Secció II. Autoritats i personal
Subsecció tercera. Cursos i formació
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 23065
Resolució del president de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) de 26 de novembre de 2014 per la qual es convoquen i es publiquen les activitats formatives del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015
Versió PDF
Fets
1. El 12 de novembre de 2014, el cap d’Estudis III de l’EBAP, una vegada elaborat el pla de formació que inclou l’oferta de cursos per al personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-Salut) per a l’any 2015 i les instruccions aplicables, va emetre un informe proposta sobre aquesta oferta, amb el vistiplau de la cap del Departament de Formació i Selecció, amb la finalitat d’aprovar la convocatòria corresponent.
2. El 17 de novembre de 2014, el Consell Rector de l’EBAP va acordar elevar al Consell de Direcció de l’EBAP la proposta d’aprovació del pla de formació per al personal de l’Ib-salut, de conformitat amb la proposta del cap d’Estudis III.
3. En la sessió de 26 de novembre de 2014, el Consell de Direcció ha acordat aprovar el pla de formació per al personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015 i les instruccions que han de regir les activitats formatives programades (annex 1) i l’oferta de cursos (annex 2).
4. El Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015 s’inclou dins el marc de l’Acord de formació per a l’ocupació de les administracions públiques de 19 de juliol de 2013, publicat per la Resolució de 8 d’octubre de 2013 de la Secretaria d’Estat d’Administracions Públiques (BOE núm. 252, de 21 d’octubre de 2013).
Fonaments de dret
1. L’article 12 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix que correspon a l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) la formació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de l’Administració autonòmica i de les entitats que en depenen.
2. L’article 4 dels Estatuts de l’EBAP, aprovats pel Decret 31/2012, de 13 d’abril, inclou, entre els objectius específics de l’EBAP, la formació, la capacitació i el perfeccionament del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. D’altra banda, l’article 11.2.e dels Estatuts esmentats inclou, entre les competències del Consell de Direcció de l’EBAP, l’aprovació dels plans de formació.
3. El Decret 191/1996, de 25 d’octubre, regula les condicions generals de les activitats formatives dirigides al personal al servei de la Comunitat Autònoma que organitza la Conselleria de la Funció Pública i Interior (ara, Conselleria d’Administracions Públiques). L’article 1 d’aquest Decret indica que l’Institut Balear d’Administració Pública (ara, Escola Balear d’Administració Pública) és el principal instrument de la política formativa de l’Administració pública de les Illes Balears i elabora periòdicament diferents plans de formació que responen als principis d’eficàcia i de qualitat de les activitats formatives, amb la finalitat d’afavorir la participació del personal al servei de l’Administració.
4. La Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica, regula aquest tipus de signatura, la seva eficàcia jurídica i la prestació de serveis de certificació.
Per tot això, d’acord amb les atribucions que m’atorga l’article 9 del Decret 31/2012, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Aprovar la convocatòria de les activitats formatives del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut), aprovat pel Consell de Direcció de l’EBAP per a l’any 2015 (annex 2).
2. Subjectar l’execució de les activitats programades a la disponibilitat pressupostària de l’exercici de 2015, d’acord amb l’assignació econòmica corresponent als organismes que participen en la formació.
3. Publicar les instruccions que regeixen el desenvolupament del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut), aprovades pel Consell de Direcció en la sessió de 26 de novembre de 2014, d’acord amb el que estableix l’annex 1 d’aquesta Resolució.
4. Publicar l’oferta del Pla de Formació de l’any 2015 a la pàgina web <http://ebap.caib.es>, amb la indicació dels destinataris, el calendari, els llocs de realització i, en general, tota la informació corresponent a les activitats programades.
5. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el president de l’Escola Balear d’Administració Pública en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 26 de novembre de 2014
El president de l’EBAP
Juan Manuel Lafuente Mir
ANNEX 1
Instruccions sobre les activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), incloses en el Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015
Punt 1. Persones destinatàries
1.1. Les persones destinatàries de les activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), incloses en el Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut, són:
a) El personal empleat públic, funcionari i estatutari, del Servei de Salut (Ib-salut) de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
b) El personal empleat públic de la resta de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el cas que restin places vacants i si el contingut de l’activitat formativa té relació amb les funcions que desenvolupa aquest personal.
c) El personal de les altres administracions de l’àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears, quan hi hagi un conveni o acord de col·laboració entre administracions.
1.2. El personal esmentat en els punts anteriors té dret a participar en les activitats formatives de l’EBAP en els termes i en les condicions que es determinen en aquesta convocatòria.
Punt 2. Nombre màxim de sol·licituds
Les persones interessades poden sol·licitar fins un màxim de cinc activitats formatives per cada un dels períodes que s’indiquen en el punt 4 d’aquestes instruccions. Aquesta limitació queda exceptuada en les activitats formatives obertes amb un nou termini d’inscripció.
Punt 3. Inscripció a les activitats formatives i presentació de documentació
Empleats amb accés al Portal del Personal
3.1. El personal del Servei de Salut (Ib-salut) amb accés al Portal del Personal ha de tramitar la sol·licitud directament des d’aquest Portal.
3.2. Per a dur a terme la inscripció, és necessari enviar la capçalera de la darrera nòmina o un document que acrediti la situació laboral en actiu, al número de fax 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es>.
Empleats sense accés al Portal del Personal
3.4. El personal del Servei de Salut (Ib-salut) sense accés al Portal del Personal pot tramitar les sol·licituds mitjançant dos procediments:
a) Mitjançant la matriculació per Internet, per a la qual cosa s’ha d’accedir a la pàgina web <http://ebap.caib.es>; a continuació, s’ha d’accedir a <Plans de formació de l’EBAP 2015>; a continuació, s’ha d’accedir a <Formació General - Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut 2015>; finalment, s’ha d’accedir a <Matriculació per Internet>.
b) Mitjançant l’imprès habilitat a aquest efecte, en el qual ha de fer constar totes les dades que es demanen, incloent-hi l’adreça electrònica, que és l’eina per a comunicar l’admissió a les activitats formatives. La manca de dades pot ser motiu d’exclusió. Les sol·licituds s’han de presentar en el Registre General de l’EBAP, en el de la Conselleria d’Administracions Públiques o en qualsevol de les formes que determina la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3.5. Per a dur a terme la inscripció, és necessari enviar la capçalera de la darrera nòmina o un document que acrediti la situació laboral en actiu, al número de fax 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es>.
