Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SON SERVERA

Núm. 21569
Plecs expedient de contractació 21/2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Resolució de Batlia núm.1632/2014, d’ 1 de desembre de 2014, es van aprovar el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques que han de regir l’adjudicació, mitjançant la modalitat de concessió administrativa per procediment obert (oferta econòmicament més avantatjosa diversos criteris d’adjudicació ) i tramitació ordinària, del contracte  de serveis de centre d’estades diürnes de Son Servera, per la qual cosa i en compliment del disposat a  l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposa al públic durant el termini de deu dies naturals comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè es puguin presentar reclamacions.

Simultàniament s’anuncia la licitació, per a la presentació de proposicions, si bé la licitació s’ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l’esmentat plec de clàusules administratives.

1. Entitat Adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Son Servera.

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Secretaria. Ajuntament de Son Servera.

2) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.

3) Localitat i codi postal: Son Servera 07550.

4) Telèfon: 971 567002.

5) Telefax: 971 568101.

6) Correu electrònic: Antoni.Gual@sonservera.es

Catalina.Servera@sonservera.es

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant: http://www.sonservera.es/

8) Data límit d’obtenció de documents i informació: fins el dia de finalització de la presentació d’ofertes.

d) Núm. d’expedient municipal: 21-2014

2. Objecte del contracte

a) Tipus: contracte de serveis

b) Descripció: contracte de serveis de centre d’estades diürnes de Son Servera

c) Lloc d’execució: Centre d’estades diürnes de Son Servera Carrer Goyena s/n Son Servera

d) Termini de la concessió: dotze mesos

e) Admissió de pròrroga: no.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Forma: oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació.

d) Criteris d’adjudicació:

CRITERI - PONDERACIÓ

Oferta econòmica: 30 punts

Oferta tècnica no avaluable per fórmules: 30 punts

Oferta tècnica avaluable per fórmules: 40 punts

 

A. Oferta econòmica. Màxim 30 punts

Preu del servei, que no pot ser en cap cas superior al pressupost total que figura a la clàusula A.1 del quadre de característiques del contracte d’aquest plec.

La màxima puntuació s’atorga a la baixa corresponent a la millor oferta que es podria haver presentat sense incórrer en valors anormals o desproporcionats, distribuint els punts entre les efectivament presentades prenent aquesta oferta teòrica com a referència. Les ofertes que no suposin cap millora respecte al pressupost de licitació obtindran 0 punts d’aquest apartat.

La millora en el preu es puntuarà d’acord amb la següent fórmula:

Punts = PM x OV/OM

Punts = Els obtinguts per la proposició objecte de valoració.

PM: puntuació màxima possible.

OV: baixa de la proposició objecte de valoració.

OM: baixa corresponent a la millor oferta possible sense incórrer en valors anormals o desproporcionats.

A efectes de determinar aquests valors anormals o desproporcionats s’aplicaran els criteris prevists a l’article 85 del Reial Decret 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques.

La proposició econòmica es presentarà mitjançant el model que figura com a ANNEX I d’aquest plec de clàusules administratives particulars.

B. Oferta tècnica no avaluable per fórmules. Màxim 30 punts

S’ha de presentar un projecte explicatiu de la forma de prestació del servei, en el qual es facin paleses les necessitats del servei, el desenvolupament de procediments de gestió amb aportació de protocols en cada un dels processos d’atenció i d’acord amb els següents aspectes:

  • Definició dels serveis de centre d’estades diürnes, objecte,  finalitat, incloent la programació diària.
  • Metodologia del treball i fluxograma: funcions, objectius, activitats, perfil dels usuaris, processos bàsics d’acollida, estada i comiat, protocols i formularis d’actuació.
  • Anàlisi de la realitat territorial ( nuclis de població ) i sociodemogràfica (desenvolupat per nuclis de població ).
  • Sistemes de coordinació interna i externa entre els diferents serveis ( tècnics municipals de Serveis Socials, centre de salut, hospital de referència, etc.).
  • Organització i supervisió de suport de l’entitat: estructura, professionals, direcció i assessorament que permeti un suport extern als serveis, que garanteixin una correcta implementació.
  • Supervisió i gestió de personal: seguiment del compliment dels objectius del personal, coordinació, motivació, principis ètics i formació del personal. Garantia d’una intervenció professional de qualitat.
  • Avaluació i control: sistemes de memòries, avaluacions periòdiques i satisfacció dels usuaris, mitjançant lliurament d’informes en base a dades recollides.

