Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

VICEPRESIDÈNCIA I CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 5355
Correcció d’errates de l’edicte núm. 4866 publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 39 de dia 22 de març de 2014, referit a “Resolució del director general de Salut de les Illes Balears per la qual es regula el procediment. d’integració com a personal estatutari fix del personal funcionari sanitari que presta serveis en institucions sanitàries públiques del Servei de Salut de les Illes Balears”

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 39, de 22 de març de 2014, es va publicar  la “Resolució del director general de Salut de les Illes Balears per la qual es regula el procediment. d’integració com a personal estatutari fix del personal funcionari sanitari que presta serveis en institucions sanitàries públiques del Servei de Salut de les Illes Balears”, en la qual s’ha detectat  una errata en l’ordenació dels anexes.

Per això, i de conformitat amb l’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions publiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, s’ha d’esmenar l’error per la qual cosa es tornen a publicar els anexes de la Resolució degudament ordenats:

 

Annex 1. Taula d’homologació

Categoria o lloc de personal funcionari

. Categoria estatutària a la qual s’homologa

Cap de servei

 Facultatiu/facultativa especialista d’àrea (segons la titulació i la funció)

Cap de secció

 Facultatiu/facultativa especialista d’àrea (segons la titulació i la funció)

Adjunt/adjunta

 Facultatiu/facultativa especialista d’àrea (segons la titulació i la funció)

Metge adjunt / metgessa adjunta

 Facultatiu/facultativa especialista d’àrea (segons la titulació i la funció)

Farmacèutic/farmacèutica

. Facultatiu/facultativa especialista d’àrea de farmàcia hospitalària

Metge adjunt / metgessa adjunta d’urgències

. Metge/metgessa d’urgència hospitalària o d’admissió i documentació clínica(segons la titulació i la funció)

 

Sanitari local metge / Sanitària local metgessa

.

Metge/metgessa de família en un equip d’atenció primària

Psicòleg/psicòloga especialista

 Personal tècnic titulat superior psicòleg

Adjunt/adjunta al cap / a la cap d’infermeria

. ATS/DUI

ATS/DUI

. ATS/DUI

Sanitari/sanitària local practicant

 ATS/DUI

Sanitari local llevador / Sanitària local llevadora

. Llevador/llevadora

Fisioterapeuta

 Fisioterapeuta

Terapeuta ocupacional

 Terapeuta ocupacional

Ajudant tècnic / ajudanta tècnica de laboratori

. Tècnic/tècnica especialista de laboratori

Ajudant tècnic / ajudanta tècnica de radiologia

 Tècnic/tècnica especialista en radiodiagnòstic o en radioteràpia (segons la titulació i la funció)

 

Auxiliar de clínica

 

 Auxiliar d’infermeria

Auxiliar d’infermeria

. Auxiliar d’infermeria

Auxiliar de farmàcia

 Auxiliar d’infermeria o grup auxiliar administratiu de la funció administrativa(segons la titulació)

 

Auxiliar de psiquiatria adscrit/adscrita al servei de psiquiatria

 

Auxiliar d’infermeria o zelador/zeladora (segons la titulació)

Auxiliar de psiquiatria adscrit/adscrita a teràpia ocupacional

 Auxiliar d’infermeria o zelador/zeladora (segons la titulació)

Auxiliar de psiquiatria de serveis especials

 Auxiliar d’infermeria o zelador/zeladora (segons la titulació)

Auxiliar psiquiàtric/psiquiàtrica

. Auxiliar d’infermeria o zelador/zeladora (segons la titulació)

Auxiliar sanitari/sanitària

 Auxiliar d’infermeria o zelador/zeladora (segons la titulació)

 

Annex 2. Sol·licitud d’integració del personal funcionari de carrera en el règim estatutari

Dades personals

Nom i llinatges.....................................................................................................................

Núm.  del document d’identitat.........................................................

Adreça.................................................................. Població................................................

Codi postal i municipi..........................................................................................................           

Telèfons de contacte ..................................................................................................

Dades professionals

Data de publicació del procés selectiu (dd/mm/aaaa):...............................................

Resolució de...dia...... de..............mes.................... de.......any......... (BOIB....núm......... /......any........ )

Categoria o lloc de treball actual (segons l’annex I):...........................................................

.............................................................................................................................................

Situació administrativa:

(  ) Actiu         (  ) Excedència... (tipus d’excedència): .....................................

Data de la resolució (dd/mm/aaaa):..........................

Altres situacions de suspensió del nomenament:.................................................................

.............................................................................................................................................

Data de la resolució (dd/mm/aaaa):..........................

Categoria estatutària en la qual sol·licit integrar-me (segons l’annex 1):.............................

