Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS
Núm. 3437
Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 24 de gener de 2014 per la qual s’estableix el grau d’experimentalitat dels estudis del Màster Universitari en Neurociències de la Universitat de les Illes Balears
Versió PDF
Fets
1. En data 15 d’octubre de 2013, la Universitat de les Illes Balears, mitjançant un escrit amb el registre d’entrada núm. 63650/2013, va sol·licitar l’autorització per implantar i impartir els estudis del Màster Universitari en Neurociències, així com l’establiment del grau d’experimentalitat en aplicació de la disposició final segona del Decret 37/2013, de 12 de juliol.
2. Aquests estudis provenen del Màster Universitari en Neurociències impartit des del curs 2008-2009 i actualment en extinció, el qual tenia atribuït el grau d’experimentalitat 5.
3. En data 31 d’octubre de 2013, el Consell de Govern va acordar autoritzar la implantació i la impartició dels estudis del Màster Universitari en Neurociències a la Universitat de les Illes Balears.
4. El dia 24 de gener de 2014, el director general d’Universitats, Recerca i Transferència del Coneixement va signar una proposta de resolució relativa al grau d’experimentalitat dels estudis corresponents a aquest Màster.
Fonaments de dret
1. Decret 37/2013, de 12 de juliol, pel qual s’actualitzen els preus públics dels serveis acadèmics als ensenyaments oficials de la Universitat de les Illes Balears (BOIB núm. 98, de 13 de juliol).
2. Acord del Consell de Govern de 31 d’octubre de 2013 pel qual s’autoritza la implantació i la impartició dels ensenyaments oficials del Màster Universitari en Neurociències a la Universitat de les Illes Balears (BOIB núm. 151, de 2 de novembre).
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Establir el grau d’experimentalitat 5 per als estudis del Màster Universitari en Neurociències de la Universitat de les Illes Balears.
2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Notificar aquesta Resolució a la Universitat de les Illes Balears.
Contra aquesta Resolució -que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Educació, Cultura i Universitats en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el BOIB, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat en el BOIB, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 24 de gener de 2014
La consellera d’Educació, Cultura i Universitats
Joana Maria Camps Bosch