Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE
Núm. 23018
Bases constitució borsí d'auxiliar administratiu
Versió PDF
La Junta de Govern local de data 26 de novembre de 2014, va adoptar entre altres els acords següents:
“Primer.- Aprovar les Bases redactades per a la provisió d’un borsí d’auxiliar administratiu, personal laboral, pel procediment de concurs de mèrits i examen.
Segon.- Convocar proves selectives, publicant les Bases i convocatòria al BOIB i pàgina web municipal.
Tercer.- Declarar d’urgència la tramitació del present expedient, per raons d’interès públic municipal.
Quart.- Facultar al Sr. Batle-President per a prosseguir la continuació de l'expedient, nomenament de Tribunal que ha de jutjar les proves selectives i per a la signatura dels documents necessaris per a l'execució del present acord.”
BASES QUE REGIRAN LA SELECCIÓ PER CONSTITUIR UN BORSÍ D’AUXILIAR ADMINISTRATIU D’ADMINISTRACIÓ GENERAL, PERSONAL LABORAL, PER L’AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.
És objecte d’aquesta convocatòria la constitució d’un borsí d’auxiliar administratiu d’administració general, personal laboral, pel procediment de CONCURS DE MÈRITS I EXAMEN. Aquest borsí tindrà una duració de tres anys des de la seva constitució.
SEGONA.- CONDICIONS DELS ASPIRANTS.
Per prendre part en aquestes proves selectives, els aspirants hauran de reunir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els següents requisits:
TERCERA.- FUNCIONS.
Seran les pròpies del càrrec i lloc de feina.
QUARTA.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS I DOCUMENTACIÓ.
5.1. Els aspirants hauran de:
a. Presentar instància en el registre general d'entrada de l'Ajuntament, dirigida a la batlia, dins del termini de 7 dies hàbils comptats des del següent al de la publicació de les bases al BOIB i a la pàgina web de l’Ajuntament, conforme al model que figura el annex IV d’aquestes bases.
b. Manifestar en aquesta sol·licitud que reuneixen tots i cadascun dels requisits que s’exigeixen en la Base 2na. de la convocatòria- referits sempre a la data en que acabi el termini de presentació d’instàncies-
c. Acompanyar inexcusablement els documents originals o compulsats acreditatius dels mèrits que s’al·leguin, per ésser valorats a la fase de concurs, d’acord amb l’annex d’aquestes bases.
Els mèrits no acreditats documentalment o acreditats incorrectament no seran valorats.
5.2. Les instàncies podran remetre’s, també, en la forma que determina l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic i procediment administratiu comú.
CINQUENA.- ADMISSIÓ D’ASPIRANTS.
Expirat el termini de presentació d’instàncies, la batlia aprovarà la llista d’admesos i exclosos, que es farà pública en el tauler d’edictes de l'Ajuntament i a la pàgina web municipal, concedint un termini de 3 dies naturals als interessats pel seu coneixement i a efectes de poder presentar les reclamacions que estimin oportunes.
En cas de no presentar-se’n, s’entendrà aprovada definitivament la llista provisional sense dictar nova Resolució.
Al mateix temps, i a la mateixa Resolució s'indicarà el lloc, data i hora de la reunió del tribunal per a la valoració de la fase de concurs i, en el seu cas, per realitzar l’examen dels aspirants.
SISENA.- . ÒRGAN DE SELECCIÓ.
6.1. L’òrgan de selecció serà el que figura a l’annex I d’aquestes bases.
6.2. Aquest tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència, al menys, de la meitat dels seus membres. Podrà, a més, designar els assessors que trobi convenient.
6.3. Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir, i ho notificaran a la batlia, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l'art. 28 de la Llei 30/92, de 26 de novembre.
SETENA.- COMENÇAMENT I DESENVOLUPAMENT DEL CONCURS.
7.1. El procediment de selecció constarà de dos fases:
- Fase 1ª. Concurs o fase de valoració de mèrits: 50 %.
- Fase 2ª: Exàmen: 50 %.
7.2. El concurs consistirà exclusivament en la qualificació o valoració per l’òrgan de selecció, dels mèrits degudament acreditats per cada aspirant a la data d'acabament del termini d'admissió d'instàncies, d’acord amb l’annex II.
El concurs no tendrà caràcter eliminatori.
7.3. Exàmen que consistirà en la realització per part del tribunal a l’objecte de valorar els seus coneixements i aptituds amb els aspirants per desenvolupar el lloc de feina. La mateixa consistirà en preguntes tipus text sobre qüestions concretes relacionats amb els temes que figuren a l’annex III d’aquestes bases, les respostes incorrectes restaran 0,5 punts cada una sobre el total final.
Es puntuarà de 0 a 20 punts.
La puntuació mínima per superar l’exercici serà de 10 punts.
Les qualificacions es faran publiques el mateix dia que s'acordin i s'exposaran al tauler d'edictes de l'Ajuntament i a la pàgina web municipal.
La puntuació final o definitiva de cada aspirant serà la suma de les puntuacions obtingudes en cada una de les fases d’aquest procediment selectiu.
VUITENA.- RELACIÓ D'APROVATS I PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS.
8.1. Acabada la qualificació, el tribunal publicarà el resultat en el tauler d’edictes, i així mateix elevarà la relació a la batlia amb la proposta de borsí d’auxiliars administratius.
