Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 1694
Convocatòria del procediment obert per a l’adjudicació del contracte de Subministrament de combustible Parc Mòbil de l'ajuntament d'Andratx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb  el Decret núm. 66//2014 de data  9 de gener de 2014, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació , per a l’adjudicació del contracte de SUBMINISTRAMENT DE COMBUSTIBLE PARC MÒBIL DE L’AJUNTAMENT D’ANDRATX.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació a excepció de l’adjudicació per Junta de Govern Local ( Decret 2532/2011)

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient. SUBMINISTRAMENT 01/2014

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Subministrament

b) Descripció.- Subministrament de combustible per al parc automòbil de l’Ajuntament d’Andratx.

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

1) Domicili.- Andratx

2)  codi postal.- 07150

d) Termini d’execució/ lliurament.-                      

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c)  Forma:  Diversos criteris d’adjudicació          

4. Pressupost base de la licitació:

L’import d’aquest contracte ascendeix a la quantia anual de 135.000 €,

5. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA

6. Requisits específics del contractista:     

La solvència de l’empresari

La solvència econòmica i financera de l’empresari haurà d’acreditar-se per:

a.- Declaracions apropiades d’entitats financeres o, si escau, justificant de l’existència d’un segur d’indemnització per riscos professionals.

En els contractes de subministrament, la solvència tècnica del empresaris s’acreditarà pel següents mitjans:

Relació dels principals subministrament efectuats en els darrers tres any, indicant el seu import, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos. Els subministraments efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjançant certificat emès per aquest, o a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari.

Per poder participar en aquesta contractació les persones licitadores hauran d’acreditar que es troben inscrites en el Registre d’Instal·lacions de venta al públic de carburants i combustibles petrolifers.

8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 13 del Plec de Clàusules administratives.

b) Modalitat de presentació.- Per la Llei 30/1992, de 26 de novembre o per l’article 80.4 del RGLCAP

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.-  Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

10. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari 

11. Altres Informacions.

Andratx, 16 de gener de 2014

El batle,

Llorenç Suau Simó