Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 1368
ITE 2012-285 notificació decret amb OE. ITE incompleta
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient ITE 2012/285 referent a la Inspecció Tècnica d’Edificis, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Alomar Jaquotot Catalina Francisca, de conformitat amb els arts. 59-4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que per Decret de Batlia núm. 3344 data 25.02.2013 s’ha dictat la següent resolució:
“En data 23.12.2011 s’ha presentat informe d’inspecció tècnica d’edificis per part de la propietat de l’immoble situat a CE MIQUEL MARQUES, 28, redactat per tècnic col·legiat. De l’informe es deriva la necessitat d’executar les obres de conservació i/o manteniment de caràcter urgent (que no fan possible esperar a l’obtenció de la corresponent llicència per raons de seguretat), i obres urgents, no urgents i obres de mesures de verificació (a realitzar prèvia sol·licitud i obtenció de la corresponent llicència d’obres), descrites totes elles a la part dispositiva d’aquest decret.
Per part dels serveis tècnics municipals s’ha emès el següent informe:
“Vista la documentació presentada en relació a l’informe d’inspecció tècnica d’edificis (ITE) presentat pel Sr./Sra. JAQUOTOT VILLALONGA MARIA CONCEPCION, en data 23.12.2011 i amb núm. de document 2011/000283678, cal informar el següent:
Informe tècnic municipal basat en l’informe d’ITE redactat per la tècnica particular contractada per la propietat Da. ROSA Mª SUAU OLIVER, Arquitecta Tècnica, amb núm. Col. 771 al COAATIEM, i signat per ambdues parts.**
*(L’Ajuntament de Palma es reserva el dret d’exigir la identificació del tècnic responsable, el qual deu conèixer i assumir la responsabilitat civil derivada de les seves tasques. Així mateix, l’Ajuntament es reserva el dret d’exigir la identificació de la propietat i/o la seva representació legal en el moment procedimental que consideri oportú, per evitar en tant que sigui possible suplantacions de personalitat i falsificacions, i alhora garantir que ambdues parts signatàries coneixen el contingut de la documentació presentada a aquest Ajuntament i les responsabilitats que de la mateixa es deriven.)
* (Es recorda l'obligació de la propietat de mantenir les seves edificacions en condicions de seguretat, salubritat i ornament públic.)
1. CARACTERÍSTIQUES DE L’EDIFICI
1.2 Característiques constructives:
Es tracta d’un edifici de vivendes i locals entre mitgeres. L’any de construcció es 1939. L’edifici consta de planta baixa + 2 plantes pis + torreó. L’estructura és presumiblement de murs de càrrega i forjats unidireccionals. La coberta de l’edifici aparentment és inclinada.
Característiques urbanístiques:
Segons el PGOU vigent del 98, l’immoble es troba qualificat com a A6a amb part com A5a i A4a.
2. ACTUACIONS A REALITZAR
2.1 Ordre d’execució de mesures cautelars urgents a realitzar prèvia entrega de documentació
En relació a les patologies detectades en els supòsits de l’informe ITE de referència, el tècnic que subscriu és de l’opinió que es procedeixi a la següent:
Ordre d’execució de mesures cautelars
Procedir sota direcció tècnica competent a:
Retirada de qualsevol element inestable de les façanes (revestiment, fusteria, etc).
Termini d’execució: 2 mesos
Sense perjudici que per part de la direcció tècnica es prenguin altres mesures cautelars per prevenir mals a terceres persones.
Cost estimatiu de les mesures cautelars proposades: 800,00 €.
Aquest pressupost és estimatiu i orientatiu.
Documentació a presentar prèviament al inici de l’ordre d’execució:
Assumeix de direcció tècnica.
Nomenament de l’empresa constructora.
Condicions específiques:
S’ha de complir el Reial decret 1627/1997, de 24 d’octubre, que estableix les disposicions mínimes de seguretat i de salut a les obres de construcció (BOE núm. 256, de 25 octubre de 1997).
2.2 Obres a realitzar baix llicència derivades de l’informe ITE
(Sempre i quan sigui possible d’acord al planejament vigent):
A l’informe ITE de referència es posa de manifest l’existència de les patologies que es transcriuen a continuació:
Supòsit 2n. OBRES NO OBLIGATÒRIES:
-“Carpintería en buen estado aunque vieja por el paso del tiempo. Carpintería en general en los dos pisos. Persianas y carpintería que da al exterior de las dos viviendas.”
