Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 4611
Notificació incoació procediment sancionador per infracció de l'ordenança de policia, bon govern i convivència ciutadana a JRK
Versió PDF
Intentada sense efecte la notificació per correu certificat amb justificant de recepció, i no havent-se pogut efectuar per ignorar-se el domicili o no haver-se trobat en el mateix a l´interessat que se relaciona, es procedeix, en compliment del que estableix l´article 59.5 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d´anuncis de l´Ajuntament d’Alaró, del següent:
“Assumpte: Iniciació de procediment administratiu sancionador per presumpta infracció de l’ordenança municipal de policia, bon govern i convivència ciutadana, per envair la via pública amb vegetació. (exp. núm. 685-2014)
Resolució de Batlia núm. 164-2014
(Antecedents:
- informe de la Policia local de 7 de març de 2013, (registre general d’entrada, en endanvant “rge.”, número 1616, de 08.03.2013).
- notificació a Jacques Robert Koot, el 02.09.2013 (registre general de sortida, en endavant “rgs.”, núm.726, de 12.03.2013), del tràmit d’informació prèvia i de presentació d’al•legacions.
- informes de la Policia local d’11 de gener de 2014 (rge. núm. 685, de 12.02.2014), i de 13 de febrer de 2014 (rge. núm.724, de 13.02.2014)).
En exercici de les atribucions conferides per l’article 21.1, n) de la Llei 7/1985, de 2 d’ abril, reguladora de las bases del règim local,
Resolc:
- Iniciar procediment administratiu sancionador contra Jacques Robert Koot, per envair la via pública amb excès de vegetació que sobresurt del jardí de l’habitatge del C/ del Pouador, núm. 56.
Contingut d’aquest procediment sancionador:
1r. Identificació de la persona presumptament responsable.
Jacques Robert Koot.
2n. Fets que motiven la incoació del procediment.
No retirar l’excès de vegetació que sobresurt del jardí de l’habitatge del C/ del Pouador, núm.56 i que envaeix la via pública dificutant el trànsit de vehicles i vianants.
3r. Qualificació provisional del fets, infracció comesa, sanció, i normativa.
La qualificació provisional dels fets, sense perjudici del resultat de la instrucció, constitueix infracció de l’article 46.1 en relació als articles 16 i 24 de l’Ordenança municipal de policia, bon govern i convivència ciutadana, de 24 de maig de 2007 (BOIB núm.130, de 28.08.2007),
D’acord amb l’article 25.1 de l’ ordenança municipal, la sanció que correspon és de multa de 140 €
Així mateix i d’acord amb l’art. 24 de l’ordenança es procedirà a l’execució subsidiària de la retirada de l’excès de vegetació del jardi, a costa seva.
4t. Circumstàncies modificatives de la responsabilitat.
5è. Danys i perjudicis ocasionats.
- (no en consten).
6è. Òrgan resolutori competent, fonament normatiu, reconeixement voluntari de la responsabilitat, amb pagament, i finalització.
L’òrgan municipal competent per a la resolució del procediment és la Batlia, (art. 21,1, n de la Llei 7/1985, de 2 d’abril).
La persona presumptament responsable pot reconèixer voluntariament la seva responsabilitat i efectuar el pagament de les sancions pecuniàries, amb els efectes d’imposició de sanció i finalització del procediment.
7è. Instructor i secretari del procediment.
Instructor: Juan Antonio Lozano León, regidor; secretari: Jaume Nadal Bestard, secretari de l’ajuntament; recusables en els termes prevists en els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
8è. Mesures de caràcter provisional acordades.
- (cap).
9è. Dret a formular al•legacions, audiència, proposició de prova i terminis.
De conformitat amb el que disposa l’art. 8,3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, reglament del procediment en l’exercici de la potestat sancionadora, la persona interessada podrà formular al•legacions i proposar prova, concretant el mitjans que es vulguin fer servir, dins el termini comú de 15 dies hàbils comptats a partir del dia següent al rebut de la present notificació.
Així mateix, i dins aquest termini, la persona interessada podrà consultar l’expedient administratiu que consta de: denúncies de particular, informes d’agent/s de l’autoritat, i d’aquest acord d’incoació.
Advertència:
Si no s’efectuen al•legacions dins el termini esmentat, la iniciació podrà ser considerada proposta de resolució (art. 8,4 del Decret 14/1994, de 10 de febrer).
Terminis.
L’expedient s’ha de resoldre en el termini màxim d’un any des de la data d´incoació i s’entendrà caducat el procediment, i es procedirà a l’arxiu de les actuacions, una vegada transcorregut el venciment del termini en què s’hagué de dictar la resolució.”
Cosa que es fa pública per al seu coneixement, compliment i efectes
Alaró, 14 de març de 2014
El Secretari,
Jaume Nadal Bestard