Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 23060
Protecció. Notificació DP 2014/10 Requerir documentació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 8 de setembre de 2014, a Comunitat de Propietaris C/ Santo Cristo, 2, amb CIF. H 07746142, y a Miguel Ángel Guerrero Company com a President, amb DNI. 43.057.592-M, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2014/10 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ SANT CRIST, NÚM. 2, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:

Us comunic que:

Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP  2014-10, relatiu a l’immoble situat al carrer  Sant Crist 2   R.C. 00202022, us trasllat l’informe tècnic de data 08.09.2014, amb (r.i. data 17.09.2014),  que transcrit diu:

“ Realitzada visita d’inspecció el passat 15 d’abril, no es va poder accedir al local ja que aquest es trobava tancat.

Examinada la presentada , s’ha observat que:

  • Les obres aparentment s’han realitzat, segons el certificat tècnic presentat, que es troba visat però que no és original i no és complet, ja que no acompanya de les fotografies a les quals fa referència.
  • Sembla que es poden haver fet obres de reparació segons es descriu a l’escrit del tècnic. Consta llicència sol·licitada el 14 d’abril per a la reparació del sostre planta baixa (CN 2014/01143).
  • En els certificats de finalització de les obres de mesures cautelars s’haurà de fer referència a l’ocupació de l’habitatge superior i del local fins a la realització de les obres.
  • INFORME TÈCNIC.

Examinada la documentació inclosa a l’expedient així com la certificació de finalització de les obres i d’absència de perill presentada el vint-i-set de maig passat s’ha observat que:

-  S’han realitzat les obres i s’ha certificat la seva execució.

CONCLUSIÓ.

Atès que les obres s’han realitzat sota direcció tècnica, i que per tant, s’ha donat compliment a l’ordre d’execució dictada per Decret de Batlia núm. 753 de 21 gener del 2014, cal reiterar a la propietat la manca de la següent documentació:

  • Nomenament de tècnic director de les obres
  • Nomenament d’empresa constructora
  • Certificat tècnic de finalització de les obres
  • Certificat tècnic de comprovació i inexistència de perill

Observacions

  • Es preceptiva l’aportació de la documentació i la realització de les actuacions anteriorment requerides, ja que en cas de no realitzar les mesures cautelars de seguretat legalment ordenades (siguin mitjans auxiliars de protecció, o be obres destinades a eliminar els riscos derivats de les inestabilitats detectades) o de no aportar la documentació tècnica inclosa a l’ordre i que dona validesa legal a les obres o mesures executades, podrà donar lloc a la prescripció de mesures complementaries mitjançant el dictat d’una nova ordre d’execució que podrà contenir noves mesures de seguretat així com tota la documentació que es consideri adient com suport documental de les mesures de protecció prescrites i destinades a preservar la seguretat de persones o bens.
  • El certificat tècnic presentat es tracta d’un document imprès no original, per tant s’ha d’aportar amb signatura original de la persona qui ho signa, visat pel corresponent col·legi professional o be aportar el document amb signatura original acompanyat d’un certificat d’habilitació professional de la persona que ho signa. La documentació tècnica haurà d’estar visada per el corresponent Col·legi Professional (RD 1000/2010, LOE 38/1999).
  • Cal complir el Real Decret 1627/1997 de 24 d’octubre, que estableix les disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.
  • Si es necessari el tècnic director de les obres haurà de formalitzar la documentació gràfica i escrita que pertoqui.
  • S’ha de significar a la propietat el deure intrínsec de conservació de les edificacions en forma ajustant-se a uns paràmetres de salubritat i seguretat pública d’acord amb el que es prescriu a l’article 117 de la LOUSIB.”

Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sens perjudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 17 de desembre de 2014.

La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.