Lesions que no afecten a la seguretat constructiva
Supòsit 3r. MESURES DE VERIFICACIÓ OBLIGATÒRIES A REALITZAR PER TÈCNIC COMPETENT:
-“EN GENERAL, EL EDIFICIO NECESITA UNA BUENA REPARACIÓN Y UN BUEN MUESTREO DE TODOS LOS ELEMENTOS ESTRUCTURALES QUE LO CONFORMAN. NO SE HA PODIDO TENER ACCESO A LA PLANTA SEGUNDA. DONDE SI NECESITA INTERVENCIÓN ES EN LA TERCERA PLANTA POR SU GRAN DETERIORO Y FALTA DE MANTENIMIENTO.”
-“Los forjados parecen que están bien siempre que se tenga en cuenta que existen cielos-rasos.”
-“Forjados: Lesión que necesita mayor inspección con rotura de falsos techos en las plantas bajas (local), debido a la acumulación de agua en días de lluvia. Humedades en planta baja zona centro, local. Parte interior del local.”
Es registren símptomes que podrien correspondre a la seguretat constructiva. S’han de dur a terme les mesures de verificació necessàries per tal d’identificar l’abast de la lesió. El resultat de l’esmentada verificació s’haurà d’entregar a aquest Servei en el termini i forma establerts a l’Ordenança vigent.
Supòsit 4t. OBRES OBLIGATÒRIES A REALITZAR BAIX LLICÈNCIA D’OBRES:
-“Falta de pasta de agarre en bloques de marés. Azoteas. Subida a escaleras acceso, paredes a fachadas, paredes interiores,...”
-“Persianas del segundo piso con pérdidas del material que la forma. 2º piso. Carpintería de madera en general.”
-“Soleras. Azoteas. Deterioro muy visible de la composición de éstas, se observan la formación de moho y pequeños vegetales.”
-“Mala conservación de pared de fachada. Azotea. Toda la pared que conforma el perímetro del último piso necesita revisión por estar en mal estado.”
-“Canales de evacuación de aguas y canales de derivación. Azotea. Inexistencia en según que zonas de la red de evacuación del agua, cae por caída libre.”
-“Faltan canales de recogida en la parte interior del edificio que luego tiran hacia la terraza de la primera planta (techos planta bajas) con lo que se consigue un exceso de aguas en dias de lluvia que no pueden absorber el sumidero e inunda la terraza.”
-“Humedad detectada en terraza interior acceso desde 1º2ª debido a que cuando llueve no tiene capacidad de absorber toda el agua que cae desde la zona superior de las azoteas. En los dos sumideros de la terraza del piso 1º2ª.”
Lesions que afecten la seguretat constructiva però no requereixen una reparació urgent.
Supòsit 5è. OBRES OBLIGATÒRIES A REALITZAR BAIX LLICÈNCIA D’OBRES:
-“-“EN GENERAL, EL EDIFICIO NECESITA UNA BUENA REPARACIÓN Y UN BUEN MUESTREO DE TODOS LOS ELEMENTOS ESTRUCTURALES QUE LO CONFORMAN. NO SE HA PODIDO TENER ACCESO A LA PLANTA SEGUNDA. DONDE SI NECESITA INTERVENCIÓN ES EN LA TERCERA PLANTA POR SU GRAN DETERIORO Y FALTA DE MANTENIMIENTO.”
-“El comercio de la esquina (centro) está en mal estado por el hecho que necesita una reforma por falta de mantenimiento y ventilación. La parte superior del edificio está en MUY MAL ESTADO. Empezando desde las escaleras de acceso a la planta tercera donde se observa que todo está abierto con el peligro de entrada de agua. Las escaleras están muy deterioradas por el paso del tiempo. Ausencia de trozos de escalones, pared-barandilla en mal estado. Las propias paredes de cierre de marés antiguo están sin aterracar y tal como se realizaron en su momento. Pequeñas plantas en las azoteas, terrazas con fuertes pendientes y muy mal estado, canales que pierden toda el agua desviándose toda el agua de lluvia hacia escalones y en sentido contrario. En según que zonas de las azoteas se han perdido material de la estructura original con riesgo de caída hacia fachadas principales. No existe apenas el agarre original entre las diferentes piezas del marés. En fachada se observa un tejado y voladizo techo planta segunda con riesgo de caída a la calle Miquel Marqués.”
-“Teja y voladizo de cubierta planta segunda en mal estado con posibilidad de pérdida de estructura (madera, canalón, pieza de marés,...). Cubierta planta 2º piso. Cubierta esquina c/ Miquel Marqués con C/ Marques de la Fontsanta.”
-“Escalera acceso a ultima planta, azotea. Azoteas. Pérdida de trozos que conforman el propio escalón.”
Lesions que afecten la seguretat constructiva i requereixen una reparació urgent.
Sense perjudici que per part de la direcció tècnica es prenguin mesures cautelars per prevenir mals a terceres persones.
3. Conclusió
3.1 ITE desfavorable:
(Veure punt 2.1 d’aquest informe).
MESURES CAUTELARS OBLIGATÒRIES A REALITZAR DE FORMA IMMEDIATA PRÈVIA ENTREGA DOCUMENTACIÓ.
(Sempre i quan sigui possible d’acord al planejament vigent):
(Veure punt 2.2 d’aquest informe).
(Veure punt 2.2 d’aquest informe).
(Veure punt 2.2 d’aquest informe).
3.2 ITE incompleta:
Per poder concloure la inspecció tècnica de l’edifici, cal inspeccionar la totalitat de l’immoble, en aquest cas es té constància que falten per inspeccionar: “NO SE HA PODIDO TENER ACCESO A LA PLANTA SEGUNDA.”
S’haurà de inspeccionar aquestes parts entregant els resultats d’aquesta inspecció mitjançant una entrada al Registre de l’Ajuntament adreçada al Negociat d’ITE.
Informar de l’anterior a les parts interessades.
A la sol·licitut de la llicència d’obres, es recomana independitzar al pressupost del projecte les obres derivades de l’ITE de la resta d’obres que es puguin sol·licitar, per tal de poder gaudir de la bonificació del 95% del impost ICO amb la major brevetat possible, per obres derivades de l’Inspecció Tècnica d’Edificis. Es recorda que per poder gaudir de dita bonificació, s’haurà d’acreditar degudament la finalització de totes les obres d’obligat compliment.”
Per part dels serveis tècnics municipals s’ha emès, també, el següent informe complementari:
“Vista la nova documentació aportada a aquest Ajuntament en data 23.05.2012 i amb núm. de document 2012/000110473, consistent en denuncia dels Bombers de Palma, en relació a l’informe d’inspecció tècnica d’edificis (ITE) presentat pel Sr./Sra. JAQUOTOT VILLALONGA MARIA CONCEPCION, cal informar el següent:
Informe Tècnic
el tècnic que subscriu proposa:
Ateses les raons de seguretat apreciades a l’expedient administratiu DPV 2012/104 consistent en denuncia de caiguda de teules a via pública amb enfonsament del pla de la coberta de l’edifici de referència, es considera necessari tramitar la proposta de resolució PER VIA D’URGENCIA, FENT UN REQUERIMENT EXPRES I URGENT A LA PROPIETAT DE L’EDIFICI DE L’INFORME COMPLEMENTARI D’ITE REDACTAT PER UN TÈCNIC COMPETENT DE LA PART DE L’EDIFICI QUE FALTA PER INSPECCIONAR (en concret la Planta Segona de l’immoble).
Tot aixó sense perjudici que per part de la direcció tècnica es prenguin altres mesures cautelars per prevenir mals a terceres persones”
La finalització de les obres s’haurà d’acreditar mitjançant l’aportació de l’apartat III de l’informe d’inspecció tècnica completat. En tot cas, i si es necessari es podrà requerir la presentació del certificat de final d’obra del tècnic competent o del certificat final d’obra municipal. Així mateix, s’haurà d’acreditar la pòlissa d’assegurança vigent.