C. Oferta tècnica avaluable per fórmules. Màxim 40 punts

S’haurà de presentar  una declaració degudament formalitzada i signada pel licitador en la qual es comprometi a aportar a l’execució del contracte les millores tècniques que consideri adients, única i exclusivament d’entre les que es detallen a continuació:

a. Acompanyament externs ( visites mèdiques programades i gestions ):

  • Gratuït: 10 punts.
  • Pagament a càrrec de l’usuari: 5 punts.

b. Grua pedestant: 15 punts.

c. Ordinador: 5 punts.

  • Caixa slim o super-slim de sobretaula.
  • Processador Intel Core i5 4430 o superior.
  • 4GB de memòria RAM o superior.
  • Disc dur S-ATA 500 GB o superior.
  • Lector/ gravador DVD +- RW.
  • Teclat i ratolí USB.
  • Lector de targetes i DNI electrònic integrat.
  • Sistema operatiu Windows 8.1 Pro.
  • Monitor LED de 20 polsades o superior.

d. Fotocopiadora multifunció equipada amb targeta de xarxa i escàner: 2,5 punts.

e. Microones: 2,5 punts

Per a la valoració d’aquestes millores el licitador haurà de presentar un compromís signat, en el qual constin totes les millores valorades amb un pressupost detallat i desglossat, amb els seus corresponents preus de mercat. En cas que el licitador ja disposi del material, haurà de presentar factures d’adquisició o equivalents que permetin valorar aquest apartat, en cas de no aportar documentació justificant no es podrà valorar.

4. Preu estimat del contracte

158.653,85 euros, IVA exclòs.

Import IVA: 6.346,15 euros.

Total: 165.000,00 euros.

5 Garanties exigides

Provisional: 3% del pressupost de licitació (IVA  exclòs) 4.759, 62 euros

Definitiva: 5%  de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).

6. Requisits específics del contractista

Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional.

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: quinze dies naturals, a partir del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB. Si l’últim dia de l’esmentat termini és diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del  primer dia hàbil següent.

Horari: de 09.00 a les 14.00 hores, de dilluns a divendres, i de 09.00 a les 13.00 hores dissabtes, en el Registre General de l’Ajuntament de Son Servera.

b) Modalitat de presentació: quatre sobres, en funció dels criteris d’adjudicació i la seva forma d’avaluació, de conformitat amb les regles que es detallen al plec de clàusules administratives particulars:

Sobre núm. 1: documentació general

Sobre núm. 2: proposició econòmica.

Sobre núm. 3: proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Sobre núm. 4: proposició tècnica relativa als criteris no avaluables mitjançant fórmules

c) Lloc de presentació

1) Dependència: Ajuntament de Son Servera. Registre de documents.

2) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.

3) Localitat i codi postal: Son Servera-07550.

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos a partir de l’obertura de les proposicions.

8. Obertura de les ofertes

a) Descripció: per part de la Mesa de contractació.

b) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.

c) Localitat i codi postal: Son Servera, 07550.

d) Lloc, data i hora: Al saló de sessions de l’Ajuntament de Son Servera, en acte públic, obrirà els sobres núm. 4 dels licitadors admesos a les 12 hores del cinquè dia hàbil següent al de l’acompliment del termini atorgat per a la presentació de proposicions i una vegada qualificada  la documentació general continguda en els sobres núm.1 presentats pels licitadors. En cas de coincidir en dissabte o dia inhàbil les proposicions s’obriran el primer dia hàbil següent.

9. Despeses d’anuncis

Fins a un màxim de 1.500,00 euros.

Son Servera, 1 de desembre de 2014

El batle,

Antoni Servera Servera