase de selecció, el tribunal resoldrà els dubtes que puguin sorgir en l’aplicació d’aquestes normes, com també el que s’hagi de fer en els casos que no s’hi preveuen.

El procediment d’actuació del tribunal s’ha d’ajustar en tot moment al que disposa la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú.

5.6. El tribunal pot decidir la incorporació a les seves feines d’assessors especialistes per a les proves corresponents als exercicis que estimi pertinents, i aquests assessors s’han de limitar a prestar la seva col·laboració en les seves especialitats tècniques. La designació dels assessors s’ha de comunicar al Rector de la Universitat.

5.7. El tribunal qualificador ha d’adoptar les mesures necessàries en els casos en què convingui, de forma que els aspirants amb discapacitat gaudeixin de condicions similars per a la realització dels exercicis a la resta dels participants. En aquest sentit s’establiran, per a les persones amb discapacitat que ho demanin en la forma prevista a la base 3.4, les adaptacions possibles en temps i mitjans per a la realització dels exercicis.

5.8. A efectes de comunicacions i altres incidències, el tribunal tindrà la seu al Rectorat de la Universitat de les Illes Balears, carretera de Valldemossa, km 7,5, Son Lledó, Palma.

El tribunal disposarà que en aquesta seu almenys una persona, membre o no del tribunal, atengui les qüestions que siguin plantejades en relació amb aquestes proves selectives.

5.9. El tribunal que actuï en aquestes proves selectives es regularà per l’Acord normatiu 5895/2002, de 6 de novembre (FOU núm. 210, de 22 de novembre), pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de la Universitat de les Illes Balears.

6. Procediment selectiu

6.1. El sistema de selecció dels aspirants constarà de dues fases: la primera consisteix en un curs selectiu i la segona en l’oposició.

6.1.1. Fase del curs selectiu:

El curs es farà per a tots els aspirants admesos; el nombre de temes i la durada del curs s’estableix a l’annex III d’aquesta convocatòria.

El curs selectiu al qual es refereix aquesta resolució te validesa exclusivament per a aquest procediment selectiu.

Els aspirants que tinguin acreditat un mínim de 50 hores de formació de cursos que pertanyen als plans de formació de la UIB, quedaran exonerats de l’obligació de realitzar aquest curs selectiu. Els aspirants ho han de fer constar a la sol·licitud i acreditar d’acord amb el punt 9.1 d’aquestes bases.

6.1.2. Fase d’oposició:

Aquesta fase es desenvoluparà amb les proves i qualificacions que s’especifiquen a l’annex IV. El temari que ha de regir les proves selectives és el que figura a l’annex V d’aquesta convocatòria.

7. Desenvolupament de les proves

7.1. Els aspirants es cridaran per al desenvolupament de les proves per ordre alfabètic, per la lletra que s’estableixi d’acord amb el sorteig que anualment fa la Secretaria d’Estat per a l’Administració Pública.

7.2. La primera prova de la fase d’oposició es farà a partir del segon quadrimestre de l’any 2014.

7.3. Des de la data de realització de la primera prova fins a la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears del nomenament dels aspirants que superin el procés selectiu, no poden transcórrer més de nou mesos, tenint en compte que des que acabi totalment una prova fins al començament de la següent ha de passar un termini mínim de tres dies i màxim de dos mesos.

7.4. En qualsevol moment els aspirants poden ser requerits pels membres del tribunal amb la finalitat que acreditin la seva identitat.

7.5. Els aspirants seran convocats per a cada prova una única vegada, i quedaran exclosos de l’oposició els qui no hi compareguin, excepte en els casos de força major degudament justificats i lliurement valorats pel tribunal.

7.6. Acabada la primera prova, el tribunal farà públics, al lloc on s’hagi fet i al Portal privat del personal de la UIB, la relació d’aspirants aprovats per ordre de DNI, amb indicació de la puntuació obtinguda, i el lloc, la data i l’hora en què es farà la següent prova de la fase d’oposició.

