Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 3665
Notificació de la resolució d’inici de l’expedient d’alteració de la qualificació jurídica i de declaració com a parcel·la sobrant d’un terreny expropiat com a finca 43 de llubí del parcel·lari d’expropiació fet amb motiu de les obres “Accés a Muro”

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La consellera executiva del Departament d'Hisenda i Funció Pública, la Sra. Margalida Isabel Roig Catany, amb data 11 de febrer de 2014, ha dictat, entre d'altres, la següent resolució:

“El Consell de Mallorca és propietari d’un bé immoble corresponent a la finca 43 (parcel·la 1 del polígon 2) del parcel·lari d’expropiació fet amb motiu de les obres “Accés a Muro” al terme municipal de Llubí.

Als antecedents administratius consta la sol·licitud de Sra. Rosa Planas Font, com a interessada en adquirir aquest terreny i que declara ser propietària col·lindant  de la parcel·la 4 del polígon 2 del terme municipal de Llubí, confrontant amb el terreny sol·licitat.

L’esmentat bé s’ha de delimitar clarament per saber si és o no necessari per cobrir la prestació de servei públic al qual està adscrit, sense que calgui per a cap altra ús o servei públic, i, per tant, per saber si és o no susceptible de generar ingressos per a la Hisenda del Consell de Mallorca mitjançant la seva explotació com a bé patrimonial.

De conformitat amb el que disposa l’article 129 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local, per alterar la qualificació jurídica dels bens dels ens locals es requereix la incoació d’expedient, en qual s’acrediti la seva oportunitat i legalitat de la mesura.

Per tot això, com a consellera executiva del Departament d’Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, fent ús de les atribucions que em confereix el Decret de 15 de juliol de 2011, d’Organització del Consell de Mallorca, modificat pel Decret de dia 10 d’octubre de 2011, pel Decret de dia 15 de març de 2012 i pel Decret de dia 11 d’abril de 2012 (BOIB núm. 111, de 21 de juliol de 2011, BOIB núm. 159, de 22 d’octubre de 2011, BOIB núm. 48, de 3 d’abril de 2012 i BOIB núm. 59 de 26 d’abril de 2012),) dicto la següent

RESOLUCIÓ

1.- INICIAR l’expedient d’alteració de la qualificació jurídica i de declaració com a parcel·la sobrant d’un terreny expropiat com a finca 43 del parcel·lari d’expropiació fet amb motiu de les obres “Accés a Muro” al terme municipal de Llubí, actualment adscrit a la Direcció Insular de Carreteres del Departament d’Urbanisme i Territori, per tal de procedir a la desafectació del domini públic i a la qualificació del terreny com a bé patrimonial.

2.- DISPOSAR que la Direcció Insular de Carreteres emeti els informes pertinents sobre la oportunitat d’aquesta desafectació, sobre l’existència o no de drets de reversió, i sobre l’existència o no de drets preferents d’adquisició del propietari confrontant, i que la Secretaria General emeti informe sobre la legalitat i el procediment aplicable a la desafectació de l’esmentat bé, per tal que el Ple del Consell de Mallorca decideixi quina destinació considera apropiada, un cop l’expedient s’hagi sotmès a informació pública.

3.- ADVERTIR que no es pot interposar cap tipus de recurs contra aquest acte de tràmit, el qual no decideix directa ni indirectament el fons de l’assumpte, no determina la impossibilitat de continuar el procediment, i no produeix indefensió o perjudici irreparable a drets o interessos legítims”.

La qual cosa comunic pel vostre coneixement i als efectes oportuns.

 

Palma, 24 de febrer de 2014

 

El cap de Serveis Generals Centrals i Patrimoni

Per delegació de la Secretaria General (BOIB núm. 112, de 23-07-2011)

Jordi Amer Bonnin