Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS
Núm. 22044
Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats sobre la contractació de personal laboral temporal per cobrir dos llocs vacants a la plantilla de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Versió PDF
Fets
1. A proposta de la Junta Directiva del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, el Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears, en la sessió de dia 24 de novembre de 2014, va aprovar les bases i la convocatòria per a la selecció de personal laboral temporal per cobrir dos llocs vacants a la plantilla de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
2. D’acord amb el que disposa l’article 16.2 de la Llei 8/2013, de 23 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2014 (BOIB núm. 181, de 31 de desembre de 2013), la contractació de personal temporal ha de tenir lloc en casos excepcionals i per cobrir necessitats urgents i inajornables i requereix les autoritzacions prèvies del director general de Pressuposts i Finançament i del director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis.
3. L’11 de novembre de 2014, el director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis va emetre un informe favorable sobre les bases que han de regir la convocatòria per a la selecció de personal laboral temporal per cobrir dos llocs vacants a la plantilla de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
4. Pel que fa a l’autorització del director general de Pressuposts i Finançament, el 24 de novembre de 2014 es va enviar l’informe sol·licitat per aquesta direcció general, relatiu a les bases i convocatòria per cobrir dos llocs vacants a la plantilla de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears i la previsió actualitzada de la liquidació del pressupost del capítol I.
5. De conformitat amb l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007 de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control de l’article 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, el control previ, preceptiu i vinculant del compliment dels principis de publicitat i d’objectivitat en la selecció de personal –fix i temporal– s’estén a les fundacions de l’àmbit docent i l’òrgan competent per dur a terme aquest control és la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, és a dir, la conselleria competent en matèria de personal docent.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Autoritzar, amb caràcter previ, la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears perquè dugui a terme la contractació temporal d’un màxim de dos professors interins, d’acord amb el que disposa l’article 16.2 de la Llei 8/2013, de 23 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2014.
2. Autoritzar la convocatòria i les bases per a la selecció de dos professors amb contracte laboral temporal per a la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears, les quals s’adeqüen a les regles aplicables per seleccionar personal establertes per a aquestes entitats en l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007.
3. Ordenar la publicació de la convocatòria i de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 26 de novembre de 2014
La consellera d’Educació, Cultura i Universitats
Maria Núria Riera Martos
Convocatòria i bases per a la selecció de personal laboral temporal per cobrir dos llocs vacants a la plantilla de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
A proposta de la Junta Directiva del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, el Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears, en la sessió de dia 15 de juliol de 2014, va aprovar les bases i la convocatòria de personal laboral per cobrir llocs vacants de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears per al curs 2014-2015, les quals s’havien de sotmetre als informes legals preceptius.
Atès que no hi ha cap borsa de treball de les categories que s’han de cobrir, es du a terme una convocatòria pública per seleccionar personal laboral de durada determinada per complir els principis de publicitat, concurrència i objectivitat en l’accés a l’ocupació pública, segons es preveu en la lletra b de l’apartat B del punt segon de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007.
D’acord amb això, la Direcció General de Pressuposts i Finançament i la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis han emès sengles informes favorables sobre aquesta convocatòria i les bases que l’han de regir.
La consellera d’Educació, Cultura i Universitats ha autoritzat la contractació de personal laboral temporal derivada d’aquesta convocatòria mitjançant la Resolució de dia 7 d’agost de 2014.
Restaren deserts i per tant sense cobrir dos llocs vacants en aquesta convocatòria, i per aquest motiu es publica una nova convocatòria per cobrir aquests llocs vacants.
El marc normatiu aplicable a aquesta convocatòria està constituït per les disposicions següents:
a. La Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions (BOE núm. 310, de 27 de desembre de 2002, i suplement en català del BOE núm. 3, de 21 de gener de 2003).
b. Els Estatuts de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears (BOIB núm. 162, d’1 de novembre de 2012).
c. L’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007 de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control de l’article 5 de l’Acord del Consell de Govern de dia 19 de desembre de 1995 sobre comptabilitat i rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 33, de 3 de març).
d. El Reglament d’organització i funcionament acadèmic del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, aprovat per la Resolució del conseller d’Educació i Cultura de 3 de febrer de 2006 (BOIB núm. 22, de 14 de febrer).
