Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL DE TRANSPORTS URBANS DE PALMA DE MALLORCA, SA

Núm. 22876
Procés de selecció per a cobrir una plaça de Cap de Taller de Vehicles

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports Urbans de Palma de Mallorca, SA en la sessió del dia 12 de desembre de 2014 va aprovar les bases que s'adjunten, que regiran el procés de selecció, per cobrir una vacant de Cap de Taller de vehicles en règim de contractació laboral de relleu per jubilació indefinit.

El termini de presentació d'ofertes és de 29 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, si el darrer dia fos diumenge o festiu, aquest termini finalitzarà al proper dia hàbil.

La informació sobre el desenvolupament d'aquest procés selectiu es publicarà a la web: www.emtpalma.es en el perfil del contractant secció de licitacions en curs.

PROCÉS DE SELECCIÓ DE PERSONAL (2/2014) GRUP PROFESSIONAL 1: DIRECCIÓ / STAFF

Cap de taller de vehicles

OBJECTE

Aquest informe té per objecte la convocatòria per cobrir la necessitat de procedir a la cobertura per jubilació anticipada previst en el Conveni col·lectiu d'un Cap de Departament del Grup Professional 1, de l'àrea de Manteniment del vigent Conveni Col·lectiu de l'Empresa Municipal de Transports de Palma de Mallorca, EMT-Palma, mitjançant el procediment establert en l’art. 5 del vigent Conveni Col·lectiu, per motiu de la jubilació anticipada del mateix, prevista en el mateixos Conveni i acord de Jubilació Parcial de 25.03.2013, i a causa de la importància del lloc de tenir un màxim responsable de taller.

Tot això en compliment de la normativa vigent que es relaciona:

1.- Estatut dels treballadors RDL 1/1995 i actualitzacions posteriors, especialment els arts. 8, 12 i 15

2.- Llei 7/1985, de 14 d'abril Reguladora de les Bases del Règim Local especialment els arts. 91 i 103

3.- Llei 6/1997, de 14 d'abril, d'Organització i Funcionament de l'Administració General de l'Estat especialment els arts. 6, 53 i 55.

4.- Llei 7/2007 de l'Estatut Bàsic de l'empleat Públic arts. 2, 7, 11, 13 i des del 55 fins al 61.

5.- Criteris bàsics d'aplicació de l'estatut Bàsic de l'empleat  art 1.3.

6.- Reglament Orgànic del Govern i administració de l'Ajuntament de Palma BOIB 120, 11 setembre 2004.

7.- Llei 57/2003 de 16 de desembre Mesurades de Modernització del govern Local.

8.- Llei 2/1991 de 7 de gener, sobre els Drets d'informació dels representants dels treballadors en matèria de contractació especialment el art. 1.1 i 1.3

9.- Conveni Col·lectiu de l’EMT-Palma vigent actualment especialment el art. 5 en matèria de procediment de selecció.

10.- Codi del bon Govern de l'Ajuntament de Palma de Mallorca de 28 de febrer 2013.

El present document inclou tot el procés de contractació de personal en l’EMT-Palma en concret els següents apartats:

1.1.- Memòria justificativa de la necessitat de contractació.

1.2.- Justificació d'existència de fons (anual i plurianual).  

1.3.- Procediment de contractació.  

1.4.- Autorització de l'Inici del Procediment.

1.5.- Bases de la Convocatòria i aprovació de les mateixes.

1.1.- MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DE LA NECESSITAT

Grup Professional: Grup 1 Direcció / Staff, en les funcions de Cap de Taller, i qualsevol altra pròpia del seu Grup Professional.

Nombre de vacants a cobrir: Una Vacant.

Condicions econòmiques: Les recollides per al nivell salarial Grup 1, del Conveni col·lectiu de l’EMT-Palma, sent la retribució inicial de la mateixa de 35.795,84 € bruts/any a l'efecte de publicació i coneixement del mateix pels candidats.

Horari de treball: L'horari de treball és l'establert en el Conveni Col·lectiu de l’EMT-Palma vigent per al Grup Professional 1, però podran variar-se per necessitats organitzatives de l'Empresa.

