Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 2462
ITE 2012-872 notif. acord excloure i continuar i error material
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient ITE 2012/872 referent a la Inspecció Tècnica d’Edificis, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Ceballos Grimalt Miquel i a Traverso Ferrá Aina, de conformitat amb els arts. 59-4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que el Consell de la Gerència d’Urbanisme, en data 05.03.2013 i 23.04.2013 ha acordat:
“Atès que mitjançant Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme 4.12.2012 amb obres de conservació i/o manteniment no urgent, es va ordenar a JESUS MARIA MOROTE MENDOZA com a propietari de l’immoble situat a CE GUILLEM GALMES, 51-2º (referència cadastral 0616505), que en el cas de no haver sol·licitat llicència d’obres, o que la sol·licitud no inclogui les obres obligatòries de conservació i/o manteniment que a continuació s’exposaran, perquè sol·liciti la llicència d’obres corresponent, en un termini de sis mesos, per realitzar, en el termini previst a l’atorgament de la llicència, les obres de conservació de caràcter no urgent (supòsit 4t) que es deriven de l’esmentat informe, presentat per ORTEGA JIMENEZ ANGEL, com a copropietari i representant de la comunitat de propietaris de l’immoble, i redactat per part de ESTELA HERNANDEZ LAZARO, com a ARQUITECTE TÈCNIC (exp. ITE 2012/0872-0000); i atès també l’informe de comprovació dels serveis tècnics municipals. De l’informe es deriva la necessitat d’efectuar les següents obres de conservació:
(Siempre y cuando sea posible de acuerdo al planeamiento vigente)
Supuesto 4º
Son lesiones que requieren reparación bajo licencia de obras. El tipo de licencia a solicitar irá en función de la intervención que se tenga que realizar.
Plazo: 6 MESES para solicitar licencia y el plazo indicado en la licencia para ejecutar las obras.”
La realització de les obres s’haurà d’acreditar mitjançant l’aportació de l’apartat III de l’informe d’inspecció tècnica completat, req uisit necessari per poder accedir al programa d’ajudes fiscals municipal. En tot cas, i si es necessari es podrà requerir la presentació del certificat de final d’obra del tècnic competent o del certificat final d’obra municipal. Així mateix, s’haurà d’acreditar la pòlissa d’assegurança vigent.
A l’objecte de l’aplicació de la bonificació de l’ICO, en el cas de presentar un projecte conjunt amb obres derivades de l’ITE i altres obres, s’haurà de separar el pressupost i l’estat de medicions de les obres objecte de l’ITE.
II. Ateses les al·legacions de la Sra. Aina Traverso Ferrà on informa de que l’immoble situat al CE GUILLEM GALMES, 51-2º (referència cadastral 0616505) actualment és de la seva propietat, adjuntant còpia de l’escriptura de compravenda de data 29 d’agost de 2012 on figuren ella com a nova propietària.
III. Atès que ha quedat acreditat que la nova propietària de l’immoble situat al CE GUILLEM GALMES, 51-2º (referència cadastral 0616505) la Sra. Aina Traverso Ferrà, cal comunicar la nova situació de l’expedient a aquesta propietària.
En conseqüència, atesos els antecedents exposats i d’acord amb l’article 9.1 del Text Refós de la llei del sòl, aprovat per R.D. legislatiu 2/2008, de 20 de juny, articles 10 i 11 de la llei 10/1990 de disciplina urbanística de la CAIB, articles 83 i 84 de la llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma de Mallorca, article 84 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local; articles 31, 42 i 93 i ss. de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú l’Ordenança municipal d’inspecció tècnica d’edificis publicada al BOIB núm. 185, 31 de desembre de 2008, i articles 4.2-j) i 12-b) del Reglament de la Gerència d’Urbanisme i altra normativa aplicable, cal formular proposta per a l’aprovació del següent,
ACORD
1r) Excloure de l’expedient ITE 2012/67 al Sr. JESÚS MARÍA MOROTE MENDOZA, ja que segons còpia de l’escriptura de compravenda de data 29 d’agost de 2012 va transmetre el ple domini de l’immoble situat al CE GUILLEM GALMES, 51-2º (referència cadastral 0616505) a una nova propietària.
2n) Requerir al nova propietària, la Sra. Aina Traverso Ferrà, segons s’acredita de la informació consignada a la còpia d’escriptura de compravenda de data 29 d’agost de 2012, la realització de les obres derivades de l’Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 4.12.2012, que en el cas de no haver sol·licitat llicència d’obres, o que la sol·licitud no inclogui les obres obligatòries de conservació i/o manteniment que a continuació s’exposaran, perquè sol·liciti la llicència d’obres corresponent, en un termini de sis mesos, per realitzar, en el termini previst a l’atorgament de la llicència, les obres de conservació de caràcter no urgent (supòsit 4t) que es deriven de l’esmentat informe, presentat per ORTEGA JIMENEZ ANGEL, com a copropietari i representant de la comunitat de propietaris de l’immoble, i redactat per part de ESTELA HERNANDEZ LAZARO, com a ARQUITECTE TÈCNIC (exp. ITE 2012/0872-0000); i atès també l’informe de comprovació dels serveis tècnics municipals. De l’informe es deriva la necessitat d’efectuar les següents obres de conservació:
(Siempre y cuando sea posible de acuerdo al planeamiento vigente)
Supuesto 4º
Son lesiones que requieren reparación bajo licencia de obras. El tipo de licencia a solicitar irá en función de la intervención que se tenga que realizar.
