Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 1693
Convocatòria del procediment obert per a l’adjudicació del contracte de servei de màquines de venda automàtica ( vending) a instal.lar en les dependències municipals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb  el Decret núm. 67/2014 de data  9 de gener de 2014, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte de servei de MÀQUINES DE VENDA AUTOMÀTICA ( VENDING) A INSTAL·LAR EN LES DEPENDÈNCIES MUNICIPALS.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació a excepció de l’adjudicació per Junta de Govern Local ( Decret 2532/2011)

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient. SERVEIS  01/2014

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Servei

b) Descripció.- Explotació de VENDA AUTOMÀTICA (VENDING) expenedores de begudes, sòlids no pereceders i productes per usauris en dependències municipals.

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

1) Domicili.- Andratx

2)  codi postal.- 07150

d) Termini d’execució/ lliurament.- 2 anys , possibilitat de prorroga 2 anys més                      

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c)  Forma: Pluralitat de Criteris d’adjudicació.-     

Els criteris ponderats que s’aplicaran per a l’adjudicació del contracte seran els següents:

1.- MILLOR OFERTA ECONÒMICA: 60 PUNTS.

2.- ORGANITZACIÓ DEL SERVEI: 40 PUNTS

4. Pressupost base de la licitació:

El preu a satisfer per l’adjudicatari mensual per màquina a instal·lar sirà de 90,91 € més 19,09 € en concepte d’IVA..

5. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA

6. Requisits específics del contractista:     

SOLVÈNCIA

- SOLVÈNCIA ECONÒMICA I FINANCERA:

Les empreses licitadores hauran de justificar la seva capacitat financera i econòmica a través de tots els mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels que els licitadors considerin oportuns.

1.- Informe d’institucions financeres sobre la solvència del licitador en relació amb el contracte en particulars, o en el seu cas, justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.

-  SOLVÈNCIA TÈCNICA:

Les empreses licitadores hauran de justificar la seva solvència tècnica a través dels mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels quals els licitadors considerin oportuns:

1.- Declaració indicant la maquinaria, material i equip tècnic del que es disposarà per l’execució dels treballs o prestacions a la que s’adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.

8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 11 i 12 del Plec de Clàusules administratives.

b) Modalitat de presentació.- Per la Llei 30/1992, de 26 de novembre o per l’article 80.4 del RGLCAP

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta:  2 mesos

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.-  Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

10. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari 

11. Altres Informacions.

Andratx, 17 de gener de 2014

El batle,

Llorenç Suau Simó