Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 21866
Bases específiques per a la selecció i la provisió definitiva d’una plaça d’arquitecte/a, funcionari/ària de carrera, corresponent a l’oferta d’ocupació pública de 2011, mitjançant el sistema de concurs-oposició
Versió PDF
El Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa en reunió ordinària celebrada l’ 1 de desembre de 2014 ha dictat el següent acord en relació amb l’aprovació de les bases especifiques per a la selecció i la provisió definitiva d’una plaça d’arquitecte/a, funcionari/ària de carrera, corresponent a l’oferta d’ocupació pública de 2011, mitjançant el sistema de concurs-oposició:
BASES ESPECÍFIQUES PER A LA SELECCIÓ I LA PROVISIÓ DEFINITIVA D’UNA PLAÇA D’ARQUITECTE/A, FUNCIONARI/ÀRIA DE CARRERA, CORRESPONENT A L’OFERTA D’OCUPACIÓ PÚBLICA DE 2011, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS-OPOSICIÓ.
Primera.- NORMES GENERALS
1.1.- És objecte d’aquesta convocatòria la provisió definitiva d’una plaça d’arquitecte/a, per torn lliure, funcionaris/àries de carrera, corresponents a l’Oferta Pública d’Ocupació de l’any 2011, mitjançant el sistema de concurs-oposició, pertanyents a l’escala d’administració especial, amb un nivell de lloc de treball 24.
1.2.- El sistema de selecció dels aspirants serà el de concurs-oposició i constarà de les següents fases: fase d’oposició i fase de concurs amb les proves, puntuacions i mèrits que es detallen en l’annex I.
1.3.- El programa que ha de regir les proves selectives s el que figura en l’annex II d’aquesta convocatòria.
1.4.- Aquesta selecció i provisió es regirà per la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic (en endavant, EBEP), en tot el que disposa en referència a l’accés a l’ocupació pública i l’adquisició de la relació de servei;, per les prescripcions contingudes en aquesta convocatòria específica i per les Bases Generals aprovades pel Consell Insular d’Eivissa i Formentera i publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 23, de 22 de febrer de 2000.
1.5.- La data, dia i hora de l’inici de la primera prova es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
1.6-.- De conformitat amb allò que s’estableix a l’article 59.6 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, es fixa com a mitjà de comunicació de les publicacions que es derivin dels actes integrants d’aquest procediment selectiu la següent direcció de la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa www.conselldeivissa.es, així com l’exposició en el tauler d’anuncis del Consell Insular d’Eivissa.
Segona.- REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
2.1.- Per ser admeses a la realització d’aquest procés selectiu, les persones interessades han de complir, en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds i durant el procés selectiu, els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna d’altra en els casos que d’acord amb l’article 57 de l’EBEP permeti l’accés a l’ocupació pública. En aquest darrer cas, per als aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i del seu origen no se’n desprèn el coneixement de la llengua castellana, han d’acreditar-ne el coneixement mitjançant l’aportació del diploma espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d’octubre; o del certificat d’aptitud d’espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d’idiomes o mitjançant l’acreditació que estan en possessió d’una titulació acadèmica espanyola expedida per l’òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d’una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d’expressió oral i escrita en aquesta llengua.
b) Tenir 16 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, en el cas en què haguessin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
d) Haver satisfet els drets d’examen en la forma establerta en la base tercera d’aquestes bases.
e) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la plaça a proveir.
f).- Estar en possessió del títol d’arquitectura o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, s’haurà de tenir la credencial que acrediti la seva homologació.
g).- Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana, nivell B2 (nivell avançat), de conformitat amb la Llei 9/2012, de 19 de juliol, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Cultura i Joventut del Govern de les Illes Balears o equivalències previstes.
La no acreditació d’aquest requisit obligarà les persones aspirants a la superació d’una prova específica que acrediti el nivell B2 de coneixements de llengua catalana.
Aquests requisits s’hauran de posseir el dia de finalització del termini per a la presentació de sol·licituds i gaudir-ne durant tot el procés selectiu.
Tercera.- SOL·LICITUDS
3.1.- Les persones aspirants que vulguin prendre part en el procés selectiu hauran de presentar la corresponent sol·licitud en la instància normalitzada que consta en l’Annex IV d’aquestes bases i que estarà disponible a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà del CIE i en la pàgina web del CIE.
3.2.- Les sol·licituds hauran de presentar-se en el Registre General del Consell Insular d’Eivissa, en el Registre dels Ajuntaments de Sant Antoni, Sant Joan, Sant Josep i Santa Eulària ja que tenen signat l’oportú conveni d’integració de registres, o en la forma que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificat pel Decret llei 8/2011, d’1 de juliol.
El termini de presentació de les sol·licituds serà de vint dies naturals, comptats a partir del següent al de la publicació de l’anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE).
Les sol·licituds es dirigiran a l’Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa, av. d’Espanya, núm. 49, 07800, Eivissa.
Les sol·licituds que es presentin a través de les oficines de correus hauran d’anar en sobre obert per ser datades i segellades pel funcionari encarregat abans de ser certificades.
La persona interessada haurà de conservar una còpia segellada i registrada de la seua sol·licitud per si li fos requerida en qualsevol moment de la realització de les proves selectives.
La no presentació de la sol·licitud en temps i forma suposarà l’exclusió dels aspirants.
3.3.- Les persones aspirants hauran d’acompanyar a la sol·licitud el document acreditatiu d’haver abonat 30,05 euros per drets d’examen, mitjançant model d’autoliquidació que figura a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa.
La sol·licitud s’ha d’acompanyar amb el resguard original de l’ingrés efectuat.
