Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció tercera. Cursos i formació

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 23065
Resolució del president de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) de 26 de novembre de 2014 per la qual es convoquen i es publiquen les activitats formatives del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Fets

 1. El 12 de novembre de 2014, el cap d’Estudis III de l’EBAP, una vegada elaborat el pla de formació que inclou l’oferta de cursos per al personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-Salut) per a l’any 2015 i les instruccions aplicables, va emetre un informe proposta sobre aquesta oferta, amb el vistiplau de la cap del Departament de Formació i Selecció, amb la finalitat d’aprovar la convocatòria corresponent.

2. El 17 de novembre de 2014, el Consell Rector de l’EBAP va acordar elevar al Consell de Direcció de l’EBAP la proposta d’aprovació del pla de formació per al personal de l’Ib-salut, de conformitat amb la proposta del cap d’Estudis III.

3. En la sessió de 26 de novembre de 2014, el Consell de Direcció ha acordat aprovar el pla de formació per al personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015 i les instruccions que han de regir les activitats formatives programades (annex 1) i l’oferta de cursos (annex 2).

4. El Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015 s’inclou dins el marc de l’Acord de formació per a l’ocupació de les administracions públiques de 19 de juliol de 2013, publicat per la Resolució de 8 d’octubre de 2013 de la Secretaria d’Estat d’Administracions Públiques (BOE núm. 252, de 21 d’octubre de 2013).

Fonaments de dret

1. L’article 12 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix que correspon a l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) la formació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de l’Administració autonòmica i de les entitats que en depenen.

2. L’article 4 dels Estatuts de l’EBAP, aprovats pel Decret 31/2012, de 13 d’abril, inclou, entre els objectius específics de l’EBAP, la formació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. D’altra banda, l’article 11.2.e dels Estatuts esmentats inclou, entre les competències del Consell de Direcció de l’EBAP, l’aprovació dels plans de formació.

3. El Decret 191/1996, de 25 d’octubre, regula les condicions generals de les activitats formatives dirigides al personal al servei de la Comunitat Autònoma que organitza la Conselleria de la Funció Pública i Interior (ara, Conselleria d’Administracions Públiques). L’article 1 d’aquest Decret indica que l’Institut Balear d’Administració Pública (ara, Escola Balear d’Administració Pública) és el principal instrument de la política formativa de l’Administració pública de les Illes Balears i elabora periòdicament diferents plans de formació que responen als principis d’eficàcia i de qualitat de les activitats formatives, amb la finalitat d’afavorir la participació del personal al servei de l’Administració.

4. La Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica, regula aquest tipus de signatura, la seva eficàcia jurídica i la prestació de serveis de certificació.

Per tot això, d’acord amb les atribucions que m’atorga l’article 9 del Decret 31/2012, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Aprovar la convocatòria de les activitats formatives del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut), aprovat pel Consell de Direcció de l’EBAP per a l’any 2015 (annex 2).

2. Subjectar l’execució de les activitats programades a la disponibilitat pressupostària de l’exercici de 2015, d’acord amb l’assignació econòmica corresponent als organismes que participen en la formació.

3. Publicar les instruccions que regeixen el desenvolupament del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut), aprovades pel Consell de Direcció en la sessió de 26 de novembre de 2014, d’acord amb el que estableix l’annex 1 d’aquesta Resolució.

4. Publicar l’oferta del Pla de Formació de l’any 2015 a la pàgina web <http://ebap.caib.es>, amb la indicació dels destinataris, el calendari, els llocs de realització i, en general, tota la informació corresponent a les activitats programades.

5. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el president de l’Escola Balear d’Administració Pública en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma, 26 de novembre de 2014

 

El president de l’EBAP

Juan Manuel Lafuente Mir

ANNEX 1

Instruccions sobre les activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), incloses en el Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015

Punt 1. Persones destinatàries

1.1. Les persones destinatàries de les activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), incloses en el Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut, són:

a) El personal empleat públic, funcionari i estatutari, del Servei de Salut (Ib-salut) de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

b) El personal empleat públic de la resta de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el cas que restin places vacants i si el contingut de l’activitat formativa té relació amb les funcions que desenvolupa aquest personal.

c) El personal de les altres administracions de l’àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears, quan hi hagi un conveni o acord de col·laboració entre administracions.

1.2. El personal esmentat en els punts anteriors té dret a participar en les activitats formatives de l’EBAP en els termes i en les condicions que es determinen en aquesta convocatòria.

Punt 2. Nombre màxim de sol·licituds

Les persones interessades poden sol·licitar fins un màxim de cinc activitats formatives per cada un dels períodes que s’indiquen en el punt 4 d’aquestes instruccions. Aquesta limitació queda exceptuada en les activitats formatives obertes amb un nou termini d’inscripció.

Punt 3. Inscripció a les activitats formatives i presentació de documentació

Empleats amb accés al Portal del Personal

3.1. El personal del Servei de Salut (Ib-salut) amb accés al Portal del Personal ha de tramitar la sol·licitud directament des d’aquest Portal.

3.2. Per a dur a terme la inscripció, és necessari enviar la capçalera de la darrera nòmina o un document que acrediti la situació laboral en actiu, al número de fax 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es>.

Empleats sense accés al Portal del Personal

3.4. El personal del Servei de Salut (Ib-salut) sense accés al Portal del Personal pot tramitar les sol·licituds mitjançant dos procediments:

a) Mitjançant la matriculació per Internet, per a la qual cosa s’ha d’accedir a la pàgina web <http://ebap.caib.es>; a continuació, s’ha d’accedir a <Plans de formació de l’EBAP 2015>; a continuació, s’ha d’accedir a <Formació General - Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut 2015>; finalment, s’ha d’accedir a <Matriculació per Internet>.

b) Mitjançant l’imprès habilitat a aquest efecte, en el qual ha de fer constar totes les dades que es demanen, incloent-hi l’adreça electrònica, que és l’eina per a comunicar l’admissió a les activitats formatives. La manca de dades pot ser motiu d’exclusió. Les sol·licituds s’han de presentar en el Registre General de l’EBAP, en el de la Conselleria d’Administracions Públiques o en qualsevol de les formes que determina la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

3.5. Per a dur a terme la inscripció, és necessari enviar la capçalera de la darrera nòmina o un document que acrediti la situació laboral en actiu, al número de fax 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es>.

Presentació de sol·licituds quan s’obri un nou termini

3.6. Si no es cobreixen totes les places d’una activitat formativa, es pot obrir un nou termini de presentació de sol·licituds. En aquest cas, les sol·licituds s’han de presentar per mitjà del Portal del Personal o per mitjà de la matriculació per Internet.

Punt 4. Termini de presentació de sol·licituds

4.1. El Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut (Ib-salut) s’estructura en tres períodes, cadascun dels quals té un termini d’inscripció propi:

a) Primer període. Termini d’inscripció: del 22 de desembre de 2014 al 16 de gener de 2015 (ambdós inclosos).

b) Segon període. Termini d’inscripció: del 23 de març a l’1 d’abril de 2015 (ambdós inclosos).

c) Tercer període. Termini d’inscripció: del 22 de juny al 3 d’agost de 2015 (ambdós inclosos).

4.2. Les sol·licituds presentades fora de termini no es tindran en compte.

4.3. En l’annex 2 d’aquesta Resolució es publiquen les dates d’impartició de les activitats formatives dels tres períodes d’inscripció. Les dates concretes corresponents al segon i el tercer període es tornaran a publicar a la pàgina web de l’EBAP <http://ebap.caib.es> abans que comenci el termini d’inscripció respectiu.

4.4. Són aplicables a aquest pla de formació les noves formes d’inscripció a les accions formatives —«darrer minut»—, aprovades per la Resolució de la presidenta de l’EBAP d’11 de juliol de 2009 (BOIB núm. 110, de 30 de juliol de 2009). En aquest sentit, una vegada publicada la llista definitiva de persones admeses, les persones interessades que, d’acord amb el punt 1 de l’annex de la Resolució esmentada abans, presentin una sol·licitud dins un nou termini d’inscripció en el registre de qualsevol ens o òrgan de l’Administració diferent de l’EBAP, han d’avançar la sol·licitud i els justificants dels requisits, si escau, via fax, al número 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es>. Aquestes noves formes d’inscripció a les activitats formatives no són aplicables a les activitats de la modalitat en línia.

Punt 5. Material didàctic de les activitats formatives

5.1. Com a norma general, el material didàctic de les activitats formatives es publicarà en el repositori de material que hi ha a la pàgina web <http://ebap.caib.es>. Només tindran accés al material les persones admeses a les activitats formatives.

5.2. En cap cas, el material didàctic no s’enviarà per correu electrònic. Transcorregut un mes des de l’acabament de l’activitat, el material didàctic s’eliminarà del repositori.

Punt 6. Requisits i condicions preferents

6.1. Quan l’activitat formativa estableixi destinataris preferents, l’EBAP comprovarà que les persones interessades compleixen les condicions preferents. En cas de no haver-hi aspirants suficients, es podrà fer extensiva l’activitat formativa a aspirants que no compleixin les condicions preferents, però que tenguin un perfil que s’adigui amb el contingut de l’activitat.

6.2. Quan l’activitat formativa estableixi un requisit exclusiu, l’EBAP en comprovarà el compliment. No s’admetran les sol·licituds de les persones interessades que no compleixin el requisit exclusiu.

Punt 7. Instruccions per a les activitats formatives de la modalitat en línia

7.1. Per a fer les activitats formatives de la modalitat en línia, és imprescindible que els alumnes disposin, mentre duri l’activitat, d’un aparell amb connexió a Internet que els permeti seguir-la. En cas contrari, no es poden fer les activitats formatives en línia de l’EBAP.

7.2. Per a fer les activitats formatives de la modalitat en línia, és imprescindible que els alumnes tenguin una adreça de correu electrònic que sigui operativa, atès que totes les comunicacions de l’EBAP amb els alumnes es faran a través d’aquest sistema.

7.3. Els alumnes admesos de la modalitat en línia estan obligats a accedir a l’activitat formativa dins els tres primers dies d’activitat docent. En cas contrari, seran donats de baixa i penalitzats, excepte si, amb antelació, justifiquen que no podran accedir-hi.

7.4. A l’efecte de descarregar documents, les activitats formatives de la modalitat en línia es tancaran i s’eliminaran de la plataforma un mes després d’haver acabat el període de docència. En cap cas, el material didàctic no s’enviarà per correu electrònic.

7.5. El personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears no podrà accedir als cursos en línia de 9.00 a 14.00 hores, els dies laborals. A l’efecte de respectar aquesta limitació, s’establiran mecanismes de control. L’incompliment d’aquestes condicions donarà lloc a l’exclusió de l’activitat i a la penalització corresponent.

7.6. El personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que es connecti a l’activitat formativa coincidint amb períodes de vacances, llicències o dies de permisos, o amb períodes d’incapacitat temporal, ho ha d’acreditar mitjançant un certificat signat per la persona responsable de recursos humans de l’organisme on treballi. El certificat s’ha d’enviar al fax número 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <enlinia@ebap.caib.es> el primer dia de reincorporació al lloc de treball. Hi ha un model de certificat disponible a la pàgina web <http://ebap.caib.es>.

7.7. El personal que treballi en torns ha d’acreditar aquesta circumstància a través d’una declaració jurada, la qual s’ha d’enviar per fax al número 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <enlinia@ebap.caib.es>, com a mínim, cinc dies hàbils abans de començar l’activitat.

7.8. En el moment de començar les activitats formatives en línia, tots els alumnes admesos rebran unes instruccions concretes sobre el funcionament i el desenvolupament de l’activitat i sobre els requisits mínims per a obtenir els certificats d’aprofitament. No obstant això, el que no s’especifiqui en les instruccions de les activitats formatives en línia, es regularà amb les instruccions generals.

Punt 8. Selecció

8.1. Només s’admetran les sol·licituds de les persones que compleixin els requisits establerts en aquesta convocatòria.

8.2. Tenint en compte el punt 1 d’aquestes instruccions, si el nombre de sol·licituds d’una determinada activitat supera el nombre de places previst, l’EBAP en farà la selecció corresponent. Els criteris de prelació de la selecció són els següents:

1r. Les persones destinatàries preferents, quan així ho estableixi l’activitat formativa. La relació de l’activitat formativa amb les funcions que desenvolupi la persona sol·licitant s’ha d’acreditar amb un document signat pel superior jeràrquic responsable del lloc de treball de què es tracti. A aquest efecte, l’EBAP farà les comprovacions oportunes.

