Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 2409
Bases d'ajudes econòmiques a les delegacions federatives d'Eivissa / Federacions de les Illes Balears, per al foment i promoció de "L'esport per a l'edat escolar" 2013-2014 a Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que en data 10 de febrer de 2014 el Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa va aprovar, per unanimitat, prèvia declaració d’urgència, la següent proposta:

“9. Proposta del conseller executiu del Departament d’Esports i Joventut al Consell Executiu en relació a l’aprovació de les bases i la convocatòria d’ajudes econòmiques a les delegacions federatives d’Eivissa / Federacions de els Illes Balears, per al foment i promoció de “L’esport per a l’edat escolar” 2013-2014 a Eivissa.

Havent-se presentat la següent proposta, prèvia declaració d’urgència:

“Vistes les bases d’ajudes econòmiques a les Delegacions Federatives d’Eivissa/Federacions de les Illes Balears, per al foment i promoció de “ L’esport per a l’edat escolar” 2013-2014 a Eivissa.

Vist l’informe proposta realitzat pel Coordinador d’Esports amb el vist i conforme de la Coordinadora d’Esports i Joventut, i el vist i plau del Secretari General Tècnic d’Interior, Turisme i Esports, de data 3 de febrer de 2014 del següent tenor literal: “Vist que la importància de l’esport està recollida en el conjunt de principis rectors de la política social i econòmica de la Constitució Espanyola, i en aquest sentit l’article 43.3 estableix que els poders públics fomentaran l’educació física i l’esport, i facilitaran l’adequada utilització del lleure.

Vist que la Llei 14/2006, de 17 d’octubre, de l’Esport de les Illes Balears estableix que sense perjudici del currículum de l’educació física, obligatori en les diferents etapes i nivells del sistema educatiu d’acord amb la legislació vigent, les administracions públiques de les Illes Balears, a l’àmbit de les seves respectives competències, fomentaran la participació de la població en edat escolar en activitats esportives, la seva ensenyança i la seva pràctica en tots els centres escolars de les Illes Balears com element fonamental de l’educació i el desenvolupament dels escolars.

Vist que el Consell Insular d’Eivissa té competència per planificar, en col·laboració amb la resta d’administracions públiques, fomentar i executar els programes d’esport escolar a l’illa d’Eivissa. (article 11.c) Llei 14/2006, de 17 d’octubre).

Vist que l'Esport per a l'Edat Escolar (L'EEE)  és un programa adreçat a tots els escolars de l’illa d’Eivissa entre 3 i 17 anys, perquè el major nombre possible d’al·lots i al·lotes tinguin l’oportunitat de participar en alguna activitat esportiva, tant en el programa unificat com en el de promoció, posant al seu abast els mitjans necessaris i creant les condicions més favorables i de qualitat, perquè en aquestes edats la pràctica esportiva sigui una realitat

Vistes les bases d’ajudes econòmiques a les Delegacions Federatives d’Eivissa/Federacions de les Illes Balear, per al foment i promoció de “ L’esport per a l’edat escolar” 2013-2014 a Eivissa.

Vist l’informe tècnic favorable, emès en data 3 de febrer de 2014 pel Coordinador d’Esports

Vist l’informe d’impacte de gènere de l’Institut Balear de la Dona amb data 3 de desembre de 2013

Vist l’informe jurídic favorable, i que s’ha informat que no existeix cap objecció jurídica que s’oposi a la seua aprovació.

Vist que la quantia total per aquesta ajuda és de tres-cents mil euros (300.000,00 €) amb càrrec a la partida pressupostaria 3410 48900  del vigent pressupost de la corporació per l’any 2014, i que aquestes ajudes consten aprovades al Pla Estratègic de subvencions del Consell Insular d’Eivissa

Vist que el punt segon d) del Decret de Presidència de 4 de juliol de 2011 (BOIB 104, de 7-7-2011), estableix que és competència del Consell Executiu aprovar i resoldre les convocatòries d’ajuts o subvencions a particulars o entitats públiques i privades que no estiguin atribuïdes a altres òrgans, en relació a l’apartat primer e).

S’eleva la següent PROPOSTA:

PRIMER- Aprovar la convocatòria d’ajudes econòmiques a les delegacions federatives d’Eivissa/Federacions de les Illes Balears dels esports convocats a les bases, per al foment i promoció de “ L’esport per a l’edat escolar” 2013-2014 a Eivissa, per import de TRES CENTS MIL EUROS (300.000,00 €), amb càrrec a l’aplicació pressupostària núm. 3410.48900 dels vigents pressupostos de la Corporació.

SEGON- Aprovar les bases que han de regir la dita convocatòria”.

Vist que el Consell Executiu és l’òrgan competent per l’aprovació de les bases d’ajudes econòmiques a les delegacions federatives d’Eivissa/Federacions de les Illes Balears dels esports convocats a les bases, per al foment i la promoció de “l’Esport per a l’edat escolar” 2013-2014 a Eivissa, en virtut del previst al punt segon d) amb relació al punt primer e) tots dos del Decret de Presidència de data 4 de juliol de 2012 de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d’Eivissa, el Conseller que subscriu eleva al Consell Executiu, la següent:

PROPOSTA

PRIMER- Aprovar la convocatòria d’ajudes econòmiques a les delegacions federatives d’Eivissa/Federacions de les Illes Balears dels esports convocats a les bases, per al foment i promoció de “ L’esport per a l’edat escolar” 2013-2014 a Eivissa, per import de TRES CENTS MIL EUROS (300.000,00 €), amb càrrec a l’aplicació pressupostària núm. 3410.48900 dels vigents pressupostos de la Corporació.

SEGON.- Aprovar les bases que han de regir la dita convocatòria.

TERCER.- Publicar aquestes bases al Boib.

 

 

ANNEX:

“Bases d’ajudes econòmiques a les delegacions federatives d’Eivissa/federacions de les Illes Balears, per al foment i la promoció de “l’Esport per a l’edat escolar” 2013-2014 a Eivissa.

1.Justificació

1.1. La importància de l’esport va ser recollida en el conjunt de principis rectors de la política social i econòmica de la Constitució Espanyola, i en aquest sentit l’article 43.3 estableix que els poders públics fomentaran l’educació física i l’esport, i facilitaran l’adequada utilització del lleure.

1.2. La Llei 14/2006, de 17 d’octubre, de l’esport de les Illes Balears estableix que sense perjudici del currículum de l’educació física, obligatori en les diferents etapes i nivells del sistema educatiu d’acord amb la legislació vigent, les administracions públiques de les Illes Balears, a l’àmbit de les seues respectives competències, fomentaran la participació de la població en edat escolar en activitats esportives, la seua ensenyança i la seua pràctica en tots els centres escolars de les Illes Balears com a element fonamental de l’educació i el desenvolupament dels escolars.

1.3. El Consell Insular d’Eivissa té competència per planificar, en col·laboració amb la resta d’administracions públiques, fomentar i executar els programes d’esport escolar a l’illa d’Eivissa (article 11.c de la Llei 14/2006, de 17 d’octubre).

1.4. L’esport per a l’edat escolar (L’EEE) és un programa adreçat a tots els escolars de l’illa d’Eivissa entre 3 i 17 anys, perquè el major nombre possible d’al·lots i al·lotes tenguin l’oportunitat de participar en alguna activitat física i esportiva, mitjançant la promoció als centres escolars, cursets d’iniciació esportiva i/o l’àmbit de la competició, posant al seu abast els mitjans necessaris i creant les condicions més favorables i de qualitat, perquè en aquestes edats la pràctica de l’activitat física i esportiva en general sigui una realitat, programa que està estructurat i definit al Pla estratègic esportiu 2012-2016, aprovat pel Consell Executiu el 15 d’octubre de 2012.

