Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 21978
Convocatòria i bases del concurs de trasllat per a proveïr de forma definitiva deu llocs de feina d'Administratiu d'Administració General

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Decret de l’Alcaldia de data 11 de novembre de 2014, en ús de les competències atorgades per l’article 21.1.g de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, s’aprova la convocatòria i les bases del concurs de trasllat per a la provisió definitiva de deu (10) llocs de feina d’Administratiu d’Administració general de l’Ajuntament de Marratxí, en els termes següents:

CONVOCATÒRIA I BASES DEL CONCURS DE TRASLLAT PER A PROVEÏR DE FORMA DEFINITIVA DEU LLOCS DE FEINA D’ADMINISTRATIU D’ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L’AJUNTAMENT DE MARRATXÍ.

PRIMERA. Objecte de la convocatòria.

L’objecte de les presents bases es regular el procediment per a la provisió definitiva de deu (10) llocs de feina d’administratiu d’administració general vacants o coberts interinament a la plantilla municipal d’aquest Ajuntament (Llocs de feina núm. 84, 86, 103, 119, 211, 228, 246, 252, 269 i 270).

Característiques dels lloc de feina convocats:

1.     Lloc de feina núm. 84 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat de Tributació.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 19

2.     Lloc de feina núm. 86 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat d’Intervenció.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 19

3.     Lloc de feina núm. 103 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat de Gent Gran.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 18

4.     Lloc de feina núm. 119 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat de Recursos Humans.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 18

5.     Lloc de feina núm. 211 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat d’Activitats.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 18

6.     Lloc de feina núm. 228 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat de Bens.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 18

7.     Lloc de feina núm. 246 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat de Medi Ambient.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 18

8.     Lloc de feina núm. 252 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat d’Intervenció.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 19

9.     Lloc de feina núm. 269 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat de Recursos Humans.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 18

10.   Lloc de feina núm. 270 RPT. Administratiu d’administració general adscrit al Negociat d’Intervenció.

Específic anual: 7.940,10 €

Complement de destí: 19

SEGONA. Requisits.

Podran prendre part a aquest Concurs els funcionaris de carrera d’aquest Ajuntament, administratius d’Administració general, que duguin un mínim de dos anys continuats de permanència al lloc de feina que ocupen, excepció feta dels supòsits d’adscripció provisional com a conseqüència del reingrés després d’una excedència o del supòsit d’excedències quan es dugui en aquesta situació més de dos anys continuats.

TERCERA. Instàncies.

Les instàncies sol·licitant prendre part en el procés selectiu, referides sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació d’instàncies, es dirigiran al Batle de la Corporació i es presentaran al Registre general de l’Ajuntament durant el termini de vint dies naturals següents al de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de l’Estat.

Les instàncies també es podran presentar en la forma que s’indica a l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Les instàncies hauran d’anar acompanyades dels justificants (originals o fotocòpies degudament confrontades) dels mèrits que es vulguin fer valer a la fase de concurs. Quant els mèrits al·legats constin a l’expedient personal de l’interessat, no serà necessària la seva acreditació, si be per a que siguin valorats serà necessari que els interessats manifestin a la instància quins d’ells volen que se’ls valori. Els demés mèrits al·legats sense constància a l’expedient i que no s’acompanyin de suport documental no seran valorats.

A les sol·licituds s’haurà d’assenyalar l’ordre de preferència als llocs de feina convocats.

QUARTA. Admissió dels aspirants.

Una vegada finalitzat el termini de presentació d’instàncies, l’autoritat convocant o persona en qui delegui dictarà resolució aprovant la llista dels aspirants admesos i exclosos. La relació dels aspirants admesos i exclosos es publicarà únicament al tauler d’anuncis de la Casa Consistorial, i en ella hi figurarà el nom i llinatges dels aspirants, el núm. de DNI i, en el seu cas, la causa d’exclusió, concedint-se un termini de deu dies hàbils per a que els interessats puguin al·legar el que considerin oportú i així poder rectificar els errors.

Una vegada resoltes les al·legacions s’aprovarà mitjançant resolució de l’Alcaldia el llistat definitiu d’aspirants admesos i exclosos, que únicament es publicarà al tauler d’anuncis de la Casa Consistorial.

