Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 22086
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació de servei de dues àrees de treball del programa d’intervenció socioeducativa destinat a l’alumnat d’educació secundària (PISE). Exp. 2014-039-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte de  SERVEI DE DUES ÀREES DE TREBALL DEL PROGRAMA D’INTERVENCIÓ SOCIOEDUCATIVA DESTINAT A L’ALUMNAT D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA (PISE) LOT 1: TERRITORIS ADSCRITS AL CMSS DE LITORAL. LOT 2 : TERRITORIS ADSCRITS ALS CMSS LLEVANT NORD, LLEVANT SUD, CIUTAT ANTIGA, EST, MESTRAL, PONENT, NORD I ESTACIONS, segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 29.10.2014.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2014-039-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  servei de dues àrees de treball del programa d’intervenció socioeducativa destinat a l’alumnat d’educació secundària (PISE)
  • Divisió dels lots:
  •  Lot 1: territoris adscrits al CMSS de Litoral i comptarà amb una aula Taller.
  •  Lot 2 : territoris adscrits als CMSS Llevant Nord, Llevant Sud, Ciutat Antiga, Est, Mestral, Ponent, Nord I Estacions i comptarà amb una aula Taller.   
  • Termini d’execució: 7 mesos, prorrogable 7 mesos més

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:URGENT.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost: 22.470,00 € més 2.247,00 € d’IVA. Total  24.717,00 € amb l'IVA inclòs per als dos lots i 7 mesos de contracte.

       Divisió dels lots:

  • Lot 1:  11.235 € més 1.123,50 € d’IVA. Total 12.358,50 € amb l'IVA inclòs per a 7 mesos de  contracte.
  • Lot 2:  11235 € més € 1.123,50 d’IVA. Total  12358,50 € amb l'IVA inclòs per a 7 mesos de contracte.

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

6è.- Requisit empresarial: Inscripció en el Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears.

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 8 (VUIT) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del primer dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

Palma, a 9 de desembre de 2014

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre