Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
Núm. 21193
Convocatòria de subvencions per a l’organització de Cavalcada de Reis del municipi de Calvià per a l’any 2015
Versió PDF
L’Ajuntament de Calvià, mitjançant l’Àrea de Serveis Generals i Participació Ciutadana, en compliment dels principis de publicitat, concurrència i objectivitat en la concessió de subvencions, convoca a les entitats i associacions sense afany de lucre per a que sol·licitin les ajudes econòmiques, d’acord a les següents:
BASES
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATORIA:
L’objecte d’aquesta convocatòria és l’organització i execució de Cavalcada de Reis dels diferents nuclis de població del municipi de Calvià.
Aquesta convocatòria es regirà per l’establert a les Bases d’Execució del Pressupost General d’aquesta Corporació, i en allò no previst a aquesta, s’aplicarà supletòriament la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
SEGONA.- DESTINATARIS DE LA CONVOCATORIA:
Aquesta convocatòria està adreçada a:
Les persones físiques o jurídiques, publiques o privades, i a entitats o col·lectius, domiciliades al terme municipal, relacionades amb l’objecte de la convocatòria.
No podran obtenir la condició de beneficiaris de les subvencions, les persones o entitats que es trobin en qualsevol de les situacions que s’indiquen en l’article 13 Llei 38/2003. En particular cal destacar el fet de no trobar-se al corrent de pagament dels deutes amb l’Ajuntament i del pagament de les obligacions derivades del reintegrament de subvencions.
TERCERA.- PROCEDIMENT PER A LA CONCESSIÓ DE LES SUBVENCIONS:
1.-CRITERIS OBJECTIUS DE VALORACIÓ
1.1.-Per valorar els projectes presentats es tindran en compta els següents criteris:
a) L’interès general de l’activitat en l’àmbit municipal
b) La impossibilitat de realitzar l’activitat si no és beneficiada amb la subvenció.
c) L’àmbit de difusió
d) La concurrència i no d’altres subvencions concedides per altres
Administracions.
1.2.-Només serà objecte de subvenció un projecte per sol·licitant.
1.3.-La quantia de la subvenció no podrà ser igual o superior, aïlladament o en concurrència amb altres ajudes o subvencions de qualsevol procedència, al cost de l’activitat subvencionable. En el supòsit de que la proposta de subvenció corresponent a algun dels projectes presentats superi la quantia expressada a la seva sol·licitud, es concedirà la subvenció amb el límit de l’esmentada sol·licitud i la quantia romanent es repartirà entre la resta de projectes en proporció a la seva puntuació.
2.- PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ I TRAMITACIÓ:
2.1.-Sol.licituds (Annex I)
Les sol·licituds de les actuacions a subvencionar s’acompanyaran de la documentació següent:
1. NIF de l’entitat o associació.*
2. DNI del representat, en el seu cas.*
3. Declaració responsable expedida pels òrgans representatius de l’entitat, en la qual es farà constar el número de socis.*
4. Declaració del representant legal de l’entitat de no estar inhabilitat per contractar amb les administracions públiques o per obtenir-ne una subvenció i d’estar facultat per actuar en nom de l’entitat (Annex II)*
5. Certificació expedida per la Secretaria General d’aquesta corporació en la qual s’acrediti la seva inscripció en el Registre Municipal d’Associacions d’interès veïnal. *
6. Comissió de festes (incloure la relació de persones que l’integren i fer referència si estan en qualitat de representant d’alguna entitat o associació).*
7. Activitats a realitzar:
8. Memòria del projecte dut a terme per l’entitat l’any anterior.
9. Declaració responsable de les subvencions rebudes d’institucions públiques o privades per a l’esmentat programa (Annex III).
10. Projecte concret pel qual es pretén la subvenció i pressupost detallat de la despesa i ingressos (Annex IV).
11. Certificació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
12. Acreditació d’estar al corrent de pagament de totes les obligacions fiscals amb l’Ajuntament (Annex V).
13. Certificat bancari de llibreta o compte corrent de l’entitat, en la qual s’haurà de fer, si pertoca, el pagament de la subvenció (Annex VI).*
* No serà necessària la presentació d'aquella documentació que ja hagi estat presentada a l'Ajuntament, sempre que estigui actualitzada i no hagi patit cap modificació.
En el supòsit que la documentació no estigui actualitzada el/la beneficiari/a serà requerit/a per tal d'aportar-la i aquesta serà una condició prèvia per efectuar el pagament de la subvenció.
2.2.-Presentació:
El termini de presentació de sol·licituds serà de 8 dies hàbils, a comptar des del dia següent a la publicació de la present convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauló d’anuncis de la Corporació.
Les sol·licituds, juntament amb la documentació que les acompanyi, es presentaran en el Registre General de la Corporació o en qualsevol de les formes previstes en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú.
3.- OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS:
Els perceptors de les subvencions estan obligats a:
4.- COMISSIÓ DE VALORACIÓ:
Es constitueix una Comissió de valoració que deliberarà i proposarà la resolució d’aquesta convocatòria pública d’acord amb la puntuació obtinguda, conforme als criteris de la base 3, la qual estarà integrada pels següents membres:
-President: la tinent de batle de Participació Ciutadana o persona en qui delegui.
-El/la cap de servei de Participació Ciutadana o persona en qui delegui.
-Un funcionari o funcionaria de carrera dessignat per la Tinent de Batle de Participació Ciutadana.
La Comissió elaborarà un informe o proposta de resolució en el que constaran les valoracions efectuades, conforme a les presents bases.
La Comissió de Valoració elevarà a la Junta de Govern Local la proposta d’atorgament de les subvencions per a la seva aprovació definitiva, previ dictamen de la comissió informativa corresponent.