Presentació de sol·licituds quan s’obri un nou termini
3.6. Si no es cobreixen totes les places d’una activitat formativa, es pot obrir un nou termini de presentació de sol·licituds. En aquest cas, les sol·licituds s’han de presentar per mitjà del Portal del Personal o per mitjà de la matriculació per Internet.
Punt 4. Termini de presentació de sol·licituds
4.1. El Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut (Ib-salut) s’estructura en tres períodes, cadascun dels quals té un termini d’inscripció propi:
a) Primer període. Termini d’inscripció: del 22 de desembre de 2014 al 16 de gener de 2015 (ambdós inclosos).
b) Segon període. Termini d’inscripció: del 23 de març a l’1 d’abril de 2015 (ambdós inclosos).
c) Tercer període. Termini d’inscripció: del 22 de juny al 3 d’agost de 2015 (ambdós inclosos).
4.2. Les sol·licituds presentades fora de termini no es tindran en compte.
4.3. En l’annex 2 d’aquesta Resolució es publiquen les dates d’impartició de les activitats formatives dels tres períodes d’inscripció. Les dates concretes corresponents al segon i el tercer període es tornaran a publicar a la pàgina web de l’EBAP <http://ebap.caib.es> abans que comenci el termini d’inscripció respectiu.
4.4. Són aplicables a aquest pla de formació les noves formes d’inscripció a les accions formatives —«darrer minut»—, aprovades per la Resolució de la presidenta de l’EBAP d’11 de juliol de 2009 (BOIB núm. 110, de 30 de juliol de 2009). En aquest sentit, una vegada publicada la llista definitiva de persones admeses, les persones interessades que, d’acord amb el punt 1 de l’annex de la Resolució esmentada abans, presentin una sol·licitud dins un nou termini d’inscripció en el registre de qualsevol ens o òrgan de l’Administració diferent de l’EBAP, han d’avançar la sol·licitud i els justificants dels requisits, si escau, via fax, al número 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <formaciogeneral@ebap.caib.es>. Aquestes noves formes d’inscripció a les activitats formatives no són aplicables a les activitats de la modalitat en línia.
Punt 5. Material didàctic de les activitats formatives
5.1. Com a norma general, el material didàctic de les activitats formatives es publicarà en el repositori de material que hi ha a la pàgina web <http://ebap.caib.es>. Només tindran accés al material les persones admeses a les activitats formatives.
5.2. En cap cas, el material didàctic no s’enviarà per correu electrònic. Transcorregut un mes des de l’acabament de l’activitat, el material didàctic s’eliminarà del repositori.
Punt 6. Requisits i condicions preferents
6.1. Quan l’activitat formativa estableixi destinataris preferents, l’EBAP comprovarà que les persones interessades compleixen les condicions preferents. En cas de no haver-hi aspirants suficients, es podrà fer extensiva l’activitat formativa a aspirants que no compleixin les condicions preferents, però que tenguin un perfil que s’adigui amb el contingut de l’activitat.
6.2. Quan l’activitat formativa estableixi un requisit exclusiu, l’EBAP en comprovarà el compliment. No s’admetran les sol·licituds de les persones interessades que no compleixin el requisit exclusiu.
Punt 7. Instruccions per a les activitats formatives de la modalitat en línia
7.1. Per a fer les activitats formatives de la modalitat en línia, és imprescindible que els alumnes disposin, mentre duri l’activitat, d’un aparell amb connexió a Internet que els permeti seguir-la. En cas contrari, no es poden fer les activitats formatives en línia de l’EBAP.
7.2. Per a fer les activitats formatives de la modalitat en línia, és imprescindible que els alumnes tenguin una adreça de correu electrònic que sigui operativa, atès que totes les comunicacions de l’EBAP amb els alumnes es faran a través d’aquest sistema.
7.3. Els alumnes admesos de la modalitat en línia estan obligats a accedir a l’activitat formativa dins els tres primers dies d’activitat docent. En cas contrari, seran donats de baixa i penalitzats, excepte si, amb antelació, justifiquen que no podran accedir-hi.
7.4. A l’efecte de descarregar documents, les activitats formatives de la modalitat en línia es tancaran i s’eliminaran de la plataforma un mes després d’haver acabat el període de docència. En cap cas, el material didàctic no s’enviarà per correu electrònic.
7.5. El personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears no podrà accedir als cursos en línia de 9.00 a 14.00 hores, els dies laborals. A l’efecte de respectar aquesta limitació, s’establiran mecanismes de control. L’incompliment d’aquestes condicions donarà lloc a l’exclusió de l’activitat i a la penalització corresponent.
7.6. El personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que es connecti a l’activitat formativa coincidint amb períodes de vacances, llicències o dies de permisos, o amb períodes d’incapacitat temporal, ho ha d’acreditar mitjançant un certificat signat per la persona responsable de recursos humans de l’organisme on treballi. El certificat s’ha d’enviar al fax número 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <enlinia@ebap.caib.es> el primer dia de reincorporació al lloc de treball. Hi ha un model de certificat disponible a la pàgina web <http://ebap.caib.es>.
7.7. El personal que treballi en torns ha d’acreditar aquesta circumstància a través d’una declaració jurada, la qual s’ha d’enviar per fax al número 971 17 76 19 o a l’adreça electrònica <enlinia@ebap.caib.es>, com a mínim, cinc dies hàbils abans de començar l’activitat.
7.8. En el moment de començar les activitats formatives en línia, tots els alumnes admesos rebran unes instruccions concretes sobre el funcionament i el desenvolupament de l’activitat i sobre els requisits mínims per a obtenir els certificats d’aprofitament. No obstant això, el que no s’especifiqui en les instruccions de les activitats formatives en línia, es regularà amb les instruccions generals.
Punt 8. Selecció
8.1. Només s’admetran les sol·licituds de les persones que compleixin els requisits establerts en aquesta convocatòria.
8.2. Tenint en compte el punt 1 d’aquestes instruccions, si el nombre de sol·licituds d’una determinada activitat supera el nombre de places previst, l’EBAP en farà la selecció corresponent. Els criteris de prelació de la selecció són els següents:
1r. Les persones destinatàries preferents, quan així ho estableixi l’activitat formativa. La relació de l’activitat formativa amb les funcions que desenvolupi la persona sol·licitant s’ha d’acreditar amb un document signat pel superior jeràrquic responsable del lloc de treball de què es tracti. A aquest efecte, l’EBAP farà les comprovacions oportunes.
