Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 20609
Protecció. Notificació DP 2014/63 Requerir documentació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 7 de juliol de 2014, a BALSALOBRE MOYÀ, ALFREDO, amb DNI. 43.032.888-A, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2014/63 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ QUARTER, 25 cant. C/ CANNES, 23, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:

Us comunic que: 

Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2014-63, relatiu a l’immoble situat al carrer Quarter 25 Cant. C. Cannes 23  (Hotel Arcadia), us trasllat l’informe tècnic de data 07.07.2014, amb (r.i. data 25.07.2014),  que transcrit diu:

Realitzada visita d’inspecció el passat dos de juny, s’ha observat que:

  • Les terrasses que limiten amb el C/Quarter s’han apuntalat amb dues sopandes i puntals fins la planta baixa.
  • Ens han presentat en data 10-06-14 assumeix de direcció tècnica de l’apuntalament realitzat en les terrasses per part de l’arquitecte Alfredo Balsalobre Moyà.

CONCLUSIÓ.

Així doncs s'han apuntalat les terrasses del C / Cuartel baix direcció tècnica, ara bé cal recordar a la propietat que manca per presentar nomenament d' empresa constructora del apuntalament realitzat i informe de la revisió general de l' estructura.

acabades les obres s’haurà de presentar la següent documentació:

  1. Certificat tècnic que inclogui la inexistència de perill de caràcter públic sobre les obres ordenades o certificat final d’obres referit a les obres ordenades. Visat pel corresponent col·legi professional.

Observacions

  • Cal complir el Real Decret 1627/1997 de 24 d’octubre, que estableix les disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.
  • Cada període de 12 mesos cal realitzar el manteniment de les mesures cautelars de protecció, i certificar-ne la seva realització per part de tècnic competent.
  • Es preceptiva l’aportació de la documentació i la realització de les actuacions anteriorment requerides, ja que en cas de no realitzar les mesures cautelars de seguretat legalment ordenades (siguin mitjans auxiliars de protecció, o be obres destinades a eliminar els riscos derivats de les inestabilitats detectades) o de no aportar la documentació tècnica inclosa a l’ordre i que dona validesa legal a les obres o mesures executades, podrà donar lloc a la prescripció de mesures complementaries mitjançant el dictat d’una nova ordre d’execució que podrà contenir noves mesures de seguretat així com tota la documentació que es consideri adient com suport documental de les mesures de protecció prescrites i destinades a preservar la seguretat de persones o bens.”

Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sens perjudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 14 de novembre de 2014.

La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.