.............................................................................................................................................

Titulació acadèmica que acredit per ocupar la categoria o el lloc de pertinença:

.............................................................................................................................................

Titulació acadèmica que acredit per ocupar la categoria estatutària:

.............................................................................................................................................

Manifest que són certes les dades que faig constar en aquesta sol·licitud d’integració en el règim estatutari en la categoria de...........................

.....................................................................

................................... ,.......... d   ......................................  de 20.......

(rúbrica)

 

DIRECCIÓ GENERAL DEL SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

 

 

Faig constar que les dades que la persona sol·licitant consigna en aquesta sol·licitud són certes.

............................ ,........ d ................................  de 20.....

[rúbrica del director general de Funció Pública]                [segell]

 

Relació de documents adjunts a la sol·licitud, compulsats degudament:

(  ) Fotocòpia del document d’identitat.

(  ) Fotocòpia del nomenament que acrediti la condició de funcionari de carrera.

(  ) Fotocòpia del títol exigible per ocupar la categoria estatutària.

(  ) Altres documents:

.............................................................................................................

.............................................................................................................

.............................................................................................................

 

 

Annex 3. Sol·licitud del personal funcionari de carrera que ja té la condició d’estatutari fix en la mateixa categoria en al qual li hagués correspost integrar-se i que vol continuar com a estatutari fix al mateix centre on presta servei com a funcionari de carrera

Dades personals

Nom i llinatges.....................................................................................................................

Núm. del document d’identitat..........................................................

Adreça .................................................................  Població................................................           

Codi postal i municipi..........................................................................................................           

Telèfons de contacte ..................................................................................................

Dades professionals

Data de publicació del procés selectiu (dd/mm/aaaa):...............................................

Resolució de......... de.................................. de................ (BOIB............. /.............. )

Categoria o lloc de treball actual (segons l’annex 1):..........................................................

.............................................................................................................................................

Situació administrativa:

(  ) Actiu         (  ) Excedència............................................................................................ (tipus d’excedència): 

Data de la resolució (dd/mm/aaaa):..........................

Altres situacions de suspensió del nomenament:.................................................................

.............................................................................................................................................

Data de la resolució (dd/mm/aaaa):..........................

Categoria estatutària fixa que ocup i centre:.......................................................................

.............................................................................................................................................

Manifest que són certes les dades que faig constar en aquesta sol·licitud i sol·licit ocupar de manera definitiva i en actiu la plaça com a personal estatutari fix al mateix centre on prest servei com a funcionari de carrera.

................................... ,.......... d  .......................................  de 20.......

[rúbrica]

DIRECCIÓ GENERAL DEL SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

 

 

Annex 4 Sol·licitud de reingrés en el servei actiu (art. 69 de la Llei 55/2003) i sol·licitud d’una comissió de servei (art. 39 de la Llei 55/2003)

Dades personals

 

Nom i llinatges.....................................................................................................................

Núm. del document d’identitat..........................................................

Adreça .................................................................  Població................................................           

Codi postal i municipi..........................................................................................................           

Telèfons de contacte ..................................................................................................

EXPÒS:

Que estic en la situació d’excedència en la categoria de.....................................................

.............................................................................................................................................

 

(  )

A)

Excedència per prestar servei en el sector públic [en aquest cas heu d’adjuntar una fotocòpia compulsada del nomenament com a personal fix i la resolució d’excedència]

(  )

B)

Excedència voluntària [en aquest cas heu d’adjuntar una fotocòpia compulsada del nomenament com a personal fix i la resolució d’excedència]

(  )

C)

Excedència voluntària declarada per aplicació de la disposició addicional quarta de la Llei 16/2001 [en aquest cas heu d’adjuntar una fotocòpia del BOE en el qual es va publicar l’ordre del Ministeri de Sanitat i Consum que va declarar la situació]

 

SOL·LICIT:

Reingressar en el servei actiu, ja que complesc els requisits exigits.

 

Situacions A i B

En la mateixa modalitat i al mateix centre en el qual se’m va concedir el pas a la situació d’excedència.

Situació C

Àrea de Salut de Mallorca

(  )

atenció especialitzada

 

atenció primària

 

Àrea de Salut de Menorca

(  )

atenció especialitzada

 

atenció primària

 

Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera

(  )

atenció especialitzada

 

atenció primària

 

061 de les Illes Balears

 

Una vegada concedit el reingrés provisional, sol·licit la comissió de serveis al centre

.............................................................................................................................................

................................... ,.......... d  .......................................  de 20.......

[rúbrica]

DIRECCIÓ GENERAL DEL SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

 

Palma, 24 de març de 2014

 

La secretaria general

Catalina Ferrer i Bover