En cap cas, la sola presentació del justificant d’ingrés dels drets de participació suposarà substitució del tràmit de presentació, en temps i forma, de la sol·licitud de l’òrgan expressat en aquestes bases.
Així mateix, la falta d’abonament d’aquestos drets durant el termini de presentació de sol·licituds, no serà esmenable i determinarà l’exclusió dels/de les aspirants.
Els drets d’examen seran reintegrats a les persones aspirants excloses, per causes no imputables a aquestes, sempre que formulin la reclamació corresponent. La devolució s’efectuarà una vegada finalitzat el procés selectiu.
3.4.- Els errors de fet que poguessin advertir-se com a tals en la sol·licitud es poden esmenar en qualsevol moment, d’ofici o a instància de part.
3.5.- Les persones aspirants queden vinculades per les dades que hagin fet constar en les seues sol·licituds, i poden únicament demanar la seua modificació mitjançant escrit motivat, dins del termini establert per a la presentació de sol·licituds.
En cas de falsedat o manipulació en cap document, decaurà el dret a la participació en el procés selectiu.
3.6.- A la sol·licitud s’ha d’acompanyar necessariament:
· Fotocopia del document nacional d’identitat, els aspirants estrangers hauran de presentar un document que acrediti que és nacional de la Unió Europea o d’algun Estat, al qual, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors. Tots els documents hauran d’estar traduïts al castellà o al català.
· Justificant original d’haver satisfet els drets d’examen.
· Els aspirants hauran de presentar juntament amb la seva sol·licitud, relació circumstanciada dels mèrits al·legats per a la fase de concurs, mitjançant full d’autobaremació, que figura a l’annex III.
La documentació acreditativa dels dits mèrits es presentarà, per a aquells aspirants que superin la fase d’oposició, en el termini que el Tribunal determini una vegada finalitzada la dita fase.
Els mèrits es valoraran amb referència a la data de tancament del termini de presentació de les sol·licituds.
3.7.- La convocatòria o les bases, una vegada publicades, només es poden modificar amb subjecció estricta a les normes de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Quarta.- ADMISSIÓ D’ASPIRANTS
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l’autoritat convocant o aquella en qui delegui dictarà resolució, en el termini màxim d’un mes, en la qual es declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses.
La relació de persones admeses i excloses s’exposarà en el tauler d’edictes del Consell Insular d’Eivissa, i en la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en la qual constaran el nom i els llinatges de les persones candidates, número de document nacional d’identitat i la causa de la seua exclusió, si n’és el cas.
Els errors de fet podran corregir-se en qualsevol moment, d’ofici o a petició de la persona interessada.
En tot cas, els aspirants exclosos disposaran d’un termini de deu dies des del dia següent a aquell en que es publica en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, perquè puguin presentar al·legacions per corregir els defectes que motivaren la seua exclusió. Els qui no presentin al·legacions dins del termini assenyalat, justificant el seu dret d’estar-hi admesos, seran definitivament exclosos del procés.
Transcorregut el termini fixat per presentar al·legacions, es dictarà resolució que declararà aprovada la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses. Aquesta resolució s’exposarà en el tauler d’anuncis d’aquest Consell Insular, en la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i s’hi indicarà també el lloc i la data en què tengui lloc el primer exercici de la fase d’oposició.
Cinquena.- TRIBUNAL QUALIFICADOR
5.1.- El Tribunal Qualificador serà nomenat per Resolució del conseller/a competent en la matèria, valorarà els exercicis i els mèrits del procés selectiu. La seua composició col·legiada s’ha d’ajustar als principis d’imparcialitat i professionalitat dels seus membres, tendent a la paritat entre l’home i la dona.
L’òrgan de selecció estarà compost per:
President/a: Un/a funcionari/ària de carrera del Consell Insular d’Eivissa designat/ada per la Corporació.
Secretari/ària: Un/a funcionari/ària de carrera del Consell Insular d’Eivissa designat/ada per la Corporació.
Vocals: Tres funcionaris/àries de carrera del Consell Insular d’Eivissa designats/ades per la Corporació.
Tots els membres del Tribunal Qualificador hauran d’estar en possessió d’un nivell de titulació igual o superior a l’exigit per a l’ingrés en la plaça convocada i han de ser funcionaris de carrera que pertanyin al mateix o superior grup/subgrup d’entre els previstos en l’article 76 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, en relació al grup/subgrup en què s’integri la plaça convocada.
La pertinença al Tribunal Qualificador serà sempre a títol individual, no es pot exercir en representació ni per compte de ningú.
5.2.- Als efectes d’allò establert en els articles 28 i 29 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú, la designació dels membres titulars i dels seus respectius suplents es publicarà els seus noms en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Els membres del Tribunal Qualificador hauran d’abstenir-se de formar-ne part quan concorrin les circumstàncies previstes en l'article 28 de la dita llei, comunicant-ho a la Secció de Recursos Humans, tampoc no podran ser nomenats membres dels mateixos els qui haguessin realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.
Així mateix, els aspirants podran recusar als membres del Tribunal Qualificador quan entenguin que es donen aquestes circumstàncies de conformitat amb l'establert en l'article 29 de la citada Llei.
5.3.- A sol·licitud del Tribunal Qualificador podrà disposar-se la incorporació d'assessors especialistes, per totes o algunes de les proves. Aquests assessors col·laboraran amb l'òrgan de selecció exclusivament en l'exercici de les seves especialitats tècniques i tendran veu però no vot. Els assessors especialistes seran designats per resolució del conseller/a competent en la matèria i estaran subjectes a idèntic règim d'abstenció i recusació que el previst per als membres del Tribunal.