2n. Ser personal funcionari de carrera, personal laboral fix o personal estatutari en propietat. En aquest punt s’ha de tenir en compte la situació laboral en actiu.

3r. En igualtat de condicions, tenen preferència les persones aspirants que no hagin participat en altres activitats formatives de l’EBAP convocades l’any anterior o les persones aspirants que hagin participat en menys activitats del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) convocades durant l’any en curs.

4t. La data de presentació de la sol·licitud.

8.3. Les persones que, en el moment de presentar la sol·licitud, acreditin que s’han reincorporat al servei actiu després d’un permís de maternitat o paternitat, o excedència per cura de familiars o de persones amb discapacitat, tindran màxima preferència en la selecció, durant un any, sempre que compleixin els requisits.

Les referències que es fan en l’apartat de persones destinatàries en relació amb els grups de personal funcionari són extensibles als nivells correlatius del personal laboral al servei de l’Administració.

Així mateix, les referències que es fan en l’apartat de persones destinatàries en relació amb els grups de personal funcionari són extensibles als nivells i grups correlatius del personal estatutari al servei de l’Administració.

8.4. En el cas que no es cobreixin totes les places de l’activitat formativa amb el personal del Servei de Salut (Ib-salut) o de la resta de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, es farà la selecció per a cobrir les places vacants amb les sol·licituds del personal amb penalització i amb les del personal de les altres administracions públiques i ens públics dependents de l’àmbit territorial de les Illes Balears. En qualsevol cas, els criteris de prelació de la selecció són els que s’indiquen en el punt 8.2.

8.5. Si hi ha activitats presencials que coincideixin parcialment o totalment en dates, les persones interessades només seran admeses en una. No obstant això, es permet l’admissió a una activitat formativa presencial i a una en línia que coincideixin parcialment o totalment en dates, i l’admissió a dues activitats en línia que coincideixin parcialment o totalment en dates.

Punt 9. Llista de persones admeses

9.1. L’EBAP publicarà la llista de persones admeses a la pàgina web <http://ebap.caib.es> i també comunicarà individualment l’admissió mitjançant l’adreça electrònica adscrita al número de registre de personal o, si és el cas, l’adreça electrònica facilitada a l’EBAP.

9.2. En el cas que les persones sol·licitants hagin canviat d’adreça electrònica, ho han de comunicar a l’EBAP. També han d’informar l’EBAP si ja no és operativa l’adreça electrònica que facilitaren en un principi.

9.3. En el cas dels empleats públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, l’admissió a les activitats formatives, sigui quin sigui el seu horari d’impartició, no suposa cap autorització de l’EBAP per a deixar el lloc de treball, si coincideix amb l’horari laboral.

9.4. L’EBAP, de conformitat amb el personal col·laborador, adaptarà les activitats formatives a les necessitats dels alumnes que al·leguin alguna discapacitat.

Punt 10. Cancel·lació i modificació d’activitats formatives. Resolució de casos especials

10.1. L’EBAP, per a desenvolupar millor les funcions que té encomanades, pot cancel·lar activitats formatives; organitzar-ne de no programades amb anterioritat per necessitats concretes; efectuar-ne diverses edicions, i modificar-ne, si és pertinent, els continguts, la durada, les dates i els programes anunciats per a adaptar-los millor als requeriments de la formació.

10.2. Correspon a l’EBAP resoldre els dubtes o les incidències que sorgeixin sobre l’aplicació d’aquestes instruccions, o sobre casos concrets no prevists o excepcionals.

10.3. Es poden excloure de les activitats formatives els participants que mostrin comportaments o actituds que n’impedeixin el desenvolupament normal. Aquestes activitats també es podran modificar o cancel·lar. En qualsevol cas, l’EBAP elaborarà l’informe justificatiu corresponent.

Punt 11. Llista d’espera

11.1. En totes les activitats formatives es poden establir places de reserva per a cobrir les baixes o les renúncies. La llista d’espera es publicarà a la pàgina web <http://ebap.caib.es> en el moment de la selecció. No es publicarà cap actualització de la llista d’espera, sinó que l’EBAP, permanentment, l’actualitzarà de manera interna.

11.2. En qualsevol cas, correspon a l’EBAP comunicar l’admissió a les activitats formatives.

Punt 12. Obligació d’assistència i comunicació de baixa. Penalització

12.1. Amb la sol·licitud es contreu l’obligació d’assistir o accedir a l’activitat formativa, depenent de la modalitat d’impartició. Si no es pot assistir a una activitat, s’ha de comunicar per escrit a l’EBAP i s’ha de justificar, com a mínim, cinc dies hàbils abans que comenci l’activitat. El fet de no comunicar una baixa pot ser causa d’exclusió, durant un any, per a altres activitats formatives que organitzi l’EBAP amb posterioritat.

12.2. A l’efecte de justificar les absències, es consideraran les renúncies que es presentin fora de termini en els casos següents:

–         Baixa per malaltia.

–         Malaltia de fills menors de 12 anys.

–         Absència motivada per necessitats del servei.

–         Compliment d’un deure inexcusable.

–         Accident o malaltia greu, hospitalització o defunció d’un familiar fins al segon grau de consanguinitat o afinitat.

Aquestes justificacions han d’anar acompanyades de la documentació acreditativa, a l’efecte d’evitar la penalització.

12.3. L’assistència a un mínim del 50 % de l’activitat formativa no representa motiu de penalització.

12.4. Les absències superiors al 20 % de l’activitat formativa, encara que estiguin justificades, suposen la pèrdua del dret a obtenir el certificat d’assistència o d’aprofitament que es regula en el punt 14 d’aquestes instruccions.

12.5. Les persones admeses tenen l’obligació d’assistir a la primera hora del primer dia de l’activitat formativa. En el cas que no hi assisteixin sense haver-ho justificat prèviament, la seva plaça podrà ser ocupada per persones assistents en la modalitat del «darrer minut», d’acord amb el que estableix la Resolució de la presidenta de l’EBAP d’11 de juliol de 2009.

