Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 22195
Licitació per a l'adjudicació de la contractació de diversos serveis per a usuaris de l'àrea de Serveis Socials
Versió PDF
1.- Entitat adjudicatària
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
b. Dependència que tramita l’expedient: Secretaria-Contractació
c. Número d’expedient: 2014/008180
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: serveis
b. Descripció de l’objecte: realització de serveis assistencials diversos per als usuaris de l'àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
c. Termini d’execució: Des de l'1 de gener de 2015 fins el 31 de desembre de 2015 (1 any)
3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a. Tramitació: ordinària
b. Procediment: obert
c. Criteris d’adjudicació: Els especificats a la lletra A del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte en concordança amb la clàusula 15 del Plec de clàusules administratives particulars que regeixen la contractació
4.- Valor estimat: 29.898,40 euros (sense IVA, inclou possible modificació contracte màxim 10% preu d'adjudicació)
5.- Pressupost de licitació
a. Preu a un tant alçat: 27.180,36 euros
b. Correspon en concepte d’IVA la quantitat de: 2.718,04 euros
c. Pressupost total de la licitació: 29.898,40 euros
6.- Garanties
a. Garantia Provisional: No s’exigeix.
b. Garantia Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte IVA exclòs. En qualsevol de les formes assenyalades a la lletra H.2 del Quadre de característiques del contracte que figura en el Plec de clàusules administratives particulars.
7.- Obtenció de documentació i informació
a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca (Secretaria-Contractació)
b. Domicili: Plaça des Born, 15
c. Localitat i Codi Postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Telèfon: 971381050
e. Telefax: 971385500
f. E-mail: contractacio@ajciutadella.org / serveisjuridics@ajciutadella.org
g. Perfil del Contractant de la pàgina web de l’Ajuntament: www.ajciutadella.org.
8.- Requisits específics del contractista: Acreditació de la inscripció en el Registre unificat de Serveis Socials de les Illes Balears regulat en la Llei 4/2009, de 4 de juny, de Serveis Socials de les Illes Balears i en el Decret 10/2013, de 28 de febrer, que la desplega.
9.- Presentació d’ofertes
a. Termini de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci en el BOIB, fins a les 14 hores.
b. Documentació a presentar i forma de presentació: D'acord amb el que s’estableix al Plec de clàusules administratives particulars (clàusules 12, 13 i 14).
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella, plaça des Born, 15. Ciutadella. Registre d’entrada. També es permet l'enviament per correu en la forma assenyalada a la clàusula 12.10 del Plec de clàusules administratives particulars.
10.- Obertura de propostes
a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Domicili: Plaça des Born, 15.
c. Localitat: Ciutadella de Menorca.
d. Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes (sobre B1 i sobre B2) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
11.- Altres informacions
a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
b. Despeses: Correran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600,00 euros.
c. Punt d’accés electrònic on figuren les informacions relatives a la convocatòria: www.ajciutadella.org - perfil de contractant.
d. Modificacions convencionals: Es preveuen a la lletra T del Quadre de característiques del contracte que figura en el Plec de clàusules administratives particulars.
Ciutadella de Menorca, 9 de desembre de 2014
L’Alcalde
Ramón Sampol Antich