Centre de Treball: Aquesta actualment situat en Centre Logístic: Carretera Coll d´en Rabassa a Son Ferriol, Polígon Sant Mateu 07007 Palma de Mallorca o qualsevol que pugui l'Empresa tingui establerts o pugui establir, i els desplaçaments que es considerin oportuns, per necessitats operatives de l'Empresa.

Descripció de la Necessitat: La necessitat de contractació ve derivada de la sol·licitud de jubilació parcial de l'actual Cap de Taller, codi de treballador 4374, juntament amb l'establert en el Conveni Col·lectiu i l'acord de Jubilació entre Empresa i Representació dels treballadors de 25.03.2013 juntament amb la necessitat de cobrir la vacant a causa de la importància del lloc i les partides econòmiques d'alt volum anual que afecten al Departament de Manteniment, segona partida de despesa més important, després de la despesa de personal.

1.2.- JUSTIFICACIÓ D'EXISTÈNCIA DE FONS.

No es produeix variació substancial en la massa salarial pressupostada i aprovada per a l’EMT per a l'exercici 2014, ja que es produeix a causa de la jubilació parcial anticipada del treballador, prevista en el Conveni Col·lectiu i en l'acord de jubilació parcial subscrit entre la Direcció i registrat i aprovat per la Seguretat Social en data 25.03.2013.

1.3.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció és l'establert per als Càrrecs de Confiança, mitjançant concurs oposició, en l'article 5 del Conveni Col·lectiu de l’EMT-Palma vigent, a saber:

“Article 5º.- Ingressos, ascensos, proves i tribunal

1. - Els ingressos s'efectuaran per cobrir les necessitats de plantilla que l'empresa precisi. En aquells casos que sigui necessari reunir requisits específics, aquests seran definits per l'empresa.

2. - Les convocatòries es realitzaran en forma pública d'ocupació, que com a mínim establiran:

A.El nombre de llocs de treball a cobrir i el perfil d'aquests.

B.La data límit per realitzar l'examen.

C.La convocatòria es realitzarà amb 20 dies d'antelació a la data límit per a l'admissió de sol·licituds.

3. - Les vacants de llocs de treball que l'empresa precisi cobrir, tant de caràcter fix com a temporal, incloses fins al grup professional 3 inclusivament, del que s'exclouen aquells que són càrrecs de confiança de l'empresa, s'oferiran com a promoció interna als treballadors fixos de plantilla, amb els criteris establerts per als ascensos.

Tots els ascensos de categories professionals, incloses fins al grup professional 3 inclusivament, del que s'exclouen aquells que són càrrecs de confiança de l'empresa, s'efectuaran per concurs oposició en una sola convocatòria per a tots els treballadors de l'empresa.

Els factors a valorar seran l'aptitud, actitud, antiguitat i coneixements pràctics del lloc a cobrir.

Si una vegada efectuades les proves cap aspirant obtingués la puntuació mínima establerta, l'empresa podrà convocar les vacants per concurs públic.

4. - L'empresa elaborarà el temari de les proves i exàmens a realitzar.

El tribunal estarà compost per cinc membres: dos per part de l'empresa, dos per part del comitè d'empresa i un professional amb coneixements sobre el temari designat per l'empresa.

Les proves o exàmens a realitzar s'efectuaran per sorteig, entre aquells temes que presenti l'empresa, que no podran ser inferior a set per a cada convocatòria o examen. El tribunal qualificarà i publicarà els resultats finals.

No podran formar part del tribunal d'exàmens aquelles persones que tinguin parentescs fins al tercer grau amb algun aspirant, podent ser recusat per tal motiu.

5.- Les vacants per substituir a un treballador que hagi causat baixa en l'empresa per invalidesa o excedència, es cobriran mitjançant l'oportuna oferta pública sense els requisits establerts en els punts 2, 3 i 4 del present article.”

1.4.- AUTORITZACIÓ DE L'INICI DEL PROCEDIMENT PER PART DE LA DIRECCIÓ

L'aprovació del present document per part del Consell d'Administració, previ compliment del Codi de bon Govern de l'Ajuntament de Palma de Mallorca de data 28.02.2013, suposa l'autorització de tot el contingut del mateix.