Bases generals
1. Objecte de la convocatòria
L’objecte de les bases d’aquesta convocatòria és cobrir els dos llocs vacants que han restat deserts a la convocatòria publicada al BOIB núm. 110 de 16 d’agost de 2014 i regular el procés selectiu, adreçat a persones amb experiència professional i amb titulació, per proveir temporalment, aquests dos llocs vacants de professor de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
En l’annex 1 d’aquesta convocatòria figuren els llocs vacants, per assignatures, que s’han de cobrir per al curs 2014-2015 amb caràcter temporal i dedicació a temps parcial, amb la indicació expressa de la previsió d’hores lectives, les titulacions i els requisits exigits per a cada lloc i les observacions oportunes.
2. Llocs vacants convocats
Departament de Pedagogia
A15. Dansa educativa: improvisació i coreografia.
Especialitat d’interpretació: instruments de percussió
A26. Conjunt de percussió i conjunt instrumental.
3. Característiques del contracte
- Contracte laboral temporal de professor interí a temps parcial per cobrir llocs vacants des del primer dia per impartir classes fins que acabi el seu contracte.
El nombre d’hores que figura al costat de cada lloc convocat és orientatiu i pot disminuir en començar el curs acadèmic (vegeu-ne annex 1). Una vegada matriculats els alumnes, l’horari lectiu dels professors s’ha d’adequar a les necessitats docents del centre, a partir de les quals s’ha de definir la jornada laboral de cada professor durant el curs i el sou total que ha de percebre.
- La dedicació dels professors és la que estableix l’article 44 del Reglament d’organització i funcionament acadèmic del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears.
- El sou brut que correspon a cada professor és proporcional a les hores de docència que imparteix.
4. Requisits dels aspirants
Per ser admesos al procés selectiu d’aquesta convocatòria, el dia en què acabi el termini per presentar les sol·licituds els aspirants han de complir i acreditar els requisits següents:
a. Posseir la titulació suficient o complir els requisits específics que s’indiquen per a cada lloc en l’annex 1. La titulació que presentin els aspirants ha de ser alguna de les reconegudes a l’Espai Europeu d’Educació Superior.
b. Tenir la nacionalitat espanyola o, d’acord amb el que estableixen l’article 10.2 de la Llei 4/2000, d’11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, i l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, ser nacional d’un estat membre de la Unió Europea o estranger amb residència legal a Espanya. Segons aquesta normativa, els estrangers que compleixen algun d’aquests requisits poden accedir a les administracions públiques com a personal laboral en igualtat de condicions que els espanyols.
c. Haver complert setze anys i no excedir l’edat de jubilació forçosa.
d. No estar inhabilitat per sentència ferma per exercir funcions públiques ni haver estat separat del servei de cap entitat o institució del sector públic per una resolució disciplinària ferma. Aquestes circumstàncies s’han de manifestar mitjançant el model de declaració escrita que s’adjunta (annex 3).
5. Drets d’admissió
Per ser admesos a aquest procediment de selecció, els aspirants han d’abonar, en concepte de drets d’inscripció, 40 € (quaranta euros) per cada una de les places a les quals opten, encara que siguin de la mateixa especialitat. L’abonament s’ha de fer a l’entitat Banca March, al compte corrent núm. 0061-0206-92-0015690110 (IBAN: ES1000610206920015690110, BIC: BMARES2M), el titular del qual és la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears. S’ha de fer un ingrés per separat per cada lloc abans d’acabar el termini d’admissió de sol·licituds.
El fet de no abonar els drets d’inscripció suposa la no admissió de l’aspirant al procés de selecció.