12.6. Les persones que estiguin en situació de llicència per maternitat o paternitat, excedència per maternitat o paternitat, o cura de familiars o de persones dependents poden assistir a les activitats formatives de l’EBAP.

12.7. Les persones que estiguin en situació d’incapacitat temporal no poden assistir a les activitats formatives de l’EBAP. La incapacitat temporal s’ha de comunicar per escrit perquè, si escau, es cobreixi la plaça vacant amb una altra persona i evitar la penalització.

12.8. Respecte al punt anterior, s’exceptuen els casos en què es presenti un informe mèdic a l’EBAP que justifiqui que és compatible el seguiment de l’activitat formativa amb la incapacitat temporal.

12.9. El punt 12.7 anterior no és aplicable a les activitats formatives de la modalitat en línia, excepte si la persona interessada considera que no pot complir el programa previst d’objectius i continguts de l’activitat. En aquest cas, ho ha de comunicar a l’EBAP perquè, si escau, es cobreixi la baixa.

Punt 13. Nombre de persones assistents

13.1. En general, les activitats formatives han de tenir entre quinze i trenta alumnes. Aquesta quantitat pot augmentar o disminuir en el cas que la matèria o l’estructura de l’activitat ho recomanin.

13.2. Es poden suspendre les activitats que tenguin un nombre d’inscrits i no exclosos inferior al 75 % de les places ofertes o menys de quinze persones inscrites i no excloses, a l’illa de Mallorca; inferior al 70 % o menys de deu persones inscrites i no excloses, a les illes de Menorca i Eivissa; inferior al 70 % o menys de set persones inscrites i no excloses, a l’illa de Formentera.

Punt 14. Certificats d’assistència o d’aprofitament

Les activitats formatives objecte d’aquesta convocatòria permeten obtenir un certificat d’assistència o d’aprofitament, segons correspongui.

Certificat d’assistència

14.1. El certificat d’assistència es lliurarà als alumnes que hagin assistit a un mínim del 80 % de les hores lectives de l’activitat formativa. No es computaran les signatures que corresponguin als dies en què els alumnes hagin estat en situació d’incapacitat temporal.

14.2. L’única forma de demostrar l’assistència a una activitat és mitjançant la signatura; per això, els alumnes s’han d’assegurar que signen el full de control d’entrada i de sortida de cada una de les sessions de l’activitat a què assisteixin. En cas que només se signi l’entrada i no la sortida, o viceversa, es considerarà que s’ha assistit a la meitat d’hores de la sessió.

14.3. La falsificació de la signatura suposa la pèrdua del dret a certificat i l’exclusió de les activitats formatives de l’EBAP durant un any. En qualsevol cas, la signatura ha de coincidir amb la del DNI o amb la de la sol·licitud d’inscripció. La penalització es farà extensible a la persona autora de la falsificació, independentment de totes les altres accions conforme a dret que es puguin dur a terme.

Certificat d’aprofitament

14.4. Els alumnes que hagin assistit a un mínim del 80 % de les hores lectives i que hagin superat l’avaluació corresponent obtindran el certificat d’aprofitament; en cas de no superar l’avaluació, obtindran el certificat d’assistència. Els coneixements s’avaluaran mitjançant proves escrites o treballs, o mitjançant altres modalitats d’avaluació relacionades amb el contingut de l’activitat formativa.

14.5. Les activitats formatives de la modalitat en línia només donen lloc al certificat d’aprofitament, el qual es lliurarà als alumnes que compleixin els requisits d’avaluació que s’especifiquin en les instruccions de l’activitat formativa.

Punt 15. Llista de persones amb dret al certificat d’assistència o d’aprofitament. Enviament del certificat i reclamacions

15.1. En el termini d’un mes, comptador des de la data en què es completi l’expedient, l’EBAP publicarà a la pàgina web <http://ebap.caib.es> la llista de persones participants que tenen dret al certificat d’assistència o d’aprofitament.

15.2. L’EBAP enviarà per correu electrònic, amb signatura digital, els certificats d’assistència i d’aprofitament.

15.3. Es poden presentar reclamacions a la llista de persones amb dret al certificat d’assistència o d’aprofitament en el termini de trenta dies naturals, comptadors a partir de l’endemà d’haver estat publicada. Una vegada finalitzat aquest termini i resoltes les reclamacions, l’expedient de l’activitat formativa serà definitiu.

ANNEX 2

Activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), incloses en el Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015

MALLORCA

Codi

Nom de l'activitat

Hores

Places

Inici

Acabament

Lloc

SA0124

155

Reanimació cardiopulmonar neonatal completa

10

24

01/02/2015

31/12/2015

H. Son Espases

SA0131

162

Reanimació cardiopulmonar neonatal completa

10

24

01/02/2015

31/12/2015

H. Son Espases

SA0099

108

Introducció a la bioètica

8

25

01/02/2015

31/12/2015

Per determinar

SA0112

135

Codi de bones pràctiques per a l'ús dels sistemes d'informació del Servei de Salut de les Illes Balears

10

200

02/02/2015

30/04/2015

En línia

SA0117

141

La contractació pública en l'àmbit sanitari: present i futur

30

20

02/02/2015

30/04/2015

Servei de Salut

SA0074

75

Curs de bioètica

8

25

02/02/2015

31/03/2015

CS Emili Darder

SA0075

76

Curs d'introducció a l'atenció familiar

10

25

02/02/2015

31/03/2015

CS Emili Darder

SA0003

3

Excel avançat

20

25

02/02/2015

15/04/2015

H. Son Llàtzer

SA0015

15

Visió global de la pelvis: cruïlla del cos

20

20

02/02/2015

31/03/2015

H. Son Llàtzer

SA0047

47

Avaluació i gestió dels pacients en urgència mèdica

28

40

02/02/2015

30/06/2015

Aula formació 061

SA0048

48

Capnografia. El monitoratge del pacient crític

10

40

02/02/2015

30/06/2015

Aula formació 061

SA0049

49

Mobilització i immobilització en el trauma greu

8

20

02/02/2015

30/06/2015

Aula formació 061

SA0026

26

Informàtica: maneig de les eines pròpies de l'hospital (ofimàtica, intranet, extranet, Sharepoint…)