2n. Ser personal funcionari de carrera, personal laboral fix o personal estatutari en propietat. En aquest punt s’ha de tenir en compte la situació laboral en actiu.
3r. En igualtat de condicions, tenen preferència les persones aspirants que no hagin participat en altres activitats formatives de l’EBAP convocades l’any anterior o les persones aspirants que hagin participat en menys activitats del Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) convocades durant l’any en curs.
4t. La data de presentació de la sol·licitud.
8.3. Les persones que, en el moment de presentar la sol·licitud, acreditin que s’han reincorporat al servei actiu després d’un permís de maternitat o paternitat, o excedència per cura de familiars o de persones amb discapacitat, tindran màxima preferència en la selecció, durant un any, sempre que compleixin els requisits.
Les referències que es fan en l’apartat de persones destinatàries en relació amb els grups de personal funcionari són extensibles als nivells correlatius del personal laboral al servei de l’Administració.
Així mateix, les referències que es fan en l’apartat de persones destinatàries en relació amb els grups de personal funcionari són extensibles als nivells i grups correlatius del personal estatutari al servei de l’Administració.
8.4. En el cas que no es cobreixin totes les places de l’activitat formativa amb el personal del Servei de Salut (Ib-salut) o de la resta de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, es farà la selecció per a cobrir les places vacants amb les sol·licituds del personal amb penalització i amb les del personal de les altres administracions públiques i ens públics dependents de l’àmbit territorial de les Illes Balears. En qualsevol cas, els criteris de prelació de la selecció són els que s’indiquen en el punt 8.2.
8.5. Si hi ha activitats presencials que coincideixin parcialment o totalment en dates, les persones interessades només seran admeses en una. No obstant això, es permet l’admissió a una activitat formativa presencial i a una en línia que coincideixin parcialment o totalment en dates, i l’admissió a dues activitats en línia que coincideixin parcialment o totalment en dates.
Punt 9. Llista de persones admeses
9.1. L’EBAP publicarà la llista de persones admeses a la pàgina web <http://ebap.caib.es> i també comunicarà individualment l’admissió mitjançant l’adreça electrònica adscrita al número de registre de personal o, si és el cas, l’adreça electrònica facilitada a l’EBAP.
9.2. En el cas que les persones sol·licitants hagin canviat d’adreça electrònica, ho han de comunicar a l’EBAP. També han d’informar l’EBAP si ja no és operativa l’adreça electrònica que facilitaren en un principi.
9.3. En el cas dels empleats públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, l’admissió a les activitats formatives, sigui quin sigui el seu horari d’impartició, no suposa cap autorització de l’EBAP per a deixar el lloc de treball, si coincideix amb l’horari laboral.
9.4. L’EBAP, de conformitat amb el personal col·laborador, adaptarà les activitats formatives a les necessitats dels alumnes que al·leguin alguna discapacitat.
Punt 10. Cancel·lació i modificació d’activitats formatives. Resolució de casos especials
10.1. L’EBAP, per a desenvolupar millor les funcions que té encomanades, pot cancel·lar activitats formatives; organitzar-ne de no programades amb anterioritat per necessitats concretes; efectuar-ne diverses edicions, i modificar-ne, si és pertinent, els continguts, la durada, les dates i els programes anunciats per a adaptar-los millor als requeriments de la formació.
10.2. Correspon a l’EBAP resoldre els dubtes o les incidències que sorgeixin sobre l’aplicació d’aquestes instruccions, o sobre casos concrets no prevists o excepcionals.
10.3. Es poden excloure de les activitats formatives els participants que mostrin comportaments o actituds que n’impedeixin el desenvolupament normal. Aquestes activitats també es podran modificar o cancel·lar. En qualsevol cas, l’EBAP elaborarà l’informe justificatiu corresponent.
Punt 11. Llista d’espera
11.1. En totes les activitats formatives es poden establir places de reserva per a cobrir les baixes o les renúncies. La llista d’espera es publicarà a la pàgina web <http://ebap.caib.es> en el moment de la selecció. No es publicarà cap actualització de la llista d’espera, sinó que l’EBAP, permanentment, l’actualitzarà de manera interna.
11.2. En qualsevol cas, correspon a l’EBAP comunicar l’admissió a les activitats formatives.
Punt 12. Obligació d’assistència i comunicació de baixa. Penalització
12.1. Amb la sol·licitud es contreu l’obligació d’assistir o accedir a l’activitat formativa, depenent de la modalitat d’impartició. Si no es pot assistir a una activitat, s’ha de comunicar per escrit a l’EBAP i s’ha de justificar, com a mínim, cinc dies hàbils abans que comenci l’activitat. El fet de no comunicar una baixa pot ser causa d’exclusió, durant un any, per a altres activitats formatives que organitzi l’EBAP amb posterioritat.
12.2. A l’efecte de justificar les absències, es consideraran les renúncies que es presentin fora de termini en els casos següents:
– Baixa per malaltia.
– Malaltia de fills menors de 12 anys.
– Absència motivada per necessitats del servei.
– Compliment d’un deure inexcusable.
– Accident o malaltia greu, hospitalització o defunció d’un familiar fins al segon grau de consanguinitat o afinitat.
Aquestes justificacions han d’anar acompanyades de la documentació acreditativa, a l’efecte d’evitar la penalització.
12.3. L’assistència a un mínim del 50 % de l’activitat formativa no representa motiu de penalització.
12.4. Les absències superiors al 20 % de l’activitat formativa, encara que estiguin justificades, suposen la pèrdua del dret a obtenir el certificat d’assistència o d’aprofitament que es regula en el punt 14 d’aquestes instruccions.
12.5. Les persones admeses tenen l’obligació d’assistir a la primera hora del primer dia de l’activitat formativa. En el cas que no hi assisteixin sense haver-ho justificat prèviament, la seva plaça podrà ser ocupada per persones assistents en la modalitat del «darrer minut», d’acord amb el que estableix la Resolució de la presidenta de l’EBAP d’11 de juliol de 2009.
12.6. Les persones que estiguin en situació de llicència per maternitat o paternitat, excedència per maternitat o paternitat, o cura de familiars o de persones dependents poden assistir a les activitats formatives de l’EBAP.
12.7. Les persones que estiguin en situació d’incapacitat temporal no poden assistir a les activitats formatives de l’EBAP. La incapacitat temporal s’ha de comunicar per escrit perquè, si escau, es cobreixi la plaça vacant amb una altra persona i evitar la penalització.