1.5.- BASES DE LA CONVOCATÒRIA

1.5.1.- Descripció de la plaça

Les funcions a exercir són amb caràcter general les establertes en el Conveni Col·lectiu vigent de l’EMT-Palma, en concret les de l'article 9 que indica textualment;

“9.4.…/…

Grup professional 1º.- Direcció.

Comprèn aquells treballadors que exercint llocs de treball de directius, inclòs el Director Gerent, a les ordres i coordinació directa d'aquest, planifiquen, organitzen, controlen i dirigeixen les activitats i objectius establerts pels òrgans d'adreça de l'Empresa (Presidència, Consell etc.).

La funció és la de comandament, organització i presa de decisions de forma directa, dirigida a aconseguir els objectius de rendiment, qualitat i disciplina de les activitats pròpies del desenvolupament normal o específicament programat per la direcció de l'Empresa.

9.2.- Les funcions enumerades en cada grup professional defineixen el contingut de la prestació laboral, sense que això suposi esgotar les funcions de cadascun d'ells. En tot cas, seran les necessàries per a garantir la correcta execució de la prestació laboral.”

Acompliment de funcions de Cap de Taller segons l'establert en el Grup professional 1, sent la descripció del lloc i les seves responsabilitats les següents:

El Cap de Taller és la persona en la qual el Director Gerent delega la Prefectura del Taller, sota la direcció de l'Àrea de Manteniment, sobretot des del punt de vista tècnic organitzatiu i econòmic.

El Cap de Taller planificarà, organitzarà, controlarà i dirigirà les activitats i objectius establerts pels òrgans de direcció de l'Empresa (Presidència, Consell etc, Direcció d’Àrea…)

La seva funció és la de comandament, organització i presa de decisions de forma directa, dirigida a aconseguir els objectius de rendiment, qualitat i disciplina de les activitats pròpies del desenvolupament normal o específicament programat per la Direcció  de l'Empresa.

Les seves responsabilitats més específiques i sense ànim de ser exhaustiu són entre altres:

  • Assegurar que es compleixen els objectius estratègics de l'Empresa en el Taller de Manteniment i les funcions associades al mateix.
  • Organització del taller i dels recursos humans i materials.
  • Plans de distribució del treball en funció de les càrregues de treball.
  • Supervisió del Manteniment de la flota.
  • Plans, normes i seguiment de la gestió de Prevenció de Riscos Laborals / ambiental / Qualitat.
  • Gestió i control dels serveis subcontractats, en el manteniment de vehicles i instal·lacions.
  • Suport tècnic en matèria de manteniment de vehicles a la Direcció.
  • Control i seguiment del compliment de totes les tasques administratives i del taller, (gestió i control de parts, actualització de la base de dades, controls i reports mensuals, validació i control de facturació, redacció i confecció de tots els informes siguin precisos en la seva àrea de treball.
  • Qualsevol altra activitat pròpia del Cap de Taller, per al compliment dels objectius de l'Empresa, com poden ser: organització física del taller; control i gestió dels temps de reparació predeterminats; gestió de temps; indicadors d'operativitat; anàlisi del cost/hora; emmagatzematges i control de magatzem; etc.

L'Adscripció a les tasques descrites no suposarà cap tipus de limitació al concernent a la possible mobilitat funcional.

1.5.2.- Procés de selecció i publicitat

El procés selectiu es durà a terme a través del procediment de selecció establert per als Càrrecs de Confiança, mitjançant concurs oposició i mitjançant oferta pública amb els següents criteris:

1.- Procediment establert en el Conveni col·lectiu, art. 5, càrrec de confiança.

2.- Definició del perfil de lloc de treball.

3.- Comunicació a l'Ajuntament a la Regidora de Funció Pública.

4.- Designació del Tribunal d'avaluació dels aspirants.

5.- Avaluació dels aspirants.

