Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 5268
Resolució del director general del Servei de Salut de 19 de març de 2014 per la qual s’aprova la llista d’aspirants que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria metge/metgessa d’urgències hospitalàries corresponent al Sector Sanitari d’Eivissa, convocat per mitjà de la Resolució de 14 de desembre de 2010

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets i fonaments de dret

1. Per mitjà de la Resolució del conseller de Salut i Consum de les Illes Balears de 14 de desembre de 2010 es va convocar un concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria metge/metgessa d’urgències hospitalàries corresponent al Sector Sanitari d’Eivissa (Hospital Can Misses).

2. Per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 de gener de 2013 (BOIB núm. 17/2013, de 2 de febrer) es va aprovar la llista d’aspirants que havien superat el concurs oposició en qüestió.

3. Per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 5 d’abril de 2013 es va estimar el recurs de reposició interposat contra la Resolució de 15 de gener de 2013. En aquella Resolució s’indica que es retrotraurà l’expedient a la fase de valoració provisional dels mèrits del concurs i es mantendrà la vigència dels actes i dels tràmits que no resultin alterats pel contingut del recurs de reposició, especialment tota la documentació presentada per les persones candidates per complir els requisits de les resolucions d’1 de desembre de 2011, de conformitat amb el principi de conservació dels actes i dels tràmits instaurat per l’article 66 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

4. Una vegada acabades les proves selectives i feta la nova valoració de mèrits de la fase de concurs, el Tribunal ha elevat al conseller de Salut la nova llista de persones aspirants que han superat el procés selectiu, referida a cada un dels torns, i una relació complementària d’aspirants que segueixen per ordre de puntuació a les proposades, per si es produeixen renúncies o si de la documentació exigida en la base 11.2 de la convocatòria es desprèn que alguna de les persones seleccionades no compleix els requisits per ser nomenada personal estatutari fix.

Per tot això i d’acord amb la base 11 de la convocatòria, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la nova llista d’aspirants (annex 1) que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria metge/metgessa d’urgències hospitalàries corresponent al Sector Sanitari d’Eivissa, convocat per mitjà de la Resolució del conseller de Salut i Consum de les Illes Balears de 14 de desembre de 2010.

2. Publicar la nova llista complementària (annex 2) de persones aspirants que segueixen per puntuació a les que han superat el procés selectiu, per si es produeixen renúncies o si de la documentació exigida en la base 11.2 de la convocatòria es desprèn que alguna de les persones seleccionades no compleix els requisits per ser nomenada personal estatutari fix.

3. En el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució en el BOIB, les persones aspirants seleccionades i les que figurin en la llista complementària han de presentar els documents següents —sempre que no ho hagin fet anteriorment— com conseqüència de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 de gener de 2013 per la qual s’aprovava la llista d’aspirants que havien superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria metge/metgessa d’urgències hospitalàries corresponent al Sector Sanitari d’Eivissa, publicada en el BOIB núm. 17/2013, de 2 de febrer:

a. Fotocòpia del document nacional d’identitat o bé —en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola— d’un document oficial que acrediti la identitat, l’edat i la nacionalitat. Els familiars de la persona interessada que —d’acord amb la base 2.1.a— tenguin dret a participar en el procés selectiu han de presentar una fotocòpia compulsada d’algun document que acrediti el vincle de parentiu o, si escau, del fet de ser dependents d’aquests familiars.

b. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit en aquesta convocatòria o certificat acadèmic que acrediti haver duit a terme tots els estudis per obtenir el títol. En el cas de les titulacions obtengudes a l’estranger, cal acreditar que estan homologades pel Ministeri d’Educació.

c. Declaració jurada o promesa de la persona aspirant de no haver estat separada —per mitjà d’un expedient disciplinari— del servei de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, i de no estar inhabilitada amb caràcter ferm per acomplir funcions públiques ni per a la professió corresponent.