Plazo: 6 MESES para solicitar licencia y el plazo indicado en la licencia para ejecutar las obras.”
La realització de les obres s’haurà d’acreditar mitjançant l’aportació de l’apartat III de l’informe d’inspecció tècnica completat, req uisit necessari per poder accedir al programa d’ajudes fiscals municipal. En tot cas, i si es necessari es podrà requerir la presentació del certificat de final d’obra del tècnic competent o del certificat final d’obra municipal. Així mateix, s’haurà d’acreditar la pòlissa d’assegurança vigent.
A l’objecte de l’aplicació de la bonificació de l’ICO, en el cas de presentar un projecte conjunt amb obres derivades de l’ITE i altres obres, s’haurà de separar el pressupost i l’estat de medicions de les obres objecte de l’ITE.
3r) Advertir a la propietat de l’immoble que l’ha de mantenir en perfecte estat de conservació amb caràcter permanent, i que l’incompliment de les seves obligacions derivades del deure de conservació podrà donar lloc a les mesures previstes a la normativa vigent.
4t) Donar compte al Departament Financer als efectes de l’exacció dels tributs que siguin pertinents.
5è) Notificar el present acord a JESÚS MARÍA MOROTE MENDOZA i a AINA TRAVERSO FERRÀ”
“Vist l’Acord d’excloure i continuar de data 05 de març de 2013, en relació a l’immoble ubicat al C/ Guillem Galmés, 51 amb RC 00616505.
Vist que s’ha comès un error material ja que tan a la part expositiva com a dispositiva de l’acord diu que un dels anteriors propietaris al quals es varen ordenar les obres de l’immoble del C/ Guillem Galmés, 51 2n i el qual s’havia d’excloure de l’expedient ITE 2012/67 era el Sr. JESÚS MARIA MOROTE MENDOZA, i ha de dir que era el Sr. MIGUEL CEBALLOS GRIMALT al qual s’haurà de notificar ambdós acords.
Vists els articles 105.2 i 106 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, art. 124. m) de la Llei 7/85, de 2 de abril modificada per la Llei 57/03, de 16 de desembre de mesures per a la modernització del govern local, 4.2.l i 18. novena) del Reglament de la Gerència d’Urbanisme, el cap de negociat que subscriu considera que el Consell de Gerència pot dictar el següent:
ACORD
1. Rectificar l’error material comès a l’acord d’excloure i continuar de data 05 de març de 2013, i excloure al Sr. MIGUEL CEBALLOS GRIMALT, com a anterior propietari de la vivenda ubicada al C/ Guillem Galmés, 51-2º (referència cadastral 0616505) amb núm. d’expedient ITE 2012/872.
2. Notificar el present acord a MIGUEL CEBALLOS GRIMALT i AINA TRAVERSO FERRÀ.”
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística per la llengua castellana pel que fa a les futures notificacions que es facin dins aquest procediment.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de la publicació del present edicte. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la publicació del present edicte, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Qualsevol documentació o escrit s’ha de presentar a qualsevol de les oficines d’Atenció a la Ciutadania: OAC Cort a la plaça de Santa Eulàlia, 9, 07001, tfn 971225971; OAC Sant Ferran a l’avinguda Sant Ferran 42, 07013, edifici Policia Local, tfn 971225511; OAC Avingudes a l’avinguda Gabriel Alomar, 18, 07006, edifici Avingudes, tfn 971225900; OAC Pere Garau al carrer Pere Llobera 9, 07007, tfn 971225900; OAC S’escorxador al carrer Emperadriu Eugènia, 6, 07010, 971201362; OAC Son Ferriol a l’avinguda del Cid 8, 07198, 971426209; OAC Sant Agusti al carrer de Margaluz 30, 07015, 971708733; OAC S'Arenal a l’avinguda Amèrica, 11, 07600, 971225891; mitjançant instància dirigida a l’Ajuntament de Palma, on s’hi ha de fer constar el número d’expedient. Horari d’atenció al públic de totes les OAC: tot l’any: 8.30 h a 14.00 h de dilluns a divendres. Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 h a 17 h de dilluns a dijous únicament a l’OAC Avingudes. Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a Pl. Santa Eulàlia (només registre).
Palma, 12 / febrer / 2014
La cap del Departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis,
per delegació (Decret de Batlia núm 10434 de 08/06/2012 publicat al BOIB 85 de 14/06/12)
Elvira Salvá Armengod