1.5.3.- Requisits

Els aspirants hauran de reunir els següents requisits:

a) Estar en possessió del títol de Tècnic Superior en automoció del Cicle formatiu de Grau superior Formació Professional, o del Títol d'Enginyer Tècnic o del títol d'Enginyer Superior. No hauran d'acreditar la citada titulació acadèmica aquell candidat que acrediti una experiència de set anys o més com a Encarregat o Cap de Taller de vehicles terrestres.

b) Acreditar el domini parlat i escrit de l'idioma anglès B2, amb els criteris del sistema ALTE, o si escau passar un examen de nivell del mateix, previ a les proves.

c) Experiència acreditada de més de 2 anys en tasques de Cap o Encarregat de taller de vehicles terrestres.

d) Tant sols per a persones amb discapacitat funcional que s’inscriguin en el Grup Reservat, acreditar, mitjançant document expedit pel Centre de valoració i orientació de persones amb discapacitat de la Conselleria d'Igualtat, Salut i Polítiques Socials del Govern Balear, la seva condició de discapacitat amb grau igual o superior al 33%, havent d'aportar Dictamen Tècnic Facultatiu i Certificat de Capacitació per a les tasques pròpies del lloc de Cap de Taller sense que resulti necessari adaptar el lloc de treball, tots dos emesos pel citat Organisme.

e) Idioma castellà per als aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprèn el coneixement de la llengua castellana, han d'acreditar el coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre; o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació que estan en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

f) No patir malaltia o dificultat física que impedeixi l'acompliment de les funcions del lloc, i que serà determinada mitjançant reconeixement mèdic que disposi l'Empresa a la finalització del procés selectiu amb la persona designada. En cas de no tenir l'apte per al mateix suposarà la impossibilitat de la prestació laboral i per tant la no incorporació o no superació del període de prova.

Els aspirants hauran de reunir els requisits abans indicats dins del termini de presentació de sol·licituds, i no haver perdut cap dels requisits al moment de la contractació.

En cap cas, s'admetran sol·licituds d'aspirants que, havent pertangut a l'empresa, hagin causat baixa en la mateixa per acomiadament disciplinari, llevat que, amb anterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, el referit acomiadament hagués estat declarat improcedent per sentència judicial ferma.

1.5.4.- Sol·licituds

S'estableixen DOS grups d'inscripció:

Grup Reservat, integrat per persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% (1 plaça), amb preferència al Grup General.

Grup General, integrat per persones sense discapacitat reconeguda igual o superior al 33%.

Els candidats tant sols podran fer una inscripció i en només un dels grups esmentats en l'apartat anterior, no sent admesos els aspirants que realitzen dos o més inscripcions, ja sigui al mateix o diferent grup d'inscripció.

Les places no cobertes en el Grup Reservat a persones amb discapacitat s'acumularan al Grup General. Igualment seran cobertes pel Grup General les places anteriorment citades quan no sigui admès al Grup Reservat cap aspirant.

Els candidats que no presenten les seves sol·licituds dins del termini i en la forma escaient no seran admesos en el procés selectiu, i tampoc seran admeses les sol·licituds que no vagin acompanyades de tots els documents justificatius a dalt relacionats.

1.5.5.- Proves

1.- Examen teòric-pràctic. Constarà d'exercicis eliminatoris i quedaran eliminats els aspirants que no arribin a la puntuació mínima de 5 punts.

a) Qüestionari tipus test, (valorat com a màxim amb 1,5 punts) sobre mecànica i electricitat i electrònica de manteniment de vehicles i instal·lacions i manteniment, en el qual es valoraran els coneixements sobre les següents matèries:

  • Organització de taller de manteniment Organització física del taller, temps de reparació predeterminats; gestió de temps; indicadors d'operativitat; anàlisi del cost/hora; mesures de seguretat i higiene.
  • control d'execució de manteniments preventius i correctius, organització, planificació i verificació de certificacions.
  • manteniment, conservació i explotació de vehicles industrials i de gran capacitat.

b) Prova de desenvolupament de coneixements (valorada com a màxim amb 1,5 punts). Consistirà en la resolució d'un o diversos supòsits que permetin comprovar les habilitats dels aspirants en l'execució de tasques relacionades amb el lloc descrit. Per a aquesta prova podrà ser necessari l'ús d'eines ofimàtiques processador de textos; fulls de càlcul; gestors de dades; gestor de presentacions; gestor de correu electrònic.

c) Prova pràctica, (valorada com a màxim amb 1 punts). Consistirà en una prova pràctica de taller, laboratori o instal·lació real que permeti comprovar les habilitats dels concursants en la resolució d'avaries, incidències, tasques de manteniment, maneig d'instrumental de mesura o situacions reals relacionades amb el manteniment de vehicles autobusos.

