Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 20607
Protecció. Notificació DP 2014/5 Requerir documentació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 19 d’agost de 2014, a Comunitat de Propietaris C/ Joan Muntaner Bujosa, 32, i a Víctor Benito Alonso com a President, amb CIF. H07320674 i DNI. 16.513.357-R, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2014/5 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ JOAN MUNTANER I BUJOSA, NÚM. 32 de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:

Us comunic que:

Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2014-5, relatiu a l’immoble situat al carrer  Joan Muntaner i Bujosa 32 r.c. 008819606, us trasllat l’informe tècnic de data 19.08.2014, amb (r.i. data 17.09.2014),  que transcrit diu:

“Examinada la documentació inclosa a l’expedient així com la certificació no visada de finalització de les obres i d’absència de perill presentada el 23 de juliol passat s’ha observat que:

- S’han realitzat les obres i s’ha certificat la seva execució.

CONCLUSIÓ.

Atès que les obres s’han realitzat baix direcció tècnica, i que per tant, s’ha donat compliment a l’ordre d’execució dictada per Decret de Batlia núm. 2.637 de 19 de febrer de 2014, cal reiterar a la propietat la manca de la següent documentació:

  • Certificat tècnic visat de finalització de les obres
  • Certificat tècnic visat de comprovació i inexistència de perill

Observacions

  • El certificat tècnic presentat es tracta d’un document imprès original, però s’ha d’aportar visat pel corresponent col·legi professional o be aportar el document amb signatura original acompanyat d’un certificat d’habilitació professional de la persona que ho signa. La documentació tècnica haurà d’estar visada per el corresponent Col·legi Professional (RD 1000/2010, LOE 38/1999).
  • En un futur si no s’ha donat compliment al que s’ha indicat al anterior paràgraf es procedirà a ordenar mesures de protecció destinades a preservar la seguretat de persones o bens.
  • Es preceptiva l’aportació de la documentació requerida al anterior paràgraf per tal d’evitar la tramitació d’una ordre d’execució de mesures de protecció destinades a preservar la seguretat de persones o bens.
  • Cal complir el Real Decret 1627/1997 de 24 d’octubre, que estableix les disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.
  • Si es necessari el tècnic director de les obres haurà de formalitzar la documentació gràfica i escrita que pertoqui.
  • S’ha de significar als propietaris de terrenys, construccions, instal·lacions i altres bens immobles que estan obligats a complir els deures d’ús, conservació i rehabilitació definits a la Llei 2/2014 d’ordenació i ús del sòl, la legislació sectorial aplicable i per les ordenances municipals, d’acord al que es prescriu a l’article 117 de la Llei.
  • Cada període de 12 mesos cal realitzar el manteniment de les mesures cautelars de protecció, i certificar-ne la seva realització per part de tècnic competent.”

Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sens perjudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 17 de novembre de 2014.

 

La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis

Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,

BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)

Elvira Salvá Armengod.