Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 20607
Protecció. Notificació DP 2014/5 Requerir documentació
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 19 d’agost de 2014, a Comunitat de Propietaris C/ Joan Muntaner Bujosa, 32, i a Víctor Benito Alonso com a President, amb CIF. H07320674 i DNI. 16.513.357-R, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2014/5 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ JOAN MUNTANER I BUJOSA, NÚM. 32 de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us comunic que:
Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2014-5, relatiu a l’immoble situat al carrer Joan Muntaner i Bujosa 32 r.c. 008819606, us trasllat l’informe tècnic de data 19.08.2014, amb (r.i. data 17.09.2014), que transcrit diu:
“Examinada la documentació inclosa a l’expedient així com la certificació no visada de finalització de les obres i d’absència de perill presentada el 23 de juliol passat s’ha observat que:
- S’han realitzat les obres i s’ha certificat la seva execució.
CONCLUSIÓ.
Atès que les obres s’han realitzat baix direcció tècnica, i que per tant, s’ha donat compliment a l’ordre d’execució dictada per Decret de Batlia núm. 2.637 de 19 de febrer de 2014, cal reiterar a la propietat la manca de la següent documentació:
Observacions
Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sens perjudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 17 de novembre de 2014.
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.