Els exercicis seran qualificats de 0 a 10 punts, sent necessari aconseguir un mínim de 5 punts en cadascuna de les proves per superar-ho, assignant-se proporcionalment a la puntuació obtinguda en la qualificació de cadascuna de les proves segons el valor de puntuació assignat a cadascuna d'elles.

El total de l'exercici teòric-pràctic tindrà dins de la puntuació global màxima 4 punts, assignant-se proporcionalment a la puntuació obtinguda en la qualificació.

2.- Test psicotècnic. Prova, a través de la qual es valoran les aptituds psicotècniques dels candidats per a l'acompliment de la seva funció professional. Tindrà caràcter eliminatori sent qualificat amb un 1 punt, en el cas de ser superat. El test psicotècnic serà elaborat i corregit per tècnics externs especialistes en la matèria, i comunicats els resultats al Tribunal avaluador.

Aquells aspirants que hagin superat la fase d'examen teòric i test psicotècnic, seran convocats a la continuació del procés de selecció, i dins del termini de 5 dies naturals a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la llista definitiva d'aprovats, els aspirants que formin part d'ella han de procedir a l'acreditació de MÈRITS mitjançant la presentació, en el Registre General d’EMT-Palma, dels documents originals o fotocòpies compulsades. Els mèrits s'han d'acreditar i s'han de valorar sempre amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

3.- Valoració de Mèrits: Els aspirants que hagin superat la fase anterior hauran d'acreditar documentalment els mèrits relatius a la seva formació (addicional a la titulació mínima exigida) i experiència de les bases, tenint la valoració de mèrits un màxim de 3 punts.

Es fixarà un termini per aportar la documentació acreditativa dels mèrits, per a l'acreditació de l'experiència es podran presentar certificat de vida laboral, contractes o certificats d'empresa, així com qualsevol altra documentació vàlida a aquests efectes. Per a l'acreditació de la formació es podran presentar títols, certificats d'aprofitament, diplomes així com qualsevol altra documentació justificativa.

Es valoraran:

- Idioma Català (puntuació màxima 0,50 punts):

Valoració de coneixements d'idiomes de nivell igual o superior a l'A2 amb els criteris ALTE, de l'idioma català, amb una puntuació màxima global de 0,50 punts.

Els aspirants hauran de presentar el corresponent diploma certificat o títol expedit per centre oficial, on figuri el nivell acreditatiu del curs realitzat amb la següent puntuació.

  • A2, criteris ALTE es valora amb 0,10 punts.
  • B1 criteris ALTE es valora amb 0,20 punts.
  • B2 criteris ALTE es valora amb 0,30 punts.
  • C1 criteris ALTE es valora amb 0,40 punts.
  • C2 criteris ALTE es valora amb 0,50 punts.

En cas de presentar més d'un títol o certificació del mateix idioma tant sols es valorarà el de major puntuació.

Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, En el cas que es presentin dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que s'ha d'atorgar, es pot sol·licitar un informe de la Direcció general de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura i Joventut.

- Comptar amb les titulacions de formació professional de grau superior o altres diplomatures o llicenciatures més enllà de les exigides com a requisits en branques relacionades amb els continguts propis del lloc de treball, atorgant-se una puntuació de 0,10 punts cadascuna d'elles amb un màxim de 0,50 punts.

- La formació específica relacionada amb els continguts del lloc, així com la relativa a Prevenció de Riscs Laborals més enllà de l'exigida de 30 hores per al lloc de Cap de taller, amb una valoració de 0,10 punts cada formació superior a 20 hores amb un màxim de 0,50 punts.

- Disposar dels carnets professionals que acreditin al candidat de manera oficial (com a instal·lador autoritzat,…) en diferents disciplines relacionades amb la descripció del lloc. 0.10 punts cadascun d'ells amb un màxim 0,25 punts.