4. Les persones aspirants que hagin participat per la reserva per a persones amb discapacitat han de presentar també el certificat que acrediti el reconeixement de la condició legal de discapacitat en un nivell igual o superior al 33 %.

5. Les persones aspirants que hagin participat pel torn de promoció interna han de presentar també els documents següents:

a. Fotocòpia compulsada del nomenament per ocupar plaça fixa com a personal estatutari del Servei de Salut en una categoria diferent de la convocada del mateix grup de classificació o d’un d’inferior.

b. Certificat original o còpia compulsada dels serveis prestats, expedit per la gerència o per la direcció de gestió de la institució corresponent. La gerència de destinació actual de la persona aspirant pot certificar prestacions de serveis anteriors a la incorporació a aquesta darrera sempre que constin en el seu expedient personal o que els acrediti de manera fefaent. En el supòsit que no rebi a temps el certificat sol·licitat, la persona aspirant ha d’adjuntar una fotocòpia compulsada de la sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell del registre d’entrada, sense perjudici que posteriorment —una vegada emès el certificat— l’hagi d’aportar per unir-lo a l’expedient.

6. Cal presentar tota la documentació en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o bé per qualsevol de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992.

7. Si no es presenta la documentació en el termini establert —excepte en els casos de força major, que s’han de constatar degudament i, si escau, els ha d’apreciar l’Administració per mitjà d’una resolució motivada— o si en examinar la documentació es dedueix que la persona aspirant no compleix algun dels requisits, no podrà ser nomenada personal estatutari, per la qual cosa s’anul·laran les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

8. Abans d’efectuar els nomenaments, el Servei de Prevenció de Riscs Laborals del Servei de Salut ha d’emetre un certificat que acrediti que la persona aspirant té capacitat funcional per acomplir les tasques del lloc de treball. A l’efecte, les persones aspirants aprovades i les que figurin en la relació complementària seran citades per mitjà d’un anunci que es publicarà en el tauler d’anuncis de la seu del Tribunal i en els webs <http://opoibsalut.caib.es>, <http://opoibsalut. illesbalears.cat> i <www.ibsalut.es> amb una antelació mínima de tres dies a la data de la revisió. El Servei de Prevenció de Riscs Laborals remetrà el resultat d’aquest informe a l’òrgan convocant, de tal manera que no cal que les persones aspirants el presentin.

9. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 107.1, 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant de Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 10, 25 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

 

Palma, 19 de març de 2014

El director general
Miquel Tomàs Gelabert
Per delegació del conseller de Salut, Família i Benestar Social
(BOIB 48/2008)

 

 


 

ANEXO I

Posic.

DNI

LLINATJES  I NOM

Total

Torn

1

7956714

HERRERO ANTON, MARIA JOSE

87,144

L

2

14257747

ALVAREZ FRANCO, JOSE MARIA

83,480

L

3

52738375

MOROS ALBERT, RUTH

73,113

L

4

44255861

FERNANDEZ NIEVAS, MARIA BELEN

72,922

L

5

46782843

CANTERO MARIANO, GERMÁN

70,850

L

6

16063147

FERNANDEZ ALONSO, AMAIA

70,059

L

7

37682856

PUIG JULIA, JOSE MARIA

69,155

L

8

22631106

RUBINI PUIG, SALVADOR

68,056

L

9

47654159

JUNCAL GARCIA, ALBERTO

67,963

L

10

30678151

OLABARRI BAQUEDANO, ALEJANDRO

65,627

L

11

48231294

BENNOUNA SLAOUI, HATIM

64,187

L

 

 

ANEXO II

Posic.

DNI

APELLIDOS Y NOMBRE

Total

Torn

1

49022149

ZUNIGA MEJIA, CECILIA

62,297

L

2

32838146

GONZALEZ GARCIA, PAULA

61,014

L

3

5656332

ROMERO MAURELO, MARIA DOLORES

57,616

L

4

7859709

CORRIONERO SOTO, CONSUELO

56,909

L

5

3870357

REINO ROMERO, ELENA

56,762

L