Al tractar-se d’una convocatòria múltiple, es considerarà com a causa d’exclusió el no assenyalar a la sol·licitud l’ordre de preferència als llocs de treball convocats, si bé aquesta omissió serà esmenable durant el termini de deu dies hàbils recollit a l’apartat primer d’aquesta base.

Els errors materials o de fet podran ser rectificats o esmenats en qualsevol moment, ja sia d’ofici o a petició de la part interessada.

 

CINQUENA. Comissió de valoració.

La comissió de valoració quedarà constituïda en la forma següent:

President:

  • Titular: Gabriel Llorens González

Secretari (amb veu i vot):

  • Titular: Alejandra Montroy Ibáñez.

Vocals en representació del personal fix de l’Ajuntament, designat pel senyor Batle:

  • Titular 1: Maria Milagros Vázquez Crespo
  • Titular 2: Jaume Canyelles Veny
  • Titular 3: Lourdes Mazorra Manrique de Lara
  • Suplent 1: Caridad Umaran Campo

La comissió no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i les seves decisions s’adoptaran per majoria. El Tribunal podrà designar assessors quan ho consideri convenient, sempre amb el límit de que el número d’aquests no podrà ser superior al número de membres de la Comissió de valoració.

Els membres de la Comissió de valoració hauran d’abstenir-se d’intervenir i ho notificaran a l’autoritat convocant quan es vegin afectats per alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies ressenyades anteriorment.

Els vocals de la Comissió de valoració hauran d’estar en possessió d’un nivell de titulació igual o superior al de la categoria convocada.

Categoria de la comissió de valoració: segona.

SISENA. Concurs.

En subjecció a l’establert als articles 79 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (Llei 7/2007, de 12 d’abril), 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, 76 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de les Illes Balears i al Capítol II del Decret 33/1994, de 28 de març, mitjançant el qual s’aprova el Reglament de provisió de llocs de feina i promoció professional de les Illes Balears (RPLFIB), els mèrits a valorar en aquest concurs seran els que s’esmenten a continuació (valorats sempre en referència a la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds).

Mèrits de necessària consideració (article 14 RPLFIB):

1.     Grau personal corresponent al complement de destí consolidat per l’aspirant (Puntuació màxima d’aquest apartat: 10 punts):

-       Nivell 14 a 17: 5 Punts.

-       Nivell 18 a 22: 10 Punts.

2.     Llocs de feina desenvolupats amb anterioritat a l’Administració pública (Puntuació màxima d’aquest apartat: 35 punts).

-       Serveis prestats a l’Ajuntament de Marratxí en lloc de feina de categoria professional superior o similar a la convocada: 0,12 Punts per mes complet.

-       Serveis prestats a l’Ajuntament de Marratxí en lloc de feina de categoria professional inferior a la convocada o serveis prestats a qualsevol altra Administració pública en lloc de feina de categoria professional superior o similar a la convocada: 0,06 Punts per mes complet.

-       Serveis prestats a qualsevol altra Administració pública en lloc de feina de categoria professional inferior a la convocada: 0,03 Punts per mes complet.

3.     Antiguitat reconeguda a l’Administració pública (Puntuació màxima d’aquest apartat 15 Punts).

-       Per cada any d’antiguitat a l’Administració pública: 0,5 Punts per any complet.

4.     Coneixement de la llengua catalana (Puntuació màxima d’aquest apartat: 2,5 punts).

En aquest apartat es valoraran el certificats expedits per l’EBAP, els expedits u homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també la resta de certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica.

-       Certificat de nivell C1 (nivell de domini funcional efectiu): 1 punts.

-       Certificat de nivell C2 (nivell de domini): 2 punts.

-       Certificat de nivell E (coneixements específics de llenguatge administratiu): 0,5 punt.

Es valorarà únicament un certificat, excepció feta en el supòsit de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti.

Altres mèrits (article 15 RPLFIB):

1.     Titulació acadèmica (Puntuació màxima d’aquest apartat: 7,5 punts):

Únicament es valorarà la titulació acadèmica més alta de les obtingudes per l’aspirant.

-       Llicenciat universitari: 7,5 punts.

-       Diplomat universitari: 4 punts.

-       Doctorat universitari: 1,5 punts.

