Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 5407
Secretaria de la Junta de Govern. Decret de batlia núm. 4901, de 25 de març, de modificació del núm. 954, de 27 de gener de 2014, d’organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Decret de batlia de modificació del núm. 954, de 27 de gener de 2014, d’organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Palma

Fets

1. El Decret núm. 954, de 27 de gener de 2014, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma no preveu la delegació de les competències de Comunicació.

2. Aquesta modificació pretén delegar les funcions que es detallaran al titular de l’Àrea de Turisme i Coordinació Municipal.

3. També es regula el règim dels òrgans directius que s’adscriuen al servei, ja que els professionals amb experiència en el sector de comunicació i premsa no són habitualment funcionaris de carrera de l’Administració pública i es pretén fer possible el seu nomenament mitjançant personal no funcionari.

Fonaments de dret

1. Els articles 124.5 i 130.3 de la Llei 7/1985, de 2’abril, reguladora de les bases del règim local.

2. Els articles 11 i 47.2 del Reglament orgànic del govern i de l’administració de l’Ajuntament de Palma.

Per tot això, dict el següent

 

Decret

1. Modificar el Decret de batlia núm. 954, de 27 de gener de 2014, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, apartat I. “Àrea de Turisme i Coordinació municipal”, tal com s’especifica:

S’afegeix un nou apartat I.f, que diu:

“I.f. Comunicació

  • a. Gestionar la informació de l’Ajuntament, tant interna com externa.
  • b. Elaborar notes de premsa.
  • c. Informar els mitjans de comunicació de la realització d’esdeveniments.
  • d. Atendre els periodistes per a cobrir informacions.
  • e. Crear vídeos institucionals i esdeveniments relacionats amb el consistori.
  • f. Promocionar esdeveniments a través de les xarxes socials.
  • g. Màrqueting i publicitat a mitjans de comunicació.
  • h. Dossier de premsa diari.
  • i. Argumentari de membres de l’equip de govern als programes de televisió i radio.
  • j. Edició de las pagines de actualitat del web institucional.

Comunicació pot ser dirigida pels següents càrrecs directius: coordinador/ra general i director/ra general. Es permet, ateses les seves funcions, que els titulars no tinguin la condició de funcionaris.”

L’ anterior apartat I.f., passa a ser l’I.g.

 

2. Publicar la resolució al web municipal i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 25 de març de 2014

 

El batle

Mateu Isern Estela

N’he pres raó

El secretari adjunt

Miquel Ballester Oliver