6. L’òrgan de selecció
Segons el que estableix l’article 46 del Reglament d’organització i funcionament acadèmic del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, el president del Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears ha de nomenar una comissió tècnica perquè s’encarregui del procés de selecció d’aquesta convocatòria, amb capacitat per interpretar les bases i per resoldre qualsevol incidència que es produeixi durant el procés. La composició de la Comissió Tècnica de Selecció s’ha de publicar, abans que comenci a actuar, al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma) i a la pàgina web <http://www.conservatorisuperior.com>. Perquè la Comissió es constitueixi vàlidament, hi han de ser presents, com a mínim, quatre dels membres que la integren.
Per a les proves pràctiques, s’han de nomenar tribunals qualificadors amb especialistes. La composició d’aquests tribunals s’ha de publicar al tauler d’anuncis i a la web del Conservatori Superior després de la sessió de constitució de la Comissió Tècnica de Selecció.
La Instrucció de 31 de juliol de 2013 estableix que, per a la selecció de personal laboral de les fundacions del sector públic regulades en el títol II de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (com és el cas de la Fundació per al Conservatori), de conformitat amb la disposició addicional primera de l’EBEP, únicament són d’aplicació a aquestes fundacions els articles 52, 53, 54, 55 i 59 de l’EBEP, i en canvi, no és d’aplicació l’article 60, relatiu als òrgans de selecció. No obstant això, segons les recomanacions de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, en aquesta convocatòria s’ha optat per aplicar els criteris de l’article 60.
El secretari de la Comissió és el responsable de publicar al tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears els documents que s’indiquen en aquesta convocatòria i en les bases que la regulen. Cada vegada que es publiqui un document, el secretari ha d’estendre una diligència en la qual s’ha d’indicar la data de la publicació. Aquesta diligència s’ha d’incorporar a l’expedient corresponent.
7. Reserva per a aspirants amb discapacitat
S’han d’adoptar les mesures necessàries per complir el que preveuen l’article 59 i la disposició addicional primera de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP).
8. Sol·licituds
Les persones interessades a prendre part en aquest procés de selecció han de presentar la sol·licitud segons el model que figura en l’annex 2 d’aquesta convocatòria; també està disponible a la pàgina web <http://www.conservatorisuperior.com>.
Les sol·licituds i la documentació s’han de presentar al Registre del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma). L’horari per presentar la documentació és de 9.00 h a 14.00 h, de dilluns a divendres (excepte els dies festius). Les sol·licituds també es poden presentar per correu urgent i certificat. En aquest cas, la sol·licitud s’ha de dur a una oficina de correus dins un sobre obert perquè la datin i la segellin abans de certificar la tramesa.
Les sol·licituds s’han d’adreçar a: Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma).
Els aspirants han de presentar una sol·licitud per cada lloc vacant al qual opten, acompanyada de dos sobres tancats amb el nom i els llinatges, la referència del lloc vacant i el número de cada sobre escrit a l’exterior, i amb el contingut següent:
Sobre 1. Acreditació dels requisits:
· Fotocòpia del DNI o del passaport del sol·licitant en vigor.
· Fotocòpia de la documentació acreditativa de les condicions exigides en la base 4 d’aquesta convocatòria i dels requisits exigits per a cada lloc en l’annex 1.
· Original o còpia del justificant bancari del pagament dels drets d’admissió a què es fa referència en la base 5.
· Declaració per escrit de no estar inhabilitat per sentència ferma per exercir funcions públiques i de no haver estat separat del servei de cap entitat o institució del sector públic per una resolució disciplinària ferma (s’adjunta un model de l’escrit en l’annex 3).
Sobre 2. Projecte docent i acreditació dels mèrits:
· Projecte docent del lloc a què s’opta.
· Currículum acompanyat dels documents que acrediten l’experiència docent i laboral, la formació i els altres mèrits al·legats. La Comissió Tècnica de Selecció en cap cas no pot valorar cap mèrit que no s’hagi acreditat d’aquesta manera. Un mateix mèrit no es pot valorar en més d’un apartat o subapartat.
