Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 206
Aprovació inicial de la modificació de l'ordenança municipal reguladora del renou i les vibracions
Versió PDF
En aplicació de l’article 102.1 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i del Règim Local de les Illes Balears, es fa públic que el Ple de la Corporació Municipal reunida en sessió extraordinària en data 5 de novembre de 2013 va adoptar entre altres el següent l’Acord:
“APROVACIÓ INICIAL DE LA MODIFICACIÓ DE L’ORDENANÇA MUNICIPAL REGULADORA DEL RENOU I LES VIBRACIONS
1- Aprovar inicialment la modificació de l’article 23.3 l’Ordenança municipal reguladora dels renous i les vibracions, amb la següent nova redacció:
“L’horari de treball ha d’estar comprès entre les 8 i les 18 hores de dilluns a divendres, i entre les 10 h i les 18 h els dissabtes.
Com a excepció a aquesta regla general, l’horari de treball de les màquines picadores serà el següent:
a) En els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 9’30 a 13’30 hores.
b) En els mesos de maig, juny, setembre i octubre, de dilluns a divendres, de 9’30 a 18 hores.
c) En la resta de mesos, s’aplicarà l’horari de treball general”.
2- Sotmetre aquesta modificació a informació pública, mitjançant la seva publicació en el BOIB i en el Tauler d’Edictes de la Corporació, durant el termini de trenta dies, en què el veïnatge i les persones legítimament interessades poden examinar l’expedient i formular reclamacions, objeccions o observacions. L’expedient administratiu podrà ser consultat a les dependències de l’Àrea d’Urbanisme de l’Ajuntament d’Andratx.
3- Obrir, si escau, el tràmit d’audiència prèvia a les associacions veïnals i de defensa de les persones consumidores i usuàries establertes en el terme municipal d’Andratx que estiguin inscrites en el Registre municipal d’associacions veïnals i les finalitats de les quals guardin relació directa amb l’objecte de la disposició, durant el termini de quinze dies, a comptar des de l’endemà de la notificació d’aquest acord, perquè puguin consultar l’expedient, formular al·legacions i presentar els documents i justificacions que estimin pertinents.
4- Sol·licitar l'Informe previst a l'article 7 g) de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, de la dona de les Illes Balears.
5- En cas que no es presenti cap reclamació o suggeriment dins els terminis indicats en els apartats 2 i 3 d'aquest acord i no s'hagi d'introduir cap modificació a l'Ordenança derivada de l'informe esmentat en l'apartat 4 d'aquest acord, s’entendrà definitivament adoptat l’acord fins llavors provisional.”
Andratx, 9 de gener de 2014.
El Regidor Delegat de l’Àrea d’Urbanisme
José Antonio Olivares Salvà