5.4.- Quan el nombre d'aspirants així ho aconselli, el Tribunal Qualificador podrà designar col·laboradors que sota la supervisió del secretari del Tribunal en nombre suficient permetin garantir l'adequat desenvolupament del procés selectiu; podran percebre les assistències previstes per als mateixos en el Reial decret 462/2002, de 24 de maig, sobre indemnitzacions per raó del servei.
5.5.- En els supòsits d'absència del president titular o suplent, les funcions de presidència seran exercides pels vocals designats seguint per a això l'ordre en què hagin estat designats en la resolució de nomenament.
5.6.- El Tribunal Qualificador resoldrà totes les qüestions derivades de l'aplicació de les bases d'aquesta convocatòria durant el desenvolupament del procés selectiu.
5.7.- Les presents bases s'interpretaran en el sentit finalista que millor garanteixi la preservació dels principis d'igualtat, mèrit i capacitat.
5.8.- El procediment d'actuació del Tribunal s'ajustarà al que es disposa en els articles 22 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, a partir de la seua constitució, el Tribunal per actuar vàlidament, requerirà la presència de la majoria dels seus membres, titulars o suplents, inclosos els que exerceixin la Presidència i la Secretaria.
Sisena.- PROVA PER ACREDITAR EL REQUISIT DE CONEIXEMENT DE LA LLENGUA CATALANA
Amb caràcter previ a l’inici dels exercicis del procés selectiu, aquelles persones aspirants que no puguin acreditar documentalment els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell requerit en aquesta convocatòria hauran de realitzar una prova del nivell B2 (nivell avançat), de conformitat amb la Llei 9/2012, de 19 de juliol, de modificació de la llei 3/2007, de 27 de març de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Aquesta prova tendrà caràcter obligatori. El seu resultat serà de “apte” o de “no apte”. La qualificació de “no apte” implicarà que la persona interessada no podrà continuar el procés selectiu.
Setena.- DESENVOLUPAMENT DELS EXERCICIS
L’ordre d’actuació de les persones aspirants en els exercicis que no es puguin realitzar conjuntament s’iniciarà per ordre alfabètic del primer llinatge de les persones aspirants, en funció del que resulti del sorteig anual que realitza la Secretaria d’Estat per a l’Administració Pública a aquests efectes.
Entre les proves de la fase d’oposició es donarà el termini de tres dies als aspirants per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió del seu examen davant el tribunal. A aquesta revisió hi podran assistir acompanyades d’un/a assessor/a.
El tribunal tendrà un termini de set dies per resoldre les reclamacions.
En qualsevol moment el Tribunal pot requerir als opositors que acreditin la seva identitat.
Les persones aspirants seran convocades per a cada exercici en una crida única, sense perjudici de les sessions que es necessitin per al seu desenvolupament, decaient en el seu dret els opositors que no compareguin a la seva realització, llevat els casos de força major, degudament justificats i apreciats pel Tribunal.
El Tribunal ha d’adoptar les mesures oportunes per garantir que tots els exercicis de l’oposició siguin corregits sense que es conegui la identitat de les persones que hi participen.
El Tribunal ha d’excloure les persones en els fulls d’examen de les quals figurin noms, traços, marques o signes que en permetin conèixer la identitat, excepte en el supòsit que el Tribunal prèviament hagi acordat que la correcció dels exercicis escrits es faci de forma que cada aspirant llegeixi els seus exercicis en veu alta davant dels membres del Tribunal.
La valoració de les condicions de formació, mèrits o nivells d’experiència que s’incloguin en la fase de concurs no podran significar, en el seu conjunt, i amb relació a la puntuació màxima assolible en tot el sistema de selecció, més del 40%.
Vuitena.- RELACIÓ DE PERSONES APROVADES
Es consideraran aprovades, d’entre les persones aspirants que hagin superat les proves, aquelles que hagin obtingut la puntuació més alta, d’acord amb allò que es determina a l’annex I, tenint en compte que el nombre de persones aspirants aprovades no podrà ser superior al de vacants convocades.
Finalitzades i valorades les proves selectives, si és el cas, el tribunal qualificador farà pública, al tauler d’edictes i a la pàgina web de la Corporació, la relació provisional de persones aspirants que hagin superat les proves i hagin resultat seleccionades per accedir a la categoria corresponent, per l’ordre de puntuació assolida, amb indicació de la qualificació obtinguda i del document nacional d’identitat.
Totes les persones aspirants disposaran d’un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió del seu examen davant el tribunal. A aquesta revisió hi podran assistir acompanyades d’un/a assessor/a.
El tribunal tendrà un termini de set dies per resoldre les reclamacions i, tot seguit, farà pública la llista definitiva de persones aprovades, per ordre de puntuació, la qual no podrà contenir un nombre de persones aprovades superior al de les places vacants objecte d’oferta.
El tribunal qualificador elevarà a la Presidència del Consell Insular d’Eivissa la relació de persones aprovades i en proposarà el corresponent nomenament.
A la llista de persones aprovades, el tribunal hi haurà d’incloure una diligència on es farà constar la data de la seua publicació i s’especificarà que aquesta data inicia el termini per a la presentació de documents.