QUARTA.- RESOLUCIÓ:
La Junta de Govern Local, a la vista de la proposta de la Comissió de Valoració, assignarà objectivament i de forma individual les ajudes ajudes per a la qual cosa ha de ponderar en tot cas:
-Interès general de l’activitat.
-La població resident en el nucli de població.
-La tradició social, cultural i/o religiosa de les festes a celebrar
-Justificació de les activitats que sense la subvenció serien de difícil execució.
CINQUENA.- CONDICIONS DE FINANÇAMENT, ABONAMENT DE LES SUBVENCIONS I JUSTIFICACIÓ:
L’Ajuntament de Calvià podrà realitzar, mitjançant els procediments legals pertinents, les comprovacions necessàries respecte al destí i l'aplicació de les subvencions concedides.
Les subvencions concedides d’acord amb les prescripcions d’aquestes Bases, hauran de justificar-se adequadament un cop finalitzada l’activitat, servei o projecte, origen de la subvenció atorgada. La instància d’aquesta justificació es presentarà en el registre general d’aquest Ajuntament, instància acompanyada de la documentació exigida en la convocatòria de la subvenció de què es tracti i que, com a mínim, haurà de ser:
La no justificació de l’activitat iniciarà expedient de devolució de la subvenció.
Serà requisit indispensable, per a l’abonament de la quantitat subvencionada, que l’entitat o associació hagi justificat, si és el cas, les subvencions rebudes amb anterioritat.
La justificació de les actuacions realitzades no podrà excedir de dia 30 d'abril de 2015.
SISENA .- REFORMULACIÓ:
La Junta de Govern Local, un cop concedides les subvencions als beneficiaris i, en aplicació del principi de proporcionalitat, podrà modificar la seva assignació mitjançant resolució motivada, davant la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents:
En el cas de donar-se la circumstància a) es podrà procedir fins i tot a la seva revocació.
ANNEX I
SOL.LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A L’ORGANITZACIÓ DE CAVALCADA DE REIS DEL MUNICIPI DE CALVIÀ PER A L’ANY 2015
Entitat/Associació/Empresari individual __________________________________
amb NIF/CIF: _______________ representada per: ________________________
càrrec: ___________________ i adreça/domicili social _____________________
districte postal: _______ telèfon: ____________________ fax: _______________
EXPOSA
Que assabentat/da de la Convocatòria Pública de l’Ajuntament de Calvià de Subvencions per a l’organització de Cavalcada Reis any 2014, i d’acord amb el que preveuen les seves bases,
SOL.LICITA
Una subvenció econòmica per la quantitat de _______________________ .-euros
per a l’activitat/projecte següent : _______________________________
(Signatura)
________________________, ________ d ________________________ de 2014
SR. BATLE-PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX II
ACREDITACIÓ DE REPRESENTAT DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
El/La Sr./a _______________________ amb DNI ____________________
en càrrec de ____________________ DECLARA
Que a la reunió de dia _____ d _____________________ de ___________
de ___________________ (indicar l’òrgan que va prendre l’acord) es va acordar el nomenament de ______________________________________ amb DNI ______________________ com a ________________________ de l’esmentada entitat i, per tant, autoritzat per realitzar sol·licituds i tramitació de subvencions, i que no estar inhabilitat per a contractar amb les administracions públiques.
(Signatura)
_______________________, ______ d _____________________ de 2014
ANNEX III
DECLARACIÓ DE COFINANÇAMENT DEL PROJECTE
El/La Sr./a ___________________________ amb DNI ______________________
actuant en representació de l’Entitat __________________________ en càrrec de ____________________ DECLARA:
1. L’entitat no ha demanat/rebut altres suports econòmics per a aquesta activitat ( )
2. L’entitat ha demanat els següents suports econòmics per aquesta activitat ( ):
Entitat subvencionadora__________________________
Quantia________________ Rebuda ( ) No rebuda ( ) Denegada ( )
Entitat subvencionadora__________________________
Quantia________________ Rebuda ( ) No rebuda ( ) Denegada ( )
Entitat subvencionadora__________________________
Quantia________________ Rebuda ( ) No rebuda ( ) Denegada ( )
(Signatura)
_______________________, ________ d ________________________ de 2014
ANNEX IV
PRESSUPOST ORIENTATIU D’INGRESSOS I DESPESES
INGRESSOS PREVISTS
Concepte: _______________________________ Quantia: _________________
Concepte: _______________________________ Quantia: _________________
TOTAL:________________
DESPESES PREVISTES
Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________
Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________
Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________
TOTAL:________________
(Signatura)
_____________________, ________ d _______________________ de 2014
ANNEX V
DECLARACIÓ D’OBLIGACIONS ECONÒMIQUES AMB L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
El/La Sr./a ____________________________ amb DNI ____________________
actuant en representació de l’Entitat __________________________ en càrrec de ____________________ DECLARA
Que l’esmentada entitat està al corrent de pagament de totes les obligacions fiscals amb aquesta Corporació.
(Signatura)
_____________________, ________ d ________________________ de 2014
ANNEX VI
SOL.LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR:
CIF/NIF DEL PERCEPTOR.................................................
LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL.....................................................
ADREÇA................................................................................................
LOCALITAT.........................................................................
CODI POSTAL............................... PROVÍNCIA..................................
TELÈFON......................................... FAX.............................................
DADES BANCÀRIES:
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL......................................................
CODI BANC............................ CODI OFICINA.....................................
DC................COMPTE NÚM.................................................................
Sota la meva responsabilitat declar que aquestes dades corresponen al c/c o a la llibreta oberta a nom meu.
_____________________, ________ d ________________________ de 2014
CERTIFICAT DE CONFORMITAT
DE L’ENTITAT BANCÀRIA:
Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina:
El director / El delegat El perceptor