Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 3564
Protecció. Notificació. DP 2013/40. Trasllat ACGU de data 03/12/2013.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Disciplina i Seguretat dels Edificis.

Servei Administratiu de Tramitació

Unitat Administrativa de Protecció de l’Edificació i ITE.

(09.02.03.21)

Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 3 de desembre de 2013, a SANCHEZ PEREZ, JOSE i 1 amb DNI. 41.383.139 i a RHYS SLEE DAVID, amb PT. X9242075-P, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2013/40, en relació al immoble ubicat al C/ BARRERA DE BAIX, NÚM 13, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.

De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us notific que pel Consell de Gerència d’Urbanisme, en sessió de data 3 de desembre de 2013,  es va adoptar el següent acord:

Atès el resultat de l’audiència efectuada als interessats en relació els desperfectes als immobles que s’assenyalen i vist l’informe emès pels serveis tècnics municipals, amb data de registre 12.04.2013.

Atès que entre d’altres obligacions, es meriten les taxes sobre serveis urbanístics –A) per inspecció d’edificis e informe, i B) per dictar ordre d’execució-, Concepte 312.02, art. 6 de l’ordenança fiscal per a 2013 (BOIB núm. 194 de 27 de desembre de 2012), - que tindrà el següent càlcul: A) 105’69 €, i B) 2,61% sobre el cost total previst pels serveis tècnics municipals. Sense perjudici del pagament de qualsevol altre tribut (v.gr. Impost de Construccions, Instal·lacions i Obres, si escau).

Atesa la normativa d’aplicació, article 9.1 del Text Refós de la llei de sòl, aprovat pel R.D.-legislatiu 2/2008, de 20 de juny; articles 10 i 11 Llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB, articles 83 i 84 de la llei 23/2006, de 20 de desembre de Capitalitat de Palma de Mallorca; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis publicada al BOIB  de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; l’article 290 i següents de les vigents normes urbanístiques; articles 172 i 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals; i de conformitat amb l'article 4, apartat 2-j), del Reglament de la Gerència d’urbanisme i altra normativa aplicable i  fent ús de l’article 73 de la Llei 30/92, l’administrativa cap de negociat que subscriu, considera es pot elevar al proper CONSELL DE GERENCIA la següent proposta d’

                                                           A  C  O  R  D

1er.- Ordenar als propietaris dels immobles, solars i/o terrenys que figuren a continuació que corregeixin les deficiències detallades en els terminis que s’indiquen: i al mateix temps se’ls adverteix que en cas d’incomplir el que s’ordena, l’Ajuntament els podrà imposar una multa del 10% al 20% de les obres considerades necessàries, tal i com preveu l’article 84 de la Llei de capitalitat de Palma 23/2006 de 23 de desembre(BOIB 27-12-2006).

A SARALIKIT S.L. amb CIF B57498396 , SRA. SHANE LEE FURZE amb NIF Y2183700W, SR. MIGUEL MORRO SEGUÍ amb NIF 43.030.337M, SR. DAVID RHYS SLEE amb CIF X9242075P I SR JOSE SANCHEZ PEREZ I 1 amb CIF 41.383.139, propietaris de l’immoble situat al C.  Barrera de Baix núm. 13 amb R.C. 08903209, expedient DP 2013/40, el següent:

 

  • Col·locació d’un apuntalament i col·locació de xarxa protectora de poliamida a les zones afectades en  planta baixa que donen cap l’edifici del carrer Barrera de Baix numero 9b. En concret a la banda esquerra de la segona crugia es troba afectada una bigueta de fusta que dona a la mitgera, i a la tercera crugia que es troba fortament afectada la paret mitgera per humitats.

El tècnic competent pot prendre les mesures cautelars avinents.

  • CONDICIONS:

ABANS DE L’INICI DE LES OBRES, S’HA D’APORTAR LA SEGÜENT DOCUMENTACIÓ:

  1. Assumeix del tècnic director de les obres visat pel col·legi corresponent.
  2. Nomenament empresa constructora.
  3. Finalitzades les obres es presentarà certificat visat per tècnic competent que no existeix perillositat de caràcter públic sobre les obres ordenades o certificat final d’obra visat.

Una vegada es presenti la documentació, via registre general al Servei de Protecció, es poden iniciar les obres estrictament ordenades.

  • OBSERVACIONS:
    1. Cal complir el Real Decret 1627/1997, del 24 d’octubre, que estableix les disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció (BOE núm.256, d’octubre de 1997)
    2. Si és necessari el tècnic director de les obres haurà de formalitzar la documentació gràfica i escrita que pertoqui.
    3.  

Es recorda l’obligatorietat dels propietaris de mantenir en condicions de seguretat, salubritat i ornat públic les seves edificacions.

Sense perjudici de la possibilitat de l’existència de vicis ocults a altres zones o d’altres patologies al immoble fora de les concretament reclamades.

TERMINI d’execució de l’ordre                                                                2 mesos

Pressupost d’execució material estimatiu                                                  600 €

(No inclou els honoraris de direcció tècnica).

No s’han presentat al·legacions a l’audiència donada.

2n) ADVERTIR als referits propietaris que podran iniciar les obres immediatament, previ nomenament de la Direcció Tècnica Competent, així com el compliment de les demés condicions incloses en aquest Acord, i prèvia comunicació a aquest ajuntament per efectuar les comprovacions pertinents. L’ordre d’execució no es considerarà complimentada fins que no es realitzin els treballs ordenats i s’hagi presentat la documentació requerida. En cas d’incompliment es podrà continuar amb la tramitació de l’expedient.

No es necessita sol·licitar llicència d’obres, per tal de donar compliment a l’ordenat.

3r) ADVERTIR a la propietat dels immobles esmentats a la present resolució, que, conformement el que disposa l’art. 84 de la Llei de capitalitat de Palma 23/2006 de 23 de desembre (BOIB 27.12.2006) si s’incompleix el que s’ordena en el termini fixat, l’Ajuntament li podrà IMPOSAR UNA MULTA del deu al vint per cent del valor de les obres que sigui necessari dur a terme per complir els requisits esmentats abans, així com també que d’acord amb el mateix article, en consonància amb l’artc.11 de la Llei 10/90, de Disciplina de la CAIB,se li atorgarà, amb la notificació de la multa, un darrer termini per executar l’ordre, i es procedirà a l’execució subsidiària de les obres, sent a càrrec de la propietat totes les despeses que es produeixin.

4rt) DONAR COMPTE d’aquest acord al Departament Tributari, als efectes de la liquidació dels tributs que sigui adient.

5è).- NOTIFICAR la present resolució als interessats.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitzeu el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix  l'article 116 abans esmentat i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 24 de febrer de 2014

 

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.

Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011,

BOIB núm. 187 de 15/12/2011)

Elvira Salvá Armengod.