Novena.- PRESSA DE POSESSIÓ
Els aspirants que superin aquest procés de selecció, presentaran en el termini de vint dies naturals següents a aquell en que es publiqui pel Tribunal la relació definitiva a què es refereix la base anterior, els següents documents:
a. Fotocòpia, degudament compulsada, del document nacional d'identitat passaport o nombre d'identificació d'estranger. En el supòsit de descendents d'espanyols o de nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea i del seu cònjuge, contemplats a la base 2.1.a hauran d'acreditar, a més, el vincle de parentiu i si escau, el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'espanyol o nacional de la Unió Europea amb el qual tinguin aquest vincle.
b. Fotocòpia, degudament compulsada, del títol exigit a la base 2.1. f o de la justificació acreditativa d'haver-ne sol·licitat i abonat els corresponents drets d'expedició.
c. Declaració jurada o promesa de no haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques ni trobar-se inhabilitat per a l'acompliment de les funcions públiques mitjançant sentència penal ferma.
d. Els nacionals dels altres Estats membres de la Unió Europea que no tenguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar, mitjançant document suficient, degudament traduït al castellà o al català, no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna legal que impedeixi en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.
e. Certificat mèdic acreditatiu de no patir malaltia ni defecte físic i/o psíquic que impossibilitin per al servei. Aquest certificat haurà de ser expedit pel facultatiu de medicina general de la Seguretat Social que correspongui a l'interessat, i en el cas que aquest no estigui acollit a cap règim de la Seguretat Social, s'expedirà pels Serveis Provincials del Ministeri de Sanitat i Consum o organismes corresponents de les Comunitats Autònomes.
Les persones aspirants que dins del termini indicat, i excepte els casos de força major, no presentessin la referida documentació, o de l'examen de la mateixa es deduís que manquen d'algun dels requisits assenyalats a la base 2, no podran ser nomenades quedant anul·lades totes les actuacions.
Conclòs el procés selectiu, i a proposta del Tribunal, els qui ho haguessin superat seran nomenats/ades funcionaris/àries de carrera del Consell Insular d’Eivissa que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
La presa de possessió d'aquests aspirants s'efectuarà en el termini màxim d'un mes des de la data de publicació del seu nomenament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Desena.- BORSA PER A CONTRACTACIONS TEMPORALS I/O INTERINITATS I LLISTA D’ESPERA
A l’acta de la darrera sessió, s’inclourà una relació única, per ordre de puntuació, de totes les persones aspirants que havent superat els exercicis de l’oposició no hagin estat incloses en la relació de persones aprovades i en la proposta de nomenament, a l’efecte de poder ser nomenats funcionaris interins o ser contractats temporalment, per a la cobertura provisional de les vacants que es produeixen, de les absències del personal, de les necessitats dels serveis, etc. També es podran incloure a l’esmentada borsa, per ordre de puntuació obtenguda, aquelles altres persones aspirants que haguessin superat com a mínim el primer exercici de la fase d’oposició.
També, si per qualsevol circumstància, alguna persona aspirant inclosa en la proposta de nomenament no prengués possessió com a funcionari/ària de carrera, es podran nomenar, per ordre de puntuació de la relació anterior, les persones aspirants que hagin superat els exercicis i no hagin estat inclosos en la relació de persones aprovades.
Onzena.- RÈGIM DE RECURSOS
Contra l’acord del Consell Executiu d’aprovació de les presents bases, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa, dins el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent al de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb allò que es preveu a l’article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.
Les persones interessades poden impugnar la convocatòria i els actes administratius que se’n derivin de l’actuació del tribunal, en el termini i en la forma que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
La convocatòria o les bases, un cop publicades, només es poden modificar amb subjecció estricta a les normes de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Eivissa, 3 de desembre de 2014
El secretari tècnic de l’Àrea d’Interior, Turisme i Esports,
Agustín Goerlich López
ANNEX I
PROCÉS DE SELECCIÓ I VALORACIÓ
El sistema de selecció serà el de concurs oposició i constarà de les següents fases, una primera fase d’oposició que està valorada amb un màxim de 60 punts, i una segona fase de concurs, valorada amb un màxim de 40 punts.
Els punts de la fase de concurs es sumaran a la puntuació obtinguda en la d’oposició a efectes d’establir l’ordre definitiu dels aspirants aprovats. Aquests no podran ser aplicats per superar l’exercici de la fase d’oposició.
En cas d’empat en la qualificació final, per establir l’ordre, prevaldrà la major puntuació en la fase de concurs i de persistir l’empat la major puntuació per antiguitat.
Fase d’oposició
S’estableix una prova teòrica i una prova pràctica, obligatòries i eliminatòries per a totes les persones aspirants.
La prova teòrica constarà de dos exercicis.
El primer exercici consistirà a desenvolupar, per escrit i per un període màxim de 90 minuts, 1 tema a triar entre 2 del temari general que consta a l’Annex II. Aquest exercici es puntuarà de 0 a 20 punts. Per superar aquest exercici serà necessari aconseguir una puntuació mínima de 10 punts.
El segon exercici consistirà a desenvolupar, per escrit i per un període màxim de 180 minuts, 2 temes a triar entre 4 del temari específic que consta a l’Annex II. Aquest exercici es puntuarà de 0 a 40 punts. Per superar aquest exercici serà necessari aconseguir una puntuació mínima de 20 punts.
La segona prova consistirà en un supòsit pràctic o en l’execució d’un treball vinculat a les funcions pròpies de la plaça, en el temps que determini el tribunal.
La prova pràctica es puntuarà de 0 a 30 punts i serà requisit per superar-la obtenir una puntuació mínima de 15 punts.
La qualificació final serà la mitjana aritmètica dels punts obtenguts en els dos exercicis. Per superar la prova serà necessari aconseguir una puntuació mínima de 15 punts.
Fase de concurs
A la llista de persones aprovades a la fase de oposició, el tribunal hi haurà d’incloure una diligència on es farà constar la data en què els aspirants que superin aquesta fase hauran de presentar, les certificacions, els justificants originals o les còpies compulsades dels mèrits a valorar en aquesta fase. No seran valorats els mèrits al·legats i no justificats en la forma indicada.
Aquesta fase únicament serà aplicable a aquelles persones aspirants que superin la fase d'oposició.