1.5. Dins de L’esport per a l’edat escolar s’han de diferenciar tres programes o línies d’actuació:

1.5.1. El Programa d’àmbit escolar de competició mitjançant el qual es pretén impulsar les lligues i/o les competicions insulars, amb la finalitat de determinar els esportistes que representaran Eivissa en les fases finals escolars de les Illes Balears.

1.5.2. El Programa de promoció esportiva per als centres escolars, mitjançant el qual es pretén aconseguir una major pràctica de l’activitat física i esportiva per part dels/de les escolars, donant a conèixer les diferents disciplines esportives a través dels centres escolars i organitzant diades i trobades esportives.

1.5.3. El Programa de cursets d’iniciació esportiva, mitjançant el qual es pretén aconseguir una major pràctica de l’activitat física i esportiva per part dels/de les escolars, donant a conèixer les diferents disciplines esportives a través dels centres escolars i organitzant diades i trobades esportives.

1.6. De conformitat amb l’article 52 de la Llei 14/2006, de 17 d’octubre, de l’esport balear i l’art. 1 del Decret 33/2004, de 2 d’abril, pel qual es regulen les federacions esportives de les Illes Balears, les federacions esportives són entitats privades sense ànim de lucre amb personalitat jurídica pròpia que tenen com a missió fonamental la promoció dels respectius esports, i juguen un paper fonamental al costat de l’Administració pública esportiva. Per arribar a organitzar la iniciació i la promoció de l’activitat física i esportiva és necessari disposar d’un context idoni per al desenvolupament i la millora dels esportistes, i són les federacions les entitats esportives que compten amb els mitjans tècnics i pedagògics per dur a terme aquestes prestacions esportives.

1.7. En virtut de l’exposat, i amb la finalitat de fomentar la participació de la població eivissenca en edat escolar en activitats esportives, incloses les femenines o mixtes, per tal d’ensenyar i practicar a tots el centres escolars de l’illa diverses modalitats esportives i poder participar en competicions, el Consell Insular d’Eivissa, mitjançant el seu Departament d’Esports i Joventut, vol fomentar i incrementar la pràctica d’activitat física i esportiva, amb una finalitat esportiva, fora de l’horari lectiu i en horari lectiu si escau, i també d’iniciació esportiva i/o de competició entre els infants de 3 a 17 anys a través del programa “L’esport per a l’edat escolar” 2013-2014 a l’illa d’Eivissa.

2. Objecte

2.1. L’objecte d’aquestes bases és regular el procediment per a la concessió de subvencions per a l’organització i la participació en activitats esportives de competició, promoció per als centres escolars i cursets d’iniciació esportiva del programa “L’esport per a l’edat escolar” a Eivissa, entre el 15 de setembre de 2013 i el 14 de setembre de 2014, d’acord amb les bases d’aquesta convocatòria.

2.2. No estan compreses dins d’aquesta subvenció les activitats que pugui desenvolupar la Federació de les Illes Balears corresponent, directament o mitjançant la delegació federativa d’Eivissa, a l’illa de Formentera, atès que l’àmbit territorial d’aquest Consell Insular és únicament l’illa d’Eivissa.

3. Consignació pressupostària

3.1. El pressupost màxim per a aquesta convocatòria és de tres-cents mil euros (300.000 €) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 3410-48900 del vigent pressupost de la Corporació de l’exercici 2014, que es distribuirà d’acord amb les bases d’aquesta convocatòria, i que figura al pla estratègic de subvencions del Consell Insular d’Eivissa per l’any 2014.

4. Entitats beneficiàries

4.1. Podran sol·licitar subvenció únicament les federacions de les Illes Balears, directament o a través de les seues delegacions a l’illa d’Eivissa, que realitzin l’organització i la participació en activitats esportives unificades i de promoció pels centres escolars de l’illa d’Eivissa del programa “L’esport per a l’edat escolar” dels esports previstos en aquestes bases i que compleixin els requisits següents:

- Estar registrades al Registre de Federacions Esportives de les Illes Balears, de conformitat amb l’article 52 de la Llei 14/2006, de 17 d’octubre, de l’esport balear i l’art. 1 del Decret 333/2004, de 2 d’abril, pel qual es regulen les federacions esportives de les Illes Balears.

- Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d’Eivissa i de les altres obligacions amb l’Agència Estatal i amb la Seguretat Social imposades per la normativa vigent.

- No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari establertes a l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a l’art. 10 de text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

4.2. Cada delegació federativa d’Eivissa o federació de les Illes Balears únicament podrà participar en aquesta convocatòria dins del seu esport.

5. Modalitats de les ajudes i activitats subvencionables

S’estableixen tres modalitats d’ajuda amb la següent consignació pressupostària per a cada una.

Les tres modalitats, ajudes per a la promoció, ajudes per a la competició i ajudes per a cursets d’iniciació, són compatibles entre si, és a dir, les diferents delegacions federatives d’Eivissa/federacions de les Illes Balears esportives podran participar a les tres modalitats d’ajudes sempre que l’esport sigui un dels establerts com a subvencionables a cada modalitat.

5.1. Ajudes per a la promoció amb una consignació pressupostària de 85.000 €

Es considera promoció totes aquelles activitats dirigides a donar a conèixer l’esport i impulsar jornades de promoció directament als centres escolars a més d’organitzar diades i trobades esportives.

Únicament són subvencionables la promoció realitzada en les següents pràctiques esportives: arts marcials, atletisme, bàdminton, ciclisme, escacs, gimnàstica, handbol, judo, lluita olímpica, pàdel, rugbi, taekwondo, tennis de taula, tir amb arc i tir amb bassetja.

En aquesta modalitat se subvencionarà fins al 100 % del pressupost total del projecte presentat al Consell Insular d’Eivissa (Annex I-A) per cada delegació federativa d’Eivissa o Federació de les Illes Balears i ha de coincidir o no superar els límits establerts per a cada concepte.

Concretament són subvencionables:

5.1.1. Despeses de gestió, administració, organització i muntatges: dins d’aquestos conceptes se subvencionarà com a màxim:

- Per despeses administratives i/o de gestió, prèviament justificades i informades favorablement pel Departament d’Esports i Joventut: el 10 % del total del pressupost presentat fins a un màxim de 3.000 €.

- Per despeses de material d’oficina i subministraments: fins a un màxim de 200 €.

- Per despeses d’avituallament: fins a un màxim de 500 €.

- Per despeses de material esportiu: fins a un màxim de 1.800 €.

- Per lloguer d’instal·lacions: fins a un màxim de 1.000 €.

- Per cada organització de jornada, diada i/o trobada esportiva, inclou muntatges i desmuntatges, personal i material necessari per al seu desenvolupament: fins a un màxim de 400 €.

-  Ambulàncies i serveis sanitaris: fins a un màxim de 900 €.

5.1.2. Altres despeses, prèviament pressupostades, justificades i informades favorablement pel Departament d’Esports i Joventut.

5.1.3. Despeses de monitors/ores i entrenadors/ores: dins d’aquestos conceptes se subvencionarà:

- Per a entrenadors/ores, tècnics/iques i monitors/ores: un preu màxim subvencionable de 15 €/hora.

5.2. Ajudes per a la competició amb una consignació pressupostària de 184.000 €

Únicament és subvencionable la competició realitzada en les següents pràctiques esportives:

Arts marcials, atletisme, bàsquet, ciclisme, futbol, gimnàstica, handbol, judo, karate, lluita olímpica, natació, piragüisme, taekwondo, tennis, tennis de taula, tir amb arc, triatló i vela.