20

20

02/02/2015

30/06/2015

H. Inca

SA0033

33

Recerca bibliogràfica

3

20

02/02/2015

31/12/2015

H. Manacor

SA0094

100

Entrevista clínica

20

25

02/02/2015

30/04/2015

Per determinar

SA0105

118

Cap a una farmacovigilància proactiva

2

120

02/02/2015

30/04/2015

H. Son Espases

SA0106

122

Cap a una farmacovigilància proactiva

1

120

02/02/2015

30/04/2015

CS Emili Darder

SA0106

124

Cap a una farmacovigilància proactiva

1

120

02/02/2015

30/04/2015

H. Son Espases

SA0153

185

Curs bàsic de prevenció de riscs laborals en l'àmbit sanitari

50

20

03/02/2015

27/02/2015

H. Son Espases

SA0164

196

Atenció a l'usuari en anglès

15

20

04/02/2015

26/02/2015

H. Son Espases

SA0021

21

Ventilació mecànica

29

25

09/02/2015

16/02/2015

H. Son Llàtzer

SA0149

181

Estratègies d’afrontament i gestió del dol en pediatria

20

25

09/02/2015

17/02/2015

H. Son Espases

SA0028

28

Tècniques de mobilització i trasllat de pacients

10

15

09/02/2015

13/02/2015

H. Inca

SA0041

41

Actualització i tractament en ferides cròniques

25

30

09/02/2015

17/02/2015

H. Manacor

SA0121

145

Curs de contractació. Primera part

20

25

13/02/2015

24/02/2015

Servei de Salut

SA0151

183

Dinàmiques de grups

20

25

17/02/2015

03/03/2015

 H. Psiquiàtric

SA0104

113

Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica

16

25

17/02/2015

26/02/2015

H. Son Espases

SA0011

11

Dol perinatal. Atenció a la família i als professionals

25

20

19/02/2015

26/02/2015

H. Son Llàtzer

SA0150

182

Habilitats d'interacció professional

12

25

23/02/2015

26/02/2015

H.Son Espases

SA0170

151

Canalització de vasos sanguinis amb ecògraf

6

20

24/02/2015

24/02/2015

H. Son Llàtzer

SA0134

165

Habilitats per al tractament de les agressions en l'àmbit sanitari

15

24

24/02/2015

26/02/2015

H. Son Espases

SA0121

148

Curs de contractació. Primera part

20

25

25/02/2015

06/03/2015

Servei de Salut

SA0073

74

Curs d'entrevista clínica

20

25

01/03/2015

31/03/2015

CS Coll d'en Rabassa

SA0002

2

Anglès avançat

20

30

01/03/2015

31/03/2015

H. Son Llàtzer

SA0008

8

Assistència al part en l'aigua

20

20

01/03/2015

31/03/2015

H. Son Llàtzer

SA0036

36

Suport vital pediàtric

25

20

01/03/2015

31/03/2015

H. Manacor

SA0110

133

Taller de maneig d'eines d'identificació i valoració de complexitat del pacient pal·liatiu

4

20

02/03/2015

31/03/2015

H. Psiquiàtric

SA0062

63

Curs taller de cirurgia menor

16

20

02/03/2015

30/06/2015

CS Emili Darder

SA0063

64

Curs taller de disseny d'un projecte d'investigació

20

30

02/03/2015

30/06/2015

CS Emili Darder

SA0064

65

Suport vital avançat I

15

18

02/03/2015

30/06/2015

Col·legi de Metges

SA0066

67

Taller de Megacode

5

18

02/03/2015

30/06/2015

Col·legi de Metges

SA0067

68

Suport vital bàsic

5

18

02/03/2015

30/06/2015

Per determinar

SA0068

69

Actualització en tasques d'auxiliar d'infermeria en atenció primària

12

30

02/03/2015

30/06/2015

CS Emili Darder

SA0069

70

Taller d'educació per a la salut

30

25

02/03/2015

30/06/2015

CS Emili Darder

SA0080

81

Taller de sexualitat per a consulta jove

12

25

02/03/2015

30/06/2015

H. Son Llàtzer

SA0012

12

Ecografia de l'accés vascular en diàlisi

10

15

02/03/2015

31/03/2015

H. Son Llàtzer

SA0016

16

Introducció a les cures pal·liatives

20

25

02/03/2015

12/03/2015

H. Son Llàtzer

SA0018

18

Suport vital avançat (adults)

23

25

02/03/2015

31/03/2015

H. Son Llàtzer

SA0043

43

Curs de lactància materna

20

20

02/03/2015

31/03/2015

H. Manacor

SA0096

102

Introducció a la qualitat i seguretat del pacient

12

30

02/03/2015

30/04/2015

EBAP

SA0101

110

Seguretat del pacient en l'àmbit sanitari

60

25

02/03/2015

30/06/2015

EBAP

SA0163

195

Suport vital bàsic i DESA

4

24

03/03/2015

03/03/2015

H. Son Espases

SA0114

138

Règim jurídic del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears

30

20

09/03/2015

20/03/2015

Servei de Salut

SA0138

170

Detecció dels maltractaments en les persones grans ingressades

10

25

09/03/2015

11/03/2015

H. Psiquiàtric

SA0155

187

Riscs biològics en l'àmbit sanitari

5

20

10/03/2015

11/03/2015

H. Son Espases

SA0126

157

Tractament integral de la diabetis en l'edat pediàtrica i adolescent

20

25

16/03/2015

24/03/2015

H. Son Espases

SA0137

169

Instauració de catèter venós central d'inserció perifèrica (PICC)

4

25

17/03/2015

17/03/2015

H. Son Espases

SA0013

13

Tractament del pacient amb sèpsia. Intervencions en la prevenció d'infeccions

16

20

18/03/2015

20/03/2015

H. Son Llàtzer

SA0139

171

Administració de medicació endovenosa al pacient crític adult. Fàrmacs habituals

16

30

23/03/2015

26/03/2015

H. Son Espases

SA0135

166

Curs d'autoprotecció i contenció sanitària

10

20

25/03/2015

26/03/2015

H. Son Espases

SA0132

163

Suport vital avançat en politraumatitzats

26

24

26/03/2015

28/03/2015

H. Son Espases

SA0009

9

Cures al pacient amb dependència greu severa

16

20

01/04/2015

30/04/2015

H. Son Llàtzer

SA0111

134

Sedació i atenció en els darrers dies

8

20

01/04/2015

30/04/2015

H. Psiquiàtric

SA0118

142

Introducció al programa de registre poblacional CIVITAS

20

20

01/04/2015

30/04/2015

Servei de Salut

SA0104

114

Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica

16

25

01/04/2015

30/04/2015

H. Son Llàtzer

SA0127

158

Comunicació i relació d'ajuda, habilitats de comunicació i negociació en pediatria

25

25

13/04/2015

16/04/2015

H. Son Espases

SA0123

154

Suport vital avançat en pediatria

24

24

20/04/2015

24/04/2015

H. Son Espases

SA0133

164

Suport vital avançat en pediatria

24

24

20/04/2015

24/04/2015

H. Son Espases

SA0141

173

Infermeria d'anestèsia

30

30

20/04/2015

05/05/2015

H. Son Espases

SA0154

186

Com mobilitzar pacients i càrregues en l'àmbit sanitari

20

20

20/04/2015

23/04/2015

H. Son Espases

SA0166

197

Introducció al sistema comptable SAP R/3 (C1)

10

15

20/04/2015

24/04/2015

H. Son Espases

SA0005

5

Teoria i pràctica d'extinció d'incendis

10

25

01/05/2015

30/06/2015

H. Son Llàtzer

SA0001

1

Anatomia radiològica i patologies prevalents en estudis simples

16

25

01/05/2015

31/05/2015

H. Son Llàtzer

SA0031

31

Control d'higiene i infecció hospitalària

20

30

01/05/2015

31/05/2015

H. Manacor

SA0093

97

Implicacions legals de l’especialista intern resident

4

150

01/05/2015

31/05/2015

Per determinar

SA0107

130

Cures pal·liatives per a professionals dels serveis d'urgències hospitalàries

20

25

04/05/2015

31/05/2015

H. Psiquiàtric

SA0112

136

Codi de bones pràctiques per a l'ús dels sistemes d'informació del Servei de Salut de les Illes Balears

10

200

04/05/2015

30/06/2015

En línia

SA0113

137

Qualitat del servei i atenció a l'usuari

20

20

04/05/2015

30/06/2015

Servei de Salut

SA0105

120

Cap a una farmacovigilància proactiva

2

120

04/05/2015

30/06/2015

H. Son Llàtzer

SA0106

125

Cap a una farmacovigilància proactiva

1

120

04/05/2015

30/06/2015

H. Manacor

SA0106

126

Cap a una farmacovigilància proactiva

1

120

04/05/2015

30/06/2015

CS Emili Darder

SA0120

144

SAP Recursos humans: mòdul d'estructura, mòdul de registre, mòdul de temps i mòdul de nòmina

50

25

04/05/2015

31/12/2015

H. Son Llàtzer

SA0004

4

Tractament del conflicte. Segona part. Atenció telefònica i atenció al públic

15

25

04/05/2015

30/06/2015

H. Son Llàtzer

SA0006

6

RCP bàsica i DESA

5

25

04/05/2015

30/06/2015

H. Son Llàtzer

SA0007

7

Mobilització de pacients

11

25

04/05/2015

30/06/2015

H. Son Llàtzer

SA0020

20

Suport vital intermedi

20

24

04/05/2015

30/06/2015

H. Son Llàtzer

SA0168

199

Curs d'autoprotecció i contenció sanitària

10

15

04/05/2015

30/06/2015

H. Son Espases

SA0136

167

Mobilització de pacients en l'àmbit sanitari

15

20

04/05/2015

06/05/2015

H. Son Espases

SA0023

23

Suport vital avançat en pediatria

20

20

04/05/2015

30/06/2015

H. Inca

SA0025

25

Protecció del pacient i del personal sanitari davant riscs biològics

20

20

04/05/2015

30/06/2015

H. Inca

SA0029

29

SAP: mòdul de recursos humans, nòmines, contractació i informes

16

20

04/05/2015

13/05/2015

H. Inca

SA0030

30

Contenció mecànica

12

20

04/05/2015

30/06/2015

H. Inca

SA0122

153

Suport vital avançat  

22

24

07/05/2015

09/05/2015

H. Son Espases

SA0144

176

Drenatge limfàtic

20

25

08/05/2015

10/05/2015

H. Son Espases

SA0158

190

Seguretat viària laboral en l'àmbit sanitari

5

20

11/05/2015

11/05/2015

H. Son Espases

SA0040

40

Prevenció i tractament de les úlceres per pressió

25

20

11/05/2015

19/05/2015

H. Manacor

SA0143

175

Actualització en tècniques d'infermeria: venopunció, sondatges i drenatges

20

30

12/05/2015

20/05/2015

H. Son Espases

SA0037

37

Introducció a la investigació en infermeria

16

25

14/05/2015

19/05/2015

H. Manacor

SA0109

132

Comunicació i aconsellament per a professionals de les cures pal·liatives

20

20

01/06/2015

30/06/2015

H. Psiquiàtric

SA0119

143

Introducció a la facturació a tercers i internacional

10

25

01/06/2015

30/06/2015

Servei de Salut

SA0071

72

Curs sobre la violència de gènere

4

25

01/06/2015

30/06/2015

CS Emili Darder

SA75

Cures al malalt crític: intervencions infermeres

25

30

01/06/2015

30/06/2015

H. Son Espases

SA0156

188

Riscs físics i químics en l'àmbit sanitari

5

20

01/06/2015

12/06/2015

H. Son Espases

SA0035

35

Suport vital avançat

20

18

01/06/2015

30/06/2015

H. Manacor

SA0097

104

Introducció a la qualitat i seguretat del pacient

8

30

01/06/2015

30/06/2015

EBAP

SA0100

109

Curs de tècniques de tutorització d'especialistes interns residents

20

25

01/06/2015

30/06/2015

Per determinar

SA0130

161

Suport vital bàsic i DESA

8

24

02/06/2015

03/06/2015

H. Son Espases

SA0038

38

Taller d'escriptura científica: com preparar un article, una comunicació o un pòster

