Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 22195
Licitació per a l'adjudicació de la contractació de diversos serveis per a usuaris de l'àrea de Serveis Socials

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicatària

a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

b. Dependència que tramita l’expedient: Secretaria-Contractació

c. Número d’expedient: 2014/008180

2.- Objecte del contracte

a. Tipus: serveis

b. Descripció de l’objecte: realització de serveis assistencials diversos per als usuaris de l'àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

c. Termini d’execució: Des de l'1 de gener de 2015 fins el 31 de desembre de 2015 (1 any)

3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a. Tramitació: ordinària

b. Procediment: obert

c. Criteris d’adjudicació: Els especificats a la lletra A del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte en concordança amb la clàusula 15 del Plec de clàusules administratives particulars que regeixen la contractació

4.- Valor estimat: 29.898,40 euros (sense IVA, inclou possible modificació contracte màxim 10% preu d'adjudicació)

5.- Pressupost de licitació

a. Preu a un tant alçat: 27.180,36 euros

b. Correspon en concepte d’IVA la quantitat de: 2.718,04 euros

c. Pressupost total de la licitació: 29.898,40 euros

6.- Garanties

a. Garantia Provisional: No s’exigeix.

b. Garantia Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte IVA exclòs. En qualsevol de les formes assenyalades a la lletra H.2 del Quadre de característiques del contracte que figura en el Plec de clàusules administratives particulars.

7.- Obtenció de documentació i informació

a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca (Secretaria-Contractació)

b. Domicili: Plaça des Born, 15

c. Localitat i Codi Postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d. Telèfon: 971381050

e. Telefax: 971385500

f. E-mail: contractacio@ajciutadella.org / serveisjuridics@ajciutadella.org

g. Perfil del Contractant de la pàgina web de l’Ajuntament: www.ajciutadella.org.

8.- Requisits específics del contractista: Acreditació de la inscripció en el Registre unificat de Serveis Socials de les Illes Balears regulat en la Llei 4/2009, de 4 de juny, de Serveis Socials de les Illes Balears i en el Decret 10/2013, de 28 de febrer, que la desplega.

9.- Presentació d’ofertes

a. Termini de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci en el BOIB, fins a les 14 hores.

b. Documentació a presentar i forma de presentació: D'acord amb el que s’estableix al Plec de clàusules administratives particulars (clàusules 12, 13 i 14).

c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella, plaça des Born, 15. Ciutadella. Registre d’entrada. També es permet l'enviament per correu en la forma assenyalada a la clàusula 12.10 del Plec de clàusules administratives particulars.

10.- Obertura de propostes

a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b. Domicili: Plaça des Born, 15.

c. Localitat: Ciutadella de Menorca.

d. Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes (sobre B1 i sobre B2) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

e. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

11.- Altres informacions

a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

b. Despeses: Correran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600,00 euros.

c. Punt d’accés electrònic on figuren les informacions relatives a la convocatòria: www.ajciutadella.org - perfil de contractant.

d. Modificacions convencionals: Es preveuen a la lletra T del Quadre de característiques del contracte que figura en el Plec de clàusules administratives particulars.

Ciutadella de Menorca, 9 de desembre de 2014

L’Alcalde

Ramón Sampol Antich