Consistirà en la valoració dels mèrits al·legats i acreditats documentalment per les persones aspirants, fins a un màxim de 40 punts, i de conformitat amb l'escala següent:
a)Titulacions acadèmiques (puntuació màxima 6 punts)
-Títol de doctor, 3 punts
-Títol de màster oficial, 2 punts
-Llicenciatures universitàries o equivalent, 3 punts.
-Diplomatures universitàries o equivalent, 2 punts
-Títol inferior als anteriors, 1 punt
No es valoraran els títols acadèmics que s’han fet sevir per obtenir una titulació acadèmica superior o s’hagin presentat com a requisit.
b) Cursos de formació i perfeccionament (puntuació màxima 14 punts)
Cursos de formació i perfeccionament impartits per l’Institut Nacional d’Administració Pública (INAP), per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP –abans Institut Balear d’Administració Pública, IBAP-), per la Federació d’Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), pel Consell Insular d’Eivissa, per la Universitat, pels col·legis professionals, per l’Administració de l’Estat, Autonòmica o Local, i altres cursos convalidats per l’EBAP amb una duració mínima de 10 hores cadascun. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència, per la qual cosa no seran acumulatius l’assistència i l’aprofitament.
b) 1.- Cursos específics de la plaça que es convoca (el contingut del programa és específic de les tasques pròpies de la plaça que es convoca). Puntuació màxima, 5 punts:
|
Núm. hores lectives |
Crèdits |
Punts aprofitament |
Punts assistència |
|---|---|---|---|
|
10 hores |
1 |
0,050 |
0,025 |
|
20 hores |
2 |
0,100 |
0,050 |
|
30 hores |
3 |
0,150 |
0,075 |
|
40 hores |
4 |
0,200 |
0,100 |
|
50 hores |
5 |
0,250 |
0,125 |
|
100 hores |
10 |
0,500 |
0,250 |
|
150 hores |
15 |
0,750 |
0,375 |
|
200 hores |
20 |
1,000 |
0,500 |
|
250 hores |
25 |
1,250 |
0,625 |
|
Més de 300 hores |
Més de 30 crèdits |
1,500 |
0,750 |
És convenient adjuntar al certificat del curs el seu programa o temari per valorar si té relació amb la categoria professional a la qual s’opta.
b.2.- Cursos generals no relacionats amb la plaça (en aquest apartat es valoraran també els cursos d’informàtica). Puntuació màxima 3 punts:
|
Núm. hores lectives |
Crèdits |
Punts aprofitament |
Punts assistència |
|---|---|---|---|
|
10 hores |
1 |
0,025 |
0,0125 |
|
20 hores |
2 |
0,050 |
0,0250 |
|
30 hores |
3 |
0,075 |
0,0375 |
|
40 hores |
4 |
0,100 |
0,0500 |
|
50 hores |
5 |
0,125 |
0,0625 |
|
100 hores |
10 |
0,250 |
0,1250 |
|
150 hores |
15 |
0,375 |
0,1875 |
|
200 hores |
20 |
0,500 |
0,2500 |
|
250 hores |
25 |
0,625 |
0,3125 |
|
300 hores o més |
Més de 30 crèdits |
0,750 |
0,3750 |
És convenient adjuntar al certificat del curs el seu programa o temari per valorar si té relació amb la categoria professional a la qual s’opta.
b.3.- Coneixements de llengua catalana. Puntuació màxima 3 punts.
Aquest apartat es valorarà de la següent forma:
Nivell C1 o equivalència reconeguda, 2,25 punts
Nivell C2 o equivalència reconeguda, 2,75 punts
Nivell LA o equivalència reconeguda, 3 punts
Només es valorarà el certificat de superior nivell presentat.
Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Cultura i Joventut del Govern de les Illes Balears i les equivalències previstes.
b.4.- Coneixements llengües estrangeres (nivells del Marc Comú Europeu de Referència per les Llengües (MCER). Puntuació màxima 3 punts.
Aquest apartat es valorarà de la següent forma:
Nivell A1 (accés), 0,5 punts
Nivell A2 (plataforma), 1 punt
Nivell B1 (llindar), 1,5 punts
Nivell B2 (avançat), 2,25 punts
Nivell C1 (domini operatiu eficaç), 2,75 punts
Nivell C2 (mestratge), 3 punts
Es valoraran els certificats emesos per l’Escola Oficial d’Idiomes o equivalents i només es valorarà el certificat de superior nivell presentat per a cada llengua.
c) Experiència professional. La puntuació màxima serà de 20 punts
1.- Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública de la mateixa categoria que la plaça convocada: (0,25 punts/mes).
2.- Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol Administració Pública en qualsevol categoria del subgrup immediatament inferior, o, en el cas que no hi hagués, del grup immediatament inferior que siguin de naturalesa o de contingut tècnic relacionat amb la plaça convocada: (0,18 punts/mes).
3.- Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública amb una categoria diferent a les incloses en els punts 1 i 2: 0,06 punts /mes.
A l'efecte de valoració d'aquest mèrit (punts 1, 2 i 3) s'inclouen, en tot cas, els serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978, de reconeixement de serveis previs en l'administració pública i sector públic instrumental de l’administració.
4.-Experiència professional amb relació laboral en treballs realitzats en empresa pública societària, privada i en règim d’autònoms de la categoria igual que la plaça convocada, enquadrada dins del mateix grup de classificació professional que siguin de naturalesa o de contingut tècnic relacionat amb la categoria de la plaça convocada: (0,12 punts/mes).
S'ha d'atorgar la puntuació que proporcionalment correspongui quan la jornada sigui inferior a l'ordinària.