Vists els antecedents exposats i d’acord amb l’art. 9.1 del Text Refós de la llei del sòl, aprovat per R.D. legislatiu 2/2008, de 20 de juny, articles 10 i 11 llei 10/90 de disciplina urbanística de la CAIB, articles 83 i 84 de la llei 23/2006, de 20 de desembre de capitalitat de Palma de Mallorca, l’Ordenança municipal sobre inspecció tècnica d’edificis publicada al BOIB núm. 185-ext de 31 de desembre de 2008, article 124.4-h) de la llei 7/85 de 2 d’abril reguladora de les bases del règimen local, modificada per la llei 57/2003 de mesures per la modernització del govern local, i articles 4.2-j), article 12-b), del Reglament de la Gerència d’urbanisme, i vists el Decret de Batllia núm. 11918, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, de data 13 de juny de 2011, i el Decret de Batllia núm. 11966, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, de data 16 de juny de 2011, i altra normativa aplicable, cal formular proposta per a l’aprovació del següent:
DECRET
1r. Ordenar a JAQUOTOT VILLALONGA MARIA CONCEPCION, CONSTRUCCIONES VIDAL SA i a ALOMAR JAQUOTOT CATALINA FRANCISCA, com a popietaris de l’immoble situat a CE MIQUEL MARQUES, 28 (referència cadastral 00610509), l’execució urgent per raons de seguretat de les obres de conservació i/o manteniment que a continuació s’exposaran, atès l’informe d’inspecció tècnica d’edificis presentat en data 10.02.2012 per JAQUOTOT VILLALONGA MARIA CONCEPCION, com a propietari/ària/president de la comunitat de propietaris de l’immoble, redactat per part de SUAU OLIVER ROSA M, com a ARQUITECTE TÈCNIC (exp. ITE 2012/0285-0000) i atès també l’informe de comprovació dels serveis tècnics municipals. De l’informe es deriva la necessitat d’efectuar obres de conservació i/o manteniment amb caràcter urgent, no urgent i obres de mesures de verificació.
Obres urgents a realitzar (sota direcció tècnica competent):
“Procedir sota direcció tècnica competent a:
Retirada de qualsevol element inestable de les façanes (revestiment, fusteria, etc).
Termini d’execució: 2 mesos
Sense perjudici que per part de la direcció tècnica es prenguin altres mesures cautelars per prevenir mals a terceres persones.
Cost estimatiu de les mesures cautelars proposades: 800,00 €.
Aquest pressupost és estimatiu i orientatiu.
Documentació a presentar prèviament al inici de l’ordre d’execució:
Assumeix de direcció tècnica.
Nomenament de l’empresa constructora.
Condicions específiques:
S’ha de complir el Reial decret 1627/1997, de 24 d’octubre, que estableix les disposicions mínimes de seguretat i de salut a les obres de construcció (BOE núm. 256, de 25 octubre de 1997).”
2n. Requerir als propietaris de les parts no inspeccionades de l’immoble que les inspeccionin i que presentin els resultats de la inspecció, advertint-los que l’incompliment de l’acreditació periòdica del bon estat de l’edifici podrà donar lloc a les mesures cautelars i complementàries previstes a l’ordenança d’inspecció tècnica d’edificis.
3r. Advertir a la propietat que abans d’iniciar les obres urgents (ordre d’execució) haurà de presentar la documentació requerida, podent començar-les immediatament desprès de rebre l’informe tècnic de comprovació i conformitat.
4t. Advertir a la propietat de l’immoble i obligada al compliment de la present ordre que, conforme amb el que disposa l’art. 84 de la Llei 23/2006, de 23 de desembre, de capitalitat de Palma (BOIB 27.12.2006), si incompleix el que s’ordena en el termini fixat, l’ajuntament l’haurà de sancionar amb multa del deu al vint per cent del valor de les obres que sigui necessari dur a terme per complir els requisits esmentats abans, així com també que, d’acord amb el mateix article, en consonància amb l’art. 11 de la Llei 10/90, de Disciplina de la CAIB, i davant el reiterat incompliment de l’ordre d’execució, seguidament es procedirà a l’execució subsidiària de les obres, a costa de la propietat de l’immoble, amb el procediment d’execució forçosa previst a l’art. 98 de la Llei 30/92.
