Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 3044
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 17 de febrer de 2014 per la qual es convoquen, pel procediment de concurs, dos llocs d’encarregat d’equip de personal d’ofici de la plantilla orgànica autoritzada de l’Hospital Universitari Son Espases, del Sector Sanitari de Ponent

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fonaments de dret

1. De conformitat amb l’Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut,modificat per l’Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012.

 2. De conformitat amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny), dict la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública de dos llocs d’encarregat d’equip de personal d’ofici de la plantilla orgànica autoritzada de l’Hospital Universitari Son Espases (Sector Sanitari de Ponent) d’acord amb les especificacions següents:

1) Requisits

Tenir la condició de personal estatutari fix d’ofici del subgrup C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits (es valoraran els vigents fins a la data en què es publiqui aquesta resolució):

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

Serveis prestats en categories estatutàries d’ofici del subgrup C2

0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats

b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s’opta (màxim 60 punts):

Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 17

0,20 punts per cada mes complet

Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 17

0,15 punts per cada mes complet

Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 17

0,10 punts per cada mes complet

Altres experiències professionals relacionades amb el lloc al qual s’opta que no siguin l’experiència corresponent als serveis prestats en alguna de les categories necessàries per ocupar el lloc convocat ni l’experiència corresponent a l’ocupació de llocs de prefectura (màxim 20 punts)

0,10 punts per cada mes complet

c) Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):

Per cada crèdit o per cada deu hores com a docent o com discent en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades relacionats directament amb el contingut del lloc al qual s’opta, sempre que compleixin algun dels criteris establerts a continuació

0,10 punts

A l’efecte del que disposa aquest apartat, es considera que estan relacionades directament amb el lloc al qual s’opta les activitats referides a les àrees temàtiques de prevenció de riscs laborals, d’informàtica a nivell d’usuari i de comandaments intermedis, i també qualsevol altra activitat que la Comissió de Selecció consideri —de manera justificada— que està referida a les funcions del lloc. Els criteris que els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos i les jornades han de complir per ser valorats són els següents:

Han d’estar organitzats o impartits per alguna administració pública (d’acord amb l’article 2 de la Llei 30/1992) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. En el cas que l’activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic de conformitat amb l’article 2.2 de la Llei 30/1992, la persona interessada ha d’acreditar aquesta condició.

Han d’estar organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé han d’estar acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

Han de ser realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i han d’estar organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

3) Característiques dels llocs convocats

La persona que obtengui algun dels llocs tendrà la dependència —orgànica i funcional— i acomplirà les funcions pròpies d’un encarregat d’equip de personal d’ofici de l’Hospital Universitari Son Espases, entre les quals les següents:

a) Planificació, coordinació, organització i gestió del personal estatutari d’ofici de l’Hospital Universitari Son Espases.

b) Altres funcions que, com a encarregat d’equip de personal d’ofici, li assigni la Direcció del centre.

4) Documentació

Les persones aspirants han d’adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) Tràmit de sol·licitud

La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució de convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

6) Comissió de Selecció:

President: Josep Pastor Palenzuela

Vocals:

M. Luisa Mateu Bennassar

 

Francisco Oti Trueba

 

Elena Villaverde Bellido

Secretària: Margarida Garau Carrión

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, se’n nomenarà un nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

Palma, 17 de febrer de 2014

 

El director general

Miguel Tómas Gelabert

Per delegació del conseller d’interior BOIB 47/2008 i 60/2008