Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 4611
Notificació incoació procediment sancionador per infracció de l'ordenança de policia, bon govern i convivència ciutadana a JRK

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Intentada sense efecte la notificació per correu certificat amb justificant de recepció, i no havent-se pogut efectuar per ignorar-se el domicili o no haver-se trobat en el mateix a l´interessat que se relaciona, es procedeix, en compliment del que estableix l´article 59.5 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d´anuncis de l´Ajuntament d’Alaró, del següent:

“Assumpte: Iniciació de procediment administratiu sancionador per presumpta infracció de l’ordenança municipal de policia, bon govern i convivència ciutadana, per envair la via pública amb vegetació. (exp. núm. 685-2014)         

Resolució de Batlia núm. 164-2014

(Antecedents:

- informe de la Policia local de 7 de març de 2013, (registre general d’entrada, en endanvant “rge.”, número 1616, de 08.03.2013).

- notificació a Jacques Robert Koot, el 02.09.2013 (registre general de sortida, en endavant “rgs.”, núm.726, de 12.03.2013), del tràmit d’informació prèvia i de presentació d’al•legacions.

- informes de la Policia local d’11 de gener de 2014 (rge. núm. 685, de 12.02.2014), i de 13 de febrer de 2014 (rge. núm.724, de 13.02.2014)).

En exercici de les atribucions conferides per l’article 21.1, n) de la Llei  7/1985, de 2 d’ abril, reguladora de las bases del règim local,

Resolc:

- Iniciar procediment administratiu sancionador contra Jacques Robert Koot, per envair la via pública amb excès de vegetació que sobresurt del jardí de l’habitatge del C/ del Pouador, núm. 56.

Contingut d’aquest procediment sancionador:

1r.  Identificació de la persona presumptament responsable.

Jacques Robert Koot.

2n. Fets que motiven la incoació del procediment.

No retirar l’excès de vegetació que sobresurt del jardí de l’habitatge del C/ del Pouador, núm.56 i que envaeix la via pública dificutant el trànsit de vehicles i vianants.

3r. Qualificació provisional del fets, infracció comesa, sanció, i normativa.

La qualificació provisional dels fets, sense perjudici del resultat de la instrucció, constitueix infracció de l’article 46.1 en relació als articles 16 i 24 de l’Ordenança municipal de policia, bon govern i convivència ciutadana, de 24 de maig de 2007 (BOIB núm.130, de 28.08.2007),

D’acord amb l’article 25.1 de l’ ordenança municipal, la sanció que correspon és de multa de 140 €

Així mateix i d’acord amb l’art. 24 de l’ordenança es procedirà a l’execució subsidiària de la retirada de l’excès de vegetació del jardi, a costa seva.

4t. Circumstàncies modificatives de la responsabilitat.

5è. Danys i perjudicis ocasionats.

- (no en consten).

6è. Òrgan resolutori competent, fonament normatiu, reconeixement voluntari de la responsabilitat, amb pagament, i finalització. 

L’òrgan municipal competent per a la resolució del procediment és la Batlia, (art. 21,1, n de la Llei 7/1985, de 2 d’abril). 

La persona presumptament responsable pot reconèixer voluntariament la seva responsabilitat i efectuar el pagament de les sancions pecuniàries, amb els efectes d’imposició de sanció i finalització del procediment.

7è. Instructor i secretari del procediment.

Instructor: Juan Antonio Lozano León, regidor; secretari: Jaume Nadal Bestard, secretari de l’ajuntament; recusables en els termes prevists en els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

8è. Mesures de caràcter provisional acordades.

- (cap).

. Dret a formular al•legacions, audiència, proposició de prova i terminis.

De conformitat amb el que disposa l’art. 8,3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, reglament del procediment en l’exercici de la potestat sancionadora, la persona interessada podrà formular al•legacions i proposar prova, concretant el mitjans que es vulguin fer servir, dins el termini comú de 15 dies hàbils comptats a partir del dia següent al rebut de la present notificació.

Així mateix, i dins aquest termini, la persona interessada podrà consultar l’expedient administratiu que consta de: denúncies de particular, informes d’agent/s de l’autoritat, i d’aquest acord d’incoació.

Advertència:

Si no s’efectuen al•legacions dins el termini esmentat, la iniciació podrà ser considerada proposta de resolució (art. 8,4 del Decret 14/1994, de 10 de febrer).

Terminis.

L’expedient s’ha de resoldre en el termini màxim d’un any des de la data d´incoació i s’entendrà caducat el procediment, i es procedirà a l’arxiu de les actuacions, una vegada  transcorregut  el venciment del termini en què s’hagué de dictar la resolució.”

Cosa que es fa pública per al seu coneixement, compliment  i efectes

 

Alaró, 14 de març de 2014

 

El Secretari,

Jaume Nadal Bestard