5è. Requerir a la propietat de l’immoble, en el cas de no haver sol·licitat llicència d’obres o que la sol·licitud no inclogui les obres obligatòries derivades de l’informe ITE, perquè sol·liciti llicència d’obres en un termini de sis mesos, per realitzar, en el termini previst a l’atorgament de la llicència, les obres de conservació de caràcter urgent i no urgent (supòsit 4t i 5è), així com les mesures de verificació i si escau les obres de reparació corresponents relatives al supòsit 3r, que també es deriven de l’informe ITE. De l’informe es deriva la necessitat d’efectuar les següents obres de conservació:
“Supòsit 3r. MESURES DE VERIFICACIÓ OBLIGATÒRIES A REALITZAR PER TÈCNIC COMPETENT:
-“EN GENERAL, EL EDIFICIO NECESITA UNA BUENA REPARACIÓN Y UN BUEN MUESTREO DE TODOS LOS ELEMENTOS ESTRUCTURALES QUE LO CONFORMAN. NO SE HA PODIDO TENER ACCESO A LA PLANTA SEGUNDA. DONDE SI NECESITA INTERVENCIÓN ES EN LA TERCERA PLANTA POR SU GRAN DETERIORO Y FALTA DE MANTENIMIENTO.”
-“Los forjados parecen que están bien siempre que se tenga en cuenta que existen cielos-rasos.”
-“Forjados: Lesión que necesita mayor inspección con rotura de falsos techos en las plantas bajas (local), debido a la acumulación de agua en días de lluvia. Humedades en planta baja zona centro, local. Parte interior del local.”
Es registren símptomes que podrien correspondre a la seguretat constructiva. S’han de dur a terme les mesures de verificació necessàries per tal d’identificar l’abast de la lesió. El resultat de l’esmentada verificació s’haurà d’entregar a aquest Servei en el termini i forma establerts a l’Ordenança vigent.
Supòsit 4t. OBRES OBLIGATÒRIES A REALITZAR BAIX LLICÈNCIA D’OBRES:
-“Falta de pasta de agarre en bloques de marés. Azoteas. Subida a escaleras acceso, paredes a fachadas, paredes interiores,...”
-“Persianas del segundo piso con pérdidas del material que la forma. 2º piso. Carpintería de madera en general.”
-“Soleras. Azoteas. Deterioro muy visible de la composición de éstas, se observan la formación de moho y pequeños vegetales.”
-“Mala conservación de pared de fachada. Azotea. Toda la pared que conforma el perímetro del último piso necesita revisión por estar en mal estado.”
-“Canales de evacuación de aguas y canales de derivación. Azotea. Inexistencia en según que zonas de la red de evacuación del agua, cae por caída libre.”
-“Faltan canales de recogida en la parte interior del edificio que luego tiran hacia la terraza de la primera planta (techos planta bajas) con lo que se consigue un exceso de aguas en dias de lluvia que no pueden absorber el sumidero e inunda la terraza.”
-“Humedad detectada en terraza interior acceso desde 1º2ª debido a que cuando llueve no tiene capacidad de absorber toda el agua que cae desde la zona superior de las azoteas. En los dos sumideros de la terraza del piso 1º2ª.”
Lesions que afecten la seguretat constructiva però no requereixen una reparació urgent.
Supòsit 5è. OBRES OBLIGATÒRIES A REALITZAR BAIX LLICÈNCIA D’OBRES:
-“-“EN GENERAL, EL EDIFICIO NECESITA UNA BUENA REPARACIÓN Y UN BUEN MUESTREO DE TODOS LOS ELEMENTOS ESTRUCTURALES QUE LO CONFORMAN. NO SE HA PODIDO TENER ACCESO A LA PLANTA SEGUNDA. DONDE SI NECESITA INTERVENCIÓN ES EN LA TERCERA PLANTA POR SU GRAN DETERIORO Y FALTA DE MANTENIMIENTO.”