16

25

09/06/2015

12/06/2015

H. Manacor

SA0065

66

Suport vital avançat II

15

18

01/09/2015

30/11/2015

Col·legi de Metges

SA0070

71

Taller sobre malalties de transmissió sexual

6

30

01/09/2015

30/11/2015

CS Emili Darder

SA0072

73

Curs de cirurgia menor

13

25

01/09/2015

30/09/2015

CS Emili Darder

SA0076

77

Com redactar un article científic

10

30

01/09/2015

30/11/2015

CS Emili Darder

SA0077

78

Taller de difusió de la investigació I

5

30

01/09/2015

30/11/2015

CS Emili Darder

SA0078

79

Taller de prescripció d'exercici físic des d'atenció primària

24

20

01/09/2015

30/11/2015

IES Son Pacs

SA0136

168

Mobilització de pacients en l'àmbit sanitari

15

20

01/09/2015

31/12/2015

H. Son Espases

SA0022

22

Anglès sanitari

20

20

01/09/2015

31/12/2015

H. Inca

SA0024

24

Importància de la nutrició en pacients hospitalitzats

20

20

01/09/2015

31/12/2015

H. Inca

SA0027

27

Habilitats per al tractament de les agressions en l'àmbit sanitari

10

20

01/09/2015

31/12/2015

H. Inca

SA0106

127

Cap a una farmacovigilància proactiva

1

120

01/09/2015

31/12/2015

CS Emili Darder

SA0106

128

Cap a una farmacovigilància proactiva

1

120

01/09/2015

31/12/2015

H. Inca

SA0046

46

Formació en conceptes bàsics d'esterilització

20

20

01/09/2015

30/09/2015

H. Manacor

SA0095

101

Entrevista clínica

20

25

01/09/2015

31/12/2015

Per determinar

SA0104

115

Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica

16

25

01/09/2015

31/12/2015

Per determinar

SA0104

116

Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica

16

25

01/09/2015

31/12/2015

Per determinar

SA0104

117

Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica

16

25

01/09/2015

31/12/2015

Per determinar

SA0172

201

PubMed. Cerca bibliogràfica en la base de dades MEDLINE

3

30

01/09/2015

31/12/2015

Per determinar

SA0159

191

Gestió de residus i medi ambient en l'àmbit sanitari

10

20

02/09/2015

16/09/2015

H. Son Espases

SA0162

194

Riscs associats a l'exposició a camps electromagnètics

5

20

07/09/2015

18/09/2015

H. Son Espases

SA0146

178

Electrocardiografia bàsica per a infermeria

20

25

14/09/2015

23/09/2015

H. Son Espases

SA0160

192

Factors de risc ergonòmic en oficines i plantes de l'àmbit sanitari

5

20

14/09/2015

22/09/2015

H. Son Espases

SA0019

19

Suport vital avançat (pediàtric)

20

24

15/09/2015

20/12/2015

H. Son Llàtzer

SA0125

156

Suport vital avançat en politraumatitzats

26

24

24/09/2015

26/09/2015

H. Son Espases

SA0116

140

Règim jurídic del Servei de Salut de les Illes Balears: qüestions pràctiques

15

20

28/09/2015

02/10/2015

Servei de Salut

SA0010

10

Prevenció i tractament de les úlceres per pressió

10

20

01/10/2015

31/10/2015

H. Son Llàtzer

SA0014

14

Abordatge al pacient amb patologia neurològica

20

20

01/10/2015

31/10/2015

H. Son Llàtzer

SA0017

17

Curs bàsic d'investigació científica

20

25

01/10/2015

22/12/2015

H. Son Llàtzer

SA0129

160

Suport vital avançat  

22

24

01/10/2015

03/10/2015

H. Son Espases

SA0148

180

La fisioteràpia en el malalt hemiplègic

20

25

01/10/2015

30/11/2015

H. Son Espases

SA0032

32

Anglès sanitari

30

20

01/10/2015

31/10/2015

H. Manacor

SA0034

34

Ofimàtica

20

15

01/10/2015

31/10/2015

H. Manacor

SA0039

39

Alimentació, nutrició i higiene

20

15

01/10/2015

31/10/2015

H. Manacor

SA0098

105

Introducció a la qualitat i seguretat del pacient

8

20

01/10/2015

31/10/2015

Conselleria de Salut

SA0102

111

Qualitat en l'àmbit sanitari

12

25

01/10/2015

31/10/2015

EBAP

SA0142

174

Actualització en cures al pacient hospitalitzat en situacions especials per a auxiliars d'infermeria

24

24

06/10/2015

15/10/2015

H. Son Espases

SA0147

179

Curs de sutures del perineu

4

20

06/10/2015

06/10/2015

H. Son Espases

SA0169

200

Habilitats per al tractament  de les agressions en l'àmbit sanitari

15

24

06/10/2015

08/10/2015

H. Son Espases

SA0161

193

Accidents de treball en l'àmbit sanitari

5

20

12/10/2015

21/10/2015

H. Son Espases

SA0167

198

Execució pressupostària i sistema d'informació comptable SAP R/3 (D1)

