Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 1391
Notificació de requeriment de documentació als interessats en expedients de compensació de despeses per trasllat de pacients instruïts pel Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-Salut)
Versió PDF
Un cop comprovat que no s’ha pogut practicar personalment el requeriment individual a les persones interessades per part del servei de correus, i en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es comunica a les persones esmentades a l’annex que han de presentar la documentació requerida per tal de poder continuar amb la tramitació del procediment. Per conèixer la documentació a aportar, s’han d’adreçar a la Unitat de Prestacions Sanitàries del Servei de Salut de les Illes Balears a Palma, carrer de la Reina Esclaramunda, 9.
La documentació requerida es pot presentar d’acord amb el que s’assenyala a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o a les oficines del Servei de Salut de les Illes Balears a Palma, carrer de la Reina Esclaramunda, 9.
D’acord amb l’article 71 de la mateixa norma, s’informa els interessats que, en cas de no presentar la documentació en un termini de quinze dies des del següent a la publicació d’aquesta notificació, se’ls tendrà per desistits en la seva sol·licitud.
Palma, 27 de gener de 2014
El secretari general
Bartomeu Alcover Bisbal
ANNEX
|