12.8. Respecte al punt anterior, s’exceptuen els casos en què es presenti un informe mèdic a l’EBAP que justifiqui que és compatible el seguiment de l’activitat formativa amb la incapacitat temporal.
12.9. El punt 12.7 anterior no és aplicable a les activitats formatives de la modalitat en línia, excepte si la persona interessada considera que no pot complir el programa previst d’objectius i continguts de l’activitat. En aquest cas, ho ha de comunicar a l’EBAP perquè, si escau, es cobreixi la baixa.
Punt 13. Nombre de persones assistents
13.1. En general, les activitats formatives han de tenir entre quinze i trenta alumnes. Aquesta quantitat pot augmentar o disminuir en el cas que la matèria o l’estructura de l’activitat ho recomanin.
13.2. Es poden suspendre les activitats que tenguin un nombre d’inscrits i no exclosos inferior al 75 % de les places ofertes o menys de quinze persones inscrites i no excloses, a l’illa de Mallorca; inferior al 70 % o menys de deu persones inscrites i no excloses, a les illes de Menorca i Eivissa; inferior al 70 % o menys de set persones inscrites i no excloses, a l’illa de Formentera.
Punt 14. Certificats d’assistència o d’aprofitament
Les activitats formatives objecte d’aquesta convocatòria permeten obtenir un certificat d’assistència o d’aprofitament, segons correspongui.
Certificat d’assistència
14.1. El certificat d’assistència es lliurarà als alumnes que hagin assistit a un mínim del 80 % de les hores lectives de l’activitat formativa. No es computaran les signatures que corresponguin als dies en què els alumnes hagin estat en situació d’incapacitat temporal.
14.2. L’única forma de demostrar l’assistència a una activitat és mitjançant la signatura; per això, els alumnes s’han d’assegurar que signen el full de control d’entrada i de sortida de cada una de les sessions de l’activitat a què assisteixin. En cas que només se signi l’entrada i no la sortida, o viceversa, es considerarà que s’ha assistit a la meitat d’hores de la sessió.
14.3. La falsificació de la signatura suposa la pèrdua del dret a certificat i l’exclusió de les activitats formatives de l’EBAP durant un any. En qualsevol cas, la signatura ha de coincidir amb la del DNI o amb la de la sol·licitud d’inscripció. La penalització es farà extensible a la persona autora de la falsificació, independentment de totes les altres accions conforme a dret que es puguin dur a terme.
Certificat d’aprofitament
14.4. Els alumnes que hagin assistit a un mínim del 80 % de les hores lectives i que hagin superat l’avaluació corresponent obtindran el certificat d’aprofitament; en cas de no superar l’avaluació, obtindran el certificat d’assistència. Els coneixements s’avaluaran mitjançant proves escrites o treballs, o mitjançant altres modalitats d’avaluació relacionades amb el contingut de l’activitat formativa.
14.5. Les activitats formatives de la modalitat en línia només donen lloc al certificat d’aprofitament, el qual es lliurarà als alumnes que compleixin els requisits d’avaluació que s’especifiquin en les instruccions de l’activitat formativa.
Punt 15. Llista de persones amb dret al certificat d’assistència o d’aprofitament. Enviament del certificat i reclamacions
15.1. En el termini d’un mes, comptador des de la data en què es completi l’expedient, l’EBAP publicarà a la pàgina web <http://ebap.caib.es> la llista de persones participants que tenen dret al certificat d’assistència o d’aprofitament.
15.2. L’EBAP enviarà per correu electrònic, amb signatura digital, els certificats d’assistència i d’aprofitament.
15.3. Es poden presentar reclamacions a la llista de persones amb dret al certificat d’assistència o d’aprofitament en el termini de trenta dies naturals, comptadors a partir de l’endemà d’haver estat publicada. Una vegada finalitzat aquest termini i resoltes les reclamacions, l’expedient de l’activitat formativa serà definitiu.
ANNEX 2
Activitats formatives de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), incloses en el Pla de Formació per al Personal del Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-salut) per a l’any 2015
|
MALLORCA |
|||||||
|
Codi |
Nom de l'activitat |
Hores |
Places |
Inici |
Acabament |
Lloc |
|
|
SA0124 |
155 |
Reanimació cardiopulmonar neonatal completa |
10 |
24 |
01/02/2015 |
31/12/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0131 |
162 |
Reanimació cardiopulmonar neonatal completa |
10 |
24 |
01/02/2015 |
31/12/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0099 |
108 |
Introducció a la bioètica |
8 |
25 |
01/02/2015 |
31/12/2015 |
Per determinar |
|
SA0112 |
135 |
Codi de bones pràctiques per a l'ús dels sistemes d'informació del Servei de Salut de les Illes Balears |
10 |
200 |
02/02/2015 |
30/04/2015 |
En línia |
|
SA0117 |
141 |
La contractació pública en l'àmbit sanitari: present i futur |
30 |
20 |
02/02/2015 |
30/04/2015 |
Servei de Salut |
|
SA0074 |
75 |
Curs de bioètica |
8 |
25 |
02/02/2015 |
31/03/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0075 |
76 |
Curs d'introducció a l'atenció familiar |
10 |
25 |
02/02/2015 |
31/03/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0003 |
3 |
Excel avançat |
20 |
25 |
02/02/2015 |
15/04/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0015 |
15 |
Visió global de la pelvis: cruïlla del cos |
20 |
20 |
02/02/2015 |
31/03/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0047 |
47 |
Avaluació i gestió dels pacients en urgència mèdica |
28 |
40 |
02/02/2015 |
30/06/2015 |
Aula formació 061 |
|
SA0048 |
48 |
Capnografia. El monitoratge del pacient crític |
10 |
40 |
02/02/2015 |
30/06/2015 |
Aula formació 061 |
|
SA0049 |
49 |
Mobilització i immobilització en el trauma greu |
8 |
20 |
02/02/2015 |
30/06/2015 |
Aula formació 061 |
|
SA0026 |
26 |
Informàtica: maneig de les eines pròpies de l'hospital (ofimàtica, intranet, extranet, Sharepoint…) |
20 |
20 |
02/02/2015 |
30/06/2015 |
H. Inca |
|
SA0033 |
33 |
Recerca bibliogràfica |
3 |
20 |
02/02/2015 |
31/12/2015 |
H. Manacor |
|
SA0094 |
100 |
Entrevista clínica |
20 |
25 |
02/02/2015 |
30/04/2015 |
Per determinar |
|
SA0105 |