Els anuncis de les proves es faran públics amb una antelació mínima de vint-i-quatre hores a l’assenyalada perquè la prova comenci.

7.7. En qualsevol moment del procés selectiu, si el tribunal s’assabenta que qualque aspirant no té la totalitat dels requisits exigits per la present convocatòria, una vegada oïda la persona interessada, n’ha de proposar l’exclusió al Rector d’aquesta universitat, i li ha de comunicar, així mateix, les inexactituds o falsedats formulades per l’aspirant a la sol·licitud d’admissió a les proves selectives, perquè tingui els efectes que corresponguin.

7.8. En el supòsit que els aspirants no estiguin d’acord amb la puntuació obtinguda en alguna prova i en vulguin fer una revisió, ho podran demanar, en el termini de tres dies a partir de l’endemà de la publicació de les puntuacions de cada prova, mitjançant escrit raonat al president del tribunal, el qual contestarà a la persona interessada.

8. Llista d’aprovats

8.1. Acabada la fase d’oposició, el tribunal farà pública, al lloc on s’hagin fet les proves i al Portal privat del personal de la UIB, la relació d’aspirants que hagin superat la fase d’oposició amb la qualificació d’apte, amb indicació del DNI.

8.2. El tribunal elevarà al Rector de la Universitat la proposta de nomenament com a funcionaris de carrera.

9. Presentació de documents

9.1. Els requisits exigits al punt 2.1 i l’acreditació de les 50 hores de formació que s’exigeixen al punt 6.1.1 per ser exonerats de l’obligació de realitzar aquest curs selectiu, s’han d’acreditar de la forma següent:

  1. Amb els documents que constin a l’expedient administratiu personal.
  2. La Universitat ha d’incorporar d’ofici a l’expedient d’aquesta convocatòria un certificat de l’extracte dels cursos de formació que figuren a l’expedient administratiu personal de cada aspirant, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.
  3. Les persones que vulguin participar en aquesta convocatòria podran comprovar a través d’UIBdigital les dades que figuren al seu expedient administratiu, i si ho consideren oportú, hauran de presentar al Registre General de la UIB la documentació acarada que no hi consti i que considerin adequada perquè sigui presa en consideració a la convocatòria.

9.2. En el termini de vint dies naturals a comptar de l’endemà del dia que s’hagi fet pública la llista definitiva d’aprovats, els opositors aprovats han de presentar al Servei de Recursos Humans de la Universitat de les Illes Balears els documents acreditatius dels requisits exigits indicats al punt 2.1 de la convocatòria, sempre que no constin als expedients.

9.3. Les persones que dins el termini fixat, excepte casos de força major, no presentin la documentació, o a les quals, una vegada examinada aquesta, es dedueixi que els manca algun requisit dels assenyalats a la base 2.1, no podran ser nomenades funcionaris i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagin incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

10. Nomenament de funcionaris

10.1. Acabat el procés selectiu, el personal laboral que el superi serà nomenat funcionari de carrera del corresponent cos i escala i quedarà ocupant el mateix lloc de treball que ocupava abans com a laboral, mitjançant resolució del Rector que es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

10.2. La presa de possessió dels aspirants aprovats s’ha de fer en el termini màxim de tres dies, comptat de l’endemà de la data de publicació del nomenament al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

11. Norma final

11.1. La present convocatòria i tots els actes administratius que es derivin tant d’aquesta convocatòria com de l’actuació del tribunal es poden impugnar en els casos i en la forma establerts per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú.

