Secció II. Autoritats i personal
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 4650
Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 12 de març de 2014, per la qual es nomena funcionari de carrera del cos facultatiu tècnic, especialitat tècnic d’activitats turístiques de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, la persona aspirant que ha superat les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, a l’especialitat esmentada, convocades per la Resolució del conseller d’Interior de 17 d’agost de 2006 (BOIB núm. 124, de 2 de setembre) i se li adjudica un lloc de feina.
Versió PDF
Antecedents
1.- Mitjançant Resolució del conseller d’Interior de 17 d’agost de 2006, es varen convocar proves selectives per a l’ingrés en el cos facultatiu tècnic, especialitat tècnic d’activitats turístiques de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 124, de 2 de setembre de 2006).
2.- Una vegada finalitzades les esmentades proves, en el BOIB núm. 48, de 31 de març de 2007 es va publicar la Resolució del conseller d’Interior per la qual s’ordenava la publicació de les llistes de persones aspirants que havien superat, entre d’altres, les proves selectives per a l’ingrés a l’especialitat tècnic d’activitats turístiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3.- Arran de l’estimació d’un recurs contenciós administratiu, tramitat davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears (exp. PO 831/2007) i en execució de la sentència recaiguda en aquestes actuacions, en data 25 de febrer de 2014 es va publicar al BOIB la Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 19 de febrer de 2014, per la qual s’ordena la publicació d’una nova llista definitiva d’aspirants que han superat les proves selectives convocades per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu tècnic, especialitat tècnic d’activitats turístiques de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i es fa pública la relació de llocs vacants que s’ofereixen a l’efecte de l’adjudicació.
4.- Després que la persona aspirant que ha superat les proves selectives esmentades ha presentat els documents i la sol·licitud de destinació, se l’ha de nomenar funcionari de carrera del cos facultatiu tècnic, especialitat tècnic d’activitats turístiques de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i se li ha d’adjudicar el lloc de feina ofert.
Fonaments de dret
1.- Article 56 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2.- Els articles 35 i 37 del Decret 27/1994, d’11 de març, pel qual s’aprova el Reglament d’ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3.- La base 16 de la Resolució del conseller d’Interior de 2 d’agost de 2005 per la qual s’aproven les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de les places vacants de personal funcionari previstes a l’oferta d’ocupació de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a 2005 (BOIB núm. 121, de 16 d’agost de 2005).
Proposta de resolució
Vists els fets i fonaments de dret exposats i de conformitat amb els preceptes legals i l’art. 16.c) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; d’acord amb les competències que atribueix l’art. 6 de la Llei 3/2007, de funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, propòs a la consellera d’Administracions Públiques que dicti una resolució en els termes següents:
1.- Nomenar funcionari de carrera del cos facultatiu tècnic, especialitat tècnic d’activitats turístiques de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears la persona següent:
| DNI |
Llinatges, nom |
| 41737587 |
PEDRAZA BAGUR, ANTONIO |
2.- Adjudicar, amb caràcter definitiu, el lloc de feina denominat inspector/a de Turisme, codi F00910002, adscrit a la Direcció General de Turisme (Palma) de la Conselleria de Turisme i Esports al senyor Antonio Pedraza Bagur, després d’haver presentat la documentació pertinent, i d’acord amb la petició efectuada.
3.- Després d’haver superat les proves selectives i haver fet el nomenament, per adquirir la condició de personal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s’ha d’efectuar el jurament o la promesa d’acatar la Constitució, l’Estatut d’autonomia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l’ordenament vigent, i prendre possessió en el termini reglamentari.
4.- La presa de possessió s’ha d’efectuar en la conselleria corresponent, en el termini de 3 dies hàbils comptadors a partir de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears d’aquesta Resolució.
5.- Abans de prendre possessió del lloc adjudicat, la persona interessada ha de fer constar que no ocupa cap lloc de treball i que no realitza cap activitat en el sector públic de les compreses en l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Si du a terme alguna activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho ha de declarar en el termini de 10 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la presa de possessió, perquè l’òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d’incompatibilitat.
6.- Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Marratxí, 12 de març de 2014
El director general de Funció Pública,
Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis
Antoni Mesquida Bauzá
Conforme amb la proposta. En dict Resolució
La consellera d’Administracions Públiques
M. Núria Riera Martos