Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)
Núm. 4683
Notificació de deficiències advertides a la sol·licitud d’ajuda, exp. reg. d'entrada 5259/2013, ajudes destinades a l'instal·lació de joves agricultors, convocatòria per a l’any 2013
Versió PDF
Publicació de la Notificació de deficiències advertides a la sol·licitud d’ajuda presentada per (dades personals ocultes)per la línia d’ajudes destinades a l’ instal·lació de joves agricultors, a l’empara de la Resolució del president del FOGAIBA de 03 de juny de 2013, per la qual s’aprova la convocatòria per a l’any 2013.
D’acord amb l’ establert a l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/99, de 13 de gener, ja que no s’ha pogut localitzar l’interessat , mitjançant aquest anunci es notifica a (dades personals ocultes), la Notificació de deficiències advertides a la sol·licitud d’ajuda del cap de Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural, de dia 05 de setembre de 2013, en relació a l’expedient amb registre d’entrada núm. 52598/2013 de la línia d’ajudes destinades a l’ instal·lació de joves agricultors.
Informar a l’interessat que en data de 05 de setembre de 2013 el cap de Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural va signar la notificació de deficiències advertides a la sol·licitud d’ajuda, concretament la presentació de la següent documentació per tal de poder continuar amb la tramitació de l’expedient:
a) Fotocòpia compulsada del DNI del sol·licitant
b) Informe de vida laboral emès per la Seguretat Social (Vida Laboral), llevat si s’ha presentat per a la justificació de la capacitació professional.
c) Justificació de la capacitació professional, prevista en el punt 1 b) de l’apartat tercer de la present Resolució, mitjançant la presentació de qualsevol dels documents següents:
-Fotocòpia compulsada del títol corresponent.
-Document que acrediti haver realitzat cursos de capacitació agrària.
-Informe de vida laboral emès per la Seguretat Social.
d) Declaració de l’ IRPF del darrer exercici o certificat de l’ Agència Tributària sobre la renda agrària del darrer exercici.
e) Pla empresarial, en els termes prevists en l’annex III.
f) Avantprojecte, projecte tècnic o pressuposts o factures proforma de les inversions objecte d’ajuda. S’han de presentar els tres pressuposts en el cas del que estableix l’apartat 4.7 d’aquesta resolució. Pel que fa a les inversions ja executades en el moment de presentar la sol·licitud, s’hauran d’aportar els justificants de la seva realització en els termes prevists a l’apartat onzè, sense perjudici de l’aportació de la resta de documentació preceptiva, inclosos els justificants de pagament en el moment de la justificació.
g) Plànols o croquis de les inversions immobles i la seva ubicació a l’explotació.
h) Si en el moment de cursar la sol·licitud d’ajuda, el jove ja està instal·lat, a efectes d’acreditar-ho, s’haurà d’aportar qualsevol dels següents documents:
1r. En cas d’accedir a instal·lar-se com a titular d’una explotació, s’haurà d’aportar algun d’aquests documents:
-Declaració censal de començament de l’activitat.
-Justificant d’afiliació en el règim de la Seguretat Social que correspongui.
2r. En el cas d’integració com a soci en una entitat amb personalitat jurídica que sigui titular d’una explotació agrària en funcionament, haurà d’aportar certificació de l’òrgan de govern o òrgan competent de l’entitat en la qual s’acrediti l’acord de la seva admissió en qualitat de soci i la data en què es produeix la seva alta, en el cas que ja estigui integrat a l’entitat en el moment de la sol·licitud de l’ajuda.
i) Complimentar correctament la sol·licitud d’ajuda.
En conseqüència, per continuar amb la tramitació de la vostra sol · licitud i d'acord amb l'article 71.1 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú, se us requereix perquè en el termini de 10 dies comptats des del dia següent a la recepció (publicació) d'aquesta notificació, esmeni els defectes i / o aporti els documents abans indicats, amb l'advertiment que, si no es fa així, en el termini assenyalat, es considerarà que es desisteix de la petició presentada i, prèvia resolució, es procedirà a l'arxiu de les actuacions, la qual cosa pot ocasionar la pèrdua de l'ajuda que us hagués pogut correspondre.
Així mateix, en compliment de què disposa l'article 42. 4 segon paràgraf de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de 1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, us informem que per obtenir informació sobre l'estat de tramitació del procediment, l'òrgan competent és el Servei d'Ajudes al Desenvolupament Rural del FOGAIBA, c / Reina Constança, 4, de Palma.
Palma, 07 de març de 2014
El director gerent del FOGAIBA
Joan Simonet Pons