NOVENA.- BORSA D’ASPIRANTS PER NOMENAMENTS INTERINS.
Aquesta borsa es regirà per les següents normes:
DESENA- INCIDÈNCIES.
L’òrgan de selecció queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin en el concurs-oposició i prendre els acords necessaris pel bon ordre del mateix en tot allò no previst en aquestes bases.
Aquesta convocatòria i tots els actes administratius que se'n derivin així com l’actuació del tribunal qualificador podran ser impugnats en els casos i en la forma establerts per la Llei 30/92, de 26 de novembre.
ANNEX I
ÒRGAN DE SELECCIÓ.-
Presidenta: Joana Pons Maimó, funcionària de la Corporació.
Vocals:
Secretari: Raimundo Tomás Montis Sastre, Secretari-Interventor de l’Ajuntament de Llubí.
ANNEX II
Barem de mèrits del concurs.-
Es valoraran els mèrits, segons la següent puntuació:
1). Estar en possessió dels certificats de coneixement de català, expedit per la Junta Avaluadora o equivalent: certificat C1: 0.75 punt; certificat C2: 0.85 punts; certificat E: 1 punts. Només es valorarà la certificació amb més puntuació.
2). Per serveis prestats com a personal en empreses privades: 0,10 punts per mes treballat en lloc igual o similar, fins un màxim de 2 punts.
3) Per serveis prestats com auxiliar administratiu a l’Administració Pública: 0,3 punts per mes fins a un màxim de 5 punts.
4) Per estar en possessió de titulació superior a l’exigida:
Només es valorarà la titulació amb més puntuació.
S'acreditarà mitjançant original o fotocòpia acarada del títol.
5) Per haver realitzat cursets de formació, perfeccionament, d’informàtica o mecanografia, amb una durada superior a 50 hores cada un d’ells i relacionats amb les funcions de la plaça, 0,25 punts per curset amb fins un màxim de 1 punt.
No seran valorats ni en cap cas puntuaran, els mèrits al·legats i que no siguin justificats documentalment, d'acord amb el previst en aquestes bases.
Aquests documents s'hauran de presentar dins el termini de presentació d'instàncies, sense que es puguin valorar si es presenten fora d'aquest termini.
ANNEX III.-
Temari Exàmen
Primera part.
Tema 1.- La Constitució Espanyola de 1978. Principis Generals.
Tema 2.- Drets i deures fonamentals dels espanyols.
Tema 3.- La Corona.
Tema 4.- El Poder Legislatiu.
Tema 5.- El Govern i l’Administració de l’Estat.
Tema 6.- El Poder Judicial.
Tema 7.- Organització Territorial de l’Estat.
Tema 8.- Els Estatuts d’Autonomia, la seva significació. Estatut d’Autonomia de les Illes Balears. Competències i Institucions.
Tema 9.- L’acte administratiu. Principis generals del procediment administratiu.
Tema 10.- Fases del procediment administratiu general.
Segona part. - Administració Local
Tema 1.- Règim Local espanyol. Principis constitucionals i regulació jurídica.
Tema 2.- La província al Règim Local. Organització provincial, competències.
Tema 3.- El municipi. El terme municipal. La població. L’empadronament.
Tema 4.- Organització municipal. Competències.
Tema 5.- Ordenances i Reglaments de les Entitats Locals. Classes. Procediment d’elaboració i aprovació.
Tema 6.- La Funció Pública Local i la seva organització. Drets i deures dels funcionaris públics.
Tema 7.- Els béns de les Entitats Locals.
Tema 8.- Els contractes administratius en l’àmbit local. La selecció del contractista.
Tema 9.- Intervenció administrativa local en l’activitat privada. Procediment d’atorgament de llicències.
Tema 10.- Procediment administratiu local. El Registre d’Entrada i Sortida de documents. Requisits per a la presentació de documents. Comunicacions i notificacions.
Tema 11.- Funcionament dels òrgans col·legiats locals. Convocatòria i ordre del dia. Actes i certificats d’acords.
Tercera part. – El Cadastre
Tema 1.- Text Refós de la Llei de Cadastre Immobiliari ( RDL 1/2004, de 5 de març )
Tema 2.- Models cadastre
Tema 3.- RD 417/2006, de7 d’abril, pel qual es desenvolupa el Text Refós de la Llei de Cadastre Immobiliari
Lloret de Vistalegre, 19 de desembre de 2014
El Batle,
Joan Jaume Ramis
ANNEX IV
MODEL D’INSTANCIA.
Sr./a._____________________________________, major d’edat, amb DNI núm. ___________________________________, amb domicili al carrer ___________________________, ___ de ___________________ CP ______, telèfon ___________________________
Assabentat/da de la convocatòria publicada al BOIB i al tauler d’edictes de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre per a la constitució d’un borsí d’interins auxiliar administratiu, personal laboral, manifesta reunir tots els requisits establerts a la convocatòria, i SOL·LICITA la seva admissió per a prendre part a les proves selectives.
Per això, per ésser valorats a la fase de concurs, adjunt els documents originals o compulsats següents:
-
-
-
Per tot l’exposat, SOL·LICIT tengueu per presentat aquest escrit i documentació que s’adjunta i tengueu a bé resoldre la meva admissió com a aspirant a les proves selectives abans esmentades.
Lloret de Vistalegre, ___ d __________ de 2015
(Signatura de l’interessat)