Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 1237
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 17 de gener de 2014 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, un lloc de cap de personal subaltern de la plantilla orgànica autoritzada de l’Hospital Comarcal d’Inca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fonaments de dret

1. De conformitat amb l’Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut,modificat per l’Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012.

 2. De conformitat amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny).

3. De conformitat amb la Resolució de 1 d’agost de 2013 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la que s’aprova la plantilla orgànica autoritzada de l’Hospital Comarcal d’Inca.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública d’un lloc de cap de personal subaltern de la plantilla orgànica autoritzada de l’Hospital Comarcal d’Inca, d’acord amb les especificacions següents:

1) Requisits

Tenir la condició de personal estatutari fix en la categoria de zelador i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits (es valoraran els vigents fins a la data en què es publiqui aquesta resolució)

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

Serveis prestats en la categoria estatutària de zelador................... 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s’opta (màxim 60 punts):

Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 18       0,20 punts per cada mes complet.

- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 18         0,15 punts per cada mes complet.

- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 18         0,10 punts per cada mes complet.

Altres experiències professionals relacionades amb el lloc al qual s’opta que no siguin l’experiència corresponent als serveis prestats en la categoria de zelador ni l’experiència corresponent a l’ocupació de llocs de frefectura (màxim 20 punts)........................................... 0,20 punts per cada mes complet.

c) Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):

Per cada crèdit o per cada deu hores en cursos relatius  a coneixements sobre el funcionament, organització i gestió del personal subaltern........... 0,10 punts

Per tenir el títol o el certificat oficial de coneixements de català corresponent al nivell A2 expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears.............................................. 1 punt

Per tenir el títol o el certificat oficial de coneixements de català corresponent al nivell B1 expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears............................................ 2 punts

Per tenir el títol o el certificat oficial de coneixements de català corresponent al nivell B2 expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears............................................ 3 punts

Per tenir el títol o el certificat oficial de coneixements de català corresponent al nivell C1 expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears............................................ 4 punts

Per tenir el títol o el certificat oficial de coneixements de català corresponent al nivell C2 expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears............................................ 5 punts

Per tenir el títol o el certificat oficial de coneixements de català corresponent al nivell LA de coneixements de llenguatge administratiu expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears 0.8 punts

Només es valorarà un títol o certificat, , excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA), en què la puntuació s’acumula a la d’un altre certificat que s’aporti.

3) Característiques del lloc convocat

La persona que obtengui la plaça tendrà la dependència —orgànica i funcional— i acomplirà les funcions pròpies de cap de personal subaltern de l’Hospital Comarcal d’Inca, entre les quals les següents:

a) Exercir la prefectura de personal de zeladors i ordenar i dirigir el compliment de les seves tasques.

b) Supervisió i coordinació del personal subaltern de l’Hospital.

c) Alt grau de coneixement de l’estructura organitzativa de l’Hospital.

d) Constatarà que el personal subaltern compleix l’horari establert i es troba constantment en el seu lloc de feina.

e) Mantindrà el règim establert per la Direcció per a l’accés d’infermers, visitants i personal a les distintes dependències.

f) Cuidarà de la presència i neteja del seu personal, revisant i exigint que portin la vestimenta reglamentària.

g) Participar activament a les reunions d’equip, recolzament a la informació i integració de personal, ajudar a mantenir un ambient participatiu.

h) Col·laborar en la gestió i planificació de torns, així com el seu registre a l’AIDA.

i) Altres funcions que els encomani el titular de la gerència.

4) Documentació

Les persones aspirants han d’adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) Tràmit de sol·licitud

La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar, adreçada a l’òrgan convocant, en el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució de convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

6) Comissió de Selecció

President: Jose Pastor Palenzuela

Vocals:

M. Luisa Mateu Bennassar

Fernando Nadal Roig

Daniel Rigo Bonnin

Secretari: Pau Vidal Pinya

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, se n’anomenarà un nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

 

Palma, 17 de gener de 2014

El director general
Miguel Tómas Gelabert
Per delegació del conseller d’interior BOIB 47/2008 i 60/2008.