118 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
2 |
120 |
02/02/2015 |
30/04/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0106 |
122 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
1 |
120 |
02/02/2015 |
30/04/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0106 |
124 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
1 |
120 |
02/02/2015 |
30/04/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0153 |
185 |
Curs bàsic de prevenció de riscs laborals en l'àmbit sanitari |
50 |
20 |
03/02/2015 |
27/02/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0164 |
196 |
Atenció a l'usuari en anglès |
15 |
20 |
04/02/2015 |
26/02/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0021 |
21 |
Ventilació mecànica |
29 |
25 |
09/02/2015 |
16/02/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0149 |
181 |
Estratègies d’afrontament i gestió del dol en pediatria |
20 |
25 |
09/02/2015 |
17/02/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0028 |
28 |
Tècniques de mobilització i trasllat de pacients |
10 |
15 |
09/02/2015 |
13/02/2015 |
H. Inca |
|
SA0041 |
41 |
Actualització i tractament en ferides cròniques |
25 |
30 |
09/02/2015 |
17/02/2015 |
H. Manacor |
|
SA0121 |
145 |
Curs de contractació. Primera part |
20 |
25 |
13/02/2015 |
24/02/2015 |
Servei de Salut |
|
SA0151 |
183 |
Dinàmiques de grups |
20 |
25 |
17/02/2015 |
03/03/2015 |
H. Psiquiàtric |
|
SA0104 |
113 |
Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica |
16 |
25 |
17/02/2015 |
26/02/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0011 |
11 |
Dol perinatal. Atenció a la família i als professionals |
25 |
20 |
19/02/2015 |
26/02/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0150 |
182 |
Habilitats d'interacció professional |
12 |
25 |
23/02/2015 |
26/02/2015 |
H.Son Espases |
|
SA0170 |
151 |
Canalització de vasos sanguinis amb ecògraf |
6 |
20 |
24/02/2015 |
24/02/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0134 |
165 |
Habilitats per al tractament de les agressions en l'àmbit sanitari |
15 |
24 |
24/02/2015 |
26/02/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0121 |
148 |
Curs de contractació. Primera part |
20 |
25 |
25/02/2015 |
06/03/2015 |
Servei de Salut |
|
SA0073 |
74 |
Curs d'entrevista clínica |
20 |
25 |
01/03/2015 |
31/03/2015 |
CS Coll d'en Rabassa |
|
SA0002 |
2 |
Anglès avançat |
20 |
30 |
01/03/2015 |
31/03/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0008 |
8 |
Assistència al part en l'aigua |
20 |
20 |
01/03/2015 |
31/03/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0036 |
36 |
Suport vital pediàtric |
25 |
20 |
01/03/2015 |
31/03/2015 |
H. Manacor |
|
SA0110 |
133 |
Taller de maneig d'eines d'identificació i valoració de complexitat del pacient pal·liatiu |
4 |
20 |
02/03/2015 |
31/03/2015 |
H. Psiquiàtric |
|
SA0062 |
63 |
Curs taller de cirurgia menor |
16 |
20 |
02/03/2015 |
30/06/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0063 |
64 |
Curs taller de disseny d'un projecte d'investigació |
20 |
30 |
02/03/2015 |
30/06/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0064 |
65 |
Suport vital avançat I |
15 |
18 |
02/03/2015 |
30/06/2015 |
Col·legi de Metges |
|
SA0066 |
67 |
Taller de Megacode |
5 |
18 |
02/03/2015 |
30/06/2015 |
Col·legi de Metges |
|
SA0067 |
68 |
Suport vital bàsic |
5 |
18 |
02/03/2015 |
30/06/2015 |
Per determinar |
|
SA0068 |
69 |
Actualització en tasques d'auxiliar d'infermeria en atenció primària |
12 |
30 |
02/03/2015 |
30/06/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0069 |
70 |
Taller d'educació per a la salut |
30 |
25 |
02/03/2015 |
30/06/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0080 |
81 |
Taller de sexualitat per a consulta jove |
12 |
25 |
02/03/2015 |
30/06/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0012 |
12 |
Ecografia de l'accés vascular en diàlisi |
10 |
15 |
02/03/2015 |
31/03/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0016 |
16 |
Introducció a les cures pal·liatives |
20 |
25 |
02/03/2015 |
12/03/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0018 |
18 |
Suport vital avançat (adults) |
23 |
25 |
02/03/2015 |
31/03/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0043 |
43 |
Curs de lactància materna |
20 |
20 |
02/03/2015 |
31/03/2015 |
H. Manacor |
|
SA0096 |
102 |
Introducció a la qualitat i seguretat del pacient |
12 |
30 |
02/03/2015 |
30/04/2015 |
EBAP |
|
SA0101 |
110 |
Seguretat del pacient en l'àmbit sanitari |
60 |
25 |
02/03/2015 |
30/06/2015 |
EBAP |
|
SA0163 |
195 |
Suport vital bàsic i DESA |
4 |
24 |
03/03/2015 |
03/03/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0114 |
138 |
Règim jurídic del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears |
30 |
20 |
09/03/2015 |
20/03/2015 |
Servei de Salut |
|
SA0138 |
170 |
Detecció dels maltractaments en les persones grans ingressades |
10 |
25 |
09/03/2015 |
11/03/2015 |
H. Psiquiàtric |
|
SA0155 |
187 |
Riscs biològics en l'àmbit sanitari |
5 |
20 |
10/03/2015 |
11/03/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0126 |
157 |
Tractament integral de la diabetis en l'edat pediàtrica i adolescent |
20 |
25 |
16/03/2015 |
24/03/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0137 |
169 |
Instauració de catèter venós central d'inserció perifèrica (PICC) |
4 |
25 |
17/03/2015 |
17/03/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0013 |
13 |
Tractament del pacient amb sèpsia. Intervencions en la prevenció d'infeccions |
16 |
20 |
18/03/2015 |
20/03/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0139 |
171 |
Administració de medicació endovenosa al pacient crític adult. Fàrmacs habituals |
16 |
30 |
23/03/2015 |
26/03/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0135 |
166 |
Curs d'autoprotecció i contenció sanitària |
10 |
20 |
25/03/2015 |
26/03/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0132 |
163 |
Suport vital avançat en politraumatitzats |
26 |
24 |
26/03/2015 |
28/03/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0009 |
9 |
Cures al pacient amb dependència greu severa |
16 |
20 |
01/04/2015 |