En aquesta modalitat se subvencionarà com a màxim el 100 % del pressupost presentat al Consell Insular d’Eivissa (Annex II-A) del total del projecte presentat per cada delegació federativa d’Eivissa o Federació de les Illes Balears i ha de coincidir o no superar els límits establerts per a cada concepte.

Concretament són subvencionables:

5.2.1. Despeses de gestió, administració, organització i muntatges: dins d’aquestos conceptes se subvencionarà com a màxim:

- Per despeses administratives i/o de gestió, prèviament justificades i informades favorablement pel Departament d’Esports i Joventut: el 10 % del total del pressupost presentat fins a un màxim de 3.000 €.

-  Per despeses de material d’oficina i subministraments: fins a un màxim de 200 €.

-  Per despeses d’avituallament: fins a un màxim de 500 €.

-  Per despeses de material esportiu: fins a un màxim de 1.800 €.

-  Per lloguer d’instal·lacions: fins a un màxim de 1.000 €.

-  Per cada organització de jornada, diada i/o trobada esportiva, incloent-hi muntatges i desmuntatges: fins a un màxim de 400 €.

-  Altres despeses com gasolina (només vela i piragüisme): fins a un màxim de 500 €.

-  Ambulàncies i serveis sanitaris: fins un màxim de 1.800 €.

- Per organització de jornada, diada i/o final insular: fins a un màxim de 1.200 € (incloent-hi totes les despeses pròpies d’organització).

- Barques prèviament justificades i informades favorablement pel Departament d’Esports i Joventut, i només per a les modalitats de judo, futbol i bàsquet.

5.2.2. Altres despeses, prèviament pressupostades, justificades i informades favorablement pel Departament d’Esports i Joventut.

5.2.3. Despeses de monitors/ores, entrenadors/ores i jutges: dins d’aquestos conceptes se subvencionarà:

- Un preu màxim subvencionable de 15 €/hora per a entrenadors/ores, tècnics/iques i monitors/ores.

- Un preu màxim subvencionable de la tarifa establerta per a cada federació.

5.3. Ajudes per a cursets d’iniciació amb una consignació pressupostària de 31.000 €

Únicament són subvencionables els cursets d’iniciació esportiva de les següents pràctiques esportives:

Golf, hípica, trot, piragüisme, pàdel, tennis, tennis de taula i vela.

En aquesta modalitat se subvencionarà com a màxim el 100 % del pressupost presentat al Consell Insular d’Eivissa (Annex III-A) del total del projecte presentat per cada delegació federativa d’Eivissa o Federació de les Illes Balears i ha de coincidir o no superar els límits establerts per a cada concepte.

Concretament són subvencionables:

5.3.1. Despeses de gestió, administració, organització i muntatges: dins d’aquestos conceptes se subvencionarà com a màxim:

- Per despeses administratives i/o de gestió, prèviament justificades i informades favorablement pel Departament d’Esports i Joventut: el 10 % del total del pressupost presentat fins a un màxim de 3.000 €.

-  Per despeses de material d’oficina i subministraments: fins a un màxim de 200 €.

-  Per despeses d’avituallament: fins a un màxim de 500 €.

-  Per despeses de material esportiu: fins a un màxim de 1800 €.

-  Per lloguer d’instal·lacions: fins a un màxim de 1.000 €.

- Per cada organització de jornada, diada i/o trobada esportiva, muntatges i desmuntatges, personal i material necessari per al seu desenvolupament: fins a un màxim de 400 €.

-  Altres despeses com gasolina (només vela i piragüisme): fins a un màxim de 500 €.

-  Ambulàncies i serveis sanitaris: fins a un màxim de 900 €.

5.3.2. Altres despeses, prèviament pressupostades, justificades i informades favorablement pel Departament d’Esports i Joventut.

5.3.3. Despeses de monitors/ores i entrenadors/ores: dins d’aquestos conceptes se subvencionarà:

- Un preu màxim subvencionable de 15 €/hora per a entrenadors/ores, tècnics/iques i monitors/ores.

6. Compatibilitat de les ajudes

6.1. Les subvencions que s’atorguin d’acord amb aquesta convocatòria són compatibles amb les que puguin atorgar altres entitats públiques o privades. L’import de les subvencions en cap cas no pot ser d’una quantia tal que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l’activitat subvencionada.

7. Presentació de sol·licituds: lloc i termini

7.1. Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex d’aquesta convocatòria, degudament emplenat.

7.2. Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del CIE i es presentaran en el Registre General de la mateixa Institució (avinguda d’Espanya, 49, planta baixa, tel. 971 195 900) o en qualsevol de les formes establertes a l’art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7.3. El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 10 dies naturals comptadors a partir del dia següent a la seua publicació en el BOIB i s’exposarà en el tauler d’anuncis del Consell Insular d’Eivissa.

7.4. Les sol·licituds presentades aniran acompanyades de la següent documentació:

- Document de sol·licitud d’ajuda (Annex AA).

- Document que acrediti que la persona sol·licitant és la persona legal de l’entitat que representa.

- Còpia compulsada del document nacional d’identitat del/de la representant legal i de la targeta d’identificació fiscal (CIF) de l’entitat.

- Còpia compulsada del document acreditatiu de la inscripció o declaració responsable d’estar inscrit al Registre de Federacions Esportives de les Illes Balears, de conformitat amb l’article 52 de la Llei 14/2006, de 17 d’octubre, de l’esport balear i l’art. 1 del Decret 333/2004, de 2 d’abril, pel qual es regulen les federacions esportives de les Illes Balears.

- Còpia compulsada dels estatuts degudament legalitzats, en els quals haurà de constar explícitament la inexistència d’ànim de lucre així com l’àmbit territorial de l’entitat.

- Pressupost detallat d’ingressos i despeses de la línia per a la qual se sol·licita la subvenció, segons model normalitzat que figura com a annex d’aquesta convocatòria (Annex I-A, II-A o III-A).

- Projecte explicatiu de l’activitat per a la qual se sol·licita subvenció, segons model normalitzat que figura com a annex d’aquesta convocatòria (Annex I-B, II-B o III-B).

- Declaració jurada del/de la representant de l’entitat de comptar amb la pòlissa de l’assegurança mèdica esportiva adient per als/per a les esportistes, delegats/ades i entrenadors/ores que participen en el programa “L’esport per a l’edat escolar” o bé que s’han adherit a aquella assegurança posada a disposició a tal efecte, per part del Consell Insular d’Eivissa.

- Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article l’art. 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons model normalitzat que figura com a annex d’aquesta convocatòria.

- Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, o declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic d’estar-hi. Es podrà autoritzar el Consell Insular per aconseguir aquesta documentació.

- Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries o d’altre tipus davant el Consell d’Eivissa. En el seu cas, es pot autoritzar el Consell d’Eivissa per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons model que figura com a annex.

- Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtinguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons model annex (Annex BB).

- L’imprès TG-002 de sol·licitud de transferència bancària, expedit necessàriament a nom de l’entitat esportiva beneficiària de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària (podreu trobar aquest document al Departament d’Esports i Joventut o a la Tresoreria del Consell Insular d’Eivissa o a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es).

7.5. Les entitats que hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquests documents en virtut d’anteriors convocatòries de subvencions o firmes de convenis només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i s’assenyali la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.

7.6. El Consell Insular d’Eivissa pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

7.7. Si la instància o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular d’Eivissa en requerirà la rectificació o els complements necessaris, que hauran d’aportar-se en el termini de deu dies hàbils, a partir del corresponent requeriment.