-“El comercio de la esquina (centro) está en mal estado por el hecho que necesita una reforma por falta de mantenimiento y ventilación. La parte superior del edificio está en MUY MAL ESTADO. Empezando desde las escaleras de acceso a la planta tercera donde se observa que todo está abierto con el peligro de entrada de agua. Las escaleras están muy deterioradas por el paso del tiempo. Ausencia de trozos de escalones, pared-barandilla en mal estado. Las propias paredes de cierre de marés antiguo están sin aterracar y tal como se realizaron en su momento. Pequeñas plantas en las azoteas, terrazas con fuertes pendientes y muy mal estado, canales que pierden toda el agua desviándose toda el agua de lluvia hacia escalones y en sentido contrario. En según que zonas de las azoteas se han perdido material de la estructura original con riesgo de caída hacia fachadas principales. No existe apenas el agarre original entre las diferentes piezas del marés. En fachada se observa un tejado y voladizo techo planta segunda con riesgo de caída a la calle Miquel Marqués.”
-“Teja y voladizo de cubierta planta segunda en mal estado con posibilidad de pérdida de estructura (madera, canalón, pieza de marés,...). Cubierta planta 2º piso. Cubierta esquina c/ Miquel Marqués con C/ Marques de la Fontsanta.”
-“Escalera acceso a ultima planta, azotea. Azoteas. Pérdida de trozos que conforman el propio escalón.”
Lesions que afecten la seguretat constructiva i requereixen una reparació urgent.
Sense perjudici que per part de la direcció tècnica es prenguin mesures cautelars per prevenir mals a terceres persones.”
La realització de les obres s’haurà d’acreditar mitjançant l’aportació de l’apartat III de l’informe d’inspecció tècnica completat, req uisit necessari per poder accedir al programa d’ajudes fiscals municipal. En tot cas, i si es necessari es podrà requerir la presentació del certificat de final d’obra del tècnic competent o del certificat final d’obra municipal. Així mateix, s’haurà d’acreditar la pòlissa d’assegurança vigent.
A l’objecte de l’aplicació de la bonificació de l’ICO, en el cas de presentar un projecte conjunt amb obres derivades de l’ITE i altres obres, s’haurà de separar el pressupost i l’estat de medicions de les obres objecte de l’ITE.
6è. Advertir a la propietat de l’immoble que l’ha de mantenir en perfecte estat de conservació amb caràcter permanent, i que l’incompliment de les seves obligacions derivades del deure de conservació podrà donar lloc a les mesures previstes a la normativa vigent, així com a la multa coercitiva que preveu l’article 6 de l’ordenança.
7è. Donar compte del present decret al Plè a les seves properes reunions.
8è. Donar compte al Departament Financer als efectes de l’exacció dels tributs que siguin pertinents.
9è. Notificar el present decret a la propietat de l’edifici.”
Per la present ordre d’execució i en base al pressupost estimat pels serveis tècnics municipals s’haurà d’efectuar liquidació dels tributs pertinents conformement a les ordenances fiscals vigents, en règim d’autoliquidació.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística per la llengua castellana pel que fa a les futures notificacions que es facin dins aquest procediment.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de la publicació del present edicte. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la publicació del present edicte, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Qualsevol documentació o escrit s’ha de presentar a qualsevol de les oficines d’Atenció a la Ciutadania: OAC Cort a la plaça de Santa Eulàlia, 9, 07001, tfn 971225971; OAC Sant Ferran a l’avinguda Sant Ferran 42, 07013, edifici Policia Local, tfn 971225511; OAC Avingudes a l’avinguda Gabriel Alomar, 18, 07006, edifici Avingudes, tfn 971225900; OAC Pere Garau al carrer Pere Llobera 9, 07007, tfn 971225900; OAC S’escorxador al carrer Emperadriu Eugènia, 6, 07010, 971201362; OAC Son Ferriol a l’avinguda del Cid 8, 07198, 971426209; OAC Sant Agusti al carrer de Margaluz 30, 07015, 971708733; OAC S'Arenal a l’avinguda Amèrica, 11, 07600, 971225891; mitjançant instància dirigida a l’Ajuntament de Palma, on s’hi ha de fer constar el número d’expedient. Horari d’atenció al públic de totes les OAC: tot l’any: 8.30 h a 14.00 h de dilluns a divendres. Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 h a 17 h de dilluns a dijous únicament a l’OAC Avingudes. Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a Pl. Santa Eulàlia (només registre).
Palma, 23 de gener de 2014
La cap del Departament de Disciplina
i Seguretat dels Edificis, per delegació (Decret de Batlia núm 10434
de 08/06/2012 publicat al BOIB 85 de 14/06/12)
Elvira Salvá Armengod