Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 1697
Convocatòria del procediment obert per a l’adjudicació del contracte de servei de teleasistencia pels a usuaris residents en el terme municipal d’Andratx
Versió PDF
De conformitat amb el Decret núm. 88/2014 de data 17 de gener 2014, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte de servei de teleasistencia pels a usuaris residents en el terme municipal d’Andratx.
De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació a excepció de l’adjudicació per Junta de Govern Local ( Decret 2532/2011)
b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència.- Unitat de Contractació
2) Domicili. Av. de la Cúria, 1
3) Localitat i codi postal. Andratx 07150
4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306
5) Telefax. 971628005
6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes
d) Número d’expedient. SERVEIS 02/2014
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus.- Servei
b) Descripció.- Servei de teleassistència per usuaris residents en el terme municipal d’Andratx.
c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx
1) Domicili.- Andratx
2) codi postal.- 07150
d) Termini d’execució/ lliurament.- 2 anys , possibilitat de prorroga 2 anys més
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació.- Ordinària
b) Procediment.- Obert
c) Forma: Un únic criteri d’adjudicació: Diversos criteris
Criteris d’adjudicació:
1.- Projecte tècnic presentat: 50 punts.
2.- Proposta econòmica: 50 punts.
4.Pressupost base de la licitació:
El preu total del contracte, incloses les possibles prorrogues es de59.404,80 €. El preu anual del servei es de 14.280 € més 871,20 en concepte d’IVA.
5. Garanties exigides.-
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA
6. Requisits específics del contractista:
SOLVÈNCIA
.- Solvència econòmica i financera:
Les empreses licitadores hauran de justificar la seva capacitat financera i econòmica a través de tots els mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels que els licitadors considerin oportuns.
1.- Informe d’institucions financeres sobre la solvència del licitador en relació amb el contracte en particulars, o en el seu cas, justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.
.- Solvència tècnica:
Les empreses licitadores hauran de justificar la seva solvència tècnica a través dels mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels quals els licitadors considerin oportuns:
1.- Una relació dels principals serveis o treball realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s’acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari és una entitat del sector públic o, quan el destinatari es un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari.
Els documents es podran aportar per original, còpia autèntica, còpia legitimada per notari o còpia compulsada per Secretari o persona competent de l’Ajuntament d’Andratx.
8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.
b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 11 i 12 del Plec de Clàusules administratives.
b) Modalitat de presentació.- Per la Llei 30/1992, de 26 de novembre o per l’article 80.4 del RGLCAP
c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx
1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores
2. Domicili. Av. de la Cúria, 1
3. Localitat i codi postal. Andratx 07150
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx
b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx
d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant
10. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari
11. Altres Informacions.
Andratx, 17 de gener de 2014
El batle,
Llorenç Suau Simó