7.8. Si en aquest termini les persones interessades no fan la rectificació reclamada o no presenten la documentació requerida, el Consell Insular d’Eivissa considerarà que desisteixen de la seua petició, després d’haver pres la resolució pertinent, d’acord amb l’art. 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

8. Procediment de concessió de les ajudes

8.1. La concessió de l’ajut es durà a terme mitjançant el règim de concurrència no competitiva.

8.2. L’ajut es concedirà mitjançant el prorrateig de l’import global màxim destinat a cada modalitat, entre els pressupostos presentats pels beneficiaris o beneficiàries a cadascuna d’aquestes modalitats.

8.3. En tots els casos, la subvenció concedida no podrà superar la quantitat sol·licitada.

8.4. Els ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en exercicis posteriors.

9. Instrucció, resolució i notificació

9.1. L’òrgan instructor és el coordinador d’esports del Consell Insular d’Eivissa que una vegada vistes les sol·licitud emetrà informe proposta.

9.2. L’òrgan competent per resoldre aquestes ajudes és el Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, a proposta del conseller executiu del Departament d’Esports i Joventut. En la proposta s’expressarà la llista ordenada de beneficiaris/àries per als quals es proposa la subvenció i la seua quantia.

9.3. Els expedients es resoldran en un termini màxim d’un mes a comptar des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució expressa, la sol·licitud s’ha d’entendre desestimada.

9.4. La resolució expressa de concessió de subvencions serà motivada i fixarà amb caràcter definitiu la quantia de les subvencions concedides. La resolució es notificarà individualment en el termini màxim de 10 dies comptadors a partir del dia següent a l’adopció de la resolució.

9.5. Els acords del Consell Executiu no exhaureixen la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent al de la notificació, tot d’acord amb els articles 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’art. 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.

10. Obligacions de les entitats beneficiàries

10.1. Les entitats beneficiàries de les subvencions estaran obligades a:

a) Dur a terme l’activitat subvencionada que fonamenta la concessió de la subvenció.

b) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d’Eivissa, i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions. A més, el Consell Insular d’Eivissa posa a disposició de les persones i les entitats interessades un òrgan de consulta, que és la comissió de seguiment del programa L’EEE al qual podrà adreçar-se qualsevol persona interessada i suggerir propostes relacionades amb el programa. Aquesta comissió vetllarà pel compliment dels objectius establerts al programa i per incentivar la igualtat d’oportunitats entre tots els/les escolars, incloses el foment de les activitats femenines o mixtes.

c) Comunicar al Consell Insular d’Eivissa la sol·licitud o l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional. Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l’obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de justificar l’aplicació que s’hagi donat al fons percebut.

d) Comunicar al Consell Insular d’Eivissa qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l’activitat subvencionada.

e) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.

f) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.

g) Realitzar la gestió tècnica, i aportar el conjunt de mitjans humans i materials necessaris per dur a terme l’activitat objecte de la present ajuda.

h) Consultar amb el Departament d’Esports i Joventut del Consell Insular d’Eivissa les normatives, les indicacions, les informacions, les publicacions, la publicitat, les notes públiques, els cartells, la roba esportiva referents a l’objecte de la present ajuda.

i) Adoptar les mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l’activitat objecte de l’ajuda. A aquest efecte s’ha de fer constar i reflectir en tota activitat objecte d’aquesta ajuda que l’activitat està subvencionada pel Consell Insular d’Eivissa, establint en un indret privilegiat i visible l’anagrama del Consell Insular d’Eivissa i la llegenda “L’esport per a l’edat escolar”, la mascota Joan Pic de l’esport corresponent, amb la llegenda “Pica’t... amb en Joan Pic” i l’anagrama de la Federació de les Illes Balears corresponent o de la delegació federativa d’Eivissa.

j) Permetre que els representants del Consell Insular d’Eivissa presideixin qualsevol acte públic de presentació, celebració o altre, per la qual cosa seran convocats amb suficient temps d’antelació per la Federació de les Illes Balears corresponent, directament o mitjançant la delegació federativa d’Eivissa. Així mateix, permetrà que el Consell Insular d’Eivissa convoqui, amb caràcter de promoció, les activitats que consideri oportunes i gaudirà de la col·laboració de la Federació de les Illes Balears corresponent, mitjançant la delegació federativa d’Eivissa.

k) Els/les esportistes, els delegats/ades i els entrenadors/ores classificats/ades per a les finals balears escolars es vestiran amb els xandalls i/o polos i bermudes, i bosses, facilitats pel Consell Insular d’Eivissa, per viatjar a les competicions, i als lliuraments de trofeus i medalles. Les persones beneficiàries hauran de conservar aquestos equipaments fins a les finals balears escolars de 2015.

10.2. Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per concedir l’ajut i, en qualsevol cas, l’obtenció de subvencions incompatibles, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.

10.3. Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l’esmentat Decret legislatiu 2/2005 i de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), en tot allò que hi siguin d’aplicació.

11. Pagament de la subvenció i justificació

11.1. El pagament de la totalitat de la quantitat concedida es tramitarà un cop s’hagi justificat la realització de la totalitat de l’objecte de la subvenció i el compliment de la finalitat per a la qual es va atorgar, i s’hagi emès informe tècnic favorable del Departament de Joventut i Esports del Consell Insular d’Eivissa.

11.2. Abans de cobrar i una vegada executades les actuacions subvencionades serà necessari presentar, la següent documentació:

- Memòria justificativa de les activitats dutes a terme segons model que s’adjunta segons modalitat presentada (Annex I-D, II-C o III-C), on s’inclou la variable de sexe en estadístiques i la recollida de dades

- Acord de l’objecte de la subvenció per a monitors/ores, entrenadors/ores, jutges, àrbitres i cronometradors/ores. (Annex I-F, II-E o III-E). S’acceptaran nòmines originals en el cas que es justifiquin despeses corresponents al personal contractat per l’entitat. Es podran imputar despeses de seguretat social dels treballadors i les treballadores, contractats/ades per l’empresa; en aquests casos, hauran de presentar els corresponents rebuts de liquidació de cotitzacions originals TC1, TC2 i el corresponent resum detallat de les nòmines dels/de les treballadors/ores.

- Balanç-liquidació d’ingressos i despeses de l’activitat subvencionada (Annex I-E, II-D o III-D).

- Per a l’activitat de promoció, model de certificat centres escolars. (Annex I-C).

- Relació de factures presentades segons models (Annex I-E, II-D o III-D). Factures justificatives, degudament relacionades, de les despeses originades com a conseqüència de l’execució de l’activitat objecte de subvenció emeses en el període de temps subvencionat

- Per a aquelles factures que estiguin subjectes a altres subvencions i per qualsevol motiu que ho aconselli, els justificants originals presentats es marcaran amb una estampilla indicant-hi la subvenció per a la justificació de la qual ha estat presentada, i si l’import del justificant s’imputa totalment o parcialment a la subvenció. En aquest darrer cas, s’indicarà a més, la quantia exacta que resulti afectada per la subvenció. Després, s’acceptarà la còpia acarada d’aquesta factura estampillada, subjecta a altres subvencions.

11.3. Aquesta documentació ha de ser presentada al Consell Insular d’Eivissa fins al 15 de juliol de 2014, excepte per a aquells esports l’activitat dels quals es dugui a terme durant els mesos d’estiu, els quals hauran de presentar la referida documentació fins al 15 d’octubre de 2014.