- L'experiència professional addicional a la mínima requerida, d'almenys 1 any en les tasques del lloc de Cap de manteniment de vehicles pesats o el manteniment de flota de vehicles mitjançant la gestió, control i supervisió d'equips de treball propis i/o aliens. 0,10 punts per cada any efectiu de treball amb màxim de 0,50 punts.

- L'experiència, superior a un any, en gestió de direcció i coordinació d'equips de treball amb l'acreditació laboral d'encarregat o similar o superior, en altres àrees diferents a Cap de Taller. 0,05 punts per cada any complet de servei amb un màxim de 0,50 punts.

- Estar en possessió del Permís de conduir de la classe D atorgant-se una puntuació de 0,25 punts.

4.- Entrevista personal pel Tribunal d'avaluació, és realitzarà una entrevista personal que es valorarà amb un màxim de 2 punts.

El Tribunal valorarà en els candidats la seva actitud personal per a l'acompliment d'una prestació laboral tenint en compte els següents paràmetres:

  • Competències professionals: capacitat per al treball en equip,
  • Iniciativa, dots de comunicació, planificació i organització del treball, flexibilitat i motivació.

1.5.6.- Puntuació i ordre de preferència en la llista

1.- Puntuació dels aspirants. La puntuació dels candidats serà el resultat de la suma de la puntuació obtinguda en la fase de concurs, l'obtinguda en la valoració de mèrits i en l'obtinguda en l'entrevista personal, segons els criteris establerts en l'apartat proves.

Els empats que es produeixin es dirimiran en primer lloc, en favor d'els qui obtinguin major puntuació en la valoració de l'apartat entrevista personal, finalment, si persisteix l'empat, es determinarà per sorteig.

La Puntuació mínima requerida serà de 4 punts, en cas que cap candidat els obtingui es declararà deserta la convocatòria.

2.- Publicació dels resultats. Finalitzada per part del tribunal la valoració dels mèrits aportats i de l'entrevista personal d'acord amb l'establert a l'apartat anterior, es farà pública la llista provisional de puntuacions obtingudes, per a cadascun dels Grups d'Inscripció, amb indicació del número del DNI. Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació.

A la vista d'aquestes llistes, les persones interessades poden presentar reclamacions en el termini de 3 dies hàbils, a comptar a partir de l'endemà de publicar-se.

Resoltes les reclamacions, el Tribunal publicarà la llista definitiva de les puntuacions obtingudes en la fase de selecció i l'ordre de preferència de contractació. Aquesta llista es publicarà en els mateixos llocs que la llista provisional.

ANNEX II COMPOSICIÓ DEL TRIBUNAL I TERMINIS DE PUBLICACIÓ

Composició del Tribunal

Dos membres designats per l'Empresa EMT-PALMA.

Un professional extern designat per l'Empresa EMT-PALMA.

Dos membres designats pel Comitè d'empresa.

Per a aquelles proves en què resulti necessari, el tribunal pot disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes, els quals es limitaran a prestar col·laboració en les seves especialitats tècniques i tindran veu, però sense vot. Així mateix l’EMT-Palma, a petició del tribunal, pot nomenar col·laboradors per a les tasques de vigilància, coordinació o d'altres similars, necessàries per al desenvolupament de les proves selectives.

Realització de les proves de selecció

Les proves de selecció es realitzaran abans del 30.04.2015.

Terminis de publicació i data límit d'admissió de sol·licituds

Des de la publicació de la mateixa pels mitjans que estimi l'Empresa i que donin compliment a requisit de publicitat es comptarà amb almenys 10 dies naturals per a l'admissió de sol·licituds.

La publicació, tant de les bases del procés de selecció així com els resultats provisionals com a definitius i quants es considerin oportuns i amb la finalitat de complir amb requisit de publicitat, es realitzarà a la pàgina web de l’EMT-Palma www.emtpalma.es, amb independència que a part de la mateixa però no de forma obligatòria es realitzi en altres mitjans, així mateix es posarà en coneixement de l'Ajuntament perquè si ho considera adequat i per si no fos prou ho publiqui a la seva pàgina web www.palma.es.

 

El Director-Gerent

Juan Iglesias Marroig