La documentació que aportin els aspirants ha de seguir l’ordre establert en l’apartat 2.3 de l’annex 1 segons l’especialitat; s’ha de lliurar en el format de fotocòpies enquadernades en un volum o més. Si no es compleix algun d’aquests requisits, s’ha de donar un termini de cinc dies naturals perquè l’aspirant esmeni aquestes mancances.
La documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits aportats ha d’estar en català o castellà, o bé, si és redactada en un altre idioma, anar acompanyada de la traducció jurada oficial corresponent, que doni fe pública del contingut i la fidelitat de la traducció. No es valorarà cap document que no s’ajusti a aquest requisit.
9. Termini i format de presentació de les sol·licituds i la documentació
El termini per presentar les sol·licituds i la documentació és de 10 dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Els documents continguts en els sobres 1 («Acreditació dels requisits») i 2 («Projecte docent» i «Acreditació dels mèrits») han de ser originals o fotocòpies simples. Posteriorment, quan s’hagi publicat la llista definitiva de professors seleccionats i sempre abans de la signatura del contracte de treball, els aspirants als quals s’hagi assignat algun lloc han d’aportar els originals de les fotocòpies simples presentades juntament amb la sol·licitud, perquè el personal del Registre de la Fundació les compulsi.
La persona que en aquest termini no aporti tots els originals de les fotocòpies simples que va presentar per acreditar els requisits i els mèrits serà exclosa automàticament del procés i el lloc que inicialment li corresponia s’adjudicarà al professor següent de la llista, segons l’ordre de prelació dels aspirants seleccionats.
La Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears ha de garantir la custòdia, durant el temps que duri el procés de selecció, de tota la documentació lliurada pels aspirants. Un cop finalitzat el procés i publicada la llista definitiva de professors seleccionats, les persones interessades poden sol·licitar la devolució de la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits. La documentació s’ha de recollir personalment o a través d’una tercera persona autoritzada per escrit. Sempre que hi hagi una petició expressa, també es pot tornar per correu postal contra reembossament de les despeses d’enviament. Un cop transcorregut el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista definitiva de professors seleccionats, la Fundació pot destruir els documents presentats pels aspirants.
10. Admissió d’aspirants
Un cop transcorregut el termini per presentar les sol·licituds, la Comissió Tècnica de Selecció ha de revisar la documentació aportada pels aspirants en el sobre 1 i, una vegada comprovada, s’ha de publicar la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma) i a la web <http://www.conservatorisuperior.com>. En el cas dels exclosos, s’ha d’indicar la causa d’exclusió.
En tot cas, amb la finalitat d’evitar errors i, si se’n produeixen, possibilitar-ne l’esmena dins el termini previst i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no solament que no figuren en la relació de persones excloses sinó que, a més, el seu nom consta en la relació d’aspirants admesos.
Per esmenar els possibles errors o aportar els documents preceptius, els aspirants disposen d’un termini de 3 dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista provisional. Una vegada ateses les reclamacions i esmenats els errors, si n’hi ha hagut, s’ha de publicar la llista definitiva d’aspirants admesos i exclosos al tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears. Contra l’aprovació de la llista definitiva, s’hi pot interposar un escrit d’al·legacions en un termini de cinc dies naturals, comptadors des de l’endemà de la publicació, davant el Protectorat de la Fundació (Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats), d’acord amb el que disposen els articles 34, 35 i 43 de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions, i a l’efecte de controlar la legalitat del procediment.
La resolució del Protectorat es pot impugnar davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu.
11. Fases del procés de selecció
El procés de selecció consta de les dues fases següents:
· La primera fase consisteix a la defensa oral del projecte docent. La finalitat d’aquesta segona fase és avaluar l’aptitud pedagògica dels aspirants, els quals han de defensar oralment el projecte docent de l’especialitat davant el tribunal qualificador, segons el calendari i els criteris d’organització que fixi el tribunal. El calendari i els criteris s’han de publicar al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>.
