Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SÓLLER

Núm. 4019
Notificació resolució de Batlia núm. 1170/2013. Expedient núm. 60/13. Infracció de l'Ordenança Municipal Reguladora de convivència, defensa i protecció animal a l'entorn humà

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per no haver-se pogut efectuar la notificació en el domicili que figura a l’expedient 60/13, es posa en coneixement del Sr. Jairo Alberto Franco Cañon la comunicació de data setze de desembre de 2013, que a continuació es transcriu:

Exp. sancionador núm. 60/2013, per infracció de l’Ordenança Municipal Reguladora de convivència, defensa i protecció animal a l'entorn humà.

Presumpte infractor: Sr. JAIRO ALBERTO FRANCO CAÑON.

Adreça: C/Rectoria, 20 bx.  –   Sóller

RESOLUCIÓ DE BATLIA núm. 1170/2013

I. Antecedents de fet

1. En data 23/09/2013 es va resoldre pel Sr. Batle l’inici del procediment sancionador dalt indicat per presumpta infracció de l’Ordenança Municipal Reguladora de convivència, defensa i protecció animal a l'entorn humà, als efectes de depurar les possibles responsabilitats en què hagués pogut incórrer el Sr.  Jairo Alberto Franco Cañon com a conseqüència de la realització del següents fets:

Arran de denúncia  de la Policia Local, de 16 d'agost de 2013, per embrutar amb excrements d'animals la via pública.

2. L’acord d’iniciació de l’expedient va ser publicat al BOIB en data 16/11/2013, sense que la persona presumptament responsable dintre del termini fitxat a l’article 21.3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer,  no hagi formulat cap al·legació.

II. FONAMENTS JURÍDICS

1. TIPIFICACIÓ DELS FETS I QUALIFICACIÓ DE LA INFRACCIÓ

Han quedat acreditats en el present expedient la comissió dels fets exposats en l’antecedent primer anterior, els quals constitueixen la infracció administrativa tipificada a l’article 42.b de l’esmentada Ordenança, qualificada com a INFRACCIÓ LLEU.

2. RESPONSABILITAT

La presumpció de veracitat dels fets constatats pels funcionaris públics, determina que s’hagi d’atribuir la responsabilitat de la infracció comesa al Sr.  Jairo Alberto Franco Cañon en la seva condició d’infractor.

3. QUANTIFICACIÓ DE LA SANCIÓ

Conformement amb allò que preveu l’article 45.a de l’esmentada Ordenança, les infraccions lleus seran sancionades amb la imposició d’una multa d’entre 60 i 300 €, amb un mínim de 70€.  

En el present supòsit es proposa la imposició d’un multa de 70 euros.

Atesos els antecedents de fet i els fonaments jurídics que s’han transcrit, l'instructor que subscriu, en compliment d’allò que estableix l’article 13.1 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment a seguir en l’exercici de la potestat sancionadora per l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, dicta la següent

III. Resolució

1er.  Declarar al Sr. Jairo Alberto Franco Cañon, en la seva condició d’infractor, responsable d’una infracció administrativa lleu tipificada a l’article 42.b de l’Ordenança Municipal Reguladora de convivència, defensa i protecció animal a l'entorn humà.

2on. Imposar a l’esmentada persona una multa de 70€, en aplicació de la graduació de sancions prevista a l'article 45.a de l’esmentada Ordenança.

3er. Comunicar a la persona responsable de la infracció que contra aquesta resolució es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant aquesta Batlia en el termini d’un mes a partir de l’endemà de la seva notificació, o directament recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà del dia de l’esmentada notificació, sense perjudici de poder interposar qualsevol altre recurs que es cregui convenient.

Si transcorregut el termini d’un mes des de la interposició del recurs de reposició no s’ha notificat la seva resolució, es pot entendre desestimat el recurs a l’efecte d’interposar recurs contenciós administratiu.

4rt. La multa s’ha de fer efectiva, en el supòsit en què no s’hagi satisfet abans, dintre del període voluntari de pagament, el qual s’iniciarà amb la fermesa administrativa de la resolució que es notifica. Aquesta fermesa s’esdevindrà en haver transcorregut el termini d’un mes del qual es disposa per interposar el recurs de reposició sense que s’hagi presentant, o bé des de la notificació desestimatòria del recurs de reposició interposat.

Terminis voluntaris de pagament:

1) Si la fermesa s’ha esdevingut pel transcurs del termini d’un mes sense que s’hagi presentat el recurs de reposició contra la present resolució: 

a) Quan la finalització del termini s’esdevingui entre els dies 1 i 15 de cada mes, des de la data de finalització fins el dia 20 del mes posterior o l’immediat hàbil següent.

b) Quan la finalització del termini s’esdevingui entre els dies 16 i últim de cada mes, des de la data de finalització fins el dia 5 del segon mes posterior o l’immediat hàbil següent.

2) Si la fermesa s’ha esdevingut per la resolució desestimatòria del recurs de reposició interposat contra la present resolució.

a) Les notificades entre els dies 1 i 15 de cada mes, des de la data de recepció de la notificació fins al dia 20 del mes posterior o l’immediat hàbil següent. 

b) Les notificades entre els dies 16 i últim de cada mes, des de la data de la notificació fins el dia 5 del segon mes posterior o l’immediat hàbil següent.

Transcorregut el darrer dia del termini d’ingrés, s’iniciarà el període executiu, fet que determinarà l’exigència del recàrrec corresponent i, si escau, dels interessos de demora i de les costes que es produeixin.

 

Sóller, 27 de febrer de 2014

El Batle
Carlos Simarro Vicens