30/04/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0111 |
134 |
Sedació i atenció en els darrers dies |
8 |
20 |
01/04/2015 |
30/04/2015 |
H. Psiquiàtric |
|
SA0118 |
142 |
Introducció al programa de registre poblacional CIVITAS |
20 |
20 |
01/04/2015 |
30/04/2015 |
Servei de Salut |
|
SA0104 |
114 |
Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica |
16 |
25 |
01/04/2015 |
30/04/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0127 |
158 |
Comunicació i relació d'ajuda, habilitats de comunicació i negociació en pediatria |
25 |
25 |
13/04/2015 |
16/04/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0123 |
154 |
Suport vital avançat en pediatria |
24 |
24 |
20/04/2015 |
24/04/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0133 |
164 |
Suport vital avançat en pediatria |
24 |
24 |
20/04/2015 |
24/04/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0141 |
173 |
Infermeria d'anestèsia |
30 |
30 |
20/04/2015 |
05/05/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0154 |
186 |
Com mobilitzar pacients i càrregues en l'àmbit sanitari |
20 |
20 |
20/04/2015 |
23/04/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0166 |
197 |
Introducció al sistema comptable SAP R/3 (C1) |
10 |
15 |
20/04/2015 |
24/04/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0005 |
5 |
Teoria i pràctica d'extinció d'incendis |
10 |
25 |
01/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0001 |
1 |
Anatomia radiològica i patologies prevalents en estudis simples |
16 |
25 |
01/05/2015 |
31/05/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0031 |
31 |
Control d'higiene i infecció hospitalària |
20 |
30 |
01/05/2015 |
31/05/2015 |
H. Manacor |
|
SA0093 |
97 |
Implicacions legals de l’especialista intern resident |
4 |
150 |
01/05/2015 |
31/05/2015 |
Per determinar |
|
SA0107 |
130 |
Cures pal·liatives per a professionals dels serveis d'urgències hospitalàries |
20 |
25 |
04/05/2015 |
31/05/2015 |
H. Psiquiàtric |
|
SA0112 |
136 |
Codi de bones pràctiques per a l'ús dels sistemes d'informació del Servei de Salut de les Illes Balears |
10 |
200 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
En línia |
|
SA0113 |
137 |
Qualitat del servei i atenció a l'usuari |
20 |
20 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
Servei de Salut |
|
SA0105 |
120 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
2 |
120 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0106 |
125 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
1 |
120 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Manacor |
|
SA0106 |
126 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
1 |
120 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0120 |
144 |
SAP Recursos humans: mòdul d'estructura, mòdul de registre, mòdul de temps i mòdul de nòmina |
50 |
25 |
04/05/2015 |
31/12/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0004 |
4 |
Tractament del conflicte. Segona part. Atenció telefònica i atenció al públic |
15 |
25 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0006 |
6 |
RCP bàsica i DESA |
5 |
25 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0007 |
7 |
Mobilització de pacients |
11 |
25 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0020 |
20 |
Suport vital intermedi |
20 |
24 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0168 |
199 |
Curs d'autoprotecció i contenció sanitària |
10 |
15 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0136 |
167 |
Mobilització de pacients en l'àmbit sanitari |
15 |
20 |
04/05/2015 |
06/05/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0023 |
23 |
Suport vital avançat en pediatria |
20 |
20 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Inca |
|
SA0025 |
25 |
Protecció del pacient i del personal sanitari davant riscs biològics |
20 |
20 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Inca |
|
SA0029 |
29 |
SAP: mòdul de recursos humans, nòmines, contractació i informes |
16 |
20 |
04/05/2015 |
13/05/2015 |
H. Inca |
|
SA0030 |
30 |
Contenció mecànica |
12 |
20 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Inca |
|
SA0122 |
153 |
Suport vital avançat |
22 |
24 |
07/05/2015 |
09/05/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0144 |
176 |
Drenatge limfàtic |
20 |
25 |
08/05/2015 |
10/05/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0158 |
190 |
Seguretat viària laboral en l'àmbit sanitari |
5 |
20 |
11/05/2015 |
11/05/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0040 |
40 |
Prevenció i tractament de les úlceres per pressió |
25 |
20 |
11/05/2015 |
19/05/2015 |
H. Manacor |
|
SA0143 |
175 |
Actualització en tècniques d'infermeria: venopunció, sondatges i drenatges |
20 |
30 |
12/05/2015 |
20/05/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0037 |
37 |
Introducció a la investigació en infermeria |
16 |
25 |
14/05/2015 |
19/05/2015 |
H. Manacor |
|
SA0109 |
132 |
Comunicació i aconsellament per a professionals de les cures pal·liatives |
20 |
20 |
01/06/2015 |
30/06/2015 |
H. Psiquiàtric |
|
SA0119 |
143 |
Introducció a la facturació a tercers i internacional |
10 |
25 |
01/06/2015 |
30/06/2015 |
Servei de Salut |
|
SA0071 |
72 |
Curs sobre la violència de gènere |
4 |
25 |
01/06/2015 |
30/06/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA75 |
Cures al malalt crític: intervencions infermeres |
25 |
30 |
01/06/2015 |
30/06/2015 |
H. Son Espases |
|
|
SA0156 |
188 |
Riscs físics i químics en l'àmbit sanitari |
5 |
20 |
01/06/2015 |
12/06/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0035 |
35 |
Suport vital avançat |
20 |
18 |
01/06/2015 |
30/06/2015 |
H. Manacor |
|
SA0097 |
104 |
Introducció a la qualitat i seguretat del pacient |
8 |
30 |
01/06/2015 |
30/06/2015 |
EBAP |
|
SA0100 |
109 |
Curs de tècniques de tutorització d'especialistes interns residents |
20 |
25 |
01/06/2015 |
30/06/2015 |
Per determinar |
|
SA0130 |
161 |
Suport vital bàsic i DESA |
8 |
24 |
02/06/2015 |
03/06/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0038 |
38 |
Taller d'escriptura científica: com preparar un article, una comunicació o un pòster |
16 |
25 |
09/06/2015 |
12/06/2015 |
H. Manacor |
|