Aquesta fase, que té caràcter eliminatori, s’ha de qualificar de 0 a 10 punts. Per superar la prova, els aspirants han d’obtenir una qualificació mínima de 5 punts.
Una vegada avaluats tots els aspirants, el tribunal qualificador ha de fer pública, al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>, l’acta amb les qualificacions obtingudes pels candidats, així com la convocatòria dels aspirants que hagin superat aquesta segona fase. El secretari del tribunal qualificador ha d’estendre una diligència amb la data de publicació de l’acta de la segona fase al tauler d’anuncis i a la pàgina web del centre.
· En la segona fase s’han de valorar els currículums dels aspirants (títols, certificats, còpies de documents i enregistraments, etc.) segons els barems inclosos en l’apartat 3.2 de l’annex 1 d’aquesta convocatòria. Els mèrits es divideixen en quatre apartats: mèrits acadèmics, mèrits docents, mèrits professionals i mèrits artístics. Per a totes les places, la qualificació mínima que s’ha d’obtenir en aquesta fase per poder ser contractat és de 4 punts. A continuació s’ha de publicar la llista d’aspirants que han d’esmenar alguna mancança; per esmenar-la, disposen de 3 dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la data en què es publiqui la llista.
12. Finalització del concurs
Una vegada que la Comissió Tècnica de Selecció ha resolt el concurs, ha d’aprovar la llista provisional de professors seleccionats, que s’ha d’exposar al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma) i a la pàgina web <http://www.conservatorisuperior.com>. Contra l’aprovació d’aquesta llista, s’hi poden presentar reclamacions, en el termini de tres dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació, davant la Comissió Tècnica de Selecció, la qual disposa d’un termini de cinc dies naturals per resoldre-les i aprovar la llista definitiva, que també s’ha de publicar al tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori Superior.
Contra l’aprovació de la llista definitiva, s’hi pot interposar, en el termini de 5 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació, un escrit d’al·legacions davant el Protectorat de la Fundació (Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats), d’acord amb el que disposen els articles 34, 35 i 43 de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions, a l’efecte de controlar la legalitat del procediment. La resolució del Protectorat es pot impugnar davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu.
13. Reclamacions i al·legacions
Contra aquesta convocatòria i les bases que la regeixen, s’hi poden interposar, en un termini de deu dies hàbils comptadors des de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, escrits d’al·legacions davant el Protectorat de la Fundació (Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats). La resolució del Protectorat es pot impugnar davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu, d’acord amb els articles 34, 35 i 43 de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions.
Palma, 24 de novembre de 2014
La presidenta de la Fundació per al Conservatori
Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Maria Núria Riera Martos
ANNEX 1
Requisits corresponents als llocs vacants, descripció de les fases del procés de selecció i barem de mèrits
1. Requisits corresponents als llocs vacants
Especialitat d’interpretació: instruments de percussió
1.1. Llocs vacants A15 i A26
Les titulacions requerides per a cada especialitat són les que s’indiquen a continuació:
Departament de Pedagogia
A15. Dansa educativa: improvisació i coreografia (1,5 hores per setmana): títol superior de dansa.
Especialitat d’interpretació: instruments de percussió
A26. Conjunt de percussió i conjunt instrumental (3 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
2. Fases del procés de selecció
2. Primera fase: defensa oral del projecte docent (per a totes les places)
La finalitat de la segona fase és avaluar l’aptitud pedagògica dels aspirants, els quals han de defensar oralment el projecte docent de l’especialitat davant el tribunal qualificador, segons el calendari i els criteris d’organització que fixi el mateix tribunal. El calendari i els criteris s’han de publicar al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>.
Aquesta fase és eliminatòria i s’ha de qualificar de 0 a 10 punts. Per superar la prova, els aspirants han d’obtenir una qualificació mínima de 5 punts.
