Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 1210
Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 28 de gener de 2014 per la qual s’adjudiquen, segons la proposta definitiva, els llocs de treball del personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Antecedents

 1. Mitjançant la Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 19 de juny de 2013, s’aprovaren la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per a la provisió de llocs de treball del personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 88, de 22 de juny).

 2. Les comissions tècniques de valoració del procediment han formulat la proposta definitiva d’adjudicació dels llocs de treball determinats en l’annex 4 de la Resolució esmentada en el punt primer, pel sistema de concurs de mèrits.

 3. Les conselleries on figuren adscrits els llocs de treball que s’han de proveir pel sistema de lliure designació i determinats en l’annex 4 de la Resolució esmentada, també han formulat les propostes d’adjudicació.

  Fonaments de dret

 1. L’article 81 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 49, de 3 d’abril).

 2. L’article 24 i següents i 31 i següents del Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s’aprova el Reglament de proveïment de llocs de feina i promoció professional dels funcionaris al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 41, de 5 d’abril).

 3. Les bases 12, 13 i 14 de la Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 19 de juny de 2013, per la qual s’aproven la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per a la provisió de llocs de treball del personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 88, de 22 de juny).

Proposta de resolució

Vists els antecedents i fonaments de dret exposats, i de conformitat amb els preceptes legals i l’art. 16.c) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de Règim Jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; de conformitat amb les competències que li atribueix l’art. 6.3.f) de la Llei 3/2007, de Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, propòs a la consellera d’Administracions Públiques que dicti una Resolució en els termes següents:  

1. Adjudicar, segons la proposta definitiva efectuada per les comissions tècniques de valoració, els llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment de proveïment convocat per Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny).

2. Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, com a annex 1 d’aquesta Resolució, de la proposta definitiva d’adjudicació de llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment de proveïment esmentat.

3. Aprovar el nomenament dels funcionaris que han obtingut, pel sistema de lliure designació, llocs de treball objecte del procediment de proveïment esmentat, de conformitat amb les propostes d’adjudicació de les conselleries on estan adscrits aquests llocs de treball.

4. Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, com a annex 2 d’aquesta Resolució, dels nomenaments dels funcionaris que han obtingut, pel sistema de lliure designació, llocs de treball objecte del procediment de proveïment esmentat, de conformitat amb les propostes d’adjudicació de les conselleries on estan adscrits aquests llocs de treball.

5. El termini per prendre possessió de la nova destinació obtinguda és de tres dies hàbils si la destinació radica a la mateixa localitat on estava destinat o destinada, o d’un mes si la nova destinació radica en una localitat diferent. En el cas de les persones que es troben en situació d’excedència voluntària especial, el termini per prendre possessió s’entén ajornat fins que finalitzi el període de l’excedència. En els casos que la persona adjudicatària ho demani i, a més, ho justifiqui degudament, la consellera d’Administracions Públiques  pot concedir una pròrroga del termini, tal com s’exposa en el punt 7.b).

6. El termini de presa de possessió comença a comptar l’endemà del cessament en el lloc de treball, el qual s’ha d’efectuar dins els tres dies hàbils següents d’haver-se publicat la Resolució del concurs en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. La persona titular de la conselleria on presti serveis el funcionari o la funcionària que hagi de cessar en el lloc de treball, pot proposar a la consellera d’Administracions Públiques, per necessitats del servei, que aquest s’ajorni fins a un màxim de 20 dies hàbils. La consellera d’Administracions Públiques, tenint en compte la proposta, ha de resoldre. 

7. La consellera d’Administracions Públiques pot, excepcionalment, acordar el següent:

a) Ajornar la data del cessament del funcionari o de la funcionària pel termini màxim d’un mes, completada la pròrroga que preveu l’apartat anterior, per exigències del funcionament normal dels serveis. En aquest cas, si el funcionari  o la funcionària ho sol·licita, se li han de respectar les retribucions del nou lloc de treball.

b) Prorrogar, per un termini de fins a vint dies hàbils, la incorporació del funcionari o de la funcionària a la nova destinació si implica canvi de localitat i s’al·leguen i s’acrediten raons justificatives de la pròrroga sol·licitada. 

8. El còmput dels terminis de presa de possessió, en tot cas, s’ha d’iniciar quan finalitzin els permisos o les llicències que s’hagin pogut concedir a les persones interessades, tret que per causes justificades l’òrgan competent acordi suspendre’n el gaudi. 

Interposició de recursos

 Contra la Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i de l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears. 

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Marratxí, 28 de gener de 2014

 

El director general de Funció Pública, Administracions Públiques i  Qualitat dels Serveis

Antonio Mesquida Bauzá

  

Conforme amb la proposta. En dict resolució

Marratxí, 28 de gener de 2014

 

La consellera d’Administracions Públiques

M. Núria Riera Martos


 

Documents adjunts