Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 21843
Disciplina DO-2011/372(prop4) Iniciar tràmit de Audiència
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a PEDRO REUS FLUXA, GUILLERMO PALMER PALMER, LUCAS REUS CLAR, AURORA CLAR JANER, MARIA ANTONIA CLAR JANER, SILVIA CLAR JANER com a propietaris, exp.núm. DO-2011/372, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a AURORA CLAR JANER, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que, per Decret del president del Consell de Gerència d’Urbanisme núm. 18400, de 27 d’octubre de 2014, s'ha disposat el següent:
L’Ajuntament de Palma ostenta les competències en matèria de Disciplina Urbanística, d’acord amb l’art. 15 de la Llei autonòmica 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl, així com l’art. 25.2.d de la Llei 7/85 de 2 d’abril, de bases de règim local.
Davant la comissió d’accions que no s’ajusten a la legislació i ordenació urbanístiques és preceptiu iniciar un procediment per al restabliment de l’ordre jurídic pertorbat d’acord amb el disposat als articles 132, 149, 151 i 161 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl.
El present procediment es regeix principalment per la legislació urbanística citada, la Llei 7/85 de bases del règim local, la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú i normativa concordant.
La Cap del Negociat que subscriu proposa, d’acord amb la normativa citada, així com amb l’art. 4.1.h del Reglament de la Gerència d’Urbanisme, els Decrets de Batlia núm. 8436, de 13 de maig del 2013, de nomenament dels titulars de les àrees de govern i núm. 954, de 27 de gener del 2014, d’organització dels serveis administratius, l’adopció del següent:
DECRET
1r. Iniciar expedient de disciplina urbanística per al restabliment de la realitat física alterada als responsables que es relacionen a continuació:
A PEDRO REUS FLUXA, GUILLERMO PALMER PALMER, LUCAS REUS CLAR, AURORA CLAR JANER, MARIA ANTONIA CLAR JANER, amb DNI 43002541Q, SILVIA CLAR JANER, com a
propietaris, per les accions efectuades al ce Aragó 12, denunciades per l’informe del zelador de 25/11/2011 consistents en: “instal·lació un cartell publicitari a la façana amb perfils metàl·lics amb una volada d’1m aproximadament”, i així com qualsevol altre tipus d’acte de transformació o ús del sòl, del vol o del subsòl executats sense concurrència dels pressupòsits legals per a la seva legitimitat. (Exp. DO-2011/372).
2n. Concedir audiència, per un termini de quinze (15) dies, a les persones interessades en el present expedient, per tal que presentin les al·legacions oportunes i aportin els documents i justificacions pertinents, d’acord amb el que preveuen l’art. 152.3 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i l’article 84 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú, atès que, d’acord amb l’informe tècnic de 3/10/2014, es constata la realització d’actuacions manifestament il·legalitzables en matèria urbanística. Transcorregut el termini de dos mesos, tal com indica l’esmentat article 152.3 de la Llei 2/2014, es disposarà la immediata demolició de les obres realitzades.
3r. DESIGNAR com a instructora la Cap del Servei de Disciplina d’Obres.
4t. NOTIFICAR la present resolució als interessats.
L’article 151.4 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl estableix que el termini màxim en què s’ha de notificar la resolució expressa que es dicti en el procediment de restabliment de l’ordre jurídic pertorbat serà d’un any a comptar de la data de la seva iniciació.
La qual cosa us comunic com a acte de tràmit, per al vostre coneixement i als efectes oportuns.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 3 de desembre de 2014
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod