Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 1071
Protecció. Notificació DP 2005/101. Requerir documentació
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 19 de setembre de 2013, a JESÚS HUERTA ROCA, amb DNI. 42.972.736-L, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2005/101 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ ANTONI PONS, NÚM. 24 de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us comunic que:
Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2005-101, relatiu a l’immoble situat al carrer Antoni Pons, 24 (R.C. 089112-08), us trasllat l’informe tècnic de data 23.08.2013, amb (r.i. data 11.09.2012), que transcrit diu:
“Realitzada visita d’inspecció el passat 13 d’agost s’ha observat que:
El forjat sostre de la caixa d’escala s’ha reforçat amb perfilaria metàl·lica per davall les bigues existents.
El llit de l’escala s’ha reparat reforçant el darrer trama amb una biga ancorada a les parets de càrrega.
S’ha impermeabilitzat el Serrat Roberta sobre la caixa d’escala.
L’apuntalament inicial realitzat en la caixa d’escala s’ha llevat
No ens ha aportat assumeix de direcció tècnica de les obres executades.
La resta de patologies amb ordre d’execució per reparar-les no es troben executades.
CONCLUSIÓ.
Vist que s’han executat les obres referents a la caixa d’escala, és del parer del tècnic que subscriu de reiterar a la propietat la manca de la següent documentació:
Nomenament de tècnic director de les obres.
Certificat tècnic de finalització de les obres.
Observacions
Cal complir el Real Decret 1627/1997 de 24 d’octubre, que estableix les disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.
Si es necessari el tècnic director de les obres haurà de formalitzar la documentació gràfica i escrita que pertoqui.
S’ha de significar a la propietat el deure intrínsec de conservació de les edificacions en forma ajustant-se a uns paràmetres de salubritat i seguretat pública d’acord amb el que es prescriu a l’article 10 de la LDU CAIB.”
Per tant, us requerim que, en un Termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 17 de gener de 2014.
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegació (D.B. núm. 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.