Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 23920
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte del servei de gestió comptable, pressupostària i fiscal del Consorci d'Infraestructures de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Consorci d'Infraestructures de les Illes Balears

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Coordinació i Planificació de la Conselleria de Turisme i Esports.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Coordinació i Planificació de la Conselleria de Turisme i Esports.

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 61 99 / 971 17 61 84

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 9 de gener de 2013.

d) Número d’expedient: 1/2013

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: serveis

b) Descripció: servei de gestió comptable, pressupostària i fiscal del Consorci d'Infraestructures de les Illes Balears.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament: carrer de Montenegro, 5 – 07012 Palma

e) Termini d’execució/lliurament: des de l’1 de març de 2014 fins al 29 de febrer de 2016.

f) Admissió de pròrroga: si. El contracte es pot prorrogar per acord d’ambdues parts contractants abans de la seva finalització i per un termini igual o inferior al termini inicial.

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 792000006

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica, ponderació 40%; Metodologia, programació i planificació de l’execució dels treballs de gestió comptable, pressupostaria i fiscal, ponderació 40%; incorporació de nous consorcis de forma gratuïta, ponderació 20%.

4. Valor estimat del contracte: 79.120,00 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net 39.560,00 euros. IVA: 8.307,60 euros. Import total: 47.867,60 euros

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).

Termini de garantia: 6 mesos.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

Solvència econòmica i financera:

Art. 75.1.c) TRLCSP. Declaració sobre el volum global de negocis en l’àmbit de les activitats corresponent a l’objecte del contracte, referit com a màxim als tres darrers exercicis disponibles en funció de la data de creació o d’inici de les activitats de l’empresari.Criteris de selecció: la xifra global de negocis d’ almenys un exercici no pot ser inferior al 100% del pressupost de licitació, IVA inclòs (47.867,60 €).

Solvència tècnica i professional:

Art. 78.a) TRLCSP Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s’acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari és una entitat del sector públic o, quan el destinatari és un subjecte privat, mitjançant una declaració de l’empresari.

Criteris de selecció: el licitador ha d’haver realitzat almenys tres serveis de similars característiques al de la prestació objecte del contracte per import mínim cadascun del 40% del pressupost de licitació, IVA inclòs (19.147,04 €).

c) Altres requisits específics:

- Adscripció a l’execució del contracte, com a mínim, dels mitjans personals i/o materials següents:

Relació de la titulació de cadascun dels membres participants, càrrec o categoria dins l’entitat contractant, que haurà d’estar relacionada amb l’objecte del contracte i, en el seu cas, formació teòrica específica, mitjançant els certificats de les entitats responsables de la formació corresponent.

En tot cas l’experiència prèvia de les persones que integren els equips de treball no podrà ser inferior a:

1 any pels ajudants

3 anys pels caps d’equip i pels gerents

4 anys pels socis

A aquests efectes, s’ha de presentar un currículum de tots i cada un dels membres que componen l’equip de feina.

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació:15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit: a les 14.00 hores).

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Oficina de Registre del servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

 

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.

11. Altres informacions: no

Palma, 20 de desembre de 2013

El secretari general

Joaquín Legaza Cotayna