S’ha de valorar la viabilitat del projecte docent dins el projecte educatiu del centre i la innovació pedagògica que aporta. L’aspirant disposa d’un temps màxim de 20 minuts per defensar oralment el projecte i el tribunal pot formular les preguntes que consideri convenients sobre el contingut de l’exposició.
El tribunal qualificador ha de valorar la defensa oral del projecte docent d’acord amb els criteris següents:
· Guia docent de l’assignatura o assignatures a què opta l’aspirant: 2 punts
· Continguts pedagògics: 4 punts
· Metodologia: 2 punts
· Claredat en l’exposició: 2 punts
Una vegada avaluats tots els aspirants, el tribunal qualificador ha de publicar l’acta amb les qualificacions obtingudes pels candidats, al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>. El secretari del tribunal qualificador ha d’estendre una diligència amb la data de publicació de l’acta.
2.2. Segona fase: valoració del currículum dels aspirants (títols, certificats, còpies de documents i enregistraments, etc.)
La qualificació final d’aquesta fase és el resultat de ponderar cada un d’aquests apartats segons els percentatges següents:
· Mèrits acadèmics: 25 %
· Experiència com a docent: 25 %
· Experiència laboral professional: 25 %
· Experiència artística: 25 %
2.2.1. Mèrits acadèmics (puntuació màxima: 10 punts)
a. Titulació superior específica relacionada amb l’assignatura (excepte la titulació al·legada com a requisit) obtinguda a una institució acadèmica oficial o a una escola internacional de prestigi reconegut: 2 punts per titulació (màxim: 2 punts).
b. Formació relacionada amb l’especialitat, cursada a universitats, centres oficials i/o centres de prestigi reconegut: cursos de formació i postgraus. Puntuació màxima: 5 punts. La puntuació per cada activitat formativa, segons la durada, és la següent:
· Sense especificació de la durada: 0,25 punts
· De 10 a 30 hores: 0,25 punts
· De 31 a 60 hores: 0,50 punts
· De 61 a 120 hores: 0,75 punts
· Més de 120 hores: 1 punt
c. Estudis de tercer cicle. Puntuació màxima: 2 punts, d’acord amb els criteris següents:
· Doctorat relacionat amb l’especialitat: 2 punts
· Màster universitari oficial relacionat amb l’especialitat: 1 punt
· Suficiència investigadora relacionada amb l’especialitat: 0,75 punts
· Cursos de doctorat relacionats amb l’especialitat: 0,04 punts per crèdit (màxim: 0,80 punts)
d. Altres titulacions de règim especial. Tenen aquesta consideració els estudis superiors de dansa, d’art dramàtic, de conservació i restauració de béns culturals, els estudis superiors de disseny i els d’arts plàstiques. En cap cas no s’han de valorar les titulacions que s’aporten com a requisit de la convocatòria. Document justificatiu: fotocòpia del certificat o del justificant d’abonament dels drets d’expedició. Puntuació màxima: 1 punt, d’acord amb els criteris següents:
· Per cada certificat de nivell avançat de les escoles oficials d’idiomes o equivalent: 1 punt
· Per cada certificat de nivell mitjà de les escoles oficials d’idiomes o equivalent: 0,50 punts
· Per cada títol de tècnic superior d’arts plàstiques i disseny: 0,25 punts
· Per cada títol d’ensenyaments artístics superiors: 1 punt
2.2.2. Experiència com a docent (puntuació màxima: 10 punts)
a. Per cada any d’experiència docent en estudis de grau superior de música de la mateixa especialitat a la qual opta, impartits a centres públics o privats: 0,50 punts
b. Per cada any d’experiència docent en estudis de grau superior de música d’una especialitat diferent de l’especialitat a la qual opta, impartits a centres públics o privats: 0,30 punts
c. Per cada any d’experiència docent en estudis de grau mitjà de música de l’especialitat a la qual opta, impartits a centres públics o privats: 0,20 punts