SA0065 |
66 |
Suport vital avançat II |
15 |
18 |
01/09/2015 |
30/11/2015 |
Col·legi de Metges |
|
SA0070 |
71 |
Taller sobre malalties de transmissió sexual |
6 |
30 |
01/09/2015 |
30/11/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0072 |
73 |
Curs de cirurgia menor |
13 |
25 |
01/09/2015 |
30/09/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0076 |
77 |
Com redactar un article científic |
10 |
30 |
01/09/2015 |
30/11/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0077 |
78 |
Taller de difusió de la investigació I |
5 |
30 |
01/09/2015 |
30/11/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0078 |
79 |
Taller de prescripció d'exercici físic des d'atenció primària |
24 |
20 |
01/09/2015 |
30/11/2015 |
IES Son Pacs |
|
SA0136 |
168 |
Mobilització de pacients en l'àmbit sanitari |
15 |
20 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0022 |
22 |
Anglès sanitari |
20 |
20 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
H. Inca |
|
SA0024 |
24 |
Importància de la nutrició en pacients hospitalitzats |
20 |
20 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
H. Inca |
|
SA0027 |
27 |
Habilitats per al tractament de les agressions en l'àmbit sanitari |
10 |
20 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
H. Inca |
|
SA0106 |
127 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
1 |
120 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
CS Emili Darder |
|
SA0106 |
128 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
1 |
120 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
H. Inca |
|
SA0046 |
46 |
Formació en conceptes bàsics d'esterilització |
20 |
20 |
01/09/2015 |
30/09/2015 |
H. Manacor |
|
SA0095 |
101 |
Entrevista clínica |
20 |
25 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
Per determinar |
|
SA0104 |
115 |
Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica |
16 |
25 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
Per determinar |
|
SA0104 |
116 |
Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica |
16 |
25 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
Per determinar |
|
SA0104 |
117 |
Habilitats de comunicació amb els pacients. Entrevista clínica |
16 |
25 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
Per determinar |
|
SA0172 |
201 |
PubMed. Cerca bibliogràfica en la base de dades MEDLINE |
3 |
30 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
Per determinar |
|
SA0159 |
191 |
Gestió de residus i medi ambient en l'àmbit sanitari |
10 |
20 |
02/09/2015 |
16/09/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0162 |
194 |
Riscs associats a l'exposició a camps electromagnètics |
5 |
20 |
07/09/2015 |
18/09/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0146 |
178 |
Electrocardiografia bàsica per a infermeria |
20 |
25 |
14/09/2015 |
23/09/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0160 |
192 |
Factors de risc ergonòmic en oficines i plantes de l'àmbit sanitari |
5 |
20 |
14/09/2015 |
22/09/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0019 |
19 |
Suport vital avançat (pediàtric) |
20 |
24 |
15/09/2015 |
20/12/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0125 |
156 |
Suport vital avançat en politraumatitzats |
26 |
24 |
24/09/2015 |
26/09/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0116 |
140 |
Règim jurídic del Servei de Salut de les Illes Balears: qüestions pràctiques |
15 |
20 |
28/09/2015 |
02/10/2015 |
Servei de Salut |
|
SA0010 |
10 |
Prevenció i tractament de les úlceres per pressió |
10 |
20 |
01/10/2015 |
31/10/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0014 |
14 |
Abordatge al pacient amb patologia neurològica |
20 |
20 |
01/10/2015 |
31/10/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0017 |
17 |
Curs bàsic d'investigació científica |
20 |
25 |
01/10/2015 |
22/12/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0129 |
160 |
Suport vital avançat |
22 |
24 |
01/10/2015 |
03/10/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0148 |
180 |
La fisioteràpia en el malalt hemiplègic |
20 |
25 |
01/10/2015 |
30/11/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0032 |
32 |
Anglès sanitari |
30 |
20 |
01/10/2015 |
31/10/2015 |
H. Manacor |
|
SA0034 |
34 |
Ofimàtica |
20 |
15 |
01/10/2015 |
31/10/2015 |
H. Manacor |
|
SA0039 |
39 |
Alimentació, nutrició i higiene |
20 |
15 |
01/10/2015 |
31/10/2015 |
H. Manacor |
|
SA0098 |
105 |
Introducció a la qualitat i seguretat del pacient |
8 |
20 |
01/10/2015 |
31/10/2015 |
Conselleria de Salut |
|
SA0102 |
111 |
Qualitat en l'àmbit sanitari |
12 |
25 |
01/10/2015 |
31/10/2015 |
EBAP |
|
SA0142 |
174 |
Actualització en cures al pacient hospitalitzat en situacions especials per a auxiliars d'infermeria |
24 |
24 |
06/10/2015 |
15/10/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0147 |
179 |
Curs de sutures del perineu |
4 |
20 |
06/10/2015 |
06/10/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0169 |
200 |
Habilitats per al tractament de les agressions en l'àmbit sanitari |
15 |
24 |
06/10/2015 |
08/10/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0161 |
193 |
Accidents de treball en l'àmbit sanitari |
5 |
20 |
12/10/2015 |
21/10/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0167 |
198 |
Execució pressupostària i sistema d'informació comptable SAP R/3 (D1) |
10 |
15 |
12/10/2015 |
16/10/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0042 |
42 |
Intervenció infermera en el pacient oncològic |
25 |
20 |
13/10/2015 |
21/10/2015 |
H. Manacor |
|
SA0145 |
177 |
Instrumentació quirúrgica I |
24 |
30 |
19/10/2015 |
28/10/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0079 |
80 |
Curs d'introducció a la radiologia de tòrax |
8 |
25 |
01/11/2015 |
30/11/2015 |
CS Escola Graduada |
|
SA0045 |
45 |
Maneig de HCIS |
20 |
15 |
01/11/2015 |
30/11/2015 |
H. Manacor |
|
SA0044 |
44 |
RCP neonatal |
20 |
24 |
01/11/2015 |
30/11/2015 |
H. Manacor |
|
SA0108 |
131 |
Formador de formadors per a professionals de cures pal·liatives |
16 |
25 |
03/11/2015 |
30/11/2015 |
H. Psiquiàtric |
|
SA0171 |
152 |
Intervencions per a la prevenció de la infecció nosocomial |