 

Palma, 17 de març de 2014

 

El Rector,

Llorenç Huguet

 

 

Annex I

SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ A LES PROVES SELECTIVES DE PROMOCIÓ INTERNA PER A L’ACCÉS DEL PERSONAL LABORAL FIX AL COS ESPECÍFIC DE BIBLIOTECA I ARXIU DE PERSONAL FUNCIONARI

ESCALA I SUBGRUP ALS QUALS ES DEMANA ACCEDIR

1 Escala

 

2 Subgrup

3 Data de resolució de la convocatòria

                         Dia                   Mes                 Any

 

DADES PERSONALS

6  DNI

7  Primer cognom

 

8  Segon cognom

 

9  Nom

 

10  Data de naixement

      Dia          Mes      Any

 

11 Sexe

 

 

12  Província de naixement

 

13  Localitat de naixement

14  Telèfon amb prefix

 

15  Domicili, carrer o plaça i número

 

16   Codi postal

 

17  Domicili: Municipi

 

 

18  Domicili: Província

 

19  Domicili: Nació

 

               

La persona sotasignada demana ser admesa a les proves selectives a què fa referència la present sol·licitud i DECLARA:

1. Que té la condició de personal laboral fix a la Universitat de les Illes Balears.

2. Que presta serveis a la plaça codi _____________________, classificada com de naturalesa L/F i que figura a la RLT al grup _____________ de laborals.

3. Que té la titulació exigida per a la convocatòria (s’ha d’especificar quina).

Titulació

 

4. Que:

  •   (  ) SÍ que té acreditades les 50 hores del punt 6.1.1 de la convocatòria.
  •   (  ) NO té acreditades les 50 hores del punt 6.1.1 de la convocatòria.

5. Que compleix totes les condicions exigides per a l’ingrés a la Funció Pública i especialment assenyalades a la convocatòria esmentada, i es compromet a aportar la documentació original de totes les dades que figuren en aquesta sol·licitud, llevat que constin al seu expedient laboral.

      A la present sol·licitud s’hi adjunta el resguard bancari original d’haver abonat els drets exigits a la convocatòria i fotocòpia del DNI, vigent.

________________, ______ d____________________ de 2014

Firma,

 

 

Annex II

Tribunal C2

            El tribunal serà constituït pels membres següents:

Titulars:

President: senyor David Pons Florit, que pertany al cos de titulars d’universitat, vicerector d'Economia i Infraestructures, per delegació del Rector de la Universitat de les Illes Balears.

Vocals:

Senyora Antònia Fullana Puigserver, que pertany a l’escala de tècnics de gestió de la Universitat de les Illes Balears, Gerent de la Universitat de les Illes Balears.

Senyor Jeroni Reynés Vives, que pertany a l’escala de tècnics de gestió de la Universitat de les Illes Balears, cap de l’Assessoria Jurídica.

Senyor Andreu Alcover Ordinas, que pertany a l’escala de tècnics de gestió de la Universitat de les Illes Balears, vicegerent.

Senyor Miquel Pastor Tous, que pertany a l’escala de facultatius de biblioteca de la Universitat de les Illes Balears, director del Servei de Biblioteca i Documentació.

Suplents:

President: senyor Antoni Aguiló Pons, que pertany al cos de professors titulars d'universitat, vicerector de Campus, Cooperació i Universitat Saludable.

Vocals:

Senyor Josep Lluís Ferrer Gomila, que pertany al cos de professors titulars d'universitat, vicerector de Professorat.

Senyora Margalida Torrens Sastre, que pertany a l’escala de gestió de la Universitat de les Illes Balears, cap del Servei de Recursos Humans.

Senyora Almudena Cotoner Cerdó, que pertany a l’escala de facultatius de biblioteca de la Universitat de les Illes Balears. cap de secció del Servei de Biblioteca i Documentació.

Senyora Marta Macías Borràs, que pertany a l’escala de facultatius de biblioteca de la Universitat de les Illes Balears, cap de secció del Servei de Biblioteca i Documentació.