2.     Cursos de formació i perfeccionament (Puntuació màxima d’aquest apartat: 10 punts):

Únicament es valoraran els cursos directament relacionats amb les funcions a desenvolupar i realitzats en centres oficials (Administracions públiques, entitats promotores de formació i universitats). La valoració es farà a raó de 0,008 punts per hora de formació rebuda amb aprofitament i a raó de 0,004 punts per hora de formació rebuda únicament amb assistència. Els cursos que no especifiquin el número d’hores lectives es computaran com a cursos de 10 hores de duració.

En tot cas tindran la consideració de cursos directament relacionats amb les funcions a desenvolupar els cursos realitzats en matèria de dret administratiu, en matèria d’idiomes de països de la Unió europea (a més de l’àrab) i en matèria informàtica.

Puntuació màxima assolible: 80 punts.

En el supòsit d’empat tindrà preferència en l’assignació del lloc de feina aquell aspirant que tingui major puntuació a l’apartat 3 del mèrits de necessària consideració (antiguitat a l’Administració pública), i en el supòsit de mantenir-se l’empat aquest es resoldrà per sorteig.

SETENA. Resolució de la convocatòria.

El termini per a la resolució del concurs serà de dos mesos, comptats a partir del dia següent a aquell en que es publiqui el llistat definitiu d’aspirants admesos i exclosos. Un cop acomplert aquest termini, la Comissió de valoració publicarà en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament la proposta provisional de qualificacions.

A la vista de l’esmentada proposta, els interessats podran formular observacions o reclamacions en el termini de tres dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de la data d’exposició pública de la proposta provisional de qualificacions.

Una vegada revisades les observacions i reclamacions presentades dins termini la Comissió de valoració elevarà a definitives les qualificacions fins a les hores provisionals, efectuant la corresponent proposta d’adjudicació de llocs de feina. La proposta de qualificacions definitives juntament amb la proposta d’adjudicació de llocs de feina s’exposaran al tauler d’anuncis de l’Ajuntament.

VUITENA. Presa de possessió.

Un cop efectuats els nomenaments, els aspirants nomenats hauran de prendre possessió del lloc de feina adjudicat en el termini màxim de tres dies hàbils comptats a partir del següent al de la notificació del nomenament. La notificació del nomenament no s’efectuarà amb anterioritat a que s’hagin publicat la proposta definitiva d’aspirants aprovats al concurs oposició que es convocarà durant l’exercici 2014 per a proveir deu llocs de feina d’administratiu.

No obstant això, aquest termini es podrà ampliar a sol·licitud de l’interessat, per causes degudament justificades, fins a un màxim d’un mes.

Així mateix, degut a les distorsions que es poden produir en els distints serveis afectats pel concurs de trasllat, quan el número de persones nomenades a cada negociat sigui igual o superior a dues, la pressa de possessió es podrà efectuar de forma escalonada en un període màxim de tres mesos (percebent els funcionaris a l’espera de prendre possessió del nou destí les retribucions del nou lloc de feina).

NOVENA. Irrenunciabilitat del destí.

Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds caducarà el termini per a renunciar o desistir de participar al concurs de trasllat. Una vegada transcorregut l’esmentat termini, les sol·licituds formulades seran vinculants pel peticionari i els destins irrenunciables, excepció feta de que abans de la presa de possessió s’obtingués un altre destí mitjançant convocatòria publica.

DESENA. Llocs de feina afectats per convocatòries de selecció de personal.

Si com a conseqüència de la resolució del present concurs de trasllat s’ocupessin llocs de feina inclosos a convocatòries de selecció de personal d’administratiu d’Administració general, els llocs de feina afectats seran substituïts per aquells altres que deixen vacants les persones que obtenen un nou destí a resultes del present concurs.

ONZENA.

La Comissió de valoració queda autoritzada per a resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris i precisos pel bon ordre del procés selectiu, en tots aquells assumptes que no es recullin a les presentes bases, sempre amb estricta observança de la normativa vigent aplicable en la matèria.

La convocatòria i les seves bases, tots els actes que es derivin del procés selectiu i les actuacions de la Comissió de valoració podran ser impugnats per les persones interessades en els terminis i formes establerts per la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

Marratxí, a 26 de novembre de 2014.  

 

El Batle, 

Tomeu Oliver Palou.