12 |
20 |
03/11/2015 |
30/11/2015 |
H. Son Llàtzer |
|
SA0097 |
103 |
Introducció a la qualitat i seguretat del pacient |
8 |
30 |
03/11/2015 |
30/11/2015 |
EBAP |
|
SA0103 |
112 |
Sistema de gestió de riscs en seguretat del malalt |
12 |
30 |
03/11/2015 |
30/11/2015 |
EBAP |
|
SA0115 |
139 |
Consentiment informat i protecció de dades en l’àmbit sanitari |
20 |
20 |
09/11/2015 |
19/11/2015 |
Servei de Salut |
|
SA0128 |
159 |
Aprenentatge pediàtric basat en problemes de pacients crònics |
15 |
25 |
09/11/2015 |
12/11/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0152 |
184 |
Instrumentació quirúrgica avançada: cirurgia vascular d'urgència |
8 |
30 |
10/11/2015 |
11/11/2015 |
H. Son Espases |
|
SA0157 |
189 |
Trastorns psicosocials i assetjament laboral en l'àmbit sanitari |
5 |
20 |
20/04/2020 |
30/04/2015 |
H. Son Espases |
|
MENORCA |
|||||||
|
Codi |
Nom de l'activitat |
Hores |
Places |
Inici |
Acabament |
Lloc |
|
|
SA0058 |
58 |
RCP avançada |
16 |
16 |
02/02/2015 |
28/02/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0050 |
50 |
Mobilització i immobilització en el trauma greu |
10 |
20 |
02/02/2015 |
30/06/2015 |
Per determinar |
|
SA0106 |
129 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
1 |
120 |
02/02/2015 |
30/04/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0052 |
52 |
Anglès sanitari: atenció a l’usuari (nivell mitjà) |
15 |
25 |
03/02/2015 |
05/03/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0121 |
146 |
Curs de contractació. Primera part |
20 |
25 |
13/02/2015 |
24/02/2015 |
Videoconferència |
|
SA0121 |
149 |
Curs de contractació. Primera part |
20 |
25 |
25/02/2015 |
06/03/2015 |
Videoconferència |
|
SA0055 |
55 |
Dermatologia en l'atenció primària |
17 |
35 |
26/02/2015 |
28/02/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0057 |
57 |
Úlceres d'extremitats inferiors |
8 |
30 |
11/03/2015 |
12/03/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0056 |
56 |
Com dissenyar tallers d'educació sanitària i de promoció de la salut en grups comunitaris |
20 |
25 |
19/03/2015 |
21/03/2015 |
CS Dalt St. Joan |
|
SA0060 |
60 |
Teràpia cranial per a fisioterapeutes |
14 |
30 |
20/03/2015 |
21/03/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0061 |
61 |
Autoprotecció i contenció hospitalària |
10 |
40 |
20/04/2015 |
21/04/2015 |
CS Canal Salat |
|
SA0061 |
62 |
Autoprotecció i contenció hospitalària |
10 |
40 |
22/04/2015 |
23/04/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0093 |
98 |
Implicacions legals de l’especialista intern resident |
4 |
150 |
01/05/2015 |
31/05/2015 |
Videoconferència |
|
SA0053 |
53 |
Diagnòstic radiològic |
20 |
50 |
04/05/2015 |
15/06/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0105 |
121 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
2 |
120 |
01/09/2015 |
31/12/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0054 |
54 |
RCP pediàtrica |
28 |
25 |
01/10/2015 |
15/12/2015 |
H. M. Orfila |
|
SA0059 |
59 |
RCP instrumentalitzada i DESA |
8 |
16 |
01/10/2015 |
30/11/2015 |
CS Canal Salat |
|
SA0098 |
106 |
Introducció a la qualitat i seguretat del pacient |
8 |
20 |
01/10/2015 |
31/10/2015 |
Videoconferència |
|
EIVISSA |
|||||||
|
Codi |
Nom de l'activitat |
Hores |
Places |
Inici |
Acabament |
Lloc |
|
|
SA0051 |
51 |
Mobilització i immobilització en el trauma greu |
10 |
20 |
02/02/2015 |
30/06/2015 |
Per determinar |
|
SA0105 |
119 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
2 |
120 |
02/02/2015 |
30/04/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0106 |
123 |
Cap a una farmacovigilància proactiva |
1 |
120 |
02/02/2015 |
31/04/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0121 |
147 |
Curs de contractació. Primera part |
20 |
25 |
13/02/2015 |
24/02/2015 |
Videoconferència |
|
SA0083 |
85 |
Actualització en tuberculosi |
8 |
25 |
17/02/2015 |
19/02/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0121 |
150 |
Curs de contractació. Primera part |
20 |
25 |
25/02/2015 |
06/03/2015 |
Videoconferència |
|
SA0088 |
92 |
Educació per a la salut: com millorar la prescripció d'exercici físic |
24 |
25 |
11/03/2015 |
13/03/2015 |
Poliesportiu IES |
|
SA0092 |
96 |
Suport vital avançat en l'adult en atenció primària |
20 |
24 |
26/03/2015 |
28/03/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0086 |
89 |
Lactància materna |
20 |
24 |
13/04/2015 |
17/04/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0093 |
99 |
Implicacions legals de l’especialista intern resident |
4 |
150 |
01/05/2015 |
31/05/2015 |
Videoconferència |
|
SA0081 |
82 |
Suport vital bàsic i DESA |
12 |
24 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0085 |
87 |
Bases i interpretació de la radiologia simple cardiotoràcica i abdominal |
20 |
25 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0087 |
90 |
Atenció a l'ancià de risc |
20 |
25 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0089 |
93 |
Taller d'embenatges i guixos |
10 |
20 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0090 |
94 |
Suport vital avançat en l'adult |
20 |
24 |
15/09/2015 |
15/12/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0082 |
83 |
Abordatge dels factors de risc cardiovasculars |
20 |
25 |
15/09/2015 |
10/12/2015 |
H. Can Misses |
|
SA0098 |
107 |
Introducció a la qualitat i seguretat del pacient |
8 |
20 |
01/10/2015 |
31/10/2015 |
Videoconferència |
|
SA0084 |
86 |
Curs bàsic de metodologia en educació per a la salut i participació comunitària |
20 |
25 |
04/0572015 |
30/06/2015 |
H. Can Misses |
|
FORMENTERA |
|||||||
|
Codi |
Nom de l'activitat |
Hores |
Places |
Inici |
Acabament |
Lloc |
|
|
SA0087 |
91 |
Atenció a l'ancià de risc |
20 |
25 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
Videoconferència |
|
SA0085 |
88 |
Bases i interpretació de la radiologia simple cardiotoràcica i abdominal |
20 |
25 |
04/05/2015 |
30/06/2015 |
Videoconferència |
|
SA0090 |
95 |
Suport vital avançat en l'adult |
20 |
24 |
15/09/2015 |
30/06/2015 |
Per determinar |
|
SA0082 |
84 |
Abordatge dels factors de risc cardiovasculars |
20 |
25 |
15/09/2015 |
10/12/2015 |
Videoconferència |