d. Per cada any d’experiència docent en estudis de grau mitjà de música d’una especialitat diferent de l’especialitat a la qual opta, impartits a centres públics o privats: 0,15 punts
e. Per cada any d’experiència docent en educació secundària en l’especialitat de música a centres públics o privats: 0,15 punts
f. Per cada any d’experiència docent en educació primària en l’especialitat de música a centres públics o privats: 0,10 punts
g. Altra experiència docent en música: fins a un màxim de 0,20 punts
h. Experiència en càrrecs directius a centres d’ensenyament superior (director, cap d’estudis o secretari): 0,25 punts per curs (màxim: 0,50 punts)
2.2.3. Experiència laboral professional (puntuació màxima: 10 punts)
a. Per cada any complet d’experiència laboral en llocs de feina relacionats amb l’especialitat a la qual opta: 1 punt
b. Per cada mes d’experiència laboral en llocs de feina relacionats amb l’especialitat a la qual opta: 0,08 punts
2.2.4. Experiència artística (puntuació màxima: 10 punts)
Altres mèrits relacionats amb el lloc al qual opta:
a. Per la impartició de seminaris i conferències i la presentació de comunicacions en congressos: 0,25 punts per cada un, fins a un màxim de 4 punts
b. Per publicacions relacionades amb la temàtica musical i enregistraments: fins a un màxim d’1,50 punts. Documents justificatius: els exemplars corresponents. No es valoren les publicacions que estiguin obligades a dur l’ISBN o l’ISSN i que no el duguin. Tampoc no es valoren els exemplars obligats a dur el dipòsit legal corresponent i que no el duguin.
· Per publicacions, projectes i innovacions de caràcter tècnic o pedagògic (treballs amb un mínim de 20 pàgines, segons el criteri de l’ANECA): fins a un màxim de 0,50 punts, d’acord amb els criteris següents:
Treballs monogràfics: 0,30 punts
Treballs sobre desenvolupament curricular: 0,20 punts
Documents sobre organització de centres: 0,30 punts
· Per composicions pròpies publicades: 0,10 punts per cada publicació, fins a un màxim de 0,50 punts
· Per arranjaments i transcripcions publicades: 0,05 punts per cada arranjament o transcripció fins a un màxim de 0,25 punts.
· Per enregistraments com a intèrpret o com a compositor: 0,10 punts per cadascun fins a un màxim de 0,50 punts.
c. Per concerts oferts i obres estrenades (fins a un màxim d’1,50 punts). Tota la documentació justificativa d’aquest apartat s’ha de presentar ordenada en funció del fet que correspongui a la mateixa especialitat del lloc al qual s’opta.
· Per cada temporada com a instrumentista d’orquestra (sempre que no s’hagi valorat en l’apartat 2.3.3): de 0,05 a 0,15 punts, depenent del lloc de feina ocupat per l’aspirant dins la formació (solista, concertino, tutti, etc.).
Documents justificatius: una fotocòpia del contracte o dels contractes laborals signats amb l’orquestra, en què s’indiqui el lloc de feina que hi ha ocupat l’aspirant (solista, concertino, tutti, etc.).
· Per cada concert com a solista musical (director d’orquestra o cor, solista individual o de música de cambra): de 0,05 a 0,20 punts segons la qualitat, la dificultat, l’interès musical, les sales de concert, els músics amb els quals ha participat, les orquestres, etc.
Sala important:
Repertori de gran dificultat: 0,20 punts
Repertori de dificultat mitjana: 0,15 punts
Repertori de poca dificultat: 0,10 punts
Sala mitjana:
Repertori de gran dificultat: 0,14 punts
Repertori de dificultat mitjana: 0,10 punts
Repertori de poca dificultat: 0,05 punts
Sala petita:
Repertori de gran dificultat: 0,10 punts
Repertori de dificultat mitjana: 0,05 punts
Repertori de poca dificultat: 0,025 punts
Documents justificatius: l’original o una fotocòpia dels programes dels concerts, en què s’indiqui el lloc on es varen oferir i les obres que s’hi varen interpretar. Si és el cas, una fotocòpia del contracte o dels contractes laborals signats amb la institució organitzadora del concert.