11.4. La suma de les factures i altres documents justificatius ha de ser igual al pressupost del projecte presentat. Si és inferior, es reduirà la quantitat subvencionada proporcionalment.

11.5. Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d’Eivissa considerin adients.

12. Revocació de les ajudes concedides

12.1. D’acord amb el que disposa l’article 43 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, s’ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el/la beneficiari/ària incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l’acte de concessió, totalment o parcialment, i es reintegraran les quantitats percebudes indegudament a més de l’interès de demora corresponent.

13. Règim d’infraccions i sancions

13.1. El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

14. Règim jurídic

14.1. Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contengudes a les seues bases, i per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que hi sigui d’aplicació, i la resta de normativa aplicable.

 

ANNEX AA.
SOL·LICITUD D’AJUDA ECONÒMICA PER AL FOMENT I LA PROMOCIÓ ESPORTIVA DEL PROGRAMA “L’ESPORT PER A L’EDAT ESCOLAR 2013-14” A L’ILLA D’EIVISSA.

DADES DEL/LA SOL·LICITANT

Nom delegació federativa d’Eivissa /federació de les Illes Balears

CIF

Domicili

Núm.        Pis       

Població

Codi postal                     

Província

Telèfon

Mòbil

Adreça electrònica

dades del/la representant de l’entitat solicitant

Nom i llinatges

NIF

Càrrec (President/a i/o Delegat/da entitat)       

A. MODALITAT PER A LA QUAL ES SOL·LICITA AJUDA

(  )        Ajudes per a la promoció esportiva.

(  )        Ajudes per a la realització de cursets de promoció esportiva.

(  )        Ajudes per a la competició esportiva.

B. DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA

(  )        Document que acrediti que la persona sol·licitant és el/la representant legal de l’entitat*.

(  )        Còpia compulsada del document nacional d’identitat del/de la representant legal*.

(  )        Còpia compulsada de la targeta d’identificació fiscal (CIF) de l’entitat*.

(  )        Còpia compulsada dels estatuts i del document acreditatiu de la inscripció al Registre de Federacions Esportives de les Illes Balears*.

*Les entitats que hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquestos documents en virtut d’anteriors convocatòries de subvencions o firmes de convenis només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i s’assenyali la data i l’òrgan davant el qual es va presentar

(  )        Pressupost detallat de la modalitat per la qual es sol·licita la subvenció (annex I-A, II-A o III-A)

(  )        Declaracions jurades - responsables de (Annex BB):

Del/de la representant de l’entitat de comptar amb la pòlissa de l'assegurança mèdica esportiva adient per als/a les esportistes, delegats/ades  i entrenadors/ores  que participen en el programa EEE o bé que s’han adherit a aquella assegurança posada a disposició a tal efecte, per part del Consell Insular d’Eivissa.

Declaració responsable de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article l’art. 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

Declaració on consti que una vegada abonada la subvenció serà destinada al pagament de les factures presentades per a la justificació de l’ajuda concedida. Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtinguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap. Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, o declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari/ària públic/a d’estar-hi.

Així com certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries o d’altre tipus davant el CIE.

Es podrà autoritzar al Consell Insular per aconseguir aquesta documentació.

(  )  Projecte explicatiu de l’activitat , segons model normalitzat que figura com annex.

( ) L’imprès TG-002 de sol·licitud de transferència bancària. (Podreu trobar aquest document al Departament d’Esports i Joventut o a www.conselldeivissa.es).

(  )  Altra documentació específica para cada programa o línia d’actuació incorporades com a annexos.

 

Eivissa,           d                          de   2014.

Signat

 

ANNEX BB.
DECLARACIONS RESPONSABLES

Nom i llinatges:

DNI:

Entitat:

NIF:

DECLARA RESPONSABLEMENT

Que la Delegació Federativa d’Eivissa/ Federació..................................................de les Illes Balears reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per tal de poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incórrer en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l’article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions, i l’art. 10 del Text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, per ser-ne beneficiària.

Declar responsablement a l’òrgan instructor:

(  ) Que em trob al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració tributària estatal i davant la Seguretat Social, imposades per les disposicions vigents, en la manera que ho estipula el reglament i davant la hisenda del Consell Insular d’Eivissa.

(  ) Autoritz l’òrgan instructor perquè, d’acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa  de que l’entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat i la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d’Eivissa.

(  ) No autoritz l’òrgan instructor perquè, d’acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que em trob al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat i la Seguretat Social, i em compromet a adjuntar-la a la sol·licitud de l’ajut.

Declar:

(  ) Comptar amb la pòlissa d’assegurança mèdica esportiva adient per als/a les esportistes, delegats/ades i entrenadors/orees  que participen al programa l’Esport per l’edat escolar.

(  )  Estar adherit a l’assegurança posada a disposició per tal efecte pel Consell Insular d’Eivissa.

DECLAR:

(  ) Que una vegada abonada la subvenció serà destinada al pagament de les factures presentades per a la justificació de l’ajuda concedida.

Declar:

(  )  Que no s’han sol·licitat subvencions a cap altre Departament del Consell Insular o a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l’ajut.

(  )  Que s’han sol·licitat els ajuts públics o privats que s’indiquen a continuació, que estan pendents de resolució:

 

Entitat

Quantia

 

 

 

(  ) Que l’entitat ha estat beneficiària dels ajuts públics o privats que s’indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d’activitats per al qual se sol·licita l’ajut:

 

Entitat

Quantia

 

 

[Firma]

Eivissa, ........ d ........................... de 2014

 

ANNEX I-A. 
RESSUPOST DE PROMOCIÓ DE L’ESPORT PER A L’EDAT ESCOLAR PER A LA TEMPORADA 2013/2014:

DESPESES

CONCEPTES

NUMERO HORES

IMPORT MONITORS/ES (màxim 15 € / hora)

TOTAL

Monitors/es promoció esportiva

 

 

 

Material d’oficina i subministraments (fins un màxim de 200 €)

 

 

 

Avituallament (fins un màxim de 500 €)

 

 

 

Per lloguer d’instal·lacions (fins un màxim de 1.000 €)

 

 

 

Material esportiu (fins un màxim de 1.800 €)

 

 

 

Ambulàncies i serveis sanitaris (fins un màxim de 900 €)

 

 

 

Organització de diada, jornada i/o trobada. (fins un màxim de 400 € / jornada)

 

 

 

Altres despeses. Concepte: .....................................................

.....................................................

 

 

 

SUBTOTAL

 

GESTIÓ DELEGACIÓ FEDERATIVA PROGRAMA ESPORT ESCOLAR (10 % del subtotal, fins un màxim de 3.000 €)

 

TOTAL

 

INGRESSOS

NÚMERO

IMPORT

TOTAL

Aportació Consell d’Eivissa

 

 

TOTAL

 

Ingressos = Despeses. Ajuda sol·licitada al Consell d’Eivissa per a la promoció de l’esport per a l’edat escolar: ................................. €.

SIGNATURA DEL/DE LA REPRESENTANT

 

ANNEX. I-B.
PROJECTE EXPLICATIU DE L’ACTIVITAT DE PROMOCIÓ ALS CENTRES ESCOLARS.

JUSTIFICACIÓ DEL PROJECTE: Breu explicació de les activitats de promoció que es realitzaran i previsió de centres escolars amb calendari aproximat de les tasques a desenvolupar o desenvolupades.

 

 

ESCOLARS, MUNICIPIS, CLUBS, CENTRES ESCOLARS, ALTRES BENEFICIARIS/ÀRIES I RECURSOS HUMANS IMPLICATS: Previsió de nombre de destinataris/ries finals, centres escolars, aules i municipis. Recursos humans destinats. Justificar diades i/o accions de promoció.

