Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE CAPDEPERA

Núm. 20209
Aprovació inicial de la modificació de les NNSS. EXP 59URB/13

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovació inicial de la modificació de les normes subsidiàries en relació al vial de comunicació entre Font de Sa Cala i  Canyamel. Exp. 59URB/13

El Ple de l’Ajuntament de Capdepera, en sessió celebrada el dia DOS D’OCTUBRE DE DOS MIL CATORZE, entre d’altres, va acordar:

PRIMER.- Aprovar inicialment la modificació 2/2013 de les NNSS del TM de Capdepera, en relació amb el vial de comunicació entre la Font de Sa Cala i la carretera de ses Coves, i sotmetre’l a informació pública juntament amb la documentació corresponent a la seva tramitació ambiental. Aquesta informació s’ha d'anunciar, almenys, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en uns del diaris de major difusió de les Illes Balears i a la seu electrònica de l’administració que tramita el procediment, en la qual ha de constar la seva documentació completa. Durant el termini d’informació pública se sol·licitarà igualment un informe de les administracions o els ens les competències dels quals es puguin veure afectades. El termini d’informació pública serà de 45 dies hàbils.

SEGON.- Suspendre la tramitació i aprovació de plans de desenvolupament, d’instruments de gestió, així com l’atorgament de tota classe d’autoritzacions i llicències urbanístiques i la possibilitat de presentar comunicacions prèvies en tot l’àmbit del sòl rústic del traçat del vial. La suspensió determinada per l’aprovació inicial tendrà una durada màxima de dos anys. La zona afectada per la suspensió és tot l’àmbit del sòl rústic del traçat del vial que discorre per la parcel·la 646 del polígon 12 del TM de Capdepera.

TERCER.- Sol·licitar a la Comissió de Medi Ambient l’exoneració de l’avaluació ambiental estratègica.

QUART.- Sol·licitar un informe a tots els organismes que en resultin afectats, conforme amb la legislació sectorial específica, en els termes que consten a l’expedient.

La qual cosa es fa públic pel seu general coneixement.

 

Capdepera, 13 de novembre de 2014

El batle
Rafel Fernández Mallol