Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
VICEPRESIDÈNCIA I CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA
Núm. 569
Notificació de la resolució del vicepresident i conseller de Presidència per la qual s’ordena la revocació total de la subvenció atorgada a l’entitat ASOCIACIÓN MALLORQUINA DE ACCIÓN SOCIAL (AMAS) per dur a terme l’execució del projecte “5º ciclo de cine argentino” (1456/A02/2011)
Versió PDF
D’acord amb l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i tenint en compte que no s’ha pogut notificar personalment pels mitjans legalment establerts, atès que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals, es notifica a l’entitat ASOCIACIÓN MALLORQUINA DE ACCIÓN SOCIAL (AMAS), amb CIF G57469470, que el dia 31 d’octubre de 2013 el vicepresident i conseller de Presidència va dictar una Resolució en els termes següents:
Primer. Revocar totalment la subvenció de 1.602,00 € atorgada en data 30 de maig de 2011 a l’entitat ASOCIACIÓN MALLORQUINA DE ACCIÓN SOCIAL, amb CIF G57469470, per dur a terme l’execució del projecte denominat “5º Ciclo de cine argentino”.
Segon. Notificar aquesta resolució a l’entitat interessada, de conformitat amb el que disposen els articles 58 i 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el vicepresident i conseller de Presidència en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació d’aquesta Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 7 de gener de 2014
La directora general de Cooperació i Immigració
Antònia M. Estarellas Torrens