En cap cas, l'ocupació d'un lloc de treball reservat a personal eventual o alt càrrec o d’estricta confiança política, constituirà mèrit per a l'accés a la funció pública o a la promoció interna.
En cas que l'aspirant hagi desenvolupat simultàniament dues o més modalitats professionals anteriors, només es computarà una a efecte de valoració, que serà la que atorgui una puntuació més alta.
La documentació d’aquestos mèrits s’acreditarà mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la següent documentació:
· Treballs realitzats en l'Administració Pública: certificat de l'organisme corresponent, en el qual consti: temps treballat, categoria, grup o subgrup i vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera, funcionari interí o contracte laboral).
· Treballs realitzats en empresa pública societària o privada i règim d’autònoms: còpies dels contractes de treball o certificat d'empresa, acompanyats obligatòriament del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.
S'ha de fer constar el temps de treball, la categoria laboral i grup de classificació professional. Per acreditar el treball d'autònoms s'exigirà el document d'alta d'activitat econòmica juntament amb la vida laboral. Si l'activitat professional no queda reflectida en la vida laboral, s'haurà d'adjuntar el certificat del col·legi professional que acrediti l'exercici de l'activitat en els períodes que correspongui.
En l'àmbit de qualsevol dels dos apartats anteriors, s'ha d'acreditar que s'han exercit funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàleg als de la categoria professional per la qual s'opta. Només es podrà valorar l'experiència laboral quan de la documentació aportada es desprèn clarament les funcions realitzades i l'analogia amb les del lloc que s'ha de proveir. Es pot acreditar mitjançant la presentació, juntament amb els mèrits, d'un certificat de funcions realitzades o d'un informe, emès per la persona responsable del servei, de les funcions desenvolupades en el lloc de treball.
ANNEX II
TEMARI GENERAL:
1.- La Constitució Espanyola de 1978. Característiques i estructura. Contingut bàsic principis generals. La reforma constitucional.
2.- Els drets i els deures fonamentals en la Constitució Espanyola. Garanties.
3.- El Tribunal Constitucional. Organització del Tribunal. Competències, matèries i processos davant el Tribunal Constitucional.
4.- L’Administració pública: principis constitucionals informadors. L’Administració de l’Estat: òrgans superiors de l’Administració Civil de l’Estat. L’organització perifèrica de l’Administració de l’Estat.
5.- L’Estat de les autonomies: les comunitats autònomes, principis generals; procediment per a la seva constitució. L’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears.
6.- L’Administració local: Evolució històrica. Principis constitucionals i regulació vigent. Classes d’entitats locals.
7.- Els consells insulars: naturalesa i règim jurídic. Composició i funcions. Funcionament dels seus òrgans.
8.- Les fonts del Dret Administratiu. Jerarquia de les fonts. La llei: concepte. La reserva de llei. Lleis orgàniques. Lleis ordinàries. Disposicions del poder executiu amb força de llei: decrets llei i decrets legislatius.
9.- El reglament. Classes de reglaments. Fonament i límits de la potestat reglamentària. El control dels reglaments. Referència a les ordenances i reglaments locals. El costum. Els principis generals del Dret. La jurisprudència.
10.- La Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú: objecte, àmbit d’aplicació i principis generals.
11.- La competència administrativa. Descentralització i desconcentració. La delegació de competències. L'avocació. L’encomanda de gestió. Instruccions i ordres de servei.
12.- L’acte administratiu: concepte i classes. Elements de l’acte administratiu. L’eficàcia de l’acte administratiu: notificació i publicació.
13.- Les fases del procediment administratiu: iniciació, ordenació i instrucció. Terminació del procediment administratiu. El silenci administratiu. Execució dels actes administratius.
14.- Els recursos administratius: concepte i classes. La reclamació administrativa prèvia a la via jurisdiccional civil i laboral.
15.- El recurs contenciós administratiu. Les parts en el procés contenciós administratiu. Procediment. Recursos i execució de sentències.
16.- L’activitat administrativa de servei públic. Formes de gestió dels serveis públics. La gestió directa i la gestió indirecta.
17.- El pressupost de les administracions públiques. Principis i estructura. Crèdits extraordinaris i suplements de crèdit. Transferències de crèdits. Liquidació de pressupost.
18.- La Unió Europea: Les institucions europees. Organització, funcionament i competències.
TEMARI ESPECÍFIC:
1. Els espais naturals i el seu règim urbanístic en les àrees d’especial protecció de les Illes Balears: la Llei 1/1991, d’espais naturals i de règim urbanístic de les àrees d’especial protecció de les Illes Balears.
2. La Llei 42/2007, de 13 de desembre, del patrimoni natural i de la biodiversitat. La Llei 5/2005, de 26 de maig, per a la conservació dels espais de rellevància ambiental. La Llei 3/2005, de 20 d’abril, de protecció del medi nocturn de les Illes Balears.
3. L’avaluació ambiental dels projectes a la Llei 11/2006, de 14 de setembre, d’avaluacions d’impacte ambiental i avaluacions ambientals estratègiques a les Illes Balears.
4. L’expropiació forçosa. Els procediments per a l’expropiació per raó d’urbanisme.
5. Règim de les valoracions urbanístiques. Regles generals de valoració.
6. Incidència de la legislació sectorial en l’urbanisme.
7. El patrimoni arquitectònic a les Illes Balears. La Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears.
8. La Llei 8/2012, de 19 de juliol del turisme de les Illes Balears.
9. La Llei 22/1988, de 28 de juliol, de costes, i el seu Reglament.
10. La Llei 7/2013 de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears. Classificació de les activitats. Procediment aplicable a les activitats permanents.