10

15

12/10/2015

16/10/2015

H. Son Espases

SA0042

42

Intervenció infermera en el pacient oncològic

25

20

13/10/2015

21/10/2015

H. Manacor

SA0145

177

Instrumentació quirúrgica I

24

30

19/10/2015

28/10/2015

H. Son Espases

SA0079

80

Curs d'introducció a la radiologia de tòrax

8

25

01/11/2015

30/11/2015

CS Escola Graduada

SA0045

45

Maneig de HCIS

20

15

01/11/2015

30/11/2015

H. Manacor

SA0044

44

RCP neonatal

20

24

01/11/2015

30/11/2015

H. Manacor

SA0108

131

Formador de formadors per a professionals de cures pal·liatives

16

25

03/11/2015

30/11/2015

H. Psiquiàtric

SA0171

152

Intervencions per a la prevenció de la infecció nosocomial

12

20

03/11/2015

30/11/2015

H. Son Llàtzer

SA0097

103

Introducció a la qualitat i seguretat del pacient

8

30

03/11/2015

30/11/2015

EBAP

SA0103

112

Sistema de gestió de riscs en seguretat del malalt

12

30

03/11/2015

30/11/2015

EBAP

SA0115

139

Consentiment informat i protecció de dades en l’àmbit sanitari

20

20

09/11/2015

19/11/2015

Servei de Salut

SA0128

159

Aprenentatge pediàtric basat en problemes de pacients crònics

15

25

09/11/2015

12/11/2015

H. Son Espases

SA0152

184

Instrumentació quirúrgica avançada: cirurgia vascular d'urgència

8

30

10/11/2015

11/11/2015

H. Son Espases

SA0157

189

Trastorns psicosocials i assetjament laboral en l'àmbit sanitari

5

20

20/04/2020

30/04/2015

H. Son Espases

MENORCA

Codi

Nom de l'activitat

Hores

Places

Inici

Acabament

Lloc

SA0058

58

RCP avançada

16

16

02/02/2015

28/02/2015

H. M. Orfila

SA0050

50

Mobilització i immobilització en el trauma greu

10

20

02/02/2015

30/06/2015

Per determinar

SA0106

129

Cap a una farmacovigilància proactiva

1

120

02/02/2015

30/04/2015

H. M. Orfila

SA0052

52

Anglès sanitari: atenció a l’usuari (nivell mitjà)

15

25

03/02/2015

05/03/2015

H. M. Orfila

SA0121

146

Curs de contractació. Primera part

20

25

13/02/2015

24/02/2015

Videoconferència

SA0121

149

Curs de contractació. Primera part

20

25

25/02/2015

06/03/2015

Videoconferència

SA0055

55

Dermatologia en l'atenció primària

17

35

26/02/2015

28/02/2015

H. M. Orfila

SA0057

57

Úlceres d'extremitats inferiors

8

30

11/03/2015

12/03/2015

H. M. Orfila

SA0056

56

Com dissenyar tallers d'educació sanitària i de promoció de la salut en grups comunitaris

20

25

19/03/2015

21/03/2015

CS Dalt St. Joan

SA0060

60

Teràpia cranial per a fisioterapeutes

14

30

20/03/2015

21/03/2015

H. M. Orfila

SA0061

61

Autoprotecció i contenció hospitalària

10

40

20/04/2015

21/04/2015

CS Canal Salat

SA0061

62

Autoprotecció i contenció hospitalària

10

40

22/04/2015

23/04/2015

H. M. Orfila

SA0093

98

Implicacions legals de l’especialista intern resident

4

150

01/05/2015

31/05/2015

Videoconferència

SA0053

53

Diagnòstic radiològic

20

50

04/05/2015

15/06/2015

H. M. Orfila

SA0105

121

Cap a una farmacovigilància proactiva

2

120

01/09/2015

31/12/2015

H. M. Orfila

SA0054

54

RCP pediàtrica

28

25

01/10/2015

15/12/2015

H. M. Orfila

SA0059

59

RCP instrumentalitzada i DESA

8

16

01/10/2015

30/11/2015

CS Canal Salat

SA0098

106

Introducció a la qualitat i seguretat del pacient

8

20

01/10/2015

31/10/2015

Videoconferència

EIVISSA

Codi

Nom de l'activitat

Hores

Places

Inici

Acabament

Lloc

SA0051

51

Mobilització i immobilització en el trauma greu

10

20

02/02/2015

30/06/2015

Per determinar

SA0105

119

Cap a una farmacovigilància proactiva

2

120

02/02/2015

30/04/2015

H. Can Misses

SA0106

123

Cap a una farmacovigilància proactiva

1

120

02/02/2015

31/04/2015

H. Can Misses

SA0121

147

Curs de contractació. Primera part

20

25

13/02/2015

24/02/2015

Videoconferència

SA0083

85

Actualització en tuberculosi

8

25

17/02/2015

19/02/2015

H. Can Misses

SA0121

150

Curs de contractació. Primera part

20

25

25/02/2015

06/03/2015

Videoconferència

SA0088

92

Educació per a la salut: com millorar la prescripció d'exercici físic

24

25

11/03/2015

13/03/2015

Poliesportiu IES

SA0092

96

Suport vital avançat en l'adult en atenció primària

20

24

26/03/2015

28/03/2015

H. Can Misses

SA0086

89

Lactància materna

20

24

13/04/2015

17/04/2015

H. Can Misses

SA0093

99

Implicacions legals de l’especialista intern resident

4

150

01/05/2015

31/05/2015

Videoconferència

SA0081

82

Suport vital bàsic i DESA

12

24

04/05/2015

30/06/2015

H. Can Misses

SA0085

87

Bases i interpretació de la radiologia simple cardiotoràcica i abdominal

20

25

04/05/2015

30/06/2015

H. Can Misses

SA0087

90

Atenció a l'ancià de risc

20

25

04/05/2015

30/06/2015

H. Can Misses

SA0089

93

Taller d'embenatges i guixos

10

20

04/05/2015

30/06/2015

H. Can Misses

SA0090

94

Suport vital avançat en l'adult

20

24

15/09/2015

15/12/2015

H. Can Misses

SA0082

83

Abordatge dels factors de risc cardiovasculars

20

25

15/09/2015

10/12/2015

H. Can Misses

SA0098

107

Introducció a la qualitat i seguretat del pacient

8

20

01/10/2015

31/10/2015

Videoconferència

SA0084

86

Curs bàsic de metodologia en educació per a la salut i participació comunitària

20

25

04/0572015

30/06/2015

H. Can Misses

FORMENTERA

Codi

Nom de l'activitat

Hores

Places

Inici

Acabament

Lloc

SA0087

91

Atenció a l'ancià de risc

20

25

04/05/2015

30/06/2015

Videoconferència

SA0085

88

Bases i interpretació de la radiologia simple cardiotoràcica i abdominal

20

25

04/05/2015

30/06/2015

Videoconferència

SA0090

95

Suport vital avançat en l'adult

20

24

15/09/2015

30/06/2015

Per determinar

SA0082

84

Abordatge dels factors de risc cardiovasculars

20

25

15/09/2015

10/12/2015

Videoconferència