· Per cada obra estrenada com a compositor: de 0,05 a 0,20 punts segons la durada de l’obra, la complexitat de la composició, etc.
Documents justificatius: l’original o una fotocòpia dels programes dels concerts, en què s’indiqui el lloc on es varen oferir, les obres que s’hi varen interpretar i l’obra o les obres que s’hi varen estrenar.
d. Premis i distincions. Document justificatiu: una fotocòpia del certificat o del diploma acreditatiu del guardó.
· Per premis obtinguts en concursos o certàmens d’àmbit autonòmic, nacional o internacional: fins a un màxim de 0,50 punts d’acord amb el criteri següent:
D’àmbit local: 0,05 punts
D’àmbit autonòmic: 0,10 punts
D’àmbit nacional: 0,15 punts
D’àmbit internacional: 0,20 punts
· Altres distincions rebudes: fins a un màxim de 0,50 punts, d’acord amb el criteri següent:
D’àmbit local: 0,05 punts
D’àmbit autonòmic: 0,10 punts
D’àmbit nacional: 0,15 punts
D’àmbit internacional: 0,20 punts
ANNEX 2
Model de sol·licitud
Sol·licitud per participar en la convocatòria de selecció de personal laboral temporal a temps parcial de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Codi i nom de l’assignatura a què opta: ______________________________________
Sol·licitant:
DNI/Passaport/NIE: __________________________________________________
Primer llinatge: _______________________________________________________
Segon llinatge: _______________________________________________________
Nom: _______________________________________________________________
Data de naixement: ___________________________________________________
Home/Dona: ________________________________________________________
Localitat de naixement: ________________________________________________
Província de naixement: ________________________________________________
Telèfons: _____________________________________________________________
Adreça (carrer o plaça i número): ________________________________________
Codi postal: ____________ Municipi: ____________________________________
Província: ____________________________________________________________
Correu electrònic: _____________________________________________________
Nacionalitat (només per a estrangers): ____________________________________
Dades acadèmiques:
Titulació presentada per participar en el procés de selecció: ___________________
Centre d’expedició: ____________________________________________________
SOL·LICIT:
Que m’admeteu al procés de selecció de personal laboral temporal a temps parcial de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
Declar que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i em compromet a provar-les documentalment en els terminis fixats en la convocatòria i en les bases del procés de selecció.
[Signatura]
___________________, ___ d _____________ de 2014
PATRONAT DE LA FUNDACIÓ PER AL CONSERVATORI SUPERIOR DE MÚSICA I DANSA DE LES ILLES BALEARS
ANNEX 3
Model de declaració escrita de no estar inhabilitat
Convocatòria per a la selecció de personal laboral temporal a temps parcial de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Assignatura a què opta: ________________________________________________
DNI/Passaport/NIE: ___________________________________________________
Primer llinatge: ________________________________________________________
Segon llinatge: ________________________________________________________
Nom: ________________________________________________________________
Data de naixement: ____________________________________________________
Home/Dona: _________________________________________________________
Localitat de naixement: ________________________________________________
Província de naixement: ________________________________________________
Telèfons: _____________________________________________________________
Adreça (carrer o plaça i número): ________________________________________
Codi postal: _________ Municipi: ________________________________________
Província: ____________________________________________________________
Nacionalitat (només per a estrangers): ___________________________________
DECLAR:
Que no he estat inhabilitat per sentència ferma per exercir funcions públiques, ni he estat separat per resolució disciplinària ferma del servei de cap entitat o institució del sector públic.
_____________________________, _______ d ____________ de 2014
[Signatura]
PATRONAT DE LA FUNDACIÓ PER AL CONSERVATORI SUPERIOR DE MÚSICA I DANSA DE LES ILLES BALEARS