Iniciació i promoció centres escolars

Número de centres escolars

 

Número d’aules

 

Número de municipis

 

Número d’escolars

 

Número de monitors/es destinats/des

 

Número de diades / trobades

 

Data diada o trobada final

 

 

Criteris a tenir en compte en l'assignació i distribució de les ajudes.

CONCEPTE

NO

DESCRIPCIÓ ACTIVITAT O METODOLOGIA PER ACONSEGUIR-HO.

Possibilitar la participació d'escolars amb necessitats especials

 

 

 

Equilibri en la participació equitativa d'escolars del sexe masculí i femení

 

 

 

Establir principis i criteris ètics de foment de la participació, igualtat d’oportunitats i altres, com els establerts al codi ètic esportiu del Consell.

 

 

 

PLA DE DIFUSIÓ:. Informació permanent de les activitats al Departament d’Esports del Consell Insular. Difusió de la imatge corporativa del Consell d’Eivissa, destacant el nom del programa “L’Esport per l’Edat Escolar” (l’EEE).

Relació de monitors/ores, entrenadors/ores i/o tècnics/iques de promoció esportiva als centres escolars, diades, trobades i/o jornades.

Nom

Cognoms

Titulació

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[Firma]

Eivissa, ........ d ........................... de 2014

 

ANNEX I-C.
CERTIFICAT DE CADA CENTRE ESCOLAR.

PROMOCIÓ PELS CENTRES ESCOLARS 2013 /2014

“L’ESPORT PER A L’EDAT ESCOLAR”

(A emplenar pel centre escolar i/o el/la monitor/a)

ESPORT:

COL·LEGI / IES:

TELÈFON CONTACTE:

e-mail:

MUNICIPI:

El/la Sr./Sra_____________________________________com a secretari/ària d’aquest col·legi/IES CERTIFICA:


Que el/la Sr./Sra.monitor/a_____________________________________ ha impartit el curset d’iniciació i promoció en horari:  (  ) extraescolar   (  )  lectiu  segons els quadres següents:

INI. M

INI. F

BEN. M

BEN. F

ALV. M

ALV. F

INF. M

INF. F

CAD. M

CAD. F

JUV. M

JUV. F

TOTAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Número d’alumnes-centres escolars:

1r

2n

3r

4t

1r Eso

2n Eso

3r Eso

4t Eso

1r Bat

2n Bat

M.

F.

M.

F.

M.

F.

M.

F.

M.

F.

M.

F.

M.

F.

M.

F.

M.

F.

M.

F.

M.

F.

M.

F.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Horari

dilluns

dimarts

dimecres

dijous

divendres

09-10h

 

 

 

 

 

10-11h

 

 

 

 

 

11-12

 

 

 

 

 

12-13

 

 

 

 

 

13-14

 

 

 

 

 

Número total d’hores:

Número total cursos i grups:

 

 

Signatura monitor/a curset:

(A omplir pel centre escolar)

Descriu breument la teva opinió i suggeriments sobre aquest curset i el/la monitor/a

Nivell didàctic monitor/a: molt bo / bo / regular / dolent / molt dolent

Interès alumnat:

Interès professor/a:

Interès pròxim curs:

Suggeriments:

I perquè consti als efectes oportuns i a petició de l’interessat/la interessada expedeix el present certificat.

Eivissa, ___ d _______________ de 2014


El / la secretari/ària                                                                               

 

(segell del centre)

Signatura

 

ANNEX I-D.
RELACIÓ DE CENTRES ESCOLARS, PARTICIPACIONS I DIADES/TROBADES DE PROMOCIÓ DEL PROGRAMA L’ESPORT PER L’EDAT ESCOLAR 2013-14.

NOM CENTRES ESCOLARS

TOTAL ESCOLARS

MASC.

FEM.

INI. M

INI. F

BEN. M

BEN. F

ALV. M

ALV. F

INF. M

INF. F

CAD. M

CAD. F

JUV. M

JUV.F

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DIADA - TROBADA

DATA

NÚM PARTICPANTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DECLARA RESPONSABLEMENT

Que la Delegació Federativa d’Eivissa/ Federació..................................................de les Illes Balears certifica la veracitat de les dades i xifres recollides al document de relació participants.

Així mateix, es podran adjuntar indicacions, informacions, publicacions, publicitat, notes públiques, cartells, roba esportiva referents a l’objecte de la present ajuda i la seua repercussió social i mediàtica.

 

[Firma]

Eivissa, ........ d ........................... de 2014

 

ANNEX I-E.
BALANÇ – LIQUIDACIÓ D’INGRESSOS I DESPESES

BALANÇ – LIQUIDACIÓ INGRESSOS I DESPESES

INGRESSOS

DESPESES

CONCEPTE

IMPORT

CONCEPTE

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

TOTAL

 

INGRESSOS = DESPESES

 

____________________, _____ d ____________________ de 2014

 

[signatura de la persona representant legal]

 

ANNEX I-F.
ACORD ENTRE FEDERACIÓ I MONITORS/ORES, ENTRENADORS/ORES I TECNICS/IQUES PER A LA REALITZACIÓ DE PROMOCIÓ ESPORTIVA PER ELS CENTRES ESCOLARS 2013-14.

ACORD:

Que el/la Sr/Sra.................................................................................... com a ........................................................... de la Delegació Federativa d’Eivissa/ Federació .............................................................. de les Illes Balears acorda el següent ............................................................. amb la relació de persones assenyalades per al desenvolupament de la promoció esportiva per els centres escolars.

NOM

COGNOM

FUNCIÓ

FIRMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firmant l’acord totes les parts a______ d____________________ de 2014

Firma:

[signatura de la persona representant legal de la Federació]

 

ANNEX I-G. 
RELACIÓ DE FACTURES I JUSTIFICACIÓ DE L'ACTIVITAT DE COMPETICIÓ DE L’ESPORT PER A L’EDAT ESCOLAR 2013- 2014 A L’ILLA D’EIVISSA.

NÚM. FACTURA

EMISSOR FACTURA

CONCEPTE

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________, _____ d ____________________ de 2014

[signatura de la persona representant legal]

 

ANNEX II-A.
PRESSUPOST DE COMPETICIÓ L’ESPORT PER A L’EDAT ESCOLAR 2013/2014:

DESPESES

CATEGORIA

NÚMERO HORES

IMPORT ARBITRATGES (màxim preu establert per cada federació)

TOTAL          

Prebenjamí - Iniciació

 

 

 

Benjamí

 

 

 

Aleví

 

 

 

Infantil

 

 

 

Cadet

 

 

 

Juvenil - Júnior

 

 

 

Monitors/es i/o entrenadors/es (fins un màxim de 15 € / hora)

 

 

 

ALTRES DESPESES SUBVENCIONABLES

NUMERO

IMPORT

TOTAL      

Avituallament (fins un màxim de 500 €)

 

 

 

Material d’oficina i subministres (màxim 200 €)

 

 

 

Lloguer d’instal·lacions (fins un màxim de 1000 €)

 

 

 

Material esportiu (fins un màxim de 1.800 €)

 

 

 

Ambulàncies i serveis sanitaris (fins un màxim de 1.800 €)

 

 

 

Per cada organització de diada, trobada i/o jornada (màxim 400 € / jornada)

 

 

 

Per organització de jornada, diada i/o final insular (fins un màxim de 1.200 €) Inclou totes despeses pròpies d’organització.

 

 

 

Barques (només judo, bàsquet i futbol)

 

 

 

Gasolina (fins a un màxim de 500 € (només vela i piragüisme)

 

 

 

Altres despeses. Concepte: .....................................................

..................................................................................................

 

 

 

SUBTOTAL

 

GESTIÓ DELEGACIÓ FEDERATIVA PROGRAMA ESPORT ESCOLAR (10 % del subtotal, fins a un màxim de 3.000 €)

 

TOTAL

 

INGRESSOS

NÚMERO

IMPORT

TOTAL

Aportació Consell d’Eivissa

 

 

TOTAL

 

Ingressos = Despeses. Ajuda sol·licitada al Consell d’Eivissa per a la competició de l’Esport per a l’Edat Escolar: .................................€.

SIGNATURA DEL/DE LA REPRESENTANT

 

ANNEX II-B.
PROJECTE EXPLICATIU DE L'ACTIVITAT DE COMPETICIÓ ESPORTIVA DEL PROGRAMA L’ESPORT PER A L’EDAT ESCOLAR 2013-2014 A L’ILLA D’EIVISSA.

JUSTIFICACIÓ DEL PROJECTE I OBJECTIUS: Breu explicació de l’activitat, adjuntant calendari. Objectius del desenvolupament del programa.

 

 

PLA DE DIFUSIO: Informació permanent de les activitats al Departament d’Esports del Consell Insular. Difusió de la imatge corportativa del Consell d’Eivissa, destacant el nom del programa L’Esport per l’Edat Escolar ( l’EEE).

TEMPORALITZACIÓ DE LES ACTIVITATS: Indicar la data d’inici i finalització del projecte, així com un cronograma de les activitats a desenvolupar, numero de centres escolars per mes, diades esportives, etc.

TARIFES ARBITRATGES, JUTGES I/O CRONOMETRADORS/ES.

Iniciació – Prebenjamí

 

Benjamí

 

Infantil

 

Cadet

 

Júnior / Juvenil

 

ESCOLARS, MUNICIPIS, CLUBS, CENTRES ESCOLARS, ALTRES BENEFICIARIS/ÀRIES I RECURSOS HUMANS IMPLICATS: Previsió de núm. de destinataris finals, clubs esportius, instal·lacions i municipis. Mitjans humans destinats.

Cursets d’iniciació esportiva

Número d’escolars

 

Número de clubs implicats

 

Número de municipis on es desenvolupa l’activitat

 

Número de dies de l’activitat

 

Número de monitors/es destinadats/es

 

Número de cursets

 

 

COMPARATIVA TEMPORADA 2012-13 AMB 2013-14

TEMPORADA 2012-13

TEMPORADA 2013-14

Número clubs

 

 

 

Número equips

 

 

 

Número partits / proves

 

 

 

Número esportistes

 

 

 

 

 

 

Criteris a tenir en compte en l'assignació i distribució de les ajudes.

CONCEPTE

SI

NO

DESCRIPCIÓ ACTIVITAT O METODOLOGIA PER ACONSEGUIR-HO.

Possibilitar la participació d'escolars amb necessitats especials

 

 

 

Equilibri en la participació equitativa d'escolars del sexe masculí i femení

 

 

 

Establir principis i criteris ètics de foment de la participació, igualtat d’oportunitats i altres, com els establerts al codi ètic esportiu del Consell

 

 

 

 

[Firma]

Eivissa, ........ d ........................... de 2014

 

ANNEX II-C.
JUSTIFICACIO I RELACIÓ ESPORTISTES, ENTITATS, EQUIPS I PARTITS DE COMPETICIÓ DEL PROGRAMA L’ESPORT PER L’EDAT ESCOLAR 2013-14.

NOM ENTITAT

TOTAL ESPORTISTES

MASC.

FEM.

INI. M

INI. F

BEN. M

BEN. F

ALV. M

ALV. F

INF. M

INF. F

CAD. M

CAD. F

JUV. M

JUV.F

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CATEGORIA

NÚMERO TOTAL ENTITATS

NÚMERO TOTAL EQUIPS

NÚMERO TOTAL PARTITS - DIADES

NÚMERO TOTAL ESPORTISTES

INICIACIÓ

 

 

 

 

BENJAMÍ

 

 

 

 

ALEVÍ

 

 

 

 

INFANTIL

 

 

 

 

CADET

 

 

 

 

JÚNIOR

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

RESULTATS I CLASSIFICACIONS CAMPIONATS D’EIVISSA I FINALS BALEARS ESCOLARS.

COMPETICIÓ EIVISSA

1R/A CLASSIF.

2N/A CLASSIF

3R/A CLASSIF

TOTALS EQUIPS/ESPORTISTES PARTICIPANTS.

FINALS BALEARS ESCOLARS

1R/A CLASSIF.

2N/A CLASSIF

3R/A CLASSIF

TOTALS EQUIPS/ESPORTISTES PARTICIPANTS.

INICIACIÓ M.

 

 

 

 

INICIACIÓ M.

 

 

 

 

INICIACIÓ F.

 

 

 

 

INICIACIÓ F.

 

 

 

 

BENJAMÍ M.

 

 

 

 

BENJAMÍ M.

 

 

 

 

BENJAMÍ F.

 

 

 

 

BENJAMÍ F.

 

 

 

 

ALEVÍ M.

 

 

 

 

ALEVÍ M.

 

 

 

 

ALEVÍ F.

 

 

 

 

ALEVÍ F.

 

 

 

 

INFANTIL M.

 

 

 

 

INFANTIL M.

 

 

 

 

INFANTIL F.

 

 

 

 

INFANTIL F.

 

 

 

 

CADET M.

 

 

 

 

CADET M.

 

 

 

 

CADET F.

 

 

 

 

CADET F.

 

 

 

 

JÚNIOR M.

 

 

 

 

JÚNIOR M.

 

 

 

 

JÚNIOR F.

 

 

 

 

JÚNIOR F.

 

 

 

 

DECLARA RESPONSABLEMENT

Que la Delegació Federativa d’Eivissa/ Federació..................................................de les Illes Balears certifica la veracitat de les dades i xifres recollides al document de relació de participants.

Així mateix, es podran adjuntar indicacions, informacions, publicacions, publicitat, notes públiques, cartells, roba esportiva referents a l’objecte de la present ajuda i la seua repercussió social i mediàtica.

[Firma]

Eivissa, ........ d ........................... de 2014

 

ANNEX II-D.
BALANÇ – LIQUIDACIÓ D’INGRESSOS I DESPESES.

BALANÇ – LIQUIDACIÓ INGRESSOS I DESPESES

INGRESSOS

DESPESES

CONCEPTE

IMPORT

CONCEPTE

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

TOTAL

 

INGRESSOS = DESPESES

 

____________________, _____ d ____________________ de 2014

 

[signatura de la persona representant legal]

 

ANNEX II-E.
ACORD ENTRE FEDERACIÓ I MONITORS/ORES, ENTRENADORS/ORES, TÈCNICS/IQUES, ÀRBITRES, JUTGES, CRONOMETADORS/ORES I CLUBS PER A LA REALITZACIÓ DE LA COMPETICIÓ ESPORTIVA DEL PROGRAMA DE L’EEE 2013-14.

ACORD:

Que el/Sr. la Sra ......................................................................... com a ................................................. de la Delegació Federativa d’Eivissa/ Federació ........................................ de les Illes Balears acorda el següent ..........................................................................  amb la relació de persones assenyalades per al desenvolupament de la competició esportiva.

 

NOM

COGNOM

FUNCIÓ

FIRMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firmant l’acord totes les parts a______ d____________________ de 2014

Firma:

[signatura de la persona representant legal de la Federació]

 

ANEX II-F.
RELACIÓ DE FACTURES I JUSTIFICACIÓ DE L'ACTIVITAT DE COMPETICIÓ DE L’ESPORT PER A L’EDAT ESCOLAR 2013- 2014 A L’ILLA D’EIVISSA.

NÚM. FACTURA

EMISSOR FACTURA

CONCEPTE

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________, _____ d ____________________ de 2014

[signatura de la persona representant legal]

 

ANNEX III-A.
PRESSUPOST DE CURSETS D’INICIACIÓ DE L’ESPORT PER L’EDAT ESCOLAR 2013/2014:

DESPESES

CATEGORIA

NÚMERO HORES

IMPORT MONITORS/ORES  (màxim 15 € / hora)

TOTAL

Prebenjamí - Iniciació

 

 

 

Benjamí

 

 

 

Aleví

 

 

 

Infantil

 

 

 

Cadet

 

 

 

Juvenil - Júnior

 

 

 

ALTRES DESPESES SUBVENCIONABLES

NÚMERO

CONCEPTE / IMPORT

TOTAL      

Avituallament (fins un màxim de 500 €)

 

 

 

Material d’oficina i subministres (fins un màxim 200 €)

 

 

 

Per lloguer d’instal·lacions (fins un màxim de 1.000 €)

 

 

 

Material esportiu (fins un màxim de 1.800 €)

 

 

 

Ambulàncies i serveis sanitaris (fins un màxim de 900 €

 

 

 

Organització de les jornades, diades i/o trobades. (fins un màxim de 400 € / jornada)

 

 

 

Gasolina (fins un màxim de 500 €) (només vela i piragüisme)

 

 

 

Altres despeses. Concepte:

……………………………………..

……………………………………...

 

 

 

SUBTOTAL

 

GESTIO DELEGACIÓ FEDERATIVA PROGRAMA ESPORT ESCOLAR (10 % del subtotal, màxim 3.000 €)

 

TOTAL

 

INGRESSOS

NÚMERO

IMPORT

TOTAL

Aportació Consell d’Eivissa

 

 

TOTAL

 

Ingressos = Despeses. Ajuda sol·licitada al Consell d’Eivissa per als cursets d’iniciació de l’Esport per a l’Edat Escolar: ................................. euros. SIGNATURA DEL/DE LA  REPRESENTANT

 

ANNEX III-B.
PROJECTE EXPLICATIU DE L'ACTIVITAT DE CURSETS D’INICIACIÓ DEL PROGRAMA L’EEE 2013-2014 A L’ILLA D’EIVISSA.

JUSTIFICACIÓ DEL PROJECTE I OBJECTIUS: Breu explicació de les activitats de promoció que es realitzaran i previsió de centres escolars amb calendari aproximat de les tasques a desenvolupar i previsió de número d’hores per grup o aula d’escolars

 

 

TEMPORALITZACIÓ DE LES ACTIVITATS: Indicar la data d’inici i finalització del projecte, així com un cronograma de les activitats a desenvolupar,  número de centres escolars per mes, diades esportives, etc.

CURSET DE:

Data aproximada

 

Número hores totals per curs

 

Previsió horària

 

Número total de cursets

 

Número escolars

 

Escolars per grup

 

ESCOLARS, MUNICIPIS, CLUBS, CENTRES ESCOLARS, ALTRES BENEFICIARIS/RIES I RECURSOS HUMANS IMPLICATS: Previsió de número de destinataris/ries finals, clubs esportius, instal·lacions i municipis. Mitjans humans destinats.

Cursets d’iniciació esportiva

Número d’escolars

 

Número de clubs implicats

 

Número de municipis on es desenvolupa l’activitat

 

Número de dies de l’activitat

 

Número de monitors/es  destinadats/es

 

Número de cursets

 

PLA DE DIFUSIÓ: Informació permanent de les activitats al Departament d’Esports del Consell Insular. Difusió de la imatge corportativa del Consell d’Eivissa, destacant el nom del programa “L’Esport per l’Edat Escolar” (l’EEE).

Relació de monitors/ores, entrenadors/ores i/o tècnics/iques de promoció esportiva als centres escolars, diades, trobades i/o jornades.

Nom

Cognoms

Titulació

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Criteris a tenir en compte en l'assignació i distribució de les ajudes.

CONCEPTE

NO

DESCRIPCIÓ ACTIVITAT O METODOLOGIA PER ACONSEGUIR-HO.

Possibilitar la participació d'escolars amb necessitats especials

 

 

 

Equilibri en la participació equitativa d'escolars del sexe masculí i femení

 

 

 

Establir principis i criteris ètics de foment de la participació, igualtat d’oportunitats i altres, com els establerts al codi ètic esportiu del Consell

 

 

 

[Firma]

Eivissa, ........ d ........................... de 2014

 

ANNEX III-C.
JUSTIFICACIÓ - RELACIÓ PARTICIPACIONS CURSETS D’INICIACIÓ I JORNADES.

NOM CENTRES ESCOLARS

TOTAL ESCOLARS

MASC.

FEM.

INI. M

INI. F

BEN. M

BEN. F

ALV. M

ALV. F

INF. M

INF. F

CAD. M

CAD. F

JUV. M

JUV.F

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JORNADES CURSETS

DATA

NÚM PARTICPANTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DECLARA RESPONSABLEMENT

Que la Delegació Federativa d’Eivissa/ Federació..................................................de les Illes Balears certifica la veracitat de les dades i xifres replegades al document de relació de participants.

Així mateix, es podran adjuntar indicacions, informacions, publicacions, publicitat, notes públiques, cartells, roba esportiva referents a l’objecte de la present ajuda i la seua repercussió social i mediàtica.

 

 [Firma]

Eivissa, ........ d ........................... de 2014

 

ANNEX III-D.
BALANÇ – LIQUIDACIÓ D’INGRESSOS I DESPESES

BALANÇ – LIQUIDACIÓ INGRESSOS I DESPESES

INGRESSOS

DESPESES

CONCEPTE

IMPORT

CONCEPTE

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

TOTAL

 

INGRESSOS = DESPESES

 

____________________, _____ d ____________________ de 2014

[signatura de la persona representant legal]

 

ANNEX III-E.
ACORD ENTRE FEDERACIÓ I MONITORS/ORES, ENTRENADORS/ORES I TÈCNICS/IQUES PER A LA REALITZACIÓ DE CURSETS D’INICIACIÓ ESPORTIVA 2013-14.

ACORD:

Que el Sr. / la Sra............................................................................................................ com a ............................................................................ de la Delegació Federativa d’Eivissa/ Federació ...................................................................................................................... de les Illes Balears acorda el següent.............................................................................................................................................. amb la relació de persones assenyalades per al desenvolupament del cursets d’iniciació esportiva.

NOM

COGNOM

FUNCIÓ

FIRMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firmant l’acord totes les parts a______ d____________________ de 2014

Firma:

[signatura de la persona representant legal de la Federació]

 

ANNEX III-F.
RELACIÓ DE FACTURES I JUSTIFICACIÓ DE L'ACTIVITAT DE CURSETS D’INICIACIÓ DE L’ESPORT PER A L’EDAT ESCOLAR 2013-2014 A L’ILLA D’EIVISSA.

NÚM. FACTURA

EMISSOR FACTURA

CONCEPTE

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________, _____ d ____________________ de 2014

[signatura de la persona representant legal]

 

Eivissa, 11 de febrer de 2014

El Secretari Tècnic de l’Àrea d’Interior, Turisme i Esports
Agustin Goerlich López