Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 1070
Exp 70-13 expedient medi ambient
Versió PDF
Com a conseqüència de l’expedient incoat en aquest Negociat per suposada infracció mediambiental, i al haver intentat la notificació sense resultat positiu, per la present notificació de la resolució es notifica a l’interessat NAJOTA, S.L de conformitat amb el que es disposa a l’article 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, l’escrit de data 6 de novembre de 2013, que transcrit diu: “De conformitat amb el que es disposa a l’article 192.2 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, li comunico que el Sr. Batle, en data 6 de novembre de 2013 ha dictat la següent Resolució :“ Assumpte: piscina de la vivenda del carrer orquídia, 31 de nova cabana en males condicions.
Marratxí, 6 de novembre de 2013
Atès que, mitjançant el tràmit d’audiència de data 24 de setembre de 2013, ha informat en part el següent:
“..ASSUMPTE: AUDIENCIA A NAJOTA S.L.
S’ha instruït el corresponent expedient administratiu, sobre la imposició d’ordre d’execució per restablir les condicions de seguretat, salubritat i ornat públic, vist l’informe emès per la Zeladora Municipal de Medi Ambient en data 04 de juliol/13 informant en part el següent: “...Rebudes vàries instàncies referents a les males condicions higièniques en què es troba la piscina de la vivenda situada al carrer Orquídia, 31, de la urbanització Nova Cabana, el dia 3/07/13 la zeladora que subscriu realitza visita d’inspecció. Es comprova que a la vivenda hi ha una piscina amb aigua estancada en avançat estat de descomposició.
El que emet per a que consti i produeixi els efectes que es considerin oportuns...”
Mesures necessàries per subsanar les deficiències: tal com estableix l’article 17 de l’Ordenança Municipal de Protecció del Medi Ambient, del 2 de setembre de 2006, “Els jardins i les plantacions privades, i també els espais lliures, constitueixen un element important de l’ecosistema urbà i, com a tal, els seus propietaris els han de mantenir en un correcte estat. S’haurà d’atendre especialment: a) La neteja i les condicions higièniques; b) Estat fitosanitari de les plantacions”. “
Conformement amb el cadastre municipal de Medi ambient el propietari de l’esmentat bé es l’empresa NAJOTA S.L. (dni:B07807324).
El serveis jurídics municipals informen que amb caràcter previ a que es dicti l’ordre d’execució s’ha de concedir el tràmit d’audiència de QUINZE DIES a NAJOTA S.L.
Pel present i de conformitat amb el que s’estableix a l’article 84 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment Administratiu Comú, se li posa de manifest l’expedient en el Negociat de Medi Ambient al carrer Camí de Son Ametler núm. 5 de Marratxí (de 8:15 a 14:15h., de dilluns a divendres, telf. 971607502), als efectes de que, durant el termini de QUINZE DIES, pugui com a interessat al·legar i presentar tots els documents i justificants que estimi oportuns. Marratxí, 05 de juliol de 2013.”
Atès que, sotmès l’expedient de referència al preceptiu tràmit d’audiència a l’interessat, en data 24 de setembre/13 durant el període de 15 dies.
Aquesta Alcaldia en ús a les atribucions que li confereixen la normativa vigent té a bé en dictar la següent:
RESOLUCIÓ
1er. Ordenar a NAJOTA, S.L com a propietari de la vivenda situada al carrer Orquídia, 31 de Nova Cabana a la neteja de la piscina.
2on. Concedir a NAJOTA, S.L un termini de 30 dies (trenta) per a dur a terme el sol·licitat al punt primer.
3er. Advertir a NAJOTA, S.L que, transcorregut l’esmentat termini, si no ha executat l’ordre d’execució transcrita en el paràgraf 1er que encapçala aquesta Resolució, es procedirà a la incoació de l’expedient sancionador, en la resolució del qual, endemés de la imposició de la multa que sigui procedent, si pertoca, es concedirà un darrer i improrrogable termini per a l’execució ordenada, que, si no es compleix, es realitzarà pel mateix Ajuntament, a costa de Vostè, a través del procediment d’execució subsidiària regulat per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Ho mana i signa el Sr. Batle D.Tomeu Oliver Palou. Donc fe. Marratxí, 6 de novembre de 2013”
Marratxí, 9 de gener de 2014
El Batle,
Tomeu Oliver Palou