11. La Llei 14/2000, de 21 de desembre, d’ordenació territorial.
12. La Llei 6/1999, de les directrius d’ordenació territorial de les Illes Balears i de mesures tributàries.
13. Els plans directors sectorials.
14. El Pla territorial insular d’Eivissa. Naturalesa, concepte i contingut essencial. La integració paisatgística i mediambiental al Pla Territorial Insular d’Eivissa.
15. El Pla territorial insular d’Eivissa vigent. Àrees de desenvolupament urbà i àrees sostretes del desenvolupament urbà.
16. La classificació i les situacions bàsiques del sòl.
17. El Reial decret legislatiu 2/2008, de 20 de juny, mitjançant el qual s’aprova el text refós de la Llei de sòl. La Llei 8/2013, de 26 de juny de rehabilitació, regeneració i renovació urbanes.
18. El Títol preliminar de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl: disposicions generals.
19. El Títol II de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl: planejament urbanístic. El Reglament de planejament urbanístic
20. El Títol III de Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl: gestió i execució del planejament. El Reglament de gestió urbanística.
21. El Títol V de Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl: exercici de les facultats relatives a l’ús de l’edificació del sòl.
22. El Títol VII de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl: la disciplina urbanística.
23. Els estàndards urbanístics.
24. El règim d’inadequació i de fora d’ordenació. Normes d’aplicació directa.
25. Instruments de planejament urbanístic: pla general, pla parcial, pla especial, estudi de Detall. La relació entre els instruments de planejament urbanístic i àmbit de cadascun d’aquestes.
26. El planejament general municipal.
27. Els estudis de detall i els projectes d’urbanització. Contingut. Normativa aplicable.
28. Sistemes d’actuació per a la gestió urbanística del planejament. Principals característiques i requisits de cada sistema.
29. Règim jurídic del sòl. Tècniques de distribució dels beneficis i les càrregues derivades del planejament.
30. Obtenció de terrenys dotacionals. Sistemes generals i sistemes locals.
31. Les actuacions urbanístiques a la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl.
32. La llicència municipal d’obra i la comunicació prèvia en matèria d’urbanisme.
33. Habitabilitat: concepte. Condicions que han de complir els habitatges, locals i altres edificis destinats a allotjar persones. Les cèdules d’habitabilitat: classificació i tramitació.
34. La Llei 6/1997, de 8 de juliol, de sòl rústic de les Illes Balears.
35. Regulació d’activitats en sòl rústic: classes d’usos i tipus d’actuacions. La matriu d’ordenació del sòl rústic.
36. Dotació de serveis i infraestructures en el sòl rústic.
37. Seguretat enfront al risc de caigudes, impacte o atrapament, i immobilització.
38. Seguretat enfront al risc causat per il·luminació inadequada, situacions amb alta ocupació, ofegament.
39. Normes en Edificació (I): Llei 38/1999, de 5 de novembre, d'ordenació de l'edificació.
40. Normes d'Edificació (II): Reial decret 314 /2006, de 17 de març, pel qual s'aprova el Codi tècnic d'edificació (CTE).
41. Normes en Edificació (III): Altres normes vigents. El Llibre de l'edifici.
42. Mesuraments i pressupostos. Contingut documentació i determinacions.
43. La seguretat en cas d'incendi segons el CTE. Documents bàsics (DB-SI) i documents de suport.
44. Projectes d'execució. Contingut, documentació, tramitació administrativa.
45. Sostenibilitat en la construcció i l'urbanisme. Protocols internacionals. Referències al CTE. Arquitectura bioclimàtica. Gestió mediambiental del projecte de construcció. Eficiència energètica de l'edificació. Condicions tèrmiques dels edificis. Aïllament tèrmic. Legislació aplicable. Criteris de disseny i càlcul; de selecció de productes i sistemes d'execució, conservació i manteniment.
46. Condicions acústiques de l'edificació segons el CTE. Condicionament i aïllament: Legislació aplicable. Criteris de disseny i càlcul, de selecció de productes i sistemes d'execució, conservació i manteniment.
47. Instal·lacions de lampisteria segons el CTE. Aigua freda i aigua calenta sanitària. Legislació aplicable. Criteris de disseny i càlcul; de selecció de productes i sistemes d'execució, conservació i manteniment.
48. Xarxa de sanejament i evacuació, segons CTE. Legislació aplicable. Criteris de disseny i càlcul.
49. Cobertes. Tipus i solucions. Legislació aplicable. Criteris de disseny i càlcul; de selecció de productes i sistemes d’execució, conservació i manteniment.
50. Fonamentacions en el CTE. Tipus i solucions. Legislació aplicable. Criteris de disseny i càlcul; de selecció de productes i sistemes d'execució i conservació.
51. Demolicions i excavacions. Tipus i solucions. Mesures de seguretat. Tècniques d'intervenció.
52. Estructura de fàbrica. Tipus de murs segons el CTE. Legislació aplicable. Criteris de disseny i càlcul; de selecció de productes i sistemes d'execució, conservació i manteniment.
53. Estructures d'acer i mixtes. Tipus. Legislació aplicable. Criteris de disseny i càlcul; de selecció de productes i sistemes d'execució, conservació i manteniment.
54. Tancament de façana. Tipus i solucions dels problemes. Criteris de disseny i càlcul. Legislació aplicable. Criteris de selecció de productes i sistemes d'execució, conservació i manteniment.
55. Fusteria exterior i interior, i acabats interiors dels espais. Tipus de solucions. Criteris de disseny i càlcul. Legislació aplicable. Criteris de selecció de productes i sistemes d'execució, conservació i manteniment.
56. Reconeixement d'edificis. Patologia estructural. Classificació de l'estat de ruïna. Indicadors i mesures de seguretat. Depreciació d'immobles.
