Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 20604
Protecció. Notificació DP 2013/44 Requerir documentació
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 10 de setembre de 2014, a CORPORACIÓN PIKEL S.L., i a AGUSTÍN LINARES JUAN DE SENTMENAT, como representant, amb CIF B 07799638 i DNI 43.057.112-P respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2013/44 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ MORER, 3, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us comunic que:
Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2013/44, relatiu a l’immoble situat al carrer Morer 3 R.c. 0023026-09, us trasllat l’informe tècnic de data 10.09.2014, amb (r.i. data 16.09.2014), que transcrit diu:
“Atès que les obres s’han realitzat baix direcció tècnica i llicència municipal, i que per tant s’ha donat compliment a l’ordre d’execució dictada mitjançant decret de batlia, en base a la llicencia, s’han realitzat obres que esmenen el perill potencial que va motivà l’inici del expedient.
El certificat tècnic presentat es tracta d’un document imprès no original, per tant s’ha d’aportar amb signatura original de la persona qui ho signa, visat pel corresponent col·legi professional o be aportar el document amb signatura original acompanyat d’un certificat d’habilitació professional de la persona que ho signa. La documentació tècnica haurà d’estar visada per el corresponent Col·legi Professional (RD 1000/2010, LOE 38/1999). Cal reclamar el visat d’aquest informe.
Tot significant a la propietat el deure intrínsec de conservació de les edificacions en forma ajustant-se a uns paràmetres de salubritat i seguretat pública.”
Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sens perjudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 14 de novembre de 2014.
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.