Membres dels representants dels empleats públics que col·laboraran en les funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu, d’acord amb l’article 51.3 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears:

Titulars:

Sra. Maria Leonor Hernández Maíllo

Sra. Carmen Vázquez Fernández

Suplents:

Sra. Lorena Paloma Martínez Carrasco-Muñoz

Sra. Francesca Clar Calafat

 

 

Annex III

Nombre de temes i durada del curs

Nre. de temes

Nre. d’hores del curs

10

6 hores

 

 

Annex IV

Proves i qualificacions

1. El procés selectiu és format per les fases que s’indiquen a continuació.

1.1. Primera fase, curs selectiu i valoració

L’assistència al curs és voluntària. El curs es realitzarà dins i fora de l’horari de treball, segons el que permetin les necessitats del servei, i tindrà un valor total d’un punt per sumar a la nota obtinguda a la prova teòrica de la segona fase. Per poder obtenir aquest punt s’ha d’assistir almenys a un 80 per cent de les hores de què consti el curs. Els aspirants que hagin acreditat un mínim d’hores de formació d’acord el que regula el punt 6.1.1 d’aquesta convocatòria no hauran de realitzar el curs i també tindran dret a obtenir un punt.

 El Servei de Recursos Humans de la UIB farà públic el calendari i el lloc de realització del curs previst en aquesta convocatòria.

1.2. Segona fase, prova teòrica

Consistirà en una prova tipus test amb preguntes relacionades amb el temari que figura a l’annex V d’aquesta convocatòria, amb quatre respostes alternatives per a cada una, de les quals únicament una és correcta.

El nombre de preguntes del qüestionari és de quaranta. El temps per realitzar aquesta prova és de 60 minuts. Aquesta prova té caràcter eliminatori.

La prova es realitzarà en acabar el s curs selectiu establert a la primera fase i es qualificarà fins a sis punts. Per poder superar aquesta prova serà necessari obtenir una puntuació mínima d’un punt i mig.

1.3. Tercera fase, prova pràctica

Els aspirants que hagin superat la prova teòrica tindran un termini de cinc dies a partir de l’endemà de la publicació de la qualificació de la prova anterior, per lliurar al Registre General de la Universitat de les Illes Balears una memòria, d’una extensió màxima de dues pàgines, de les tasques que desenvolupa al seu lloc de treball actual (i precedents, si escau). El tribunal convocarà els aspirants per realitzar un debat sobre la memòria presentada.

Tot i que la realització d’aquesta part no té caràcter eliminatori, es valorarà fins a un màxim de quatre punts.

La nota definitiva del procés selectiu s’obtindrà fent la suma de les puntuacions obtingudes a la primera, segona i tercera fase. Per superar el procés selectiu és necessari haver obtingut com a nota final un mínim de cinc punts. La llista final de les persones que hagin superat el procés de promoció interna sortirà amb la nota d’apte.

 

Annex V

Temari

Gestió de la UIB

Tema 1. Estatuts de la UIB (I): òrgans de govern col·legiats de la UIB: el Claustre, el Consell de Govern, el Consell de Direcció, el Consell Social i la Junta Consultiva.

Tema 2. Estatuts de la UIB (II): òrgans de govern unipersonals de la UIB: el Rector, els vicerectors, el Secretari General i el Gerent.

Tema 3. Estatuts de la UIB (III): la Universitat: facultats, escoles i escoles adscrites.

Tema 4. El Síndic de Greuges de la Universitat de les Illes Balears: creació i reglamentació.

Gestió de personal

Tema 5. El personal funcionari d’administració i serveis de la Universitat de les Illes Balears (I): adquisició i pèrdua de la condició de funcionari de la UIB.

Tema 6. El personal funcionari d’administració i serveis de la Universitat de les Illes Balears (II): situacions administratives: servei actiu i excedències.

Tema 7. El personal funcionari d’administració i serveis de la Universitat de les Illes Balears (III): llicències, permisos i vacances.

Tema 8. El personal funcionari d’administració i serveis de la Universitat de les Illes Balears (IV): règim retributiu.

Gestió de la qualitat

Tema 9. Introducció a la qualitat: els principis bàsics.

Tema 10. La Llei de prevenció de riscs laborals: àmbit d’aplicació. Principis de l’acció preventiva. Obligacions dels treballadors en matèria de prevenció de riscs.