57. El projecte de rehabilitació. Criteris d'intervenció. Valoració de la integració, adequació històrica i cultural. Tècniques d'intervenció.
58. Estructures de formigó armat i mixtes. Tipus. Legislació aplicable. Criteris de disseny i càlcul, de selecció de productes i sistemes d’execució, conservació i manteniment.
59. Els contractes del Sector Públic (I). Perfecció, forma i invalidesa dels contractes. Òrgans de contractació. Capacitat i solvència de l'empresari. Revisió dels preus. Garanties exigibles en la contractació. Preparació dels contractes.
60. Els contractes del sector públic (II). Procediments i formes d'adjudicació dels contractes administratius. Efectes dels contractes i prerrogatives de l'Administració. Execució i modificació dels contractes administratius. Extinció. Registres oficials.
61. Els contractes del sector públic (III). El contracte d'obres. Actuacions preparatòries. Execució i modificació. Compliment i resolució.
62. Accessibilitat i supressió de barreres. Legislació. Exigències dels edificis d'ús públic i privat. Obligacions de control. Obligacions de les administracions públiques.
63. Control de qualitat en l’edificació. La realització d’assaigs. Els laboratoris principals.
64. La direcció d’obres. Competències i responsabilitat de la direcció facultativa. Les certificacions d’obres. Modificacions d’obra i projectes reformats. Revisió de preus.
65. Organització de la seguretat d’una obra. Prevenció i protecció de riscos en la construcció. Descripció, riscos i mesures preventives.
66. Estudis i plans de seguretat. Requisits per a l’aplicació i desenvolupament. Normativa aplicable.
67. Els habitatges de protecció oficial. Normativa tècnica aplicable. Normes de disseny i qualitat.
68. Les autoritzacions administratives d’establiments d’allotjament turístic. Normativa en material d’allotjaments turístics.
69. Agroturisme i turisme rural. Concepte. Procediment d’autorització. Requisits.
70. Habitabilitat: concepte. Condicions que han de complir els habitatges, locals i altres edificis destinats a allotjar persones. Les cèdules d’habitabilitat: classificació i tramitació.
71. Moviment de terres. Controls d’execució. Estudi del terreny, pressió admissible sobre el terreny. Tipus de fonaments. Rases i pous per a fonamentació.
72. Patologia de formigó armat. Metodologia de la reparació.
ANNEX III
MODEL NORMALITZAT DE MANIFESTACIÓ I AUTOBAREM DE MÈRITS PER A LA FASE DE CONCURS, QUE S’ADJUNTA A LA INSTÀNCIA DE PARTICIPACIÓ AL PROCÉS PER A LA SELECCIÓ I PROVISIÓ DEFINITIVA D’UNA PLAÇA D’ARQUITECTE/A.
DADES PERSONALS:
Llinatges _________________________________________
Nom __________________________________ DNI _______________________
EXPOSA: Que, de conformitat amb l’establert a la base tercera de la convocatòria, s’aporta, juntament amb la instància, manifestació de mèrits per a la fase de concurs del procés selectiu d’arquitecte/a, procedint, de conformitat amb l’assenyalat a l’annex I a l’autobarem dels mèrits.
DECLARA: Que són certes les dades consignades a aquest escrit.
MÈRITS AL·LEGATS
A.- Titulacions acadèmiques (màxim 6 punts)
________________________________________ Punts: ________ Comprovació (CIE):
________________________________________ Punts: ________ Comprovació (CIE):
_______________________________________ Punts: ________ Comprovació (CIE):
________________________________________ Punts: ________ Comprovació (CIE):
________________________________________ Punts: ________ Comprovació (CIE):
________________________________________ Punts: ________ Comprovació (CIE):
AUTOBAREM: _______ PUNTS
B1/B2.- Cursos de formació professional (màxim B1: 5 punts/ màxim B2:3 punts)
|
DENOMINACIÓ DEL CURS |
ENTITAT QUE L’IMPARTEIX |
NÚM. HORES |
COMPROVACIÓ (A emplenar pel CIE) |
|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AUTOBAREM: _____ HORES DE FORMACIÓ (assistència) x _____ = _______ PUNTS
_____ HORES DE FORMACIÓ (aprofitament)x _____ = _______ PUNTS
TOTAL: _______ PUNTS
B3.- Coneixement català(màxim 3 punts)
|
NIVELL C1 |
NIVELL C2 |
NIVEL LA |
COMPROVACIÓ (A emplenar pel CIE) |
|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AUTOBAREM: _____ x 2.25 = _______ punts
_____ x 2.75 = _______ punts
_____ x 3.00 = _______ punts
TOTAL: _______ PUNTS
B4.- Coneixements llengües estrangeres (màxim 3 punts)
|
NIVELL A1 |
NIVELL A2 |
NIVELL B1 |
NIVELL B2 |
NIVELL C1 |
NIVELL C2 |
COMPROVACIÓ (A emplenar pel CIE) |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AUTOBAREM: _____ x 0.50 = _____ punts
_____x1.00 = _______ punts
_____x 1.50 = ______ punts
____x 2.00 =_______ punts
____x 2.25 =_______ punts
____x 2.75 = _______punts
____x 3.00 =_______ punts
TOTAL: _______ PUNTS
C.- Experiència professional (màxim 20 punts)
|
TEMPS TREBALLAT |
TOTAL |
COMPROVACIÓ (A emplenar pel CIE) |
||
|---|---|---|---|---|
|
Anys |
Mesos |
Dies |
||
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
|
De ___/___/_____ a ___/___/_____ |
|
|
|
|
AUTOBAREM: _____ mesos x = _______ PUNTS
TOTAL AUTOBAREM: ___________ PUNTS